Poll: Moet Paardlants een dagboek bijhouden in de gevangenis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:43 schreef Paardlants het volgende:
Ja ja, het is dan zover hoor, vandaag gebeld door de wouten dat er 15 dagen onherroepelijke celstraf op mijn naam staat en dat het verstandig is om me een dezer dagen te melden bij het politiebureau.
Ik wist dat t er een keer van zal komen, maar had verwacht dat ik een brief zou krijgen met de dag dat ik me moet melden.
Klacht: morgen maar melden en 15 dagen brommen dankzij een Marokkaan.
neuk een bewaardsterquote:Op maandag 30 juni 2014 17:02 schreef Paardlants het volgende:
Nou jongens...
Tot over een paar weken
Zal FOK! gaan missen de aankomende dagen
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:02 schreef Paardlants het volgende:
Nou jongens...
Tot over een paar weken
quote:
quote:
nee kijk wel uit, straks worden we betrapt en doet ze aangife van verkrachtingquote:
veel plezier!quote:
gewoon doen zemmelquote:Op maandag 30 juni 2014 17:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
nee kijk wel uit, straks worden we betrapt en doet ze aangife van verkrachting
hooooooooiiquote:Op maandag 30 juni 2014 17:02 schreef Paardlants het volgende:
Nou jongens...
Tot over een paar weken
Nu nog ff snel genieten van een broodje gyros met knoflooksaus en een dikke joint en een lekker biertjequote:
Haha tering chill! Alhoewel prison food ook niet heel slecht is.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nu nog ff snel genieten van een broodje gyros met knoflooksaus en een dikke joint en een lekker biertje
Geen tijd meer voorquote:
Niet op mij masturberen he, uit eenzaamheidquote:Op maandag 30 juni 2014 17:04 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nu nog ff snel genieten van een broodje gyros met knoflooksaus en een dikke joint en een lekker biertje
Geen volzinnen kunnen typenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:01 schreef BlauweTijger het volgende:
Moder![]()
Ninja-Editten![]()
Niet kunnen typen
Ik hoop dan ook dat ik in Grave kom, daar hebben ze nog een eigen keukenquote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha tering chill! Alhoewel prison food ook niet heel slecht is.
Al was je de laatste op aardequote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet op mij masturberen he, uit eenzaamheid
hey maar waarop kunnen we je bereikenquote:
Je gaat ook zelf koken voor de hele groepquote:Op maandag 30 juni 2014 17:05 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat ik in Grave kom, daar hebben ze nog een eigen keuken
Ja dat weet ik dus nog nieetquote:Op maandag 30 juni 2014 17:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
hey maar waarop kunnen we je bereiken
voor een kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |