Iets mis mee?quote:
die heet messi.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel dus niet de speler hé, maar dat kleine mormel wat in die studio rondloopt
Die zit daar gewoon schattig te wezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik bedoel dus niet de speler hé, maar dat kleine mormel wat in die studio rondloopt
Dat kun je toch geen hond noemen, da's eerder een uit de kluiten gewassen rat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zit daar gewoon schattig te wezen.
deze naam verkeerd spellen staat nogal dom eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe je het schrijft, de uitspraak is hetzelfde
Wat fijn voor je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:46 schreef perro. het volgende:
[..]
deze naam verkeerd spellen staat nogal dom eigenlijk.
lekker warm.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, zal me ook een worst wezen. Met je kerstmuts
Oh, Uruguay speelt wel?quote:
Yes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je in de C1000 van O gewerkt?
Zoals het hoortquote:
Ik heb een stalker die me maar niet met rust laat en ik vind dat een beetje verontrustend.quote:
quote:
wie moet ik klappen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een stalker die me maar niet met rust laat en ik vind dat een beetje verontrustend.
quote:
hou jij perzik ff vast?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ja, jij zal wel het vechten moeten doen, dat wordt niets met mij.
Met een oog film kijken en met een half oog fokken en de rest van dat oog slapen.quote:
Hier ook zoiets jaquote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met een oog film kijken en met een half oog fokken en de rest van dat oog slapen.
quote:
Welke film?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met een oog film kijken en met een half oog fokken en de rest van dat oog slapen.
Wat ga je daar doen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker machtsmisbruik op fok
pc net gedaan, nu 4uur wakker blijven en dan naar schiphol.
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:56 schreef Tamashii het volgende:
Cobra4, ik weet niet hoe de film heet, thriller anyway. Ik ben toch teveel met jou bezig
Oh leuk, ik ga zo slapenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
Vragen of ze alvast gaat liggen, dan heb je daarna helemaal connectie. [ afbeelding ]
[..]
Taxi spelen voornamelijk
Verder niet veel verwacht ik, maar wel lekker rustig op de weg
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 09:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik ga zo Klojo maar eens zadelen voor een ritje
. Mooi weer ervoor.
quote:
Ja het weer verbaast me ... dacht dat we een enorm druilerig regenachtig weekend zouden krijgenquote:Op zondag 29 juni 2014 09:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik ga zo Klojo maar eens zadelen voor een ritje
. Mooi weer ervoor.
Daar lekker ja? Mooi want hier is regen.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker lekker weer.Veel plezier alvast!
Nee je moet tam voorzien van een nipple twist!quote:Op zondag 29 juni 2014 07:58 schreef Moeraskat het volgende:
Och mijn bedstee ligt zo lekker weer... Ik blijf de hele dag hier liggen.
En ik wil hem meenemen naar huis.
ja geloof het ook ja...quote:Op zondag 29 juni 2014 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je moet tam voorzien van een nipple twist!
Yup, veel zon, paar schapenwolkjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar lekker ja? Mooi want hier is regen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee je moet tam voorzien van een nipple twist!
Waar? Hier in Den Haag trekt het juist open en krijgt de zon vrij spelquote:Op zondag 29 juni 2014 10:49 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik net op tijd terug. 't Wordt me donker opeens
.
We zullen het wel verdiend hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar? Hier in Den Haag trekt het juist open en krijgt de zon vrij spel
Houden zo!quote:
Is geen straf toch?quote:
Ik kom bij jullie van de zon genieten!quote:Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
2 minuten geleden gemaakt
Altijd welkomquote:Op zondag 29 juni 2014 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom bij jullie van de zon genieten!
Dat is de reden dat ik naar den Haag kom natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Altijd welkomen er is parkpop vandaag
Jij ben machinist?quote:Op zondag 29 juni 2014 11:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zie rechts de laatste wolkenpartij wegdrijven
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op zondag 29 juni 2014 11:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zoiets
Randstadrailbestuurder en instructeur
In het feeëriek gelegen Turnhout.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar? Hier in Den Haag trekt het juist open en krijgt de zon vrij spel
Neem je regenpak maar mee, zware bewolking in Den Haag in één keer.quote:
Oh als het echt regent dan ga ik nietquote:Op zondag 29 juni 2014 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem je regenpak maar mee, zware bewolking in Den Haag in één keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |