abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141728195
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat is een schwalbe. De Mexicaan staat niet echt op zijn voet maar legt hem er voor neer. Robben kan zijn voet er onderuit halen en doorlopen. Echter, hij tilt zijn voet een beetje op, raakt de voet van de Mexicaan en gaat dan liggen alsof hij zijn enkel gebroken heeft.
Ik ben het met jou eens.. er zitten een hoop mensen met poep in hun ogen hier..
  maandag 30 juni 2014 @ 17:15:50 #252
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_141728246
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee dat kan hij niet want robben zijn rechterbeen komt tegen (onder) het been van de mexicaan en blijft daar achter haken. Dus zijn rechter en linker been zitten vast.
Inderdaad. Dat hij wat theatraal valt doet niets af aan het feit dat het wel degelijk een overtreding was. Beide benen werden geblokkeerd om verder te kunnen bewegen, het was hoogst twijfelachtig of hij überhaupt nog wel kon staan. Anders kreeg je zo'n actie als eerst waarin hij werd aangetikt en bijna valt maar toch verder gaat. Als je kan kiezen voor dat en geen penalty of wat mooier vallen en wel een penalty ra ra ra wat kies je dan? En nogmaals: misschien kon hij wel geeneens blijven staan en zou hij sowieso vallen, zij het wat minder mooi.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:15:56 #253
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_141728250
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
:o Geen tenen dus, maar obstructie.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:16:45 #254
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_141728281
Penalty zat er wel lekker in.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_141728572
Hij valt overdreven maar dit was een penalty, net als dat het een penalty was aan het einde van de eerste helft waarin maar liefst 2 overtredingen penalty rijp waren.

Zo'n 10 minuten voor de penalty zet marquez ook zijn been voor Robben, daar had hij ook kunnen gaan liggen en dan had marquez nog rood gekregen ook. Dat doet ie niet. Nu heeft ie in een redelijk uitzichtloze situatie ervoor gekozen om voor de penalty te gaan. Hij doet het overdreven en dat wekt de schijn tegen hem.

Maar dan ook de volgende situaties even meenemen voordat men een oordeelt velt
Fred tegen Kroatië, schwalbe puur sang
Diego Costa tegen Nederland, maakt notabene zelf de overtreding
Samaras tegen Ivoorkust, trapt zichzelf onderuit.

En los van het WK zijn er ook nog Ronaldo, Messi, Ribéry die bij elke scheet gaan liggen en een vrije trap of penalty meekrijgen. En dat noemen we de beste voetballers van de wereld. Dus schijnbaar is het toch onderdeel van de sport.
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  maandag 30 juni 2014 @ 17:27:10 #256
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_141728635
quote:

[..]

Dat is een schwalbe. De Mexicaan staat niet echt op zijn voet maar legt hem er voor neer. Robben kan zijn voet er onderuit halen en doorlopen. Echter, hij tilt zijn voet een beetje op, raakt de voet van de Mexicaan en gaat dan liggen alsof hij zijn enkel gebroken heeft.
Beetje dom commentaar. Dus het is alleen een overtreding als je op een voet trapt of staat?
Het gaat erom dat de verdediger TE LAAT is, zijn voet KONTAKT maakt in het strafschopgebied en dat Robben (inderdaad overdreven) naar de grond gaat.
Tel daar de vorige Mexicaanse overtredingen op die NIET BESTRAFT zijn en je hebt een penalty.
Ik snap al dat gezeur niet.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:28:24 #257
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_141728675
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:15 schreef betyar het volgende:

[..]

... in het 16 meter gebied = strafschop. _O_
pi_141728681
"Ik raakte hem niet, hij raakte mij", aldus Marquez daarover. "De scheidsrechter dacht echter dat ik hem raakte en gaf een strafschop. Dat was niet terecht. Maar voor rust had Robben wel een penalty moeten hebben."

De Waarheid
  maandag 30 juni 2014 @ 17:29:42 #259
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_141728718
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:28 schreef Pleun2011 het volgende:
"Ik raakte hem niet, hij raakte mij", aldus Marquez daarover. "De scheidsrechter dacht echter dat ik hem raakte en gaf een strafschop. Dat was niet terecht. Maar voor rust had Robben wel een penalty moeten hebben."

De Waarheid
Ja ja, je zet je been voor een tegenstander en dan roep je : "Hij raakt mij!!"
Wat een sukkel....
pi_141728727
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Beetje dom commentaar. Dus het is alleen een overtreding als je op een voet trapt of staat?
Het gaat erom dat de verdediger TE LAAT is, zijn voet KONTAKT maakt in het strafschopgebied en dat Robben (inderdaad overdreven) naar de grond gaat.
Tel daar de vorige Mexicaanse overtredingen op die NIET BESTRAFT zijn en je hebt een penalty.
Ik snap al dat gezeur niet.
Te laat zijn is geen overtreding. Contact maken is geen overtreding, voetbal is een contactsport, je raakt elkaar regelmatig aan en je voeten/benen/schoenen raken elkaar ook steeds .

Als die vorige overtredingen zouden niet mee mogen tellen voor de penalty, ook al zijn ze ten onrechte niet bestraft.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:30:11 #261
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_141728738
quote:

De Waarheid
Wel fijn dat we jou hebben om nutteloos tegengas te geven in deze kwestie.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_141728783
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:29 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ja ja, je zet je been voor een tegenstander en dan roep je : "Hij raakt mij!!"
Wat een sukkel....
Jullie hebben allemaal poep in je ogen, serieus.. Wat Robben deed was precies hetzelfde als wat Costa deed bij De Vrij, alleen was het bij Robben bijna niet zichtbaar. Was Marquez dom om daar zijn been te planten? Ja. Was er contact? Ja. Was het een overtreding? Neee.. mooie duik van Robben.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:32:04 #263
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_141728805
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Te laat zijn is geen overtreding. Contact maken is geen overtreding, voetbal is een contactsport, je raakt elkaar regelmatig aan en je voeten/benen/schoenen raken elkaar ook steeds .

Als die vorige overtredingen zouden niet mee mogen tellen voor de penalty, ook al zijn ze ten onrechte niet bestraft.
Voetbal is een contactsport waarbij het contact aan REGELS GEBONDEN is. En iedereen weet dat die regels scherp zijn in het 16 meter gebied.

Jammer voor jouw maar zo is het nu eenmaal.
Kan je hier niet tegen dan ga je maar schaken.... _O- :W
pi_141728810
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:30 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wel fijn dat we jou hebben om nutteloos tegengas te geven in deze kwestie.
Tegen domheid valt niet te vechten, zo zit de wereld in elkaar he.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:32:44 #265
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_141728827
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jullie hebben allemaal poep in je ogen, serieus.. Wat Robben deed was precies hetzelfde als wat Costa deed bij De Vrij, alleen was het bij Robben bijna niet zichtbaar. Was Marquez dom om daar zijn been te planten? Ja. Was er contact? Ja. Was het een overtreding? Neee.. mooie duik van Robben.
ja wat verveeeeeeeelend nu he.... _O- :W
pi_141728853
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik kan ver met je meegaan in deze discussie, maar dit is onzin. Het been van De Vrij was een halve meter verwijderd van het been van Costa. Die Mexicaan zet gewoon zijn voet voor Robben.
pi_141728878
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:32 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

ja wat verveeeeeeeelend nu he.... _O- :W
Daar gaat het niet om.. ik was blij dat die scheids hem gaf en hij kon hem ook geven. Alleen dat iedereen zo dom lult is apart.. als het andersom was geweest had iedereen zitten huilen dat het geen overtreding was.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:34:50 #268
181126 MouzurX
Misschien?
pi_141728901
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om.. ik was blij dat die scheids hem gaf en hij kon hem ook geven. Alleen dat iedereen zo dom lult is apart.. als het andersom was geweest had iedereen zitten huilen dat het geen overtreding was.
Jawel hoor, maar dat een kutte penalty is door een domme overtreding. Net als bij Ajax tegen ac milan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_141728923
Het was net weer op ned1 hij heeft het over een valpartij buiten de 16 in de eerste helft.

De actie op het einde is gewoon een penalty die had een video-ref. ook gegeven omdat de weg van Robben door de voet geblokkeerd wordt
Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
  maandag 30 juni 2014 @ 17:35:33 #270
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_141728927
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:15 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoe duidelijk wil je het hebben inderdaad.
pi_141728940
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:33 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik kan ver met je meegaan in deze discussie, maar dit is onzin. Het been van De Vrij was een halve meter verwijderd van het been van Costa. Die Mexicaan zet gewoon zijn voet voor Robben.
Daarom zei ik ook dat het bij Robben bijna niet te zien was, maar hij was al de hele tijd op zoek naar een pingel en heeft hem grandioos uitgelokt.. ik denk namelijk dat Marquez gelijk heeft dat Robben hem bewust raakte. Ach who cares, we hebben gewonnen. :P
  maandag 30 juni 2014 @ 17:37:27 #272
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_141728987
quote:

[..]

Lol, deze nomineer ik als "ik liep niet tegen hem aan, maar hij liep tegen mij aan". Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
  maandag 30 juni 2014 @ 17:43:07 #273
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_141729169
quote:

De Waarheid
Is een beetje als een pestkop die iemand z'n arm pakt en hem daarmee in z'n gezicht slaat. "Ik sla hem niet, hij slaat zichzelf!"

Mexico laat zich zien als slecht verliezer helaas.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_141729178
Je hebt schwalbes en schwalbes. Robben is gewoon getackled, dat die vervolgens had kunnen door bikkelen, ik denk het wel. Waarom zou die?

Ik vind een schwalbe meer dat iemand neer gaat zonder contact, de tackle zelf is misschien wel te licht voor een penal, maar gezien vorige overtredingen, wel terecht besluit.

En al die autisten die zeggen, ja hij gaf het toe, dat ging over een ander moment.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  maandag 30 juni 2014 @ 17:44:47 #275
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141729227
Als je weet dat hij makkelijk gaat liggen, waarom in HEMELSNAAM ga je hem nou tackelen? Er zijn zat van andere manieren om de bal te veroveren. Ja, we hebben het over Robben.. van zo een speler pak je niet zomaar de bal af maar kom op :')

En trouwens, die zuid-amerikanen zijn daar zelf ook niet vies van de vinger naar andere landen te wijzen.

Huilie Huilie weer hoor
graag op anoniem
  maandag 30 juni 2014 @ 17:47:50 #276
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_141729310
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:43 schreef IkBenDeBaas het volgende:
En al die autisten die zeggen, ja hij gaf het toe, dat ging over een ander moment.
Dat laatste is wel een beetje beangstigend hoeveel mensen schijnbaar zelfs een basisniveau luisteren niet aankunnen. En in het buitenland wordt het inmiddels als feit gepresenteerd dat Robben heeft gezegd dat het een schwalbe is. Het was net nog op de Duitser...

Je ziet dat men graag drama heeft en het zo nodig maar creëert. Extra bizar dat het juist bij Nederland is, je zou toch zeggen dat we genoeg benadeeld zijn inmiddels. Maar als je wint vergeet iedereen dat gewoon blijkt.
pi_141729332
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:37 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Lol, deze nomineer ik als "ik liep niet tegen hem aan, maar hij liep tegen mij aan". Ja, zo lust ik er nog wel een paar.
Zo is het wel gegaan anders.. Marquez is zo dom om zijn been daar neer te zetten en Robben kreeg eindelijk iets waar hij naar op zoek was.. een reden om te gaan liggen.
pi_141729439
quote:
19s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:47 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat laatste is wel een beetje beangstigend hoeveel mensen schijnbaar zelfs een basisniveau luisteren niet aankunnen. En in het buitenland wordt het inmiddels als feit gepresenteerd dat Robben heeft gezegd dat het een schwalbe is. Het was net nog op de Duitser...

Je ziet dat men graag drama heeft en het zo nodig maar creëert. Extra bizar dat het juist bij Nederland is, je zou toch zeggen dat we genoeg benadeeld zijn inmiddels. Maar als je wint vergeet iedereen dat gewoon blijkt.
idd. Drama om losers te prikkelen met emoties. Er is werkelijk waar niets aan de hand.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_141729511
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Hij ontneemt een scoringsmogelijkheid, de verdediger is verantwoordelijk om dit te voorkomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_141729607
Ben overigens van mening dat zeker 50% van de penalty's in het topvoetbal niet terecht zijn, maar worden uitgelokt door slimme aanvallers. Als verdediger moet je je daar op instellen.
pi_141729658
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hij ontneemt een scoringsmogelijkheid, de verdediger is verantwoordelijk om dit te voorkomen.
Wat?
Welke scoringsmogelijkheid had Robben in die positie? Gast doe niet dom.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141730004
quote:
19s.gif Op maandag 30 juni 2014 17:47 schreef kingmob het volgende:

Extra bizar dat het juist bij Nederland is, je zou toch zeggen dat we genoeg benadeeld zijn inmiddels. Maar als je wint vergeet iedereen dat gewoon blijkt.
Wie heeft het nog over het onterecht afgekeurde doelpunt van Bosnië? Dat is pas benadeeld worden.
Dat zielig doen over hoe erg wij het wel niet hebben gehad is wel erg calimero-achtig.
  maandag 30 juni 2014 @ 18:12:42 #283
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_141730168
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wie heeft het nog over het onterecht afgekeurde doelpunt van Bosnië? Dat is pas benadeeld worden.
Dat zielig doen over hoe erg wij het wel niet hebben gehad is wel erg calimero-achtig.
Nou poepoe, echt calimeroachtig in een topic over de 'schwalbe' van Robben. Eigenlijk zou iedere post eerst moeten beginnen met al het andere onrecht van alle landen in alle WKs ooit.
pi_141733358
quote:
Lachende Robben: 'Soms moet je een beetje slim zijn'

WK 2014 Arjen Robben zei na de achtste finale van het Nederlands elftal tegen Mexico (2-1) geen 'ja' of 'nee' toen hij mocht vertellen of de beslissende penalty in blessuretijd ook een strafschop was. 'Soms moet je slim zijn', stelde de aanvaller.

Robben vond in blessuretijd een Mexicaans been en ging voor de vierde keer in de wedstrijd met veel theater naar de grond. De Portugese scheidsrechter Pedro Proença wees meteen naar de stip. Vervolgens maakte Klaas-Jan Huntelaar het karwei af.

De aanvaller uit Bedum heeft een geschiedenis als het om 'schwalbes' gaat. In Engeland fluiten veel supporters afkeurend op hun vingers als de vleugelflitser in balbezit komt. Britse voetbalsupporters houden van stoere voetballers. Niet van 'divers' die voortdurend naar de grond gaan. Bij Engelse wedkantoren kon je 3 weken geleden zelfs geld inzetten of Robben op het WK wel of geen geen gele kaart voor een fopduik zou krijgen.

Sommige gokkers zullen in de eerste helft van het duel met Mexico hebben gevloekt toen arbiter Proença een duik van Robben niet met een prent bestrafte. Hij liet gewoon verder voetballen. Zelfs Robben bekende na afloop dat er niets aan de hand was en dat hij alleen maar een vrije trap wilde versieren. 'Sorry, dat was een schwalbe', bekende hij. 'Er was niets aan de hand.'

Diezelfde Robben had even voor rust wel een strafschop verdiend. Eerst kreeg hij een tikje van Rafael Márquez, vervolgens schopte Héctor Moreno hem onderuit. De voormalige verdediger van AZ brak bij die actie een scheenbeen. 'Dat waren eigenlijk twee strafschoppen', stelde Robben.

In de tweede helft ging de aanvaller van Bayern München nogmaals vergeefs in het strafschopgebied naar de grond. Maar in blessuretijd was het dan wel zo ver. Het was een beetje zoals Diego Costa namens Spanje een strafschop versierde door zijn voet achter het been van Stefan de Vrij te zetten. Misschien had Proença inmiddels ook wel vernomen dat Robben in de eerste helft wél een strafschop verdiende. 'Soms moet je een beetje slim zijn', zei Robben lachend.
  maandag 30 juni 2014 @ 21:09:44 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_141739274
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Misschien is dat ook omdat niemand een fuck geeft om Bosnië :')
pi_141739527
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:15 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook omdat niemand een fuck geeft om Bosnië :')
In het buitenland geven de meeste mensen ook geen fuck om Nederland.
Ieder landje vindt zichzelf vreselijk belangrijk en ze vinden allemaal dat hun vreselijk onrecht wordt aangedaan. Kinderachtig gedrag.
  maandag 30 juni 2014 @ 21:20:53 #288
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_141739562
Maar ze hebben wél gewonnen.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_141739640
We hebben net het bijt incident van Suarez achter ons en nou gaan al de volgende discussies in Engeland ten ronde.

Toegeven dat je een schwalbe hebt gemaakt, moet de FIFA daar geen schorsing voor geven? Voor zover begrijp ik dat de FIFA daar geen stappen in zal ondernemen. Maar ik vraag me af als de FIFA dit wel doet onder zware internationale druk van de pers, hoe zouden wij Nederlanders dan reageren?
pi_141739652
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ieder landje vindt zichzelf vreselijk belangrijk en ze vinden allemaal dat hun vreselijk onrecht wordt aangedaan. Kinderachtig gedrag.
Nederland is een wereldberoemd voetballand gast, al zou jij dat vast niet vinden. Viel je trouwens ook dat .nl op in je webbrowser? We zijn hier in Nederland dus maken ons niet druk om die Joegoslavische provincie.
  maandag 30 juni 2014 @ 21:27:16 #291
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141739877
Het is echter te hopen dat dit geen 'dingetje' wordt voor Arjen. Want hij kan nu iig fluiten naar golden shoe/ball/stropdas.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_141739934
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:22 schreef Raptor1985 het volgende:

[..]

Nederland is een wereldberoemd voetballand gast, al zou jij dat vast niet vinden. Viel je trouwens ook dat .nl op in je webbrowser? We zijn hier in Nederland dus maken ons niet druk om die Joegoslavische provincie.
Dat jij alleen geinteresseerd bent in het land waar je woont is prima. Er zijn ook mensen voor wie de wereld niet ophoudt bij Winschoten of Slenaken.
Was het je trouwens al opgevallen dat we hier op het WK-forum zaten? Als je geen interesse hebt in andere landen, dan kun je in het vervolg mss beter op een NK-froum gaan kijken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 juni 2014 @ 21:28:17 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_141739939
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Pumatje het volgende:
Het is echter te hopen dat dit geen 'dingetje' wordt voor Arjen. Want hij kan nu iig fluiten naar golden shoe/ball/stropdas.
Als hij in de volgende wedstrijd een schitterende hatrick scoort is iedereen het weer vergeten.
pi_141740002
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef Pumatje het volgende:
Dit is iets wat al 10 jaar aan hem hangt en dat zal hij ook nooit meer van zich af kunnen schudden.
  maandag 30 juni 2014 @ 21:29:40 #295
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141740015
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

ja, Frans. Dit is dus dikke onzin, op 90% van de plekken waar ik op de wereld ben geweest, en daar zaten echt gekke tussen zijn de Nederlanders bekend, en dat gaat dan 90% over voetballers. Ik stapte in een taxi in Panama, blabla Holanda blabla.. Sneijderr..sneijderr..terwijl die mafkees op zijn hoofd tikt zoals Sneijder deed tot het moment toen ik in Bangkok in een tuk tuk stapte waar die malloot z'n mond niet kon houden over Van Basten en Ruud Gullit.. Man hou toch op zwamkees. Ik heb nog geen vakantie gehad waar mijn afkomst niet werd gerefereerd aan voetbal of een voetballer.

zelfs in het Leger,

Dronken Britse soldaat : "You can't play football? Every dutch guy is born with football skills"

and on, and on.
pi_141740025
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:28 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat jij alleen geinteresseerd bent in het land waar je woont is prima. Er zijn ook mensen voor wie de wereld niet ophoudt bij Winschoten of Slenaken.
Was het je trouwens al opgevallen dat we hier op het WK-forum zaten? Als je geen interesse hebt in andere landen, dan kun je in het vervolg mss beter op een NK-froum gaan kijken.
Was het jou opgevallen dat dit een topic is over Robben en niet over Bosnië? Misschien kan je voortaan beter op de Bosnische variant van Fok! kijken.
pi_141740153
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:29 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ja, Frans. Dit is dus dikke onzin, op 90% van de plekken waar ik op de wereld ben geweest, en daar zaten echt gekke tussen zijn de Nederlanders bekend, en dat gaat dan 90% over voetballers. Ik stapte in een taxi in Panama, blabla Holanda blabla.. Sneijderr..sneijderr..terwijl die mafkees op zijn hoofd tikt zoals Sneijder deed tot het moment toen ik in Bangkok in een tuk tuk stapte waar die malloot z'n mond niet kon houden over Van Basten en Ruud Gullit.. Man hou toch op zwamkees.
Prachtig allemaal , maar maakte die meneer in z'n tuk tuk zich ook zo vreselijk dat Robben een duikelaar is?
  maandag 30 juni 2014 @ 21:33:21 #298
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141740241
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Prachtig allemaal , maar maakte die meneer in z'n tuk tuk zich ook zo vreselijk dat Robben een duikelaar is?
Waar heb je het toch over. Ga uit dit topic aub, je verziekt de sfeer.
pi_141740286
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Waar heb je het toch over. Ga uit dit topic aub, je verziekt de sfeer.
Ow jee...verplicht de polonaise meelopen of anders oprotten?
Demagoog. :{w
  maandag 30 juni 2014 @ 21:35:02 #300
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141740320
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ow jee...verplicht de polonaise meelopen of anders oprotten?
Demagoog. :{w
Dat heeft niets met je mening te maken, wel met je manier van communiceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')