SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Peunage op 29-06-2014 15:45:01 ]
Pfffffff. Die zijn zo lekker.quote:
Is met dadels.quote:
Dan wordt je er dik vanquote:Op zondag 29 juni 2014 15:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat lijkt alleen maar zo, maar dat is eigeel wat ze er soms op doen.
Je hebt verschilde soorten, maar dit was wel overduidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dit valt wel tegen hoor. Dat je Kleechah niet meteen herkent
Oh ja deze wil ik sws eens makenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echt makkelijk.
http://inmyredkitchen.com/nl/irakese-dadelkoekjes/
Sowieso alle soortenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt verschilde soorten, maar dit was wel overduidelijk.
Kleechah met walnoten.
Dat maak je gewoon van de dadels zelf.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dadelpasta en waar haal ik dat?
Ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso alle soorten
Ik heb in Ramadan altijd een zware dadelverslaving. Dadels en koude yohhortdrank
Doe in een pan beetje olie en water en doe daar dan gewone dadels in(zonder pitten 😜) en dan wachten tot het zacht wordt.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dadelpasta en waar haal ik dat?
Jaaa, ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Sowieso alle soorten
Ik heb in Ramadan altijd een zware dadelverslaving. Dadels en koude yohhortdrank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merci!quote:Op zondag 29 juni 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Kut Saudi's maken winst op ons.
[..]
Doe in een pan beetje olie en water en doe daar dan gewone dadels in(zonder pitten 😜) en dan wachten tot het zacht wordt.
Daarom Iraanse en Tenesische dadelsquote:Op zondag 29 juni 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook.
Kut Saudi's maken winst op ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iraans;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jaaa, ik ook.
En bedoel je ayran?Ah ja in het Turks heet het Ayran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig om Nederlanders dit te zien drinken. Die gaan bijna dood van hoe zout het is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |