Nee maar er zit alcohol inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt deze wijn al eens geprobeerd?
Mijn vraag was ook voor MM, omdat hij zei dat je er hoofdpijn van krijgtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar er zit alcohol in. Even zonder dollen niks mis met de wijn ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt met de code voor korting. Normaal gesproken waren die flessen ongeveer 9 euro per stuk. 50 % eraf plus 20 euro met code
Ik zou het maar doen, dit is debiel goedkoop.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook voor MM, omdat hij zei dat je er hoofdpijn van krijgt
Ik ga ook bestellen, maar kan niet kiezen
en Alzheimerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Ibuprofen is in eerste instantie tegen de rugpijn vanwege het sjouwen...
[..]
[ afbeelding ]
Misbruik maken van foutjes....je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar er zit alcohol in. Even zonder dollen niks mis met de wijn ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt met de code voor korting. Normaal gesproken waren die flessen ongeveer 9 euro per stuk. 50 % eraf plus 20 euro met code
Ik heb gelukkig nog wat. Mijn rug is een dramaquote:
Moeten ze mij maar aannemen als IT' er. Donder op zeg. Plus is het niet ééns een foutje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misbruik maken van foutjes....je verwacht het niet.
Wanneer krijg je de 50% korting? Ik moet mijn NAW gegevens invullen, maar heb alleen nog maar de 20% korting die eraf gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze mij maar aannemen als IT' er. Donder op zeg. Plus is het niet ééns een foutje.
Lees dat topic dan ? Ik dacht een foutje maar blijkbaar gebeurd dat vaker en is heel fok ooit aan de gratis pizza gegaan. Die had ik gemist.quote:
Als zijn ze nogal kortzichtig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sommige voorzetjes zijn niet te missen.
Die 50 % heb je al je moet die code wel invullen die staat in de opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de 50% korting? Ik moet mijn NAW gegevens invullen, maar heb alleen nog maar de 20% korting die eraf gaat.
Ja, ik ben eindelijk wakkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die 50 % heb je al je moet die code wel invullen die staat in de op
Het ene moment roep je dat het een foutje is en 5 minuten later is het opeens geen foutje meer...., dan is de vraag naar alzheimer vrij voor de hand liggend.quote:
Krijg wat aan je lip ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ene moment roep je dat het een foutje is en 5 minuten later is het opeens geen foutje meer...., dan is de vraag naar alzheimer vrij voor de hand liggend.
Hoe kan je nou 20 euro voor 12 flessen betalen, als de goedkoopste wijn 5 euro is?quote:
Ik neem er een wijntje opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft al een keer in 2-en gelegen, maar bedankt dat je het me nog een keer toewenst.
Subtotaal:¤ 29,94quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 20 euro voor 12 flessen betalen, als de goedkoopste wijn 5 euro is?
12 x 5 = 60 - 20 = 40 euro
Ja, dit sommetje snap ik wel, maar 12 flessen voor 20 euro niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Subtotaal:¤ 29,94
incl. BTW 21%:¤ 5,20
Verzendkosten:¤ 0,00
20EUR korting Allsafe: ¤ -20,00
Totaal:¤ 9,94
Bestelling van 6
Twee keer bestellen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dit sommetje snap ik wel, maar 12 flessen voor 20 euro niet.
Ahaquote:
Lolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AhaIk las juist dat dat niet lukte.
Maar ik heb mijn bestelling geplaatst, 6 flessen voor nog geen tientje.
In de mail van de tweede bestelling is dus de volle prijs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
AhaIk las juist dat dat niet lukte.
Maar ik heb mijn bestelling geplaatst, 6 flessen voor nog geen tientje.
Ja, dat opkomen zal hier het probleem ook niet zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
In de mail van de tweede bestelling is dus de volle prijs.Maar goed dat komt ook wel op. Wel de 50 % korting.
Ik had het bij mijn moeder moeten doen, doe ik morgen alsnog 18 flessenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat opkomen zal hier het probleem ook niet zijn
Andere browser, andere pc werkte ook niet.
Nee ik geef geen rekening nummer op.quote:
Ik ga het maandag op mijn werk nog even proberenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het bij mijn moeder moeten doen, doe ik morgen alsnog 18 flessentotaal
Je bent gek als je het niet doet.Voorraad voor een appel en en ei.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het maandag op mijn werk nog even proberen
Hoiquote:
Ik heb de pizza-actie nooit mee gekregen, ik las er net pas voor het eerst over in dat topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef Soury het volgende:
Die gratis pizza's heb ik bewust aan me voorbij laten gaan
De gewone icetea vind ik niet te drinken, maar de green icetea vind ik heerlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sla Lipton ijsthee in. Bij de Jumbo is het derde pak gratis.
Ik heb altijd de green lemon, die met de gele dopquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De gewone icetea vind ik niet te drinken, maar de green icetea vind ik heerlijk
Is ook lekker, ik mis de Jumbo wel. ik werkte in Amstelveen verleden jaar en kwam ik daar vaak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sla Lipton ijsthee in. Bij de Jumbo is het derde pak gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |