1. Portugalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
haten jullie brazillie meer dan duitsland en portugal?
Dat hoop je, maar is niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zit iedereen toch vol spanning voor de tv en niet op FOK?
Ik wist dat Pinilla ging missen, juist omdat hij die bal op de lat schoot. Van mogelijke held naar schlemiel, zo gaat 't altijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Die bal van Pinilla op de lat is nu hun Rensenbrink-momentje
Snap die Chilenen echt niet.. missen de Brazilianen er 2, loop je het nog te verkloten..
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
Niks mis met Duitsland.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
RT Like & respectquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dat topic geopend, Johannes. Goed he?
Zelfs op mobiel.
1. portugalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1. Portugal
2- Duitsland
3. Brazilië.
Genoeg mensen op FOK!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan zit iedereen toch vol spanning voor de tv en niet op FOK?
ik fok nooit als NL speeltquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen die gaan FOK!ken als Nederland speelt
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1. Portugal
2- Duitsland
3. Brazilië.
Nou ja, wel bij de 2e wedstrijd, maar toen was ik ziek.quote:
Ik vind Duitsland tot nu toe een stuk leuker spelen dan Brazilië. Geldt/Gold ook voor Chili.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ook niet, dan ga ik echt op de bank zitten en het volgen .. Al ben ik deze afgelopen 3 wedstrijden met vrienden gaan kijken en morgen weer maar dan in de stad.quote:
Nee de onderlinge haat tussen Nederland en Duitsland als het gaat om voetbal is gewoon een feit!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Precies, typisch voor mensen die '74' hebben meegemaakt denk ik.
ik fok sowieso niet met wedstrijden, gaat veel te snel en is gwn niet bij te houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan ga ik echt op de bank zitten en het volgen .. Al ben ik deze afgelopen 3 wedstrijden met vrienden gaan kijken en morgen weer maar dan in de stad.
(wk he, oefen interlands fok ik wel)
Dit zal ze juist wel sterker maken, maar idd. qua spel was het wel erg matig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nederland wint makkelijk van dit Brazilië.
Ik doe het wel al vraag ik me vaak af waarom, iedereen post het zelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
ik fok sowieso niet met wedstrijden, gaat veel te snel en is gwn niet bij te houden.
Welnee,quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee de onderlinge haat tussen Nederland en Duitsland als het gaat om voetbal is gewoon een feit!
zit diep ow zo diep..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |