Kom testen. Je hebt van die hele goedkope in de supermarkt maar die zijn zo smakeloos en hard.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Irakese dadels schijnen de beste te zijn ter wereld. Maar dat kunnen ook geruchten zijn
Supermarktquote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom testen. Je hebt van die hele goedkope in de supermarkt maar die zijn zo smakeloos en hard.
Altijd als ik die koop denk ik "dadelsquote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom testen. Je hebt van die hele goedkope in de supermarkt maar die zijn zo smakeloos en hard.
Ik ga vanavond mijn nachos en dip missen bij de wedstrijd.quote:
Dit wil ik graag bevestigen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Irakese dadels schijnen de beste te zijn ter wereld. Maar dat kunnen ook geruchten zijn
Haters gaan haten. Die van mn mama zien er mooier uut.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dit valt wel tegen hoor. Dat je Kleechah niet meteen herkent
Heb wel ooit zamzam gedronken? Telt dat?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je zamzam water en ammoniak?
Aleen als je vanavond voor me zal koken.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel ooit zamzam gedronken? Telt dat?
Like srsly; ik ben het verzorgende type. Met alle plezier.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aleen als je vanavond voor me zal koken.
Doe walnoten er inquote:Op zondag 29 juni 2014 17:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Altijd als ik die koop denk ik "dadels", maar na 1 dadel is dat gevoel weer over.
waar woonde je ook al weerquote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Like srsly; ik ben het verzorgende type. Met alle plezier.
astagfirullahhhh wat zeg jijquote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]uurtje met auto. Niet eens! 45 min ofzo.
ALS K JONGEN WAS KON T WEL HE ZEKER
Ramadan houdt al mijn sarcastisch, botte, grappige opmerkingen tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]uurtje met auto. Niet eens! 45 min ofzo.
ALS K JONGEN WAS KON T WEL HE ZEKER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |