Ik zou het érg mooi vinden, maar je denkt niet dat de warmte een grote rol kan gaan spelen? ( in het nadeel van Nederland )quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Twiitch het volgende:
Van dit Mexico hebben ze niks te vrezen.
3-0 voor Oranje.
Hopelijk welquote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte vraag is natuurlijk: blijft Huntelaar weer de hele wedstrijd op de bank?
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
De echte vraag is natuurlijk: blijft Huntelaar weer de hele wedstrijd op de bank?
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik heb maar van 6 van die 11 spelers gehoord.
luchtvochtigheid meerquote:Op zondag 29 juni 2014 13:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik zou het érg mooi vinden, maar je denkt niet dat de warmte een grote rol kan gaan spelen? ( in het nadeel van Nederland )
Dit is een argument waar je zelf ook mee om de oren geslagen kan worden. Wie zegt dat Verhaegh beter is? Wie zegt dat Lowie dat denkt? Waar baseer jij het dan op dat Verhaegh beter zou kunnen zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het kan honderdduizend redenen hebben. Het is alleen nogal triest dat men, of in dit geval Fok-it, de - waarschijnlijke - beslissing afvalt, zonder dat hij Verhaegh het afgelopen seizoen heeft zien spelen. Althans, daar ga ik gewoon maar even vanuit, want ik kan me niet voorstellen dat hij dit jaar op het puntje van zijn stoel heeft gezeten om naar Augsburg te kijken.
Ook het argument ''hij is oerdegelijk'' is pure rotzooi. Als je een apparaat hebt wat degelijk werkt, en je kunt het vervangen voor een betere, ga je toch ook niet stug door met iets wat slechts degelijk is?
Het zijn stuk voor stuk topatleten. Van Gaal is niet dom. Ik weet zeker dat hij ze goed heeft getraind op het voetballen bij hoge temperaturen/hoge luchtvochtigheid.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik zou het érg mooi vinden, maar je denkt niet dat de warmte een grote rol kan gaan spelen? ( in het nadeel van Nederland )
Ga je schamen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik heb maar van 6 van die 11 spelers gehoord.
Ik ben bang dat hij zich niet meer beschikbaar stelt als hij weer geen kans krijgt dit wkquote:
Als van Gaal nog een wissel over heeft gaat Huntelaar er vast in tijdens een evt. verlenging. Vanwege mogelijke strafschoppen (waar ik niet aan moet denken).quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie ken je niet dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 17 jaar oud. Destijds was ik 7
Denk het ook, maar idd, we moeten helemaal geen strafschoppen willen. Dan gaat het fout aflopen vrees ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als van Gaal nog een wissel over heeft gaat Huntelaar er vast in tijdens een evt. verlenging. Vanwege mogelijke strafschoppen (waar ik niet aan moet denken).
Stijn is 16quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik ben dan ook maar 17 jaar oud. Destijds was ik 7
Daarbuiten, genoeg van die spelers zie je nog in het hedendaagse voetbal of als staf aan het werk, analyticus oid.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Stam (ooit van gehoord, wist zijn positie niet etc)
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
Pls be a troll.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:30 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Stam (ooit van gehoord, wist zijn positie niet etc)
Bouma, wtf.
Davids,
Van der Meyde,
Zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |