Is nog niet bekend, alleen dat het, waarschijnlijk, wat aan zijn lies is. Zal binnenkort vast wel bekend wordenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:36 schreef WTrang het volgende:
Wat is zijn blessure precies? Ik denk dat het daar aan ligt nogal.
Wat een aderlating op het middenveldquote:Op zondag 29 juni 2014 22:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Van Gaal verwacht niet dat hij nog in actie gaat komen dit WK.
Van Gaal: "Drinkpauzes hebben ons gered"
Je hebt dezelfde gedachte.. alleen 1 minuut eerder. Komisch.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef De_Pel het volgende:
Zonder De Jong ga je gewoon geen kans maken zodra je een redelijke tegenstander treft.
Middenveld is al kut mét, zonder wordt het helemaal droevig. Misschien moeten we anders maar 5-1-4 / 6-1-3 gaan spelen ofzo.
Edit: waarin de 1 uiteraard Clasie is.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde gedachte.. alleen 1 minuut eerder. Komisch.
gvdquote:Op maandag 30 juni 2014 00:15 schreef Copthorne het volgende:
Vermoedelijk einde WK voor Nigel de Jong:
Van Gaal vreest einde WK voor geblesseerde De Jong
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:10 schreef De_Pel het volgende:
Zonder De Jong ga je gewoon geen kans maken zodra je een redelijke tegenstander treft.
Middenveld is al kut mét, zonder wordt het helemaal droevig. Misschien moeten we anders maar 5-1-4 / 6-1-3 gaan spelen ofzo.
Edit: waarin de 1 uiteraard Clasie is.
Zonder middenvelders heb je geen gebalanceerd team op het veld en red je het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
Misschien moeten we nu 3-0-7 gaan spelen. Achterin De Vrij, Vlaar en BMI. Voorin de rest. Stations overslaan jwz
Wow, weet je wat jij moet doen. Jij moet coach worden!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:35 schreef WTrang het volgende:
[..]
[..]
Zonder middenvelders heb je geen gebalanceerd team op het veld en red je het niet.
Met deze middenvelders evenmin. Of heb jij "De Wijn" vandaag gezien?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:35 schreef WTrang het volgende:
[..]
[..]
Zonder middenvelders heb je geen gebalanceerd team op het veld en red je het niet.
De Wijn heb ik niet gezien, nee. Maar wij zijn dit toernooi een team dat sterk voor- en achter is, maar op het middenveld laten wij te wensen over. Dan is het niet zo raar.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met deze middenvelders evenmin. Of heb jij "De Wijn" vandaag gezien?
Dat doelpunt was ook de eerste goede bal van die snijert vandaag.
Alsof Clasie het op het middenveld beter zou doen dan Blind. Op het moment dat je tegen vechtertjes komt (bv. Argentinie in halve finale) dan wordt Clasie ook compleet overlopen. Dan heeft Blind in ieder geval meer fysiek.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:32 schreef H.FR het volgende:
Gewoon Clasie erin, dat is ook een bijtertje, plus hij geeft splijtende passes.
Blind lekker links laten staan, daar is hij beter op zijn plek in dit team. Gisteren ging het helemaal mis met hem op het middenveld.
Blind heeft gisteren geen duel gewonnen centraal, ik zie niet in hoe hij dat komende wedstrijd op eens wel zou doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof Clasie het op het middenveld beter zou doen dan Blind. Op het moment dat je tegen vechtertjes komt (bv. Argentinie in halve finale) dan wordt Clasie ook compleet overlopen. Dan heeft Blind in ieder geval meer fysiek.
Maar het allerbeste is natuurlijk de Jong terug, belangrijk voor ons geweest in de poule
Uhhh? Blind is juist totaal niet fysiek.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof Clasie het op het middenveld beter zou doen dan Blind. Op het moment dat je tegen vechtertjes komt (bv. Argentinie in halve finale) dan wordt Clasie ook compleet overlopen. Dan heeft Blind in ieder geval meer fysiek.
Maar het allerbeste is natuurlijk de Jong terug, belangrijk voor ons geweest in de poule
Ach, het is ook appels met peren, dan zet hij wellicht Clasie er in tegen Costa Rica, ja, die zal best een paar dueltjes winnen dan. Maar imho kan je beter Blind met z'n fysiek tegen een goede tegenstander hebben dan Clasie. Feit blijft wel dat het beide gewoon 2e of 3e garnituur is voor die positie.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Blind heeft gisteren geen duel gewonnen centraal, ik zie niet in hoe hij dat komende wedstrijd op eens wel zou doen.
Ga je werkelijk zeggen dat Clasie met z'n 169cm meer fysiek heeft dan Blind met 180cm? Ik zeg niet dat hij een onwijs imposante fysieke spelers is. Maar hij heeft wel meer fysiek dan Clasie, daar hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Uhhh? Blind is juist totaal niet fysiek.
Zal ik de cijfertjes er even bijpakken? Clasie heeft dit jaar volgens de statistieken na Kali de meeste ballen afgepakt in de Eredivisie. Fysiek wil niet alleen zeggen dat je lengte hebt. Of vind jij Peter Crouch ook fysiek?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je werkelijk zeggen dat Clasie met z'n 169cm meer fysiek heeft dan Blind met 180cm? Ik zeg niet dat hij een onwijs imposante fysieke spelers is. Maar hij heeft wel meer fysiek dan Clasie, daar hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben.
Crouchquote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zal ik de cijfertjes er even bijpakken? Clasie heeft dit jaar volgens de statistieken na Kali de meeste ballen afgepakt in de Eredivisie. Fysiek wil niet alleen zeggen dat je lengte hebt. Of vind jij Peter Crouch ook fysiek?
Eredivisie. Nuff said.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zal ik de cijfertjes er even bijpakken? Clasie heeft dit jaar volgens de statistieken na Kali de meeste ballen afgepakt in de Eredivisie. Fysiek wil niet alleen zeggen dat je lengte hebt. Of vind jij Peter Crouch ook fysiek?
Zou wel geniaal zijn, zo'n masterplan van Louis...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Louis zegt dit alleen maar om de tegenstander om de tuin te leiden. Nigel staat er straks gewoon weer.
Ik bedoel dat van dat hij zij dat hij niet meer in actie zou komen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn, zo'n masterplan van Louis...
"Ja en dan doe jij net alsof je pijn hebt, dan halen we je eruit, roepen we dat je WK voorbij is, skip je Costa Rica, en dan tegen Argentinië sta je er ineens weer en druipt Messi huilend af!"
Helaas
Messi is erg klein, die heeft volgens jou zeker ook geen fysiek?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eredivisie. Nuff said.
En nogmaals; ik zeg niet dat hij een onwijs fysieke spelers is, ik zeg dat hij meer fysiek heeft dan Clasie, of wil je dat werkelijk ontkennen?
Ongeveer evenveel als Clasie!quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Messi is erg klein, die heeft volgens jou zeker ook geen fysiek?
In welke competitie speelt Blind volgens jou dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eredivisie. Nuff said.
En nogmaals; ik zeg niet dat hij een onwijs fysieke spelers is, ik zeg dat hij meer fysiek heeft dan Clasie, of wil je dat werkelijk ontkennen?
Dezelfde, maar Blind is natuurlijk veel meer gewend aan het spelen in een kwalitatief team met hoogwaardige spelers.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In welke competitie speelt Blind volgens jou dan?
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef opreis het volgende:
Misschien een optie om kuyt daar neer te zetten? O nee, die speelt al linksback, uh ik bedoel rechtsback, o nee rechtsvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Precies, Blind heeft de afgelopen jaren CL gespeeld tegen Barcelona, Manchester City en dergelijke.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde, maar Blind is natuurlijk veel meer gewend aan het spelen in een kwalitatief team met hoogwaardige spelers.
dat kan wel, maar ik vind clasie gewoon een betere verdedigende middenvelder dan blind. bovendien als blind naar het middenveld gaat, moet martins indi linksback waar hij totaal niet voor geschikt is.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies, Blind heeft de afgelopen jaren CL gespeeld tegen Barcelona, Manchester City en dergelijke.
Clasie heeft naast spelen tegen de topteams in Nederland (Ajax en Twente) alleen maar verloren van Ludogorets(???) en andere matige teams.
Bedoel je nou dat de hele verdediging geconcentreerd is op deze speler?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef byah het volgende:
Zonder de Jong wordt het echt helemaal niks.
Die manquote:Op maandag 30 juni 2014 14:27 schreef marcodej het volgende:
https://twitter.com/troostjohn/status/483582554520694784
Niks aan de hand, John Troost kan hem genezen.
Hij is erg belangrijk geweest en het is een aderlating, maar is echt wel op te vangen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef byah het volgende:
Hebben we gezien gisteren bij de 1-0 van Mexico ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hij is erg belangrijk geweest en het is een aderlating, maar is echt wel op te vangen hoor.
Dit soort claims.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde, maar Blind is natuurlijk veel meer gewend aan het spelen in een kwalitatief team met hoogwaardige spelers.
quote:
Kan iemand Clasie hier even in photoshoppen? Zodat we een beetje een idee kunnen krijgen hoe dat eruit ziet.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef Kowloon het volgende:
Dit wordt met Clasie toch wel een probleem:
[ afbeelding ]
Ik denk het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Copthorne het volgende:
Het wegvallen van De Jong is een aderlating, maar zonder hem in de basis moet winnen tegen grote tegenstanders ook mogelijk zijn. Al heb ik stiekem nog de hoop dat De Jong bij een eventuele halve finale weer inzetbaar is.
Wat doet hij met Torres?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:26 schreef Kowloon het volgende:
Dit wordt met Clasie toch wel een probleem:
[ afbeelding ]
Ja, want hij heeft AC Milan kampioen van Italië gemaaktquote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef byah het volgende:
Belgiëquote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef dieselnoi het volgende:
Kampioenschap is nu dus definitief over. Tegen Costa Rica kun je nog winnen maar tegen Belgie en daarna Duitsland/Frankrijk zonder de jong
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:39 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft AC Milan kampioen van Italië gemaaktHij heeft AC Milan ook de champions league laten winnen
![]()
Hoog tijd om die schattige Clasie nu eindelijk eens te laten spelenIk weet zeker dat het die arme jongen pijn doet als hij die transfer verhalen van die andere eredivisiespelers hoort. Als hij schittert de komende twee wedstrijden krijgt Real of Bayern misschien wel interesse in hem
Je hebt dan inderdaad meer aan een type Fredsj.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:44 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Belgiëdaar hebben we niet eens robben en RVP voor nodig.
Dat je nou kneiterlam bent en na een paar jointjes om kwart voor 5 nog op FOK! zit kan nog, maar dat je dan dát soort onzin uit je toetsenbord rammelt gaat toch echt wat te verquote:Op dinsdag 1 juli 2014 04:39 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft AC Milan kampioen van Italië gemaaktHij heeft AC Milan ook de champions league laten winnen
![]()
Hoog tijd om die schattige Clasie nu eindelijk eens te laten spelenIk weet zeker dat het die arme jongen pijn doet als hij die transfer verhalen van die andere eredivisiespelers hoort. Als hij schittert de komende twee wedstrijden krijgt Real of Bayern misschien wel interesse in hem
Inderdaad ik hoor er niks over. zouden ze toch nog een poging doen hem op te lappen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 06:01 schreef star_gazer het volgende:
Maar volgens mij is het toch nog niet officieel bekend gemaatk dat hij er de rest van het WK uitligt?
Dacht jij echt dat ze dat niet proberen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoor er niks over. zouden ze toch nog een poging doen hem op te lappen?
zoals winnen van mexico?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef byah het volgende:
Meer geluk dan wijsheid, dat middenveld bakte er helemaal niks van. Het was al shaky zonder Strootman, maar nu is het helemaal los zand.quote:
blind speelde inderdaad als een krant aldaar, maar om nou te zeggen dat we kansloos gaan zijn, mwah, de 3 systemen die we in een wedstrijd kunnen spelen als team lijken me een betere indicatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid, dat middenveld bakte er helemaal niks van. Het was al shaky zonder Strootman, maar nu is het helemaal los zand.
Mwah, geen geluk denk ik. Goed, ze hadden een domme wissel, maar verder is het toch wel een gouden greep dat je met één wissel 4-3-3 kan gaan spelen en onwijs gevaarlijk bent met Depay/Robben/RvP/Huntelaar (doorhalen wat nvt is). Daar konden die mexicanen gewoon echt niet mee omgaan. Nou blijft dat geen trucje wat je kan herhalen, want andere tegenstanders analyseren die potjes ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid, dat middenveld bakte er helemaal niks van. Het was al shaky zonder Strootman, maar nu is het helemaal los zand.
Dat is allemaal leuk maar het feit blijft dat ons middenveld nu samen met onze verdediging enorm wankel is, dat zag je al bij de 1-0. De vervangende spelers van Strootman zijn al onzichtbaar maar dat kan dan nog, maar als je ook Nigel verliest en daar een falende Blind voor in de plaats zet wordt het helemaal penibel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, geen geluk denk ik. Goed, ze hadden een domme wissel, maar verder is het toch wel een gouden greep dat je met één wissel 4-3-3 kan gaan spelen en onwijs gevaarlijk bent met Depay/Robben/RvP/Huntelaar (doorhalen wat nvt is). Daar konden die mexicanen gewoon echt niet mee omgaan. Nou blijft dat geen trucje wat je kan herhalen, want andere tegenstanders analyseren die potjes ook.
Maar het is zo lekker Nederlands.. Als we verliezen is het 'naar verwachting', en als we winnen dan 'lag het aan de tegenstander'
Het is een aderlating, dat ontkent ook niemand, maarja we zullen het ermee moeten doen. We spelen natuurlijk sowieso 5-3-2 omdat het verdedigend al niet bijster sterk is. Wellicht heeft Louis weer een gouden greep, Kuyt CVM ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk maar het feit blijft dat ons middenveld nu samen met onze verdediging enorm wankel is, dat zag je al bij de 1-0. De vervangende spelers van Strootman zijn al onzichtbaar maar dat kan dan nog, maar als je ook Nigel verliest en daar een falende Blind voor in de plaats zet wordt het helemaal penibel.
Het verschil na het uitvallen van de Jong was absoluut zichtbaar. De passes vanuit het middenveld konden niet meer geparreerd worden door Blind en Wijnaldum. Het is puur geluk geweest dat het veranderen van de tactiek deze wedstrijd heeft doen kantelen.quote:
Juist tegen Costa Rica moeten we van de aanval uit gaan vind ik, maar het zal wel weer beginnen met 5 verdedigers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een aderlating, dat ontkent ook niemand, maarja we zullen het ermee moeten doen. We spelen natuurlijk sowieso 5-3-2 omdat het verdedigend al niet bijster sterk is. Wellicht heeft Louis weer een gouden greep, Kuyt CVM ofzo
Ben ik met je eens, ik zou tegen zo'n ploeg ook gewoon 4-3-3 spelen, je zag tegen Australië dat het ook tegen je kan werken als je tegen duidelijk zwakkere tegenstanders die er wél vol op klappen verdedigend gaat spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Juist tegen Costa Rica moeten we van de aanval uit gaan vind ik, maar het zal wel weer beginnen met 5 verdedigers.
En eigenlijk denk ik dat het zelfs tegen een potentieel sterke tegenstander als Argentie gevaarlijk is om 5-3-2 te gaan spelen. Ik kan me niet voorstellen dat Messi erg onder de indruk raakt van 5 matige Nederlandse verdedigers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik zou tegen zo'n ploeg ook gewoon 4-3-3 spelen, je zag tegen Australië dat het ook tegen je kan werken als je tegen duidelijk zwakkere tegenstanders die er wél vol op klappen verdedigend gaat spelen.
Eigenlijk moet je het gewoon omzetten zodra je tegenstander veel druk op middenveld/verdediging gaat zetten, want je komt er dan gewoon niet uit, kan je beter extra mannetje voorin hebben zodat je daar wat meer afspeelmogelijkheden hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En eigenlijk denk ik dat het zelfs tegen een potentieel sterke tegenstander als Argentie gevaarlijk is om 5-3-2 te gaan spelen. Ik kan me niet voorstellen dat Messi erg onder de indruk raakt van 5 matige Nederlandse verdedigers.
Maar goed, ik ben gelukkig geen bondscoach en kan ook wel begrijpen dat Louis wel vast houden aan een bepaald systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |