Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Maar in geen van alles schrijft de Koran een rol voor de zon in die specifieke verzen, abstracte richtlijnen enkel.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
De discussie ging ook niet om wanneer je mocht eten, maar om wanneer je moest stoppen met eten. En drinken.
Vrouwen en technologie.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onbewust de lapo. Wist niet meer op welk knopje ik moest drukken om een nieuw topic te openen.Maar het is gelukt. Hoezee.
Door jou heb ik in dat TR topic gepost. Voel me vies nu.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onbewust de lapo. Wist niet meer op welk knopje ik moest drukken om een nieuw topic te openen.Maar het is gelukt. Hoezee.
Ik ben mobiel en ik heb al eeuwen geen nieuwe topics uit reeksen geopend alles. Helemaal verleerd. HEB EEN LEVEN ALLES TRIGGGS.quote:
Hallo, dat vind ik ook verwarrend ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Door jou heb ik in dat TR topic gepost. Voel me vies nu.
Ben je mobiel?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben mobiel en ik heb al eeuwen geen nieuwe topics uit reeksen geopend alles. Helemaal verleerd. HEB EEN LEVEN ALLES TRIGGGS.
[..]
Hallo, dat vind ik ook verwarrend ja.Elke keer verkeerde topic aankijken alles.
Mobiel ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je mobiel?
Heb je ook zo'n 45km per uur auto?
Hahahaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ik klikte op jouw postgeschiedenis omdat jij lapo had en ik dacht dat je al een nieuwe had geopend, en toen zag ik jouw naam bij laatst geposte en dacht oh hij is geopend.)))
Sws Marokkanenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Uit elkaar gezakt"
Het einde![]()
Het begin
Het midden
De muziek
De 'artiesten'![]()
Marokkanen![]()
Cok guldum hahhaquote:Op zondag 29 juni 2014 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Door jou heb ik in dat TR topic gepost. Voel me vies nu.
Ik wist ook niet dat ze koerd wasquote:Op zondag 29 juni 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een Marokkaanse Koerd, dat dacht ik ook ja.
Ik ben moe.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie ben jij dan.
Ik ben geassimileerd
Ik ben marokkaan en 20 jaar sinds vandaagquote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie ben jij dan.
Ik ben geassimileerd
Oooh gefeliciteerdquote:Op zondag 29 juni 2014 14:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben marokkaan en 20 jaar sinds vandaag
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me je masserenassimileren habiba
Gefeliciteerd man.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Doe normaal.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan hardlopen, maar dan heb ik de rest van de dag dorst
ik dacht hetzelfde maar dat gaat hem niet worden nu.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
Ik ga vanavond sporten. Dan heb je niet erg lang honger of dorst meer. Nu al gaan rennen lijkt mij geen goed ideequote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
Gewoon je eigen zweet opdrinkenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
Na het eten?quote:Op zondag 29 juni 2014 14:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond sporten. Dan heb je niet erg lang honger of dorst meer. Nu al gaan rennen lijkt mij geen goed idee
La habibi, dan krijgt niks mij aan het bewegen. Voor de iftarquote:
Ja dat ga ik ook doen. Eerst kapot gaan, daarna koolhydratenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
La habibi, dan krijgt niks mij aan het bewegen. Voor de iftar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Peunage op 29-06-2014 15:45:01 ]
Pfffffff. Die zijn zo lekker.quote:
Is met dadels.quote:
Dan wordt je er dik vanquote:Op zondag 29 juni 2014 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat lijkt alleen maar zo, maar dat is eigeel wat ze er soms op doen.
Je hebt verschilde soorten, maar dit was wel overduidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dit valt wel tegen hoor. Dat je Kleechah niet meteen herkent
Oh ja deze wil ik sws eens makenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echt makkelijk.
http://inmyredkitchen.com/nl/irakese-dadelkoekjes/
Sowieso alle soortenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt verschilde soorten, maar dit was wel overduidelijk.
Kleechah met walnoten.
Dat maak je gewoon van de dadels zelf.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dadelpasta en waar haal ik dat?
Ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso alle soorten
Ik heb in Ramadan altijd een zware dadelverslaving. Dadels en koude yohhortdrank
Doe in een pan beetje olie en water en doe daar dan gewone dadels in(zonder pitten 😜) en dan wachten tot het zacht wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dadelpasta en waar haal ik dat?
Jaaa, ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso alle soorten
Ik heb in Ramadan altijd een zware dadelverslaving. Dadels en koude yohhortdrank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merci!quote:Op zondag 29 juni 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Kut Saudi's maken winst op ons.
[..]
Doe in een pan beetje olie en water en doe daar dan gewone dadels in(zonder pitten 😜) en dan wachten tot het zacht wordt.
Daarom Iraanse en Tenesische dadelsquote:Op zondag 29 juni 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Kut Saudi's maken winst op ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iraans;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jaaa, ik ook.
En bedoel je ayran?Ah ja in het Turks heet het Ayran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig om Nederlanders dit te zien drinken. Die gaan bijna dood van hoe zout het is![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom Iraanse en Tenesische dadels![]()
Tunesisch;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iraans;Ik haal ieder jaar de Iraanse dadels. Ze smaken veel voller dan die uit de super. OMNOMNOMNOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Daarin walnoten doenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik haal ieder jaar de Iraanse dadels. Ze smaken veel voller dan die uit de super. OMNOMNOMNOM
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom Iraanse en Tenesische dadels![]()
Tunesisch;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iraans;Haal vaak beide eigenlijk. Lekker om af te wisselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Stahppppp. Ik zeg net aan mijn muti: heb je ook walnoten gekocht. zegt ze NEE.quote:
Hou op man.quote:
Ja, maar ben daar niet gek op. Smaakt wat teveel naar koe meestal.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
Magnificent heb je wel eens koy Ayrani gedronken?![]()
![]()
Jup, daar kan ik eindeloos veel van eten gewoon.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik haal ieder jaar de Iraanse dadels. Ze smaken veel voller dan die uit de super. OMNOMNOMNOM
Haal die bij Liddl!quote:Op zondag 29 juni 2014 16:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stahppppp. Ik zeg net aan mijn muti: heb je ook walnoten gekocht. zegt ze NEE.
Oh... ik vind t lekker.. net als verse melkquote:Op zondag 29 juni 2014 16:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar ben daar niet gek op. Smaak wat teveel naar koe meestal.
Ja oke, ik drie. Anders word ik misselijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jup, daar kan ik eindeloos veel van eten gewoon.
Ik draag PJ's. Ik ga niet uit huis.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 juni 2014 14:06 schreef klawie het volgende:
[..]
Wil ook gaan hardlopen. Maar straks word ik juist hongerig en m'n ma zegt ook dat ik niet moet gaanquote:Op zondag 29 juni 2014 14:21 schreef Peunage het volgende:
lichte hoofdpijn hierquote:Op zondag 29 juni 2014 16:12 schreef darkmond het volgende:
M'n maag begint nu voor de eerste keer vandaag een beetje te knorren
Dat zijn ook mijn favorietenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar haal je die, er is een handelsverbod met Iran namelijkquote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tsja... alleen de echte G's kunnen aan de echte dope komen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar haal je die, er is een handelsverbod met Iran namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tsja... alleen de echte G's kunnen aan de echte dope komen.
Irakese dadels schijnen de beste te zijn ter wereld. Maar dat kunnen ook geruchten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |