abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141827493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat Simon Gleave dus niet snapt is dat wij houden van 'the passing game', zoals de Belgen gisteren lieten zien. Spelers die elkaar makkelijk kunnen vinden, zuivere passes, veel kansen.. dat kan niet in iedere wedstrijd helaas, maar zo zie ik Nederland wel het liefste spelen.
Ik heb juist het idee dat Gleave een en ander heel goed snapt. Ik vind het een goede analyse.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:37:58 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141827720
quote:
Wat Simon Gleave dus niet snapt is dat wij houden van 'the passing game', zoals de Belgen gisteren lieten zien. Spelers die elkaar makkelijk kunnen vinden, zuivere passes, veel kansen.. dat kan niet in iedere wedstrijd helaas, maar zo zie ik Nederland wel het liefste spelen.
Maar waarom? Dat deden we tegen Mexico in de eerste helf best veel maar het leverde vrijwel niets op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_141838166
quote:
99s.gif Op woensdag 2 juli 2014 13:11 schreef Karina het volgende:
http://www.dieburger.com/(...)-val-in-mexiko-stryd

Redelijk te lezen wel, dit Zuid Afrikaanse artikel:

[..]

[ afbeelding ]

“In die eerste helfte het ek geduik en ek moes dit nie gedoen het nie,” het hy gesê.
:D
Doelskieter _O_
Beseringstyd _O_
het hy gesê _O-
pi_141851980
quote:
Het is juist wel een goede analyse. Ik denk dat veel mensen na al die jaren van zaaddodend overspelen bij Barcelona denken dat dominant zijn per se betekent dat je 70% balbezit of meer hebt. Dat is allemaal leuk en aardig maar de kracht van Nederland zit hem in temporiseren. We kunnen momenten van de wedstrijd dominant zijn, we kunnen momenten inzakken en gedegen spelen. We hebben de voetbalintelligentie om dan via geplaatste counters perfect toe te slaan.

De goal van Robben werd gestart rond de hoek van ons eigen strafschopgebied met een perfecte pass van Sneijder op Robben die nog op eigen helft startte. De goal van Depay werd gemaakt na uitverdedigen van Kongolo en de Jong. En om even terug te gaan in de tijd, de mooiste counter was toen Gio de bal van onze lijn kopte en we direct vanuit de counter scoorden. Met nota bene Gio die over de flank meekwam. En wat te zeggen van een van de mooiste doelpunten? Die van Bergkamp tegen Argentinië. Na een splijtende pass van onze eigen helft van Frank de Boer.

Wat ik wil zeggen is dat onze combinatie van aanvallen en verdedigen onze kracht is. Dat is onze dominantie. Tegenstanders weten niet waar ze tegen voetballen. Zijn ze bovenliggende partij of niet? We kregen Mexico zo ver dat ze geloofden dat ze de bovenliggende partij waren. En zo schakelden we de knop om en kwamen ze niet meer op onze helft. We kregen Spanje zo ver dat ze dachten dat ze al klaar met ons waren. We schakelden de knop om en de rest is geschiedenis. We kregen Chili zo ver dat ze dachten dat ze de touwtjes in handen hadden. Uiteindelijk stappen ze allemaal met een verlies van 't veld.

Kan het beter? Ja. We missen op 't middenveld nog de vernuft om sneller te schakelen. De reden dat we ons temporiseren nog niet geperfectioneerd hebben is omdat we op 't middenveld net wat ontberen. Ik denk dat voor Guus Hiddink daar de sleutel ligt voor een nog beter Nederlands elftal. Maar we hebben allemaal jongens van begin 20 nu, en helaas gaan we afscheid nemen van Robben en van Persie, dus wie weet of ze in 2 jaar klaargestoomd zijn voor 't EK. Ik denk 't niet. Dus nu nog even genieten, dan 2 tot 4 magere jaren en dan weer cashen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 juli 2014 @ 14:20:54 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_141888224
De Amerikaanse krant The Wall Street Journal roept Amerikanen op achter Oranje te gaan staan op het WK voetbal, nu de VS zelf zijn uitgeschakeld. 'Nederlanders hebben namelijk veel gemeen met Amerikanen', aldus het commentaar in het artikel 'Why It's Time for the U.S. to Go Dutch'. 'Om te beginnen hebben onze vlaggen dezelfde kleuren, dus je hoeft je uitdossing niet te veranderen', aldus de krant. .

De oranjegezindheid van The Wall Street Journal komt niet helemaal als een verrassing. De schrijver van de oproep is Almar Latour, die uit Nederland komt.

Hij vertelt de Amerikanen dat Nederland en de VS een geschiedenis delen van nederlagen tegen de Belgen. 'Toegegeven, die van Nederland was in de jaren 30 van de 19e eeuw, terwijl die van de VS dinsdag was. Beide hadden we geweldige verdedigers, die ons uiteindelijk niet van een nederlaag konden redden'.

Latour wijst er ook op dat veel Nederlandse spelers namen hebben die voor Amerikanen makkelijk zijn te onthouden: Wesley, Nigel. Daley en Memphis. Mocht Nederland de titel pakken, dan hebben de Amerikanen volgens de Nederlander hem ook een beetje gewonnen. 'Jullie grootouders hebben onze grootouders bevrijd, dus zonder jullie zou er geen Nederlands elftal zijn'.

De Amerikaanse ambassade in Den Haag reageerde vandaag via Twitter op het artikel: 'Ok, we zijn overtuigd'

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:22:35 #106
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_141888289
Home of the brave! _O_
  Redactie Frontpage vrijdag 4 juli 2014 @ 14:24:13 #107
145738 superworm
is erbij
pi_141888356
Leuk artikel idd.

quote:
World Cup 2014: Why the U.S. Should Support the Netherlands for the Rest of the World Cup
Historic Bonds Between the Two Countries Should Have the Jankes—er, Yankees—Supporting the Netherlands

Dear American Soccer Fan,

Now that Team USA has exited the World Cup following a truly amazing performance, you may be tempted to stop watching the World Cup altogether as there is no one for whom to cheer.

But there's a remedy: You can throw your support behind another country. And let me be the first to suggest the fine nation of the Netherlands.

Sure, Dutch people may be the object of Dr. Evil's hatred in Austin Powers. But don't write us off. We actually have a lot in common with Americans.

For starters, our flags have the same colors, which means you don't necessarily have to switch fan gear if you switch your support to the Netherlands. Our team may be dressed in Orange, in honor of the Dutch royal family, the House of Orange, but you'll notice little red white and blue flags painted on faces and finger nails of Dutch soccer fans. So keep wearing your bomb pop jerseys and chant your new favorite soccer song: "Hup, Holland, hup."

Like you, the Netherlands has had fights with Belgians and lost. Granted, ours was in the 1830s while yours was just Tuesday. But we both had great defenders who ultimately could not save us from losing. Yours of course is the mighty Tim Howard, blocker of countless shots at his goal. Ours is Jan van Speijk, a Dutch naval officer who when confronted with hostile Belgians decided to blow up his own gunboat in front of the Belgian city of Antwerp.

But it's not just our ultimately futile struggle against Belgians in our past that unites us. Our historic bonds run deep. After all, the Mayflower departed for the new continent from—you guessed it—the Netherlands.

Perhaps it's no coincidence that you mimic some of our age-old policies. For example, as of late, Colorado appears to be turning into a little version of at least part of the Netherlands. (With some notable differences: Our country doesn't have mountains or Maureen Dowd.)

Like the Netherlands or not, I think you can legally claim victory in any case if we win. Your grandparents freed our grandparents 70 years ago, so without you guys there would be no Dutch team. We won't forget that.

We sort of speak the same language. The Netherlands is practically Anglophone, but when we speak we mix in some throat clearing every other sentence to keep up the appearance of having our own language. Here are some quick language essentials that may come in handy with Dutch soccer: "Dat is geen duik" means "that's not a dive."

Just for your convenience, many Dutch soccer players come pre-packaged with easy-to-remember names like "Wesley," "Nigel," "Daley" and, of course, "Memphis."

And before I forget: Linguists say that the word "Yankee" very likely derived from Dutch: Some say the word stems from "Janke," or little Jan, once a common name in the Netherlands and in New Amsterdam. Others say it derived from "Jan-Kees," a common first name. Either way, if you're a Yankee, you're practically Dutch already.

Thank you for your consideration.
http://online.wsj.com/art(...)-go-dutch-1404325468
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 juli 2014 @ 19:11:57 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_141898330
Goeie toevoeging Superworm. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2014 @ 08:43:04 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_141921353
Oranje domineert niet alleen de Nederlandse media. Ook de buitenlandse pers verbaast zich steeds meer over de prestaties op het WK en de nieuwe zakelijkheid in het spel. Een rondje langs de lijn. 'Jullie zijn als wereldkampioen Brazilië in 2002. Geen avontuur, maar een duidelijke taakverdeling.'

Onder aanvoering van Ronaldo greep Brazilië in 2002 de wereldtitel. Dat team en die manier van spelen doet de Braziliaanse journalist Pedro Motta Gueiros denken aan het Oranje van nu. © anp.

Andrea Ramazzotti, Italië. Corriere dello Sport
'In Italië snappen wij één ding niet. Er is kritiek op het spel van Oranje, maar ze hebben gewoon vier keer op rij gewonnen. In Italië zouden wij daar heel anders mee omgaan. Van Gaal heeft een systeem ontwikkeld waarin alle spelers tot hun recht komen. Hij creëert ruimte voor de ervaren aanvallers en zorgt dat de onervaren verdedigers voldoende worden gesteund. De jongens die de finale in 2010 hebben gespeeld, maken nog steeds het verschil. Maar de spelers die mij echt hebben verrast zijn Depay en De Vrij. Grote talenten waar in Italië over wordt gesproken. Al denk ik dat Argentinië de titel pakt, dit is het toernooi van Lionel Messi. Oranje strandt in de halve finale.'

Voorspelling: Nederland wint met 1-0 van Costa Rica

Toru Nakata, Japan. Sports Navigation, Soccer Digest, Footballista. 'Nederland kan de finale bereiken, daar ben ik zeker van. Maar Oranje is nu wel in een andere fase van het WK aanbeland. Tegen Costa Rica zijn jullie de grote favoriet. En als jullie eventueel tegenover België zouden staan in de halve finale, precies hetzelfde. Stel dat Oranje weer de finale bereikt, voor de vierde keer in de historie. Dat zou jullie land ook gemengde gevoelens geven. Het land moet trots zijn op zo'n unieke prestatie, maar nóg een keer verliezen kan echt voor trauma zorgen, toch? Toen Oranje tegen in februari Japan oefende, dacht ik al dat Van Gaal iets moest doen met het systeem. Bij AZ bouwde hij de ploeg om Mounir El Hamdaoui. Nu doet hij dat rond Robben. Dit Oranje lijkt op het AZ van 2008 en eerlijk gezegd geniet ik ervan.'

Voorspelling: Nederland wint met 2-1

Hans-Günter Klemm, Duitsland. Der Kicker
'Ik heb deze week voor Kicker een commentaar geschreven met de titel: Louis van Gaal triomfeert over de romantici. Dat slaat natuurlijk in de eerste plaats op Cruijff. Ik ben zelf verrast dat het WK zo goed uitpakt voor jullie. Van Gaal doet het geweldig, hij heeft steeds de goede keuzes gemaakt en haalt het beste uit dit spelersmateriaal. De discussie over 4-3-3 of 5-3-2, het interessante vind ik dat Van Gaal het aandurft om te schakelen tussen die twee systemen. Juist deze 'Ritmus wechsel' maakt Oranje sterk. Een WK-finale voor Holland? Dat zit er zeker in.'

Voorspelling: Nederland wint met 3-1

Pedro Motta Gueiros, Brazilië. O Globo
'Arjen Robben lijkt me een goedaardige maniak, onvermoeibaar in zijn missie om dit keer te pakken wat hij vier jaar geleden liet liggen. Het Oranje van nu doet me denken aan het Brazilië van 2002, dat ook de lessen van het voorgaande WK gebruikte om compacter en agressiever te worden. Ik zie in dit Nederlands elftal niet de romantiek en het avontuur zoals op eerdere WK's, maar een duidelijke taakverdeling waarin het grootste deel van de ploeg het zware werk opknapt, zodat de meest getalenteerden beslissend kunnen zijn. Het Brazilië van 2002 had Rivaldo, Ronaldo en Ronaldinho Gaúcho die het wantrouwen omzetten in stimulans. In de analogie van nu zijn dat waarschijnlijk Robben, Van Persie en Sneijder. Het meest tastbare beeld daarvan is de 'duikgoal' van Van Persie tegen Spanje. Zoals we in Brazilië zeggen: je ergens aan overgeven is meer dan alleen maar springen, het is een duik in het onbekende, zonder angst om te vallen. De duik van Van Persie betekende ook een verandering van het lot. Wat moeilijk was, mondde uit in trots. Die geweldige goal markeerde niet alleen het optreden van Oranje, maar was na zoveel negatieve voorspellingen ook een omslag in de WK-beleving in Brazilië. Eigenlijk dook iedereen met Van Persie mee en geloofde sinds dat moment weer in de magie van het voetbal.'

Voorspelling: Nederland wint in verlenging met 2-1 (1-1 na negentig minuten)

Stephan Keygnaert, België. Chef voetbal Het Laatste Nieuws
'Ik deel de mening dat Oranje de verantwoordelijkheid draagt om dominant voetbal te spelen. Als uitvinder van het totaalvoetbal met vijf man achterin spelen, dat vloekt een beetje. Maar wat ik wel opvallend vind, is dat er met twee maten wordt gemeten. Ik heb Oranje vier jaar geleden gevolgd in Zuid-Afrika en toen was iedereen veel toleranter over het voetbal van Van Marwijk, terwijl er dat WK draken van wedstrijden werden gespeeld. Toen Nederland onder Van Basten in 2008 fantastisch reactievoetbal speelde, stond iedereen op de banken. Dan is het opmerkelijk dat Van Gaal nu wordt gelyncht.'

Voorspelling: Nederland-Costa Rica 2-0

pi_141924454
Niet echt een persmoment, maar toch:

Gisteren tijdens de rust van Duitsland - Frankrijk gaf Gary Lineker op de BBC de uitslag van een poll onder de Britse kijkers met als vraag 'wie wordt wereldkampioen?'. Op nummer één kwam Duitsland uit de bus met 20% van de stemmen, Nederland was tweede met 18,3%, Columbia was derde en Brazilië vierde.
De hoge positie van Nederland vond ik opmerkelijk (net zoals het volledig doodzwijgen van bijvoorbeeld Argentinië en België).
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2014 @ 12:15:46 #111
7889 tong80
Spleenheup
pi_141924727
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:04 schreef pyl het volgende:

Gisteren tijdens de rust van Duitsland - Frankrijk gaf Gary Lineker op de BBC de uitslag van een poll onder de Britse kijkers met als vraag 'wie wordt wereldkampioen?'. Op nummer één kwam Duitsland uit de bus met 20% van de stemmen, Nederland was tweede met 18,3%, Columbia was derde en Brazilië vierde.
De hoge positie van Nederland vond ik opmerkelijk (net zoals het volledig doodzwijgen van bijvoorbeeld Argentinië en België).
Engelsen hebben iets met negativisme tegen Argentinië natuurlijk.

zaterdag 5 juli 2014 @ 13:00:19 #112
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_141926003
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

Engelsen hebben iets met negativisme tegen Argentinië natuurlijk.

En België: is dat een land? Niet het b-team van Nederland dan?
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2014 @ 14:53:28 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_141929032
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:00 schreef gohan16 het volgende:

[..]

En België: is dat een land? Niet het b-team van Nederland dan?
Ze kijken wel tegen ons op.

On-Belgisch hoor je vaker dan On-Nederlands op dit WK.

zaterdag 5 juli 2014 @ 14:56:30 #114
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141929109
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 12:04 schreef pyl het volgende:

België is dan ook geen favoriet voor de titel. Ik vind het allemaal prima, geen verwachtingen dus kan je ook weinig verkeerd doen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:14:03 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_141929628
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:56 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

België is dan ook geen favoriet voor de titel. Ik vind het allemaal prima, geen verwachtingen dus kan je ook weinig verkeerd doen.
Dat is het nadeel van een groot voetballand zijn, als je de kwartfinale haalt ben je meteen een van de topfavorieten.

Het is namelijk gek dat Nederland opeens favoriet is en Belgie niet, terwijl vooraf veel meer van Belgie werd verwacht
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:16:43 #116
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141929717
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van een groot voetballand zijn, als je de kwartfinale haalt ben je meteen een van de topfavorieten.

Het is namelijk gek dat Nederland opeens favoriet is en Belgie niet, terwijl vooraf veel meer van Belgie werd verwacht
De keerzijde van de medaille noemt dat he ;)

En ja, dat is misschien enigszins raar, maar de media draaien met de wind alsof ze een windhaantje zijn, dat is algemeen bekend. Daarnaast: Nederland moet tegen Costa Rica; België tegen Argentinië. De kans dat België er vanavond dus uitligt is veel groter dan dat Nederland eruit ligt. Dat maakt de kans op een wereldbeker voor jullie dus momenteel een stuk groter.
- Charlton Heston
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:18:20 #117
62913 Blik
The one and Only!
pi_141929772
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

En ja, dat is misschien enigszins raar, maar de media draaien met de wind alsof ze een windhaantje zijn, dat is algemeen bekend. Daarnaast: Nederland moet tegen Costa Rica; België tegen Argentinië. De kans dat België er vanavond dus uitligt is veel groter dan dat Nederland eruit ligt. Dat maakt de kans op een wereldbeker voor jullie dus momenteel een stuk groter.
Mocht belgie winnen vanavond, zijn de Belgen wel in 1 keer favoriet om de finale te halen, schat ze hoger in dan Nederland
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:20:45 #118
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_141929871
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Mocht belgie winnen vanavond, zijn de Belgen wel in 1 keer favoriet om de finale te halen, schat ze hoger in dan Nederland
Voorafgaand het WK zou ik volmondig ja hebben gezegd, maar momenteel weet ik dat toch niet zo hoor. Robben speelt echt fantastisch & eigenlijk doet de hele verdedigingslinie van NL het gewoon een stuk beter dan verwacht.

Ik denk eerder 50/50. Maar daar denk ik pas liever over na als de kwartfinales achter de rug zijn :)
- Charlton Heston
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2014 @ 18:31:36 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_141936670
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dat is weer zo op z'n Belgisch. Wij zouden zeggen als je wereldkampioen wil worden moet je van ieder land kunnen winnen.

pi_141955652

[ Bericht 78% gewijzigd door affa op 06-07-2014 01:31:27 ]
pi_141955921
Geniale Van Gaal leidt Oranje via penalty's naar halve finale

Twee niet gefloten strafschoppen voor Costa Rica, drie ballen tegen de paal namens Oranje en... de branie van Louis Van Gaal. Die bijzondere cocktail leidde er uiteindelijk toe dat Nederland woensdag in de halve finale Argentinië in de ogen kijkt. Welke bondscoach zou het immers ook maar aandurven om vlak voor de beslissende penaltyreeks zijn doelman te vervangen? Tim Krul bleek de verlosser, want hij redde de elfmeters van Ruiz en Ureña. Na 120 minuten stond de magere 0-0 nog op het bord, ondanks het steriele overwicht van onze noorderburen. De partij zelf bleek geen hoogvlieger, enkel in het laatste kwartier en op het einde van de verlengingen viel er spektakel te beleven.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-halve-finale.dhtml
  zondag 6 juli 2014 @ 01:39:49 #122
10721 dolfg
RegiZeur
pi_141956234
Ach, de Belgen zagen weer alleen maar schwalbes van Arjan en 100 procent strafschoppen voor Costa Rica, wat een nare krant is dat HLN toch
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_141956297
Die haat van HLN richting het Nederlandse begint nu toch wel trieste en lachwekkende vormen aan te nemen _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 6 juli 2014 @ 01:43:24 #124
117098 Hathor
Effe niet
pi_141956338
Over dat woord Yankees doen verschillende theorien de ronde. Ik heb voornamelijk deze onthouden...Jan was een veel voorkomende naam in die tijd, en Hollanders eten uiteraard graag kaas. De Engelsen kwamen toen met iets van een semi spottende bijnaam Jan- cheese, waaruit uiteindelijk Yankees werd geboren.

Maar er zullen vast wel meer theorien zijn nog.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 6 juli 2014 @ 01:43:35 #125
117098 Hathor
Effe niet
pi_141956342
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die haat van HLN richting het Nederlandse begint nu toch wel trieste en lachwekkende vormen aan te nemen _O-
Link?
pi_141956344
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:39 schreef dolfg het volgende:
Ach, de Belgen zagen weer alleen maar schwalbes van Arjan en 100 procent strafschoppen voor Costa Rica, wat een nare krant is dat HLN toch
Elke vrije trap die Robben meekreeg was m.i. Een zuivere overtreding vanavond, en ze waren niet mals. Als je hem van schwalbes wilt betichten in deze wedstrijd ben je als nieuwsmedium wel erg selectief blind.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 6 juli 2014 @ 01:45:10 #127
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141956398
100 procent strafschoppen, WTF :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141956411
quote:
Costa Rica hield na de pauze lange tijd meer dan gelijke tred, Campbell had zelfs een strafschop verdiend na dat duwtje van Martins Indi.
(...)
De Costa Ricanen kregen na Griekenland dus weer verlengingen op het bord, maar vermoeid bleken ze nog lang niet. Vlaar had zelfs een lichte tik in het strafschopgebied nodig om Ureña af te stoppen, maar opnieuw floot Ravshan Irmatov geen elfmeter. En dat terwijl de Oezbeekse ref aan de overzijde elke zweefpartij van Robben met een fout bestrafte, twee maten en twee gewichten toch.
HLN :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_141956460
2 strafschoppen wtf waar zien die schele belgen dat _O-
pi_141956534
Het waren op zich wel strafschoppen waard, maar boeien... Wij schoten 3x op de paal. Was het 3-2 voor ons geweest.

En van de 13x buitenspel toch nog zeker 2 onterecht...
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 6 juli 2014 @ 01:51:50 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_141956655
quote:
3s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:43 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Elke vrije trap die Robben meekreeg was m.i. Een zuivere overtreding vanavond, en ze waren niet mals. Als je hem van schwalbes wilt betichten in deze wedstrijd ben je als nieuwsmedium wel erg selectief blind.
Het was in de herhalingen ook goed zichtbaar dat ie gewoon steeds trappen kreeg, dit als schwalbes bestempelen getuigd gewoon van gefrustreerd calimero gedrag.
  zondag 6 juli 2014 @ 01:53:14 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141956694
De druiven zijn bij de Belgen wel erg zuur.
  zondag 6 juli 2014 @ 01:53:49 #133
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141956717
quote:
Tja, de Belgen beginnen nu hun ware aard te tonen. :{
  zondag 6 juli 2014 @ 01:54:00 #134
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_141956721
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het was in de herhalingen ook goed zichtbaar dat ie gewoon steeds trappen kreeg, dit als schwalbes bestempelen getuigd gewoon van gefrustreerd calimero gedrag.
Een karaktertrek die elke Belg bezit.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 6 juli 2014 @ 01:54:29 #135
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_141956738
Wat zijn die Belgen zuur!
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  zondag 6 juli 2014 @ 01:54:36 #136
117098 Hathor
Effe niet
pi_141956742
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Tja, de Belgen beginnen nu hun ware aard te tonen. :{
Ha ik dacht al, waar blijft DE Belgenhater van Fok. :')
pi_141956748
quote:
Groter compliment kan je niet krijgen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 juli 2014 @ 01:55:35 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_141956772
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_141956801
Die belgen zijn echt tering slechte verliezers :')
pi_141956872
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Scorpie het volgende:
Hier vonden ze het ook een pingel.
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 01:58:44 #141
35723 crew  GGMM
pi_141956877
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:31 schreef affa het volgende:
Twee niet gefloten strafschoppen voor Costa Rica
Hahahahahahaha :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 juli 2014 @ 01:59:28 #142
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141956901
HLN is echt vergelijkbaar met nazi-propaganda. Een zeer onsmakelijk, haatzaaiend, medium.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_141956960
Bedoelen ze daar niet de twee gestopte penaltys mee dan?
  zondag 6 juli 2014 @ 02:01:12 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_141956961
quote:
9s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:59 schreef Morendo het volgende:
HLN is echt vergelijkbaar met nazi-propaganda. Een zeer onsmakelijk, haatzaaiend, medium.
Beetje de Telegraaf van Belgie dus?
pi_141956968
Hahaha, dat HLN. Ik dacht dat dat een reactie was, maar dat is dus in het officiële verslag :') :') :')
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 02:01:53 #146
35723 crew  GGMM
pi_141956979

Klootzakken. :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:04:04 #147
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141957061
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Beetje de Telegraaf van Belgie dus?
Voor ons is België niet de maatstaf aller dingen. En we hoeven ons al helemaal niet groot te maken door af te geven op een ander.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:04:23 #148
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_141957068
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef Scorpie het volgende:
Had ik niet van ze verwacht, maar daar lijkt het wel op ja.
Jammer, jammer.
Stop the world, I want to get out.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:04:31 #149
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_141957075
quote:
quote:
Huddieledbetter

06 July 2014 12:00am
Recommend
46

hate this world cup, having watched the poorest England performance in my life in any tournament, i consoled myself that at least the football was good to watch.
Then the knockout stages served up some of the most dire shit on a stick football I've ever seen. There's nothing romantic about this world cup, i wanted Costa Rica to win so much...
Ja, want Costa Rica heeft zulk mooi voetbal laten zien. Echt zonde dat die van het WK zijn verdwenen... :')
pi_141957111
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:46 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus. Heeft iemand beelden hiervan? :7
  zondag 6 juli 2014 @ 02:06:24 #151
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_141957139
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef Scorpie het volgende:
Dit dus.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:07:57 #152
311468 Van_Poppel
pi_141957196
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hahaha, dat HLN. Ik dacht dat dat een reactie was, maar dat is dus in het officiële verslag :') :') :')
De Belgen waren er zo van overtuigd dat ze een wereldploeg hadden die al sambavoetbal spelend wereldkampioen zou worden. Dan is het heel zuur dat je kansloos wordt uitgeschakeld door een modale Argentijnse ploeg. Dat die "arrogante kezen", dan verder komen, maakt het alleen maar erger.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:08:19 #153
117098 Hathor
Effe niet
pi_141957208
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef Lkw het volgende:

[..]

Had ik niet van ze verwacht, maar daar lijkt het wel op ja.
Jammer, jammer.
Er zijn ook genoeg Belgen die wel rationeel kunnen nadenken, daarvan zitten er genoeg op Fok.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:11:13 #154
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_141957278
betekent dit nu dat Duitsland tot nu toe ook alle wedstrijden zij hebben gespeeld hebben gewonnen?
pi_141957285
Het waren geen 100% penalty's, maar als een scheidsrechter op zijn strepen gaat staan kan hij ze geven en dan had je niks te zeggen gehad, als je de herhaling bekijkt.

Ik vond die kale grensrechter droeviger trouwens.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 6 juli 2014 @ 02:11:57 #156
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_141957299
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:11 schreef Tamabralski het volgende:
betekent dit nu dat Duitsland tot nu toe ook alle wedstrijden zij hebben gespeeld hebben gewonnen?
?
  zondag 6 juli 2014 @ 02:12:02 #157
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_141957301
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Belgen die wel rationeel kunnen nadenken, daarvan zitten er genoeg op Fok.
Dat klopt wel ja. Maar o.a. op TV vind ik ze teleurstellend. Jan Mulder stookt het vuurtje flink op, maar ook Karl Vannieuwkerke vind ik de laatste wedstrijden ergerlijk. Beetje plagen is leuk, maar het moet geen treiteren worden.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:13:49 #158
311468 Van_Poppel
pi_141957354
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat klopt wel ja. Maar o.a. op TV vind ik ze teleurstellend. Jan Mulder stookt het vuurtje flink op, maar ook Karl Vannieuwkerke vind ik de laatste wedstrijden ergerlijk. Beetje plagen is leuk, maar het moet geen treiteren worden.
Die Vannieuwkerke is dus echt een rat. Jammer dat hij nu naar de Tour gaat. -O-
pi_141957370
Wanneer moesten die twee penalty's voor CR gegeven worden dan, ik heb er namelijk nul gezien. Waar slaat dit op.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:14:35 #160
117098 Hathor
Effe niet
pi_141957377
quote:

[..]

Mulder moet de eerstvolgende keer als in zich in Nederland vertoont dan ook gewoon ingemeerd worden met pek en veren en een briefje op zijn rug geplakt met "daar houden svp", voordat ie voorgoed de Belgische grens wordt overgetrapt.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:14:47 #161
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141957384
Wat beweerde Vannieuwkerke dan?
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  zondag 6 juli 2014 @ 02:18:45 #162
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141957511
quote:
Dit vind ik ook een raar stuk trouwens. "Costa Rica heeft een briljante defensie rondom de keeper opgebouwd"? "Lieten de bal aan de Nederlanders"? Wat voor wedstrijd hebben die lui zitten kijken 8)7
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  zondag 6 juli 2014 @ 02:19:32 #163
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_141957536
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:14 schreef outtayourleague het volgende:
Wat beweerde Vannieuwkerke dan?
Ik erger me vooral aan zijn laatdunkende en spottende toontje met betrekking tot Nederland.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:20:33 #164
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141957564
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:19 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik erger me vooral aan zijn laatdunkende en spottende toontje met betrekking tot Nederland.
heb vanmiddag voor het eerst sporza gekeken voor het potje ArgBel. Vond hem toen ook nogal aanmatigend idd. Zonder woorden terug te nemen na het uiteindelijke verlies.
- Six Feet Under
pi_141957585
Tja, als je pech hebt krijg je gewoon een penalty tegen... Niet terecht, maar toch wel een risico. Verder prima dat een ploeg voor de verdediging en penalties gaat, das ook een taktiek. Maar als je er dan alsnog uitvliegt is het volkomen terecht.

Nederland had het eerder moeten beslissen, maar het zat gewoon niet mee vanavond... Verder gewoon pure klasse dat ze het alsnog op deze manier voor elkaar krijgen!
  zondag 6 juli 2014 @ 02:22:05 #166
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_141957611
quote:

[..]

Die Karl vannieuwkerke die destijds zo ontzettend blij was dat NL verloor van Brazilie in 1998. Kutvent :r
  zondag 6 juli 2014 @ 02:22:50 #167
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_141957631
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:18 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dit vind ik ook een raar stuk trouwens. "Costa Rica heeft een briljante defensie rondom de keeper opgebouwd"? "Lieten de bal aan de Nederlanders"? Wat voor wedstrijd hebben die lui zitten kijken 8)7
De buitenlandse publieke opinie over Nederland is sinds de laatste wedstrijden best wel gekanteld. Interessant om te zien. En Costa Rica wordt aan alle kanten zo geknuffeld dat men vanavond blijkbaar een blinde vlek had voor het anti-voetbal dat ze speelden. Want dat deden ze natuurlijk. 120 minuten lang gokken op strafschoppen met behulp van de buitenspelval.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:23:42 #168
311468 Van_Poppel
pi_141957647
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:22 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Die Karl vannieuwkerke die destijds zo ontzettend blij was dat NL verloor van Brazilie in 1998. Kutvent :r
Na Wuyts en Dutroux is dat inderdaad de grootste smeerlap van België. ^O^
  zondag 6 juli 2014 @ 02:24:47 #169
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141957671
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:21 schreef m0ridin het volgende:
Tja, als je pech hebt krijg je gewoon een penalty tegen... Niet terecht, maar toch wel een risico. Verder prima dat een ploeg voor de verdediging en penalties gaat, das ook een taktiek. Maar als je er dan alsnog uitvliegt is het volkomen terecht.

Nederland had het eerder moeten beslissen, maar het zat gewoon niet mee vanavond... Verder gewoon pure klasse dat ze het alsnog op deze manier voor elkaar krijgen!
Ook als CRC 2 strafschoppen had moeten hebben, had het 15-2 moeten zijn. Die pech van het missen van al die kansen hadden de Belgen bijv. tegen de VS. Ik lees nergens dat er 110 minuten met 21 man op de helft van CRC is gevoetbald en dat NL gewoon zeer dominant was en dat CRC acteerde als een ploeg als Andorra of Moldavië
- Six Feet Under
  zondag 6 juli 2014 @ 02:25:34 #170
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_141957690
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:23 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Na Wuyts en Dutroux is dat inderdaad de grootste smeerlap van België. ^O^
Zozo. Jij mag de man niet erg, Zoveel is duidelijk :)
pi_141957703
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:24 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Ook als CRC 2 strafschoppen had moeten hebben, had het 15-2 moeten zijn. Die pech van het missen van al die kansen hadden de Belgen bijv. tegen de VS. Ik lees nergens dat er 110 minuten met 21 man op de helft van CRC is gevoetbald en dat NL gewoon zeer dominant was en dat CRC acteerde als een ploeg als Andorra of Moldavië
Vind zeker niet ddat CRC 2 strafschoppen had moeten hebben hoor... Maar je had er zomaar 1 tegen kunnen krijen per ongeluk. Verder gewoon n compleet terechte winnaar (maar je moet t maar wel ff doen,. top dat ze nu gewoon strafschoppen hebben gewonnen ook!)
  zondag 6 juli 2014 @ 02:26:32 #172
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141957713
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 01:48 schreef Knipoogje het volgende:
Het waren op zich wel strafschoppen waard, maar boeien...
Pardon? Ik heb geen overtreding in de 16m gezien, hoor.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 6 juli 2014 @ 02:27:19 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141957737
Wanneer dat strafschoppen waren dan had Costa Rica de wedstrijd met 7 man moeten eindigen en had de scheidsrechter 42 minuten blessuretijd moeten bijtellen. Get real. :')
  zondag 6 juli 2014 @ 02:27:47 #174
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_141957750
quote:
15s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:26 schreef DO2 het volgende:

[..]

Pardon? Ik heb geen overtreding in de 16m gezien, hoor.
Is Costa Rica überhaupt wel 2x in het Nederlandse strafschopgebied geweest? Ik heb ze serieus ook niet gezien dus. Raadselachtig.
  zondag 6 juli 2014 @ 02:27:56 #175
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141957757
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef Morendo het volgende:
Wanneer dat strafschoppen waren dan had Costa Rica de wedstrijd met 7 man moeten eindigen en had de scheidsrechter 42 minuten blessuretijd moeten bijtellen. Get real. :')
dit ja.
- Six Feet Under
  zondag 6 juli 2014 @ 02:32:39 #176
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141957886
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef Lkw het volgende:

[..]

Is Costa Rica überhaupt wel 2x in het Nederlandse strafschopgebied geweest? Ik heb ze serieus ook niet gezien dus. Raadselachtig.
Ja, ze zijn wel 'n paar keer in het strafschopgebied geweest.
Maar er is nooit een moment geweest dat ze aanspraak maakten op een penalty.

Ben benieuwd of iemand beelden kan tonen die anders doen vermoeden.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zondag 6 juli 2014 @ 02:39:00 #177
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_141958011
Een keer was Vlaar wat onhandig. Voor dat lichte vergrijp zou gefloten kunnen worden, maar verder kan ik me een tweede onthouden pingel niet herinneren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_141958173
Hoop haat voor Krul btw lijkt het... Beetje de tegenstander intimideren, hoe durf je :D

Wat een held is het, alles is geoorloofd en prima gedaan!
pi_141958189
Voorlopig zie ik ook werkelijk alleen in de Belgische media over penalty's voor CR gesproken worden.
Volgens mij is zelfs de Costa Ricaanse pers objectiever.
pi_141958218
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef m0ridin het volgende:
Hoop haat voor Krul btw lijkt het... Beetje de tegenstander intimideren, hoe durf je :D
Veel haat voor Krul idd., En vooral de Britten zitten weer te vlammen over Robben hoe hij zou "diven" :')
Maar ik heb volgens mij toch echt geen enkele Schwalbe gezien van hem vanavond, Costa Rica was gewoon als een stel kanibalen op hem aan het inhakken..
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 02:49:16 #181
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_141958233
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:47 schreef -0- het volgende:
Voorlopig zie ik ook werkelijk alleen in de Belgische media over penalty's voor CR gesproken worden.
Op de BBC kwam ook het moment met Vlaar even voorbij. Maar daar werd Oranje verder wel geloofd en natuurlijk ook de move van Van Gaal aan het eind.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_141958240
Ach, veel populair napraten "Ach, Robben duikt continu... blah blah blah".

Uiteindelijk een terechte overwinning, moeizaam maar terecht (en ik kan het Costa Rica niet kwalijk nemen dat ze het op deze manier hebben aangepakt, het liep bijna goed af, maar dan niet achteraf gaan janken...)
  zondag 6 juli 2014 @ 02:50:02 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_141958246
Krul speelde het juist fantastisch. Zo mindfuck je nou met mensen tijdens een penaltyreeks.
pi_141958268
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Dekatria het volgende:
Krul speelde het juist fantastisch. Zo mindfuck je nou met mensen tijdens een penaltyreeks.
Yup, helemaal mee eens hoor... Maar ik had ook geen enkel probleem met de handsbal van Suarez in de tijd bijvoorbeeld, alles voor de winst.
  Redactie Frontpage zondag 6 juli 2014 @ 03:05:12 #185
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_141958559
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:49 schreef Mike het volgende:

[..]

Op de BBC kwam ook het moment met Vlaar even voorbij. Maar daar werd Oranje verder wel geloofd en natuurlijk ook de move van Van Gaal aan het eind.
Op TVR1 werd het ook aangehaald in de nabeschouwing en riep de commentator het al tijdens de wedstrijd.
pi_141958578
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:27 schreef Morendo het volgende:
Het tijdrekken en de overtredingen tegen Robben waren in mijn ogen de reden dat iedere vorm van sympathie voor Costa Rica als sneeuw voor de zon verdween. Wat een anti-voetbal. Gelukkig heeft hun tactiek ze uiteindelijk de das om gedaan.
pi_141958599
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:46 schreef m0ridin het volgende:

Wat een held is het, alles is geoorloofd en prima gedaan!
Ik moest meteen aan Hans van Breukelen denken bij het EK wat door Oranje werd gewonnen.
pi_141958647
Dat ze met z'n allen op de doellijn gingen liggen tot daar aan toe, maar met op de grond liggen om tijd te rekken verdien je geen respect bij mij.
  zondag 6 juli 2014 @ 03:14:32 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141958703
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:11 schreef marcodej het volgende:
Het waren geen 100% penalty's, maar als een scheidsrechter op zijn strepen gaat staan kan hij ze geven en dan had je niks te zeggen gehad, als je de herhaling bekijkt.

Ik vond die kale grensrechter droeviger trouwens.
'Had ze kunnen geven'. Ja, de scheids had ze kunnen geven als hij een fout had gemaakt. Maar voor een strafschop moet er toch echt een overtreding gemaakt zijn, en die is gewoon niet gemaakt. Een duel waarbij iemand valt hoeft niet te betekenen dat er een overtreding is begaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_141959012
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:47 schreef -0- het volgende:
Ik heb geen idee waar HLN het over heeft. Nederland speelde goed, gaf vrijwel niets weg, maar scoorde niet. De penaltyserie werd gewonnen, Nederland is door. Dat s het verhaal van de wedstrijd. In Vlaanderen zien ze blijkbaar spoken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_141959035
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dat ze met z'n allen op de doellijn gingen liggen tot daar aan toe, maar met op de grond liggen om tijd te rekken verdien je geen respect bij mij.
Zeker niet aangezien ze wel beter kunnen. Ik heb ze in de poulefase veel en veel beter zien spelen.
Aan de andere kant: ze hebben op deze manier bijna Nederland uit kunnen schakelen, als ze volop de aanval gingen had het in de rust 3-0 voor Nederland gestaan.
pi_141959051
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:50 schreef Dekatria het volgende:
Idd, die gezichten van die Costa Ricanen :D _O-
  zondag 6 juli 2014 @ 03:39:33 #194
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141959073
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 03:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Op TVR1 werd het ook aangehaald in de nabeschouwing en riep de commentator het al tijdens de wedstrijd.
Ah, de fameuze zigeunerzender. Ja, daar werken echte kenners.
pi_141959898
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 02:26 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Vind zeker niet ddat CRC 2 strafschoppen had moeten hebben hoor... Maar je had er zomaar 1 tegen kunnen krijen per ongeluk. Verder gewoon n compleet terechte winnaar (maar je moet t maar wel ff doen,. top dat ze nu gewoon strafschoppen hebben gewonnen ook!)
Wat lul je nou man met die pingels? :') Hou je muil man, gewoon 0% recht sop een penalty of ook maar de winst.
  zondag 6 juli 2014 @ 05:39:38 #196
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_141960030
Lol, op reddit over Krul in http://www.reddit.com/r/s(...)y_every_single_time/

quote:
My Dutch is shaky, but I could have sworn I saw this Pulp Fiction-esque exchange between van Gaal and his assistant late in extra time:
Louis: "Well, bring out the Gimp."
Assistant: "Gimp's sleeping."
Louis: "Well I guess you'll just have to go wake him up now, won't you?"
  zondag 6 juli 2014 @ 07:39:17 #197
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_141960462
Heerlijk al die gefrustreerde Belgen.
Costa Rica die 2 penalties zou verdienen ... my ass.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_141960479
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 05:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat lul je nou man met die pingels? :') Hou je muil man, gewoon 0% recht sop een penalty of ook maar de winst.
Idd niet zeiken, die Costa Ricanen hebben 5 penalty's gehad ;)
  zondag 6 juli 2014 @ 08:43:45 #199
62913 Blik
The one and Only!
pi_141960719
Buitenlandse media vergeten die 100% rode kaart voor de nummer 5 ook gewoon even? En het vele falen van de grensrechter ook

Altijd mooi dat de belgen dan wel moeten benadrukken dat we geluk hebben gehad met een aantal overtredingen, zoals die van Vlaar en BMi. Maar niet de andere kant kunnen belichten
  zondag 6 juli 2014 @ 08:51:27 #200
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_141960753
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 08:43 schreef Blik het volgende:
Buitenlandse media vergeten die 100% rode kaart voor de nummer 5 ook gewoon even? En het vele falen van de grensrechter ook

Altijd mooi dat de belgen dan wel moeten benadrukken dat we geluk hebben gehad met een aantal overtredingen, zoals die van Vlaar en BMi. Maar niet de andere kant kunnen belichten
De grensrechter had nagenoeg áltijd gelijk hoor.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')