Kom testen. Je hebt van die hele goedkope in de supermarkt maar die zijn zo smakeloos en hard.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Irakese dadels schijnen de beste te zijn ter wereld. Maar dat kunnen ook geruchten zijn
Supermarktquote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom testen. Je hebt van die hele goedkope in de supermarkt maar die zijn zo smakeloos en hard.
Altijd als ik die koop denk ik "dadelsquote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom testen. Je hebt van die hele goedkope in de supermarkt maar die zijn zo smakeloos en hard.
Ik ga vanavond mijn nachos en dip missen bij de wedstrijd.quote:
Dit wil ik graag bevestigen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Irakese dadels schijnen de beste te zijn ter wereld. Maar dat kunnen ook geruchten zijn
Haters gaan haten. Die van mn mama zien er mooier uut.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dit valt wel tegen hoor. Dat je Kleechah niet meteen herkent
Heb wel ooit zamzam gedronken? Telt dat?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je zamzam water en ammoniak?
Aleen als je vanavond voor me zal koken.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb wel ooit zamzam gedronken? Telt dat?
Like srsly; ik ben het verzorgende type. Met alle plezier.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Aleen als je vanavond voor me zal koken.
Doe walnoten er inquote:Op zondag 29 juni 2014 17:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Altijd als ik die koop denk ik "dadels", maar na 1 dadel is dat gevoel weer over.
waar woonde je ook al weerquote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Like srsly; ik ben het verzorgende type. Met alle plezier.
astagfirullahhhh wat zeg jijquote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]uurtje met auto. Niet eens! 45 min ofzo.
ALS K JONGEN WAS KON T WEL HE ZEKER
Ramadan houdt al mijn sarcastisch, botte, grappige opmerkingen tegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]uurtje met auto. Niet eens! 45 min ofzo.
ALS K JONGEN WAS KON T WEL HE ZEKER
Hoe moet ik me dan nog 45 m vermaken.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ramadan houdt al mijn sarcastisch, botte, grappige opmerkingen tegen.Imma let you have this one.
rammelende eierstokjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dan nog 45 m vermaken.
Net mn neefje gezien. Omg. Dat gevoel als je hart smelt.
Sushiquote:Op zondag 29 juni 2014 17:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
rammelende eierstokjes.
stokjes.
eten met stokjes.
sushi.
Waar woon je!quote:Op zondag 29 juni 2014 17:47 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mevrouw woont dicht bij mij... Hoe erg wil je 't hebben
Honden ingelijst met hun eigen botten?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sushi
Smakeloos
Smerig
Stom
Who the fuck eet vis in zeewier
Of rijst
Die gasten eten zelfs hond met lijst.
je bent gek.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sushi
Smakeloos
Smerig
Stom
Who the fuck eet vis in zeewier
Of rijst
Die gasten eten zelfs hond met lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:51 schreef darkmond het volgende:
[..]
[img]link[/]
En geen kus, want ramadan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
je bent gek.
En deze is voor jou.Weet je waar ik blij van word nu: icli kofte. Google het.... of Irakese dolmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmmm. Ik ben nu serieus taarten aan het bestellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je waar ik blij van word nu: icli kofte. Google het.... of Irakese dolma
Hou op met je eten... Ik heb nu echt super trekquote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je waar ik blij van word nu: icli kofte. Google het.... of Irakese dolma
Jij Marokkaan zijnde?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik ben nu serieus taarten aan het bestellen.
De ene is een fransvrouw en de ander een nazi? Wat doen jullie im dit topic.quote:
wat ben je zelf.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
De ene is een fransvrouw en de ander een nazi? Wat doen jullie im dit topic.
Nederland Mexico begint over 1min btw
Ik ben Nederlandse, gekkerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
De ene is een fransvrouw en de ander een nazi? Wat doen jullie im dit topic.
Nederland Mexico begint over 1min btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |