Of nuquote:
Wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zij is eigenlijk een beetje de Janowicz van de WTA-tour hè.
Ballbasher, goede service, geen goede tweede, veel dropshots, emotioneel, gek in de kop, komt alleen opdagen bij bepaalde toernooien.quote:
Oh qua spel.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ballbasher, goede service, geen goede tweede, veel dropshots, emotioneel, gek in de kop, komt alleen opdagen bij bepaalde toernooien.
Ik dacht dat je ging zeggen dat Sabine ook een onsportieve, niet sympathieke, verschrikkelijke klootzak is.quote:
Ach, er is in ieder geval tennis.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:09 schreef grrrrg het volgende:
Lekker die regen, nu komt de organisatie zeker in de problemen. Volgens mij was het gisteren wel mooi weer.
Daar is niets stiekems aan hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:27 schreef Norrage het volgende:
Stiekem is vrouwentennis al jaren interessanter/spannender dan het herentennis.
51 aces nu.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:41 schreef stefan92 het volgende:
Meer dan een derde van de totaal gewonnen punten van Isner zijn aces.
Dan wordt het langer dan Isner - Mahut, vrees ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:28 schreef wimderon het volgende:
Mag hopen dat we wel naar een 5e set gaan bij Deliciano-Jizzner.
quote:Op maandag 30 juni 2014 17:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Lopez goed op weg zijn patroon op Wimbledon van de afgelopen 10 jaar te herhalen: 3r, QF 1r, dit zou een QF jaar zijn.
quote:Op maandag 30 juni 2014 16:46 schreef IbanMayo het volgende:
Waarom gooien ze dat dak gelijk weer open![]()
![]()
Klopt, maar dit is de eerste fatsoenlijke tegenstander. Al was Agut ook niet heel slecht. Maar ik het hem nog niet heel veel zien spelen; scorebord journalistiekquote:Op maandag 30 juni 2014 18:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Al drie potten toch. Speelt echt fantastisch hier.
Collision course van Rafa en Murray, die zien er bij verre het beste uit hier.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef suus21 het volgende:
Nog steeds vind ik murray de beste indruk maken, hoop dat ie weer wint dit jaar.
wtfquote:
Vind je? Nadal heeft nog geen wedstrijd in straight sets gewonnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Collision course van Rafa en Murray, die zien er bij verre het beste uit hier.
De manier waarop rafa zijn laatste potten eindigde was fenomenaal. Die eerste set tegen Kuku was een incident, daar was ie eigenlijk ook al heel goedquote:Op maandag 30 juni 2014 19:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Nadal heeft nog geen wedstrijd in straight sets gewonnen.Denk wel dat hij veel kans maakt, zeker omdat hij de eerste week is doorgekomen, maar dat heeft weinig met de gemaakte indruk te maken.
Puur scoreboordjournalistiek, dit trouwens.
Goede jinx.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
Man wat speelt murray goed zegwel afmaken nu
Door Anderson afgedwongenquote:
Oh, niet gezien. Toch GSM.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Door Anderson afgedwongenheel goed spel.
Ben je weer fan?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:51 schreef Norrage het volgende:
Man wat speelt murray goed zegwel afmaken nu
Als ie zo speelt wel ja. Niet dat laffe kutspel van vorig jaar.quote:
Ja dat was voor de regenbreak. Daarna speelde ie als herboren, al miste murray wel heel veel breakpoints (die voornamelijk briljant gepareerd werden).quote:Op maandag 30 juni 2014 20:02 schreef Gruisman het volgende:
Heb die derde set niet gezien maar vond Anderson wel erg matig spelen. Een beetje lusteloos/inspiratieloos.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:06 schreef Gruisman het volgende:
Ah oke. Ben wel ontzettend benieuwd naar de pot tegen Dimitrov . Eindelijk een grote test voor hem
Wat ben je positief de laatste posts. Heb je gescored of is het echt zo'n goed toernooi?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:27 schreef Norrage het volgende:
Zo...Djoko en Tsonga zitten te knallen zeg. Heerlijk niveau vooralsnog
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wat ben je positief de laatste posts. Heb je gescored of is het echt zo'n goed toernooi?
Ik val er net in maar een wedstrijd is het niet echt geloof ik?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:10 schreef Norrage het volgende:
Djokovic is weergaloos zeg. Maar Tsonga houdt zijn service hier toch.
Niveau is prima, maar momenteel doet Djokovic zo'n beetje alles beter.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik val er net in maar een wedstrijd is het niet echt geloof ik?
Maar spannend is het helaas niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niveau is prima, maar momenteel doet Djokovic zo'n beetje alles beter.
Bedankt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niveau is prima, maar momenteel doet Djokovic zo'n beetje alles beter.
Vind ik ook jammer. Op deze manier kan het me niet heel erg boeien.quote:
Waarom mag je niet juichen en emotie tonen?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
Dan vind ik Djokovic toch wel weer erg irritant, met dat fanatieke gejuich en die arm omhoog.
En dan dat hoofd van Becker in beeld.![]()
Hup Tsonga.![]()
Dat mag wel, maar hij doet het gewoon op zo'n enge fanatieke manier.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom mag je niet juichen en emotie tonen?
Djokoquote:Op maandag 30 juni 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar hij doet het gewoon op zo'n enge fanatieke manier.
Meer zijn linkerbovenarm dacht ik. Maar goed, hij was natuurlijk op zijn schouder gevallen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Norrage het volgende:
Djokovic grijpt naar zijn linker schouder
quote:
quote:
Altijd fijn, zo'n inhoudelijke reactie. Ik vind het gewoon ongezond hoe hij reageert. Die bezeten blik in zijn ogen. Echt heel erg.quote:
Ja, het is een fantastische tennisser.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef grrrrg het volgende:
Ik vind Tsonga ook sympathieker, maar Djokovic is gewoon een veel completere speler.
Federer ook?quote:De top 4 zijn trouwens allemaal griezels.
Dat komt af en toe naar boven bij hem, dat vind ik ook niks.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Altijd fijn, zo'n inhoudelijke reactie. Ik vind het gewoon ongezond hoe hij reageert. Die bezeten blik in zijn ogen. Echt heel erg.
Zo kijken mensen bij van die anti-abortusdemonstraties.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat komt af en toe naar boven bij hem, dat vind ik ook niks.
Federer speelt toch ook geweldig? (Al heeft hij weinig tegenstand gehad.)quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef Norrage het volgende:
Een van de beste djokos van het jaar![]()
murray in vorm, rafa in vorm en nu ook djoko in vorm. Kan leuk gaan worden
nu Fed nog.
Ik vind het fantastisch die emotie, en dat bij de meest sportieve speler van de tour. Zo'n mooi contrastquote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Altijd fijn, zo'n inhoudelijke reactie. Ik vind het gewoon ongezond hoe hij reageert. Die bezeten blik in zijn ogen. Echt heel erg.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch die emotie, en dat bij de meest sportieve speler van de tour. Zo'n mooi contrastdjoko is een koning
Ik hou heel erg van emotie. Maar niet van dit soort bezeten emotie.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch die emotie, [...]
Fed heeft echt totaal geen tegenstand gehad, en vond hem erg middelmatig. Nu robredo...maar dan wellicht Wawa.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer speelt toch ook geweldig? (Al heeft hij weinig tegenstand gehad.)
Hoe kan je daar anders op reageren. Is zo'n belachelijk overdreven onderbuikreactie. Geen enkele inhoud, alleen je gevoeletje.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Stel je niet zo aan man.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar anders op reageren. Is zo'n belachelijk overdreven onderbuikreactie. Geen enkele inhoud, alleen je gevoeletje.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Ik vind het ook geen mooi plaatje, maar hoe jij daarop reageert is nog veel overdrevener dan Djokovic zijn reactie, die heeft tenminste vol adrelina een belangrijke wedstrijd gespeeld.
Nadal en Federer hebben allebei 14 miljoen fans op Facebook, Djokovic 4 miljoen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef 1239758715981 het volgende:
Die reacties van Djokovic verklaren wel waarom hij de minst populaire van de Big 4 is.
Dat was die keer dat hij per ongeluk Sharapova's tas had gepakt toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het geinen, maar hij heeft ook wel zijn nukken. Hij kan het ook niet laten om zo nu en dan psychologische spelletjes met zijn tegenstanders te spelen.
En bling bling Federer op Wimbledon vond ik ook niks: [ afbeelding ]
Daar ben ik het wel mee eens. Hij kan dan wel een beetje provoceren...hij wil zich altijd bewijzen. 24e kwartfinale op rij trouwens, of zoietsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic is mentaal kwetsbaar als het publiek tegen hem is. Hij heeft de neiging om daar op een negatieve manier op te reageren.
Djokovic is een stuk populairder dan Murray, op GB na natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef 1239758715981 het volgende:
Die reacties van Djokovic verklaren wel waarom hij de minst populaire van de Big 4 is.
Dat meen je niet! Dan gaat hij Federer nog inhalen op die manier. Knap hoor, maar hij heeft het wel laten liggen op een aantal grand-slam finales, die hij had moeten winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Hij kan dan wel een beetje provoceren...hij wil zich altijd bewijzen. 24e kwartfinale op rij trouwens, of zoiets
Dat is inderdaad een zwakte van hem, zal wel te laat zijn om om te draaien.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic is mentaal kwetsbaar als het publiek tegen hem is. Hij heeft de neiging om daar op een negatieve manier op te reageren.
Federer heeft er 36. Dan moet hij dat dus nog drie jaar + 1 GS op rij doen (dan heeft hij er 37). Zou kunnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dan gaat hij Federer nog inhalen op die manier. [...]
Ik weet niet hoor. Murray is ook wel heel erg populair wereldwijd, juist omdat hij Brits is...denk dat het om het even is bij Djoko - Murray; net als dat het om het even is bij Rafa - Fed wie er het populairst is (al is Fed bij de puristen zeker favorietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Djokovic is een stuk populairder dan Murray, op GB na natuurlijk.
Verklaring heeft verder trouwens veel meer te maken met vooral het relatieve succes, maar ook nationaliteit, het Nadal-Federer contrast dat in de media is uitvergroot en uiterlijk dan een enkele blik hier en daar. Nadal is ondanks die stofzuigerbilnaad nog steeds razend populair.
21 op een rij. Nog 4 jaar geen een kwartfinale missen en hij heeft Federer ingehaald.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dan gaat hij Federer nog inhalen op die manier. Knap hoor, maar hij heeft het wel laten liggen op een aantal grand-slam finales, die hij had moeten winnen.
Even kijken wie de meeste Facebooklikes heeftquote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Murray is ook wel heel erg populair wereldwijd, juist omdat hij Brits is...denk dat het om het even is bij Djoko - Murray; net als dat het om het even is bij Rafa - Fed wie er het populairst is (al is Fed bij de puristen zeker favoriet)
Ik dacht dat hij er nu 24 had; zijn het er 21?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
21 op een rij. Nog 4 jaar geen een kwartfinale missen en hij heeft Federer ingehaald.
Ik vermoed dat Nadal populairder is op Facebook omdat hij jongere fans heeft. In totaal heeft Federer denk ik een stuk meer fans.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef BobW het volgende:
[..]
Even kijken wie de meeste Facebooklikes heeft
Nadal:14.249.617
Federer: 14.202.912
Djokovic: 4.855.824
Murray: 2.716.678
Nee hoor. Djokovic heeft 4,8 miljoen facebook likes en Murray 2,7, terwijl ze denk ik in GB meer facebook hebben dan in bijvoorbeeld Servië. In China waar ze iets anders hebben is Djokovic ook heel populair.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Murray is ook wel heel erg populair wereldwijd, juist omdat hij Brits is...denk dat het om het even is bij Djoko - Murray; net als dat het om het even is bij Rafa - Fed wie er het populairst is (al is Fed bij de puristen zeker favoriet)
Dat denk ik ook, Federer fans zijn oude lullen die van mooi technisch tennis houden en niet van dat houthakkers-tennis met ADHD trekjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vermoed dat Nadal populairder is op Facebook omdat hij jongere fans heeft. In totaal heeft Federer denk ik een stuk meer fans.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, Federer fans zijn oude lullen die van mooi technisch tennis houden en niet van dat houthakkers-tennis met ADHOCD trekjes.
Mijn wat oudere buurvrouw noemt hem altijd "meneer Nadal".quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal heeft sowieso al bizar van fans door zn fantastische mentaliteit. Ik ken echt genoeg ouderen die groot fan van hem zijn.
Norragequote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Norrage het volgende:
Denk dat Federer bij alle tennissers zelf de favoriet is. En dat voor de niet-tennissers maar wel de sportliefhebbers Nadal de favoriet is. En dat lijkt mij toch redelijk in evenwicht.
En de echte echte tennisfans zijn fan van Djoko. En Murray op zijn tijd.
Favoriet of fan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Norrage het volgende:
Denk dat Federer bij alle tennissers zelf de favoriet is. En dat voor de niet-tennissers maar wel de sportliefhebbers Nadal de favoriet is. En dat lijkt mij toch redelijk in evenwicht.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van emotie. Maar niet van dit soort bezeten emotie.
De favoriete tennisser...quote:
Valt toch wel mee?quote:
Baas Djokoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
[ http://img689.imageshack.us/img689/25/dokt.gif (copy/paste deze link) ]
Nadal tegen Kyrgios kan ook heel erg spannend worden. Staat die op Centre Court gepland?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:35 schreef grrrrg het volgende:
Beetje jammer van de partijen die op centre court staan gepland voor morgen. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat die spannend kunnen worden.
Federer daarentegen tegen Robredo kan nog wel eens lastig worden.
6-1 6-3 6-4 voor Rafa.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal tegen Kyrgios kan ook heel erg spannend worden. Staat die op Centre Court gepland?
Ligt meer aan je eigen voorkeur denk ik..quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Baas Djoko
Nadal doet het als een of andere verwend kutkind, en Djoko als een oneindige baas![]()
eens norrage is een baas maar jij bent godquote:
nou ja zegquote:
Touché.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens norrage is een baas maar jij bent god
Djoko niet dan? Ook altijd na fantastische punten, niet zomaar ff na een laffe bal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ligt meer aan je eigen voorkeur denk ik..
Rafa deed het na een fantastisch punt namelijk.
wtf, die lage stats van Fedjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ik gun het dimitrov maar hij gaat niet winnen van murray
statistieken van the big 4
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
hahaquote:
Mwah, vooral tegen Tsurenko was het erg slecht, die andere twee potten waren toch wel redelijk eenvoudig in de tas. Maar goed, als ze straks tegen Lisicki moet, zal het wel wat lastiger worden dan de tegenstanders die ze tot nu toe gehad heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Norrage het volgende:
Halep op tijd in vorm. Haar eerste potten waren wel waardeloos hier.
Echt hè. Bij Istomin en Flipkens is het ook heel lelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:43 schreef Norrage het volgende:
Die Shvedova...wat heb ik een hekel aan die zonnebril speelsters zeg...het ziet er zo ontzettend lelijk uit
Naja, als Kvitova het mentaal volhoudt, is zij misschien nog wel de grootste kanshebster hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:46 schreef Mykonos het volgende:
Heb wel het idee dat de winnaar van het toernooi uit de helft van Halep zal komen: Sharapova, Bouchard, Halep of Lisicki (waarschijnlijk...) zijn alle vier kanshebbers. Daartegen over heb je dan Safarova, Makarova, Kvitova en Zahlavova Strycova
Shevdova heeft 2 jaar geleden een golden set gespeeld, tegen Errani. Dat vind ik nog steeds zo knapquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:01 schreef Norrage het volgende:
Shvedova speelt wel goed zeg. Ook zo iemand als Lisicki die alleen op gras kan tennissen
Ze heeft twee keer de kwartfinale op RG gehaald..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:01 schreef Norrage het volgende:
Shvedova speelt wel goed zeg. Ook zo iemand als Lisicki die alleen op gras kan tennissen
Serieus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:07 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ze heeft twee keer de kwartfinale op RG gehaald..
denk het niet, het licht gaat aardig uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:26 schreef grrrrg het volgende:
Tsjah, Lisicki kan er ook niks aan doen dat ze geblesseerd is geraakt. Of is het een schwalb ze?
Robredo en Fedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een aandacht voor vrouwentennis hier ineens. Federer-Robredo of als je een spannende wedstrijd wil Wawrinka-Lopez zijn ook bezig...
Klopt, het veld op Wimbledon is veel kleiner dan op Roland Garros.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef Tasjee het volgende:
Ligt het aan mij lijkt/is het veld op wimbledon kleiner dan op roland garros? Of komt het gewoon door de stand van de camera?
quote:
Dus...ik had hem al geteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef Norrage het volgende:
Setstanden van Lopez dit toernooi: 7-6 7-6 7-6 6-4 7-5 7-6 6-7 7-6 7-6 7-5 6-7 6-7
Dat klopt inderdaad, maar ze is nu een nog betere vechter geworden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:41 schreef 1239758715981 het volgende:
Laatste keer dat Sharapova een set achterstand op wimbledon wist om te buigen naar een overwinning was blijkbaar in 2004
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:41 schreef 1239758715981 het volgende:
Laatste keer dat Sharapova een set achterstand op wimbledon wist om te buigen naar een overwinning was blijkbaar in 2004
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:50 schreef Norrage het volgende:
Gezien de stats is het trouwens wel zwaar terecht dat Wawa 2-0 voorstaat. Veel meer winners, aces, veel minder UEs...etc etc.
Set al verloren met 6-1 zelfsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:10 schreef Mykonos het volgende:
Nishikori![]()
Een dubbele break achter staan tegen Raonic
Spierballentaal aan het netquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef TennispeRFect het volgende:
Jongens wat gebeurde er bij die partij met Wawa?!?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef grrrrg het volgende:
Hadden ze ruzie? Kan ik me goed voorstellen, Wawrinka heeft nogal een hekel aan linkshandige Spanjaarden.
Volgens mij zat ze totaal niet in de rally en was ze helemaal kapot, vooral na die val in die rally. Was meer alles of niks omdat ze er doorheen zatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:36 schreef 1239758715981 het volgende:
Jezus wat een slechte game van Kerber. Neem dat laatste punt: Zit je net lekker in de rally, ga je voor een down-the-line winner vanuit een onmogelijke positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |