Iets mis mee?quote:
die heet messi.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel dus niet de speler hé, maar dat kleine mormel wat in die studio rondloopt
Die zit daar gewoon schattig te wezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel dus niet de speler hé, maar dat kleine mormel wat in die studio rondloopt
Dat kun je toch geen hond noemen, da's eerder een uit de kluiten gewassen rat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zit daar gewoon schattig te wezen.
deze naam verkeerd spellen staat nogal dom eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe je het schrijft, de uitspraak is hetzelfde
Wat fijn voor je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
deze naam verkeerd spellen staat nogal dom eigenlijk.
lekker warm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, zal me ook een worst wezen. Met je kerstmuts
Oh, Uruguay speelt wel?quote:
Yes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je in de C1000 van O gewerkt?
Zoals het hoortquote:
Ik heb een stalker die me maar niet met rust laat en ik vind dat een beetje verontrustend.quote:
quote:
wie moet ik klappen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een stalker die me maar niet met rust laat en ik vind dat een beetje verontrustend.
quote:
hou jij perzik ff vast?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ja, jij zal wel het vechten moeten doen, dat wordt niets met mij.
Met een oog film kijken en met een half oog fokken en de rest van dat oog slapen.quote:
Hier ook zoiets jaquote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met een oog film kijken en met een half oog fokken en de rest van dat oog slapen.
quote:
Welke film?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met een oog film kijken en met een half oog fokken en de rest van dat oog slapen.
Wat ga je daar doen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker machtsmisbruik op fok
pc net gedaan, nu 4uur wakker blijven en dan naar schiphol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |