Dat lijk me logisch als je in de Knock-out fase.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:12 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja idd, ben ik ook érg nieuwsgierig naar. Ik verwacht dat Mexico méér druk zal zetten dan alle voorgaande tegenstanders van Nederland. Vlaar doet het, puur verdedigend, idd uitstekend. Opbouwend geen held, maar ok, c'est ca.
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen..quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
Ik heb opeens zo'n voorgevoel dat het mis gaat
Omdat de euforie in dit land werkelijk stuitend is. Tevens, anti-voetbal verdient het niet om door te gaan.quote:
Dit zeg jij natuurlijk ook als ze in de finale staanquote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat de euforie in dit land werkelijk stuitend is. Tevens, anti-voetbal verdient het niet om door te gaan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen..
Met balbezit voor Frank de Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Dat zeg ik nu, en dat zal ik ook zeggen als ze met een mirakel dat bekertje winnen. Het voetbal van Bert van Marwijk was nog attractiever. Let that sink in.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zeg jij natuurlijk ook als ze in de finale staan
Ja maar met attractief voetbal win je niks is inmiddels gebleken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu, en dat zal ik ook zeggen als ze met een mirakel dat bekertje winnen. Het voetbal van Bert van Marwijk was nog attractiever. Let that sink in.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:17 schreef Rabieluh het volgende:
Joh, de Mexicanan worden na een tijd gefrustreerd dat ze er niet doorheen komen, 2e helft wordt opeens als tegen Spanje.
Nonsens.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar met attractief voetbal win je niks is inmiddels gebleken.
Helemaal mee eens. Wat heb aan dat gebrei?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar met attractief voetbal win je niks is inmiddels gebleken.
Tsja, heb je een punt. Maar is het ook niet mooi dat met dit beperkt spelers materiaal we WK zouden worden?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat de euforie in dit land werkelijk stuitend is. Tevens, anti-voetbal verdient het niet om door te gaan.
Precies, helemaal met dat toneelstukje op het eind van de persconferentie waarin hij bezerk ging op de Nederlandse media die altijd de opstelling liet uitlekken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:09 schreef Fok-it het volgende:
of dat het gewoon een manier is om de media om de tuin te leiden, deed hij geloof ik ook met Veltman.
Ik juist dat het veel makkelijker zal gaan dan we allemaal denken.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:13 schreef Paul het volgende:
Ik heb opeens zo'n voorgevoel dat het mis gaat
Meh.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik juist dat het veel makkelijker zal gaan dan we allemaal denken.
Attractief voetbal is niet per definitie balbezit. Het AZ van Van Gaal was ook attractief, maar speelde vooral vanuit de reactie. Wat Nederland momenteel doet is alleen het uiterste van het uiterste.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:19 schreef miep63 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat heb aan dat gebrei?
Hier wil ik ook in meegaan, maar ja, ik ben ook wel een beetje positiever ingesteld.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik juist dat het veel makkelijker zal gaan dan we allemaal denken.
.. wie..?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
Na dagen van speculeren meldt de Telegraaf dat de opstelling van het Nederlands elftal voor de kraker van vanavond tegen Duitsland bekend is. Hierbij heeft Dick Advocaat gekozen voor het 4-3-3 systeem, waarin de spelers zich lekker voelen.
De opstelling:
Doel: Edwin van der Sar.
Verdediging: Johnny Heitinga, Jaap Stam, Wilfred Bouma en Giovanni van Bronckhorst
Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Edgar Davids
Aanval: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy en Boudewijn Zenden
EK 2004
Geen idee meer, dat merken we 13 juli wel als Griekenland de beker ontvangtquote:Op zondag 29 juni 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Was in 2004 de wereld ook zo klein toen Greece Europees Kampioen werd, eigenlijk?
Allemaal servies kapot gooien in een kring, genot.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Geen idee meer, dat merken we 13 juli wel als Griekenland de beker ontvangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |