De wedstrijd kunnen we dus eigenlijk schriftelijk afdoen?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:04 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb een gevoel dat het een wedstrijd wordt waarin het Nederland niet meezit en er helemaal niets lukt.Gelukkig had ik dat gevoel bij de vorige drie wedstrijden ook
Mijn gevoel heeft het vaak mis ja, dus eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:05 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
De wedstrijd kunnen we dus eigenlijk schriftelijk afdoen?
Ik vermoed ook zoiets. Janmaat is normaal gesproken iemand die de hele rechterkant bestrijkt. En in die temperaturen hou je dat geen 90 minuten vol. Dan kan je beter een dergelijk type als joker voor de 2e helft gebruiken. Van Gaal heeft al elke wedstrijd de focus op de 2e helft gelegd, dus waarom nu niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:00 schreef miep63 het volgende:
[..]
Misschien heeft het allemaal te maken met die enorme temperaturen, misschien dat ze rustig willen beginnen, dus volop ballen tegenhouden. En de tweede helft meer beweging in willen brengen, dus wissel Verhaegh/Janmaat. Maar het kan ook zijn dat van Gaal een beetje de media om de tuin wil leiden. Ach we zullen het zien.
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:06 schreef Toto69 het volgende:
want ja hier word je toch niet vrolijk van
[ afbeelding ]
Het kan honderdduizend redenen hebben. Het is alleen nogal triest dat men, of in dit geval Fok-it, de - waarschijnlijke - beslissing afvalt, zonder dat hij Verhaegh het afgelopen seizoen heeft zien spelen. Althans, daar ga ik gewoon maar even vanuit, want ik kan me niet voorstellen dat hij dit jaar op het puntje van zijn stoel heeft gezeten om naar Augsburg te kijken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:00 schreef miep63 het volgende:
[..]
Misschien heeft het allemaal te maken met die enorme temperaturen, misschien dat ze rustig willen beginnen, dus volop ballen tegenhouden. En de tweede helft meer beweging in willen brengen, dus wissel Verhaegh/Janmaat. Maar het kan ook zijn dat van Gaal een beetje de media om de tuin wil leiden. Ach we zullen het zien.
Kan me niet voorstellen dat Verhaegh zich nou zoveel meer heeft laten gelden op de training dan Janmaat.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het kan honderdduizend redenen hebben. Het is alleen nogal triest dat men, of in dit geval Fok-it, de - waarschijnlijke - beslissing afvalt, zonder dat hij Verhaegh het afgelopen seizoen heeft zien spelen. Althans, daar ga ik gewoon maar even vanuit, want ik kan me niet voorstellen dat hij dit jaar op het puntje van zijn stoel heeft gezeten om naar Augsburg te kijken.
Ook het argument ''hij is oerdegelijk'' is pure rotzooi. Als je een apparaat hebt wat degelijk werkt, en je kunt het vervangen voor een betere, ga je toch ook niet stug door met iets wat slechts degelijk is?
Rustig maar, ik wist niet dat je op je Feyenoordzieltje getrapt voelde. Maar jij en de rest kunnen niet in de ziel van Louis kijken. Hij heeft een veel groter netwerk. Hij laat scouts sturen naar Duitsland en wel meer gehuchten om daar te zien hoe het bepaalde Nederlanders afgaat. Als ik jou zo hoor praten, heb jij alle dvd's en tapes in handen die ook het scoutingsapparaat van Louis (o, Louis) in handen heeft. Ik weet ook niet hoe goed die Verhaegh is, ik volg de wedstrijdjes van FC Augsburg niet zo, of jij misschien wel?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kneus, daar gaat het niet om.
Waarom zou je hem vervangen? Hij speelt niet sprankelend maar alsnog gewoon oerdegelijk. Zelfde als dat je opeens met Krul begint ipv Cilessen
Blijkbaar vindt van Gaal van wel, en ik heb toch net wat meer vertrouwen in de interpretatie van Van Gaal dan die van jou.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Verhaegh zich nou zoveel meer heeft laten gelden op de training dan Janmaat.
Het gaat mij dan ook niet om de kwaliteit van Verhaegh, zie hierboven.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig maar, ik wist niet dat je op je Feyenoordzieltje getrapt voelde. Maar jij en de rest kunnen niet in de ziel van Louis kijken. Hij heeft een veel groter netwerk. Hij laat scouts sturen naar Duitsland en wel meer gehuchten om daar te zien hoe het bepaalde Nederlanders afgaat. Als ik jou zo hoor praten, heb jij alle dvd's en tapes in handen die ook het scoutingsapparaat van Louis (o, Louis) in handen heeft. Ik weet ook niet hoe goed die Verhaegh is, ik volg de wedstrijdjes van FC Augsburg niet zo, of jij misschien wel?
Uiteraardquote:Op zondag 29 juni 2014 13:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt van Gaal van wel, en ik heb toch net wat meer vertrouwen in de interpretatie van Van Gaal dan die van jou.
Ja idd, ben ik ook érg nieuwsgierig naar. Ik verwacht dat Mexico méér druk zal zetten dan alle voorgaande tegenstanders van Nederland. Vlaar doet het, puur verdedigend, idd uitstekend. Opbouwend geen held, maar ok, c'est ca.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de Nederlandse verdediging standhoudt.
Dat Robben, Depay en van Persie uit het niks kunnen scoren, dat weten we. Maar een beetje druk achterin, en er is paniek.
Het is dat Vlaar goed oplette.
Krijg je als je teveel wedstrijden van Utrecht kijkt.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
Ik heb opeens zo'n voorgevoel dat het mis gaat
Dat zou prachtig zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je als je teveel wedstrijden van Utrecht kijkt.
Hier spreekt Octopus Paul. Het moraal van Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
Dat lijk me logisch als je in de Knock-out fase.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja idd, ben ik ook érg nieuwsgierig naar. Ik verwacht dat Mexico méér druk zal zetten dan alle voorgaande tegenstanders van Nederland. Vlaar doet het, puur verdedigend, idd uitstekend. Opbouwend geen held, maar ok, c'est ca.
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen..quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
Omdat de euforie in dit land werkelijk stuitend is. Tevens, anti-voetbal verdient het niet om door te gaan.quote:
Dit zeg jij natuurlijk ook als ze in de finale staanquote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat de euforie in dit land werkelijk stuitend is. Tevens, anti-voetbal verdient het niet om door te gaan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen..
Met balbezit voor Frank de Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Dat zeg ik nu, en dat zal ik ook zeggen als ze met een mirakel dat bekertje winnen. Het voetbal van Bert van Marwijk was nog attractiever. Let that sink in.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zeg jij natuurlijk ook als ze in de finale staan
Ja maar met attractief voetbal win je niks is inmiddels gebleken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu, en dat zal ik ook zeggen als ze met een mirakel dat bekertje winnen. Het voetbal van Bert van Marwijk was nog attractiever. Let that sink in.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Joh, de Mexicanan worden na een tijd gefrustreerd dat ze er niet doorheen komen, 2e helft wordt opeens als tegen Spanje.
Nonsens.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar met attractief voetbal win je niks is inmiddels gebleken.
Helemaal mee eens. Wat heb aan dat gebrei?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar met attractief voetbal win je niks is inmiddels gebleken.
Tsja, heb je een punt. Maar is het ook niet mooi dat met dit beperkt spelers materiaal we WK zouden worden?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat de euforie in dit land werkelijk stuitend is. Tevens, anti-voetbal verdient het niet om door te gaan.
Precies, helemaal met dat toneelstukje op het eind van de persconferentie waarin hij bezerk ging op de Nederlandse media die altijd de opstelling liet uitlekken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:09 schreef Fok-it het volgende:
of dat het gewoon een manier is om de media om de tuin te leiden, deed hij geloof ik ook met Veltman.
Ik juist dat het veel makkelijker zal gaan dan we allemaal denken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
Meh.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik juist dat het veel makkelijker zal gaan dan we allemaal denken.
Attractief voetbal is niet per definitie balbezit. Het AZ van Van Gaal was ook attractief, maar speelde vooral vanuit de reactie. Wat Nederland momenteel doet is alleen het uiterste van het uiterste.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:19 schreef miep63 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat heb aan dat gebrei?
Hier wil ik ook in meegaan, maar ja, ik ben ook wel een beetje positiever ingesteld.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik juist dat het veel makkelijker zal gaan dan we allemaal denken.
.. wie..?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Na dagen van speculeren meldt de Telegraaf dat de opstelling van het Nederlands elftal voor de kraker van vanavond tegen Duitsland bekend is. Hierbij heeft Dick Advocaat gekozen voor het 4-3-3 systeem, waarin de spelers zich lekker voelen.
De opstelling:
Doel: Edwin van der Sar.
Verdediging: Johnny Heitinga, Jaap Stam, Wilfred Bouma en Giovanni van Bronckhorst
Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Edgar Davids
Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy en Boudewijn Zenden
EK 2004
Geen idee meer, dat merken we 13 juli wel als Griekenland de beker ontvangtquote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Was in 2004 de wereld ook zo klein toen Greece Europees Kampioen werd, eigenlijk?
Allemaal servies kapot gooien in een kring, genot.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen idee meer, dat merken we 13 juli wel als Griekenland de beker ontvangt
Ik zou het érg mooi vinden, maar je denkt niet dat de warmte een grote rol kan gaan spelen? ( in het nadeel van Nederland )quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Twiitch het volgende:
Van dit Mexico hebben ze niks te vrezen.
3-0 voor Oranje.
Hopelijk welquote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte vraag is natuurlijk: blijft Huntelaar weer de hele wedstrijd op de bank?
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte vraag is natuurlijk: blijft Huntelaar weer de hele wedstrijd op de bank?
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik heb maar van 6 van die 11 spelers gehoord.
luchtvochtigheid meerquote:Op zondag 29 juni 2014 13:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik zou het érg mooi vinden, maar je denkt niet dat de warmte een grote rol kan gaan spelen? ( in het nadeel van Nederland )
Dit is een argument waar je zelf ook mee om de oren geslagen kan worden. Wie zegt dat Verhaegh beter is? Wie zegt dat Lowie dat denkt? Waar baseer jij het dan op dat Verhaegh beter zou kunnen zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het kan honderdduizend redenen hebben. Het is alleen nogal triest dat men, of in dit geval Fok-it, de - waarschijnlijke - beslissing afvalt, zonder dat hij Verhaegh het afgelopen seizoen heeft zien spelen. Althans, daar ga ik gewoon maar even vanuit, want ik kan me niet voorstellen dat hij dit jaar op het puntje van zijn stoel heeft gezeten om naar Augsburg te kijken.
Ook het argument ''hij is oerdegelijk'' is pure rotzooi. Als je een apparaat hebt wat degelijk werkt, en je kunt het vervangen voor een betere, ga je toch ook niet stug door met iets wat slechts degelijk is?
Het zijn stuk voor stuk topatleten. Van Gaal is niet dom. Ik weet zeker dat hij ze goed heeft getraind op het voetballen bij hoge temperaturen/hoge luchtvochtigheid.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik zou het érg mooi vinden, maar je denkt niet dat de warmte een grote rol kan gaan spelen? ( in het nadeel van Nederland )
Ga je schamen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik heb maar van 6 van die 11 spelers gehoord.
Ik ben bang dat hij zich niet meer beschikbaar stelt als hij weer geen kans krijgt dit wkquote:
Als van Gaal nog een wissel over heeft gaat Huntelaar er vast in tijdens een evt. verlenging. Vanwege mogelijke strafschoppen (waar ik niet aan moet denken).quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie ken je niet dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 17 jaar oud. Destijds was ik 7
Denk het ook, maar idd, we moeten helemaal geen strafschoppen willen. Dan gaat het fout aflopen vrees ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als van Gaal nog een wissel over heeft gaat Huntelaar er vast in tijdens een evt. verlenging. Vanwege mogelijke strafschoppen (waar ik niet aan moet denken).
Stijn is 16quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 17 jaar oud. Destijds was ik 7
Daarbuiten, genoeg van die spelers zie je nog in het hedendaagse voetbal of als staf aan het werk, analyticus oid.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Stam (ooit van gehoord, wist zijn positie niet etc)
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
Pls be a troll.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Stam (ooit van gehoord, wist zijn positie niet etc)
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |