Dit. Eigen schuld dikke bult. Driemaal is scheepsrecht.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
Je bent ook wel erg dom als je met 3 man staat te dekken om dan iemand in de 16 onderuit te trappen, daar waar de scheids al 2x je het voordeel (onterecht) gegeven heeft
Mexico ook. Volgens mij schopte vlaar bijna de kop van zo'n mexicaantje afquote:Op zondag 29 juni 2014 20:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat maakt het uit of het een schwalbe was
Daarvoor waren er al 2 situaties waar NL een penalty had moeten krijgen.
Laat de video zien. Ik wacht.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Mexico ook. Volgens mij schopte vlaar bijna de kop van zo'n mexicaantje af
Was gewoon op de bal.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Mexico ook. Volgens mij schopte vlaar bijna de kop van zo'n mexicaantje af
Wie is deze Cilessen? Nooit van hem gehoord. Wat is er gebeurde met die laatse keep?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was gewoon op de bal.![]()
Was ook wel nodig omdat die Cilessen weer stond te prutsen.
Een dramaspeler heb je zo'n beetje bij iedere ploeg. Dus?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Robben staat er onderhand wel bekend om, ik vind het schandalig maar ik vind de penalty desondanks verdiend.
Ja, precies dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef TAmaru het volgende:
Het lijkt erop dat de Mexicaan toch echt op zijn schoen gaat staan. Robben valt wel heel theatraal.
Dit was geen fopduik maar ik dacht dat die mexicaantjes het over de eerdere twee keer hadden in het spel waarvan Robben zelf eentje toegaf.quote:
Geef die man eens ongelijk, er worden in Mexico mensen omgelegd voor heel wat minder dan wisselen zonder inzicht. Natuurljk probeert hij de schuld ergens anders te leggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_tegen_Mexico__.html
Die landen spelen dan ook zo'n agressieve beenschop spel.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Mexicaan heeft zelfs z'n been gebroken bij het onderuit trappen van Robben in de 16. Ik denk dat ze nog goed wegkomen met maar één penalty tegen.
http://www.soccernews.nl/(...)bij_tackle_op_Robben
Ik vreesde al een voor een beenbreuk bij hem.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Mexicaan heeft zelfs z'n been gebroken bij het onderuit trappen van Robben in de 16. Ik denk dat ze nog goed wegkomen met maar één penalty tegen.
http://www.soccernews.nl/(...)bij_tackle_op_Robben
Misschien hadden ze Joran als aanvaller kunnen inzetten uit de bajes. Pakt ie dreigend een mes en rent ie op de verdediging af, rent iedereen weg voor levensbehoud en heeft hij een vrije schop op doel.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we nou niet gaan doen alsof Mexico.. of beter gezegd heel dat zuid amerika niet-theatraal is
Het was wel een fopduik.. die Mexicaan raakt Robben wel met zijn voet maar volgens de normale natuurkundige wetten was dat onvoldoende om Robben te laten vallen.. dat deed Robben toch echt zelf. En terecht, zo werkt dat in de top. Net zo'n situatie als bij Griekenland - Ivoorkust.. als je contact voelt, gewoon gaan liggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:34 schreef WTrang het volgende:
[..]
Dit was geen fopduik maar ik dacht dat die mexicaantjes het over de eerdere twee keer hadden in het spel waarvan Robben zelf eentje toegaf.
Nee hoor als je iemand op je achterhiel gaat staan kan dat best pijnlink zijn waar je aan onderuit gaat. Hij verloor gewion zijn evenwicht. En die verdediger herkende zijn eigen fout ook meteen door zijn handjes omhoog te doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was wel een fopduik.. die Mexicaan raakt Robben wel met zijn voet maar volgens de normale natuurkundige wetten was dat onvoldoende om Robben te laten vallen.. dat deed Robben toch echt zelf. En terecht, zo werkt dat in de top. Net zo'n situatie als bij Griekenland - Ivoorkust.. als je contact voelt, gewoon gaan liggen.
Die verdediger deed zijn handjes omhoog omdat hij ook contact voelde.. maar neem nou maar van mij aan dat Robben normaal gesproken helemaal niet onderuit was gegaan.. het was puur theater.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:51 schreef WTrang het volgende:
[..]
Nee hoor als je iemand op je achterhiel gaat staan kan dat best pijnlink zijn waar je aan onderuit gaat. Hij verloor gewion zijn evenwicht. En die verdediger herkende zijn eigen fout ook meteen door zijn handjes omhoog te doen.
zo is het gewoonquote:Op zondag 29 juni 2014 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was wel een fopduik.. die Mexicaan raakt Robben wel met zijn voet maar volgens de normale natuurkundige wetten was dat onvoldoende om Robben te laten vallen.. dat deed Robben toch echt zelf. En terecht, zo werkt dat in de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |