quote:
Slecht verdedigd gewoon. Hij mag ongestoord uithalen.quote:
twitter:VITV twitterde op zondag 29-06-2014 om 19:08:55Bij #VIOranje moedigt Frans Bauer de mannen nog eens aan, want we hebben het moeilijk.. HUP HOLLAND! http://t.co/J3T9i7PvXg reageer retweet
Mijn overgrootoma was half Mexicaans! MEXICO OLEquote:Op zondag 29 juni 2014 19:08 schreef Evertjan het volgende:
IK BEN IN MEXICO GEBOREN!!!!! MEXICOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Behalve de keeper dan. Kleinigheidje..quote:Op zondag 29 juni 2014 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kon niemand echt veel aan doen denk ik. Da's dan wel jammer.
1 man van de 11 de schuld gevenquote:
Mongool dook als een aardappelquote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
haten op de keepkijk eens uit jullie koppen, kan hij niks aan doen ga lekker kankeren op de verdediging en het middenveld huilies.
Hoe doet Turkije het eigenlijk op dit WK?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Net als je Spanje topic toch?
Dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
haten op de keepkijk eens uit jullie koppen, kan hij niks aan doen ga lekker kankeren op de verdediging en het middenveld huilies.
Waarom wordt dit nare vrouwmens nog altijd toegelaten in dit topic?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
Turkije neemt een break om de rest een kans te gevenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe doet Turkije het eigenlijk op dit WK?
xd
houd je mondquote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
Depay kom maar er kan verhaegh er uitquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef houdjemond het volgende:
Ik ook van jou.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom wordt dit nare vrouwmens nog altijd toegelaten in dit topic?
lol wat, volgens mij kopt een Feyenoorder de bal recht in de voeten van de Mexicaan die hem er vervolgens in knalt.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef Groby het volgende:
Blindje en cillessen die irritante kut ajacieden
Voor het eerst zeg je iets zinnigs. Ik ben trots op je.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef bianconeri het volgende:
Met dit walgelijke voetbal hoor je lekker direct op te rotten en gaat nog gebeuren ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |