quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1. Portugal
2- Duitsland
3. Brazilië.
Nou ja, wel bij de 2e wedstrijd, maar toen was ik ziek.quote:
Ik vind Duitsland tot nu toe een stuk leuker spelen dan Brazilië. Geldt/Gold ook voor Chili.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
haten jullie brazillie meer dan duitsland en portugal?
Ik ook niet, dan ga ik echt op de bank zitten en het volgen .. Al ben ik deze afgelopen 3 wedstrijden met vrienden gaan kijken en morgen weer maar dan in de stad.quote:
Nee de onderlinge haat tussen Nederland en Duitsland als het gaat om voetbal is gewoon een feit!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Precies, typisch voor mensen die '74' hebben meegemaakt denk ik.
ik fok sowieso niet met wedstrijden, gaat veel te snel en is gwn niet bij te houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan ga ik echt op de bank zitten en het volgen .. Al ben ik deze afgelopen 3 wedstrijden met vrienden gaan kijken en morgen weer maar dan in de stad.
(wk he, oefen interlands fok ik wel)
Dit zal ze juist wel sterker maken, maar idd. qua spel was het wel erg matig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nederland wint makkelijk van dit Brazilië.
Ik doe het wel al vraag ik me vaak af waarom, iedereen post het zelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik fok sowieso niet met wedstrijden, gaat veel te snel en is gwn niet bij te houden.
Welnee,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee de onderlinge haat tussen Nederland en Duitsland als het gaat om voetbal is gewoon een feit!
zit diep ow zo diep..
Daarom, alleen wanneer 't rustig is op fok dan kan 't wel maar met deze finales is het altijd superdruk. Verneukt de hele wedstrijd zo, en voor wat? altijd 'tzelfde hierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe het wel al vraag ik me vaak af waarom, iedereen post het zelfde
Ach, die was wel een ander pauperteam gaan aanmoedigenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Groby het volgende:
het ergste is nog dat die kekster nog niet is opgerot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |