abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141704581
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Die verdediger deed zijn handjes omhoog omdat hij ook contact voelde.. maar neem nou maar van mij aan dat Robben normaal gesproken helemaal niet onderuit was gegaan.. het was puur theater.
Als dat theater was zie je het in de beelden niet terug. De twee andere acties in het spel beoordeel ik niet want ik heb ze niet gezien.
pi_141704917
Als we deze penalty tegen gehad hadden waren we hier tot het volgende WK boos over geweest... wat niet wegneemt dat er soort van contact is, dus hij kan hem geven. Meestal zal je hem niet krijgen. Na de regen van kansen, en eerdere niet gegeven pingel, ... soms moet je ook een beetje geluk hebben. Dit liep zo voor ons nét goed af.
pi_141704938
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef WTrang het volgende:

[..]

Als dat theater was zie je het in de beelden niet terug. De twee andere acties in het spel beoordeel ik niet want ik heb ze niet gezien.
hij lijkt op zijn pootjes terecht te komen, maar dan gaan zijn achterbenen plotseling omhoog

maar ik snap wel dat sommigen het niet kunnen zien: het was best goed uitgevoerd...zoals alleen topspelers dat kunnen
pi_141705099
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef Luxx het volgende:
Als we deze penalty tegen gehad hadden waren we hier tot het volgende WK boos over geweest... wat niet wegneemt dat er soort van contact is, dus hij kan hem geven. Meestal zal je hem niet krijgen. Na de regen van kansen, en eerdere niet gegeven pingel, ... soms moet je ook een beetje geluk hebben. Dit liep zo voor ons nét goed af.
Hier geldt de wet van grote getallen uit de statistiek. Hoe meer keer je als team aggressief de tegenstander onderuit haalt, hoe groter de kans wordt dat je een fluit krijgt. De verhouding is een directe correlatie oftewel a/b.
pi_141705325
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:13 schreef affa het volgende:

[..]

hij lijkt op zijn pootjes terecht te komen, maar dan gaan zijn achterbenen plotseling omhoog

maar ik snap wel dat sommigen het niet kunnen zien: het was best goed uitgevoerd...zoals alleen topspelers dat kunnen
Hij komt niet eens op zijn pootjes neer man, kijk eens die beelden goed

bij mij op mijn smartfoon zie ik die afbeelding in ultra-slowmo (want kutverbinding) en zijn achterbenen.zijn al omhoog terwijl hij in de lucht is

een video-overleg zou ons de schop alsnog hebben gegeven
pi_141705566
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef WTrang het volgende:

[..]

bij mij op mijn smartfoon zie ik die afbeelding in ultra-slowmo (want kutverbinding) en zijn achterbenen.zijn al omhoog terwijl hij in de lucht is

dat zeg ik ook niet, lees het nog eens goed
pi_141705764
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef affa het volgende:

[..]

dat zeg ik ook niet, lees het nog eens goed
Dus jij beweert dat hij ipv dat zijn achterbenen omhoog gingen gewoon op zijn voeten had kunnen landen? Dat is weer een van die dingen die nooit bewezen kunnen worden en als er contact is geweest moet je als scheids hem de trap gunnen. Zo werkt het.
  zondag 29 juni 2014 @ 23:28:36 #133
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141705911
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:19 schreef WTrang het volgende:

[..]

Ons.

Wat een demagoog, zeg.
Dit, dus.
pi_141705980
quote:
14s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ons.

Wat een demagoog, zeg.
Wie ben jij? Ga terug naar mexico of zo.
  zondag 29 juni 2014 @ 23:30:30 #135
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141706017
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:29 schreef WTrang het volgende:

[..]

Wie ben jij? Ga terug naar mexico of zo.
Ik vind jou gewoon een heel objectieve voetbalkijker. Heb jij toevallig ook zo'n kaas of een bak tulpen op je smoelwerk als je naar het scherm gaapt?
Dit, dus.
pi_141706099
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:26 schreef WTrang het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat hij ipv dat zijn achterbenen omhoog gingen gewoon op zijn voeten had kunnen landen? Dat is weer een van die dingen die nooit bewezen kunnen worden en als er contact is geweest moet je als scheids hem de trap gunnen. Zo werkt het.
Hij valt op een heel onnatuurlijke wijze, namelijk met zijn armen omhoog. Als je normaal valt steek je je armen naar voren om je val te breken. 100% schwalbe dus.
Hello, my name is Oliver
pi_141706105
quote:
14s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vind jou gewoon een heel objectieve voetbalkijker. Heb jij toevallig ook zo'n kaas of een bak tulpen op je smoelwerk als je naar het scherm gaapt?
Objectieve voetbalkijker _O- ik ben een fan MAN en die zijn nooit NEVER objectied :W
  zondag 29 juni 2014 @ 23:32:50 #138
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_141706174
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef WTrang het volgende:

[..]

Objectieve voetbalkijker _O- ik ben een fan MAN en die zijn nooit NEVER objectied :W
En dat in combinatie met een beperkt verstandelijk vermogen moet voldoende zijn om je ervan te weerhouden wartaal uit te slaan op een forum. :W
Dit, dus.
pi_141706504
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef WTrang het volgende:

[..]

lol, dan heeft het natuurlijk ook geen zin om verder met je in discussie te gaan

ik ben ook een oranje fan, maar ik kan niet ontkennen wat ik zie
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 23:38:36 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141706541
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Hij valt op een heel onnatuurlijke wijze, namelijk met zijn armen omhoog. Als je normaal valt steek je je armen naar voren om je val te breken. 100% schwalbe dus.
ja, zo werkt natuurkunde niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_141706872
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja, zo werkt natuurkunde niet
Wat heeft dit met natuurkunde te maken? Zelfs als hij zijn armen omlaag deed om de val te breken was hij ten val gebracht en je kan niet bewijzen dat hij normaal had kunnen landen. Dan moet je als scheids de trap gunnen als er contact was geweest. Meer dan terecht dus die trap.
pi_141707029
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef affa het volgende:

[..]

lol, dan heeft het natuurlijk ook geen zin om verder met je in discussie te gaan

ik ben ook een oranje fan, maar ik kan niet ontkennen wat ik zie
Ik beordeel een speelactie net als jij en wat dat betreft ben ik niet minder geloofwaardig of objectief dan jij. Sterker nog het is helemaal niet mogelijk onze objectieviteit op het anoniem internet te bewijzen. Dan kan je beter eerlijk toegeven waar jouw hart voor zit. Dus?
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 23:49:02 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141707232
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef WTrang het volgende:

[..]

Wat heeft dit met natuurkunde te maken? Zelfs als hij zijn armen omlaag deed om de val te breken was hij ten val gebracht en je kan niet bewijzen dat hij normaal had kunnen landen. Dan moet je als scheids de trap gunnen als er contact was geweest. Meer dan terecht dus die trap.
daarmee kun je prima berekenen hoe het lichaam reageert op zo'n situatie,dat de armen omhoog gaan is niet echt raar, je moet wel heel erg bij de pinken zijn wil je ze op tijd omlaag krijgen om je val te breken maar dat moet je echt zelf doen

doet er verder helemaal niets toe nee
pi_141707824
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

daarmee kun je prima berekenen hoe het lichaam reageert op zo'n situatie,dat de armen omhoog gaan is niet echt raar, je moet wel heel erg bij de pinken zijn wil je ze op tijd omlaag krijgen om je val te breken maar dat moet je echt zelf doen

Maar wat is jouw mening dan en zou het obv natuurkunde bewezen kunnen worden dat hij op zijn voeten terecht kon komen ipv dat zijn kuitjes omhoog gingen terwijl hij nog in de lucht was?

Volgens mij niet.
pi_141707843
Zo zie je maar, als het jezelf overkomt, juich je evenzeer. Dus haten op schwalbekoning van bijvoorbeeld de Spanjaarden is dus heus niet meer nodig.
pi_141707957
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

Volgens mij is het belangrijker om te bepalen of hij gewoon normaal had kunnen landen of dat hij opzettelijk zijn kuiten omhoog tilden terwijl nog in de lucht.
pi_141708096
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef BramKVO het volgende:
Zo zie je maar, als het jezelf overkomt, juich je evenzeer. Dus haten op schwalbekoning van bijvoorbeeld de Spanjaarden is dus heus niet meer nodig.
Ik lach die gasten eerder uit dan dat ik ze haat. En als wij eens gaan schwalbe voeren, dan hadden we dat toch ergens vandaan moeten leren?;)
  Moderator zondag 29 juni 2014 @ 23:59:38 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141708179
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef WTrang het volgende:

[..]

Maar wat is jouw mening dan en zou het obv natuurkunde bewezen kunnen worden dat hij op zijn voeten terecht kon komen ipv dat zijn kuitjes omhoog gingen terwijl hij nog in de lucht was?

Volgens mij niet.
ik ben geen natuurlijkundige ;)

de torso is zwaarder dan de armen die hij niet stijf aan zijn lichaam heeft gedrukt, dan lijkt het mij logisch dat ze omhoog gaan als hij met genoeg snelheid in de vrije val gaat

belangrijker is de vraag of hij aangetikt werd of zelf een duik maakt

leek mij het eerste
pi_141708400
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef sp3c het volgende:

[..]

belangrijker is de vraag of hij aangetikt werd of zelf een duik maakt

leek mij het eerste
Het was beiden.. veel blinden en / of mensen zonder kijk op voetbal hier.. :{
  maandag 30 juni 2014 @ 00:03:21 #150
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_141708429
Ik zeg toch al het was een foul ja, maar robben zn gebruik maken ervan is een schande voor het voetbal, iets dat geen enkele speler zou moeten doen, speel gewoon eerlijk voetbal klaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')