Als dat theater was zie je het in de beelden niet terug. De twee andere acties in het spel beoordeel ik niet want ik heb ze niet gezien.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die verdediger deed zijn handjes omhoog omdat hij ook contact voelde.. maar neem nou maar van mij aan dat Robben normaal gesproken helemaal niet onderuit was gegaan.. het was puur theater.
hij lijkt op zijn pootjes terecht te komen, maar dan gaan zijn achterbenen plotseling omhoogquote:Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef WTrang het volgende:
[..]
Als dat theater was zie je het in de beelden niet terug. De twee andere acties in het spel beoordeel ik niet want ik heb ze niet gezien.
Hier geldt de wet van grote getallen uit de statistiek. Hoe meer keer je als team aggressief de tegenstander onderuit haalt, hoe groter de kans wordt dat je een fluit krijgt. De verhouding is een directe correlatie oftewel a/b.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Luxx het volgende:
Als we deze penalty tegen gehad hadden waren we hier tot het volgende WK boos over geweest... wat niet wegneemt dat er soort van contact is, dus hij kan hem geven. Meestal zal je hem niet krijgen. Na de regen van kansen, en eerdere niet gegeven pingel, ... soms moet je ook een beetje geluk hebben. Dit liep zo voor ons nét goed af.
Hij komt niet eens op zijn pootjes neer man, kijk eens die beelden goedquote:Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef affa het volgende:
[..]
hij lijkt op zijn pootjes terecht te komen, maar dan gaan zijn achterbenen plotseling omhoog
maar ik snap wel dat sommigen het niet kunnen zien: het was best goed uitgevoerd...zoals alleen topspelers dat kunnen
dat zeg ik ook niet, lees het nog eens goedquote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef WTrang het volgende:
[..]
Hij komt niet eens op zijn pootjes neer man, kijk eens die beelden goed
bij mij op mijn smartfoon zie ik die afbeelding in ultra-slowmo (want kutverbinding) en zijn achterbenen.zijn al omhoog terwijl hij in de lucht is
een video-overleg zou ons de schop alsnog hebben gegeven
Dus jij beweert dat hij ipv dat zijn achterbenen omhoog gingen gewoon op zijn voeten had kunnen landen? Dat is weer een van die dingen die nooit bewezen kunnen worden en als er contact is geweest moet je als scheids hem de trap gunnen. Zo werkt het.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef affa het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, lees het nog eens goed
Ons.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef WTrang het volgende:
[..]
Hij komt niet eens op zijn pootjes neer man, kijk eens die beelden goed
bij mij op mijn smartfoon zie ik die afbeelding in ultra-slowmo (want kutverbinding) en zijn achterbenen.zijn al omhoog terwijl hij in de lucht is
een video-overleg zou ons de schop alsnog hebben gegeven
Ik vind jou gewoon een heel objectieve voetbalkijker. Heb jij toevallig ook zo'n kaas of een bak tulpen op je smoelwerk als je naar het scherm gaapt?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef WTrang het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ga terug naar mexico of zo.
Hij valt op een heel onnatuurlijke wijze, namelijk met zijn armen omhoog. Als je normaal valt steek je je armen naar voren om je val te breken. 100% schwalbe dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef WTrang het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat hij ipv dat zijn achterbenen omhoog gingen gewoon op zijn voeten had kunnen landen? Dat is weer een van die dingen die nooit bewezen kunnen worden en als er contact is geweest moet je als scheids hem de trap gunnen. Zo werkt het.
Objectieve voetbalkijkerquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind jou gewoon een heel objectieve voetbalkijker. Heb jij toevallig ook zo'n kaas of een bak tulpen op je smoelwerk als je naar het scherm gaapt?
En dat in combinatie met een beperkt verstandelijk vermogen moet voldoende zijn om je ervan te weerhouden wartaal uit te slaan op een forum.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef WTrang het volgende:
[..]
Objectieve voetbalkijkerik ben een fan MAN en die zijn nooit NEVER objectied
lol, dan heeft het natuurlijk ook geen zin om verder met je in discussie te gaanquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef WTrang het volgende:
[..]
Objectieve voetbalkijkerik ben een fan MAN en die zijn nooit NEVER objectied
ja, zo werkt natuurkunde nietquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Hij valt op een heel onnatuurlijke wijze, namelijk met zijn armen omhoog. Als je normaal valt steek je je armen naar voren om je val te breken. 100% schwalbe dus.
Wat heeft dit met natuurkunde te maken? Zelfs als hij zijn armen omlaag deed om de val te breken was hij ten val gebracht en je kan niet bewijzen dat hij normaal had kunnen landen. Dan moet je als scheids de trap gunnen als er contact was geweest. Meer dan terecht dus die trap.quote:
Ik beordeel een speelactie net als jij en wat dat betreft ben ik niet minder geloofwaardig of objectief dan jij. Sterker nog het is helemaal niet mogelijk onze objectieviteit op het anoniem internet te bewijzen. Dan kan je beter eerlijk toegeven waar jouw hart voor zit. Dus?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef affa het volgende:
[..]
lol, dan heeft het natuurlijk ook geen zin om verder met je in discussie te gaan
ik ben ook een oranje fan, maar ik kan niet ontkennen wat ik zie
daarmee kun je prima berekenen hoe het lichaam reageert op zo'n situatie,dat de armen omhoog gaan is niet echt raar, je moet wel heel erg bij de pinken zijn wil je ze op tijd omlaag krijgen om je val te breken maar dat moet je echt zelf doenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef WTrang het volgende:
[..]
Wat heeft dit met natuurkunde te maken? Zelfs als hij zijn armen omlaag deed om de val te breken was hij ten val gebracht en je kan niet bewijzen dat hij normaal had kunnen landen. Dan moet je als scheids de trap gunnen als er contact was geweest. Meer dan terecht dus die trap.
Maar wat is jouw mening dan en zou het obv natuurkunde bewezen kunnen worden dat hij op zijn voeten terecht kon komen ipv dat zijn kuitjes omhoog gingen terwijl hij nog in de lucht was?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarmee kun je prima berekenen hoe het lichaam reageert op zo'n situatie,dat de armen omhoog gaan is niet echt raar, je moet wel heel erg bij de pinken zijn wil je ze op tijd omlaag krijgen om je val te breken maar dat moet je echt zelf doen
doet er verder helemaal niets toe nee
Volgens mij is het belangrijker om te bepalen of hij gewoon normaal had kunnen landen of dat hij opzettelijk zijn kuiten omhoog tilden terwijl nog in de lucht.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarmee kun je prima berekenen hoe het lichaam reageert op zo'n situatie,dat de armen omhoog gaan is niet echt raar, je moet wel heel erg bij de pinken zijn wil je ze op tijd omlaag krijgen om je val te breken maar dat moet je echt zelf doen
doet er verder helemaal niets toe nee
Ik lach die gasten eerder uit dan dat ik ze haat. En als wij eens gaan schwalbe voeren, dan hadden we dat toch ergens vandaan moeten leren?;)quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef BramKVO het volgende:
Zo zie je maar, als het jezelf overkomt, juich je evenzeer. Dus haten op schwalbekoning van bijvoorbeeld de Spanjaarden is dus heus niet meer nodig.
ik ben geen natuurlijkundigequote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef WTrang het volgende:
[..]
Maar wat is jouw mening dan en zou het obv natuurkunde bewezen kunnen worden dat hij op zijn voeten terecht kon komen ipv dat zijn kuitjes omhoog gingen terwijl hij nog in de lucht was?
Volgens mij niet.
Het was beiden.. veel blinden en / of mensen zonder kijk op voetbal hier..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
belangrijker is de vraag of hij aangetikt werd of zelf een duik maakt
leek mij het eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |