quote:
Duitsland faalt altijd in de tweede poulewedstrijd en halve finale.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zie dit team niet winnen van Duitsland.
ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zie dit team niet winnen van Duitsland.
Bij de 00.00 wedstrijden was dat prima te doen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik fok sowieso niet met wedstrijden, gaat veel te snel en is gwn niet bij te houden.
negeer hemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Groby het volgende:
het ergste is nog dat die kekster nog niet is opgerot
Ben ik het mee eens, blijft wel jammer dat schot op de lat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Brazillie was gewoon beter hoor ook over 90mintuendat ze geen sympathie verdienen ben ik het wel mee eens
nou ja, dat is wel redelijk samengevatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
Brazillie was gewoon beter hoor ook over 90mintuendat ze geen sympathie verdienen ben ik het wel mee eens
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de 03.00 wedstrijd was dat prima te doen hoor
gotzequote:
Klopt, meestal zeer leuke wedstrijden (zeker de 2e helften) en gezellige topics.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de 00.00 wedstrijden was dat prima te doen hoor
Nederland - Chili heb ik in de kroeg gekeken. Ik dacht, ik probeer het weer eens even, maar het is niet voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan ga ik echt op de bank zitten en het volgen .. Al ben ik deze afgelopen 3 wedstrijden met vrienden gaan kijken en morgen weer maar dan in de stad.
(wk he, oefen interlands fok ik wel)
laatste jaren speelt duitsland op een vermakelijke manier, we zijn gewend aan schoppen en winnen in de laatste minuut, pas sinds 2006 begin ik ook wat meer respect te krijgen voor duitsland hoor, ze spelen de laatste jaren een stuk beter en mooier, nederland daarintegen komen nu zoals de duitsers in de jaren 90 speelde een stuk Fellerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Welnee,
Zijn voornamelijk de jongeren die hun ouders napraten. Het rare is dat die ouders al sinds de jaren '90 niets meer tegen de Duitsers hebben. Maar de jongeren van toen die de wedstrijden niet meegemaakt hebben blijven in hun ingestudeerd riedeltje hangen.
Ja, ik bne er dus ook bang voor dat ik het niks ga vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nederland - Chili heb ik in de kroeg gekeken. Ik dacht, ik probeer het weer eens even, maar het is niet voor herhaling vatbaar.
je kan amper posten als iedere keer NL speeltquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan ga ik echt op de bank zitten en het volgen .. Al ben ik deze afgelopen 3 wedstrijden met vrienden gaan kijken en morgen weer maar dan in de stad.
(wk he, oefen interlands fok ik wel)
Wat voor prut internet heb jij dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kan amper posten als iedere keer NL speelt
internet gaat vastlopen enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |