Ervaring zegt mij dat je daar via andere media net zo goed last van hebt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
Dit is FOK! toch, ik kan zeggen wat ik wil.
Ik denk dat het groter gaat worden dan Sonja Bakkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
bier snacks een steak tijdens de blowjob.
word jij de trentsetter vanaf dit wk?
Klinkt goed..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
bier snacks een steak tijdens de blowjob.
Dagelijkse kost hierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me soms ook best onhandig met dingen eruit flappen die ik beter voor me kan houden hoor tamas
Je doelt zeker op dat ene incident via FB waar ik me ietwat liet gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring zegt mij dat je daar via andere media net zo goed last van hebt.
Nou, ik heb geen geheimen ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik voel me soms ook best onhandig met dingen eruit flappen die ik beter voor me kan houden hoor tamas
Geen specifieke voorbeelden eigenlijk. Meer een algemeen beeld dat ik van je heb. Welk incident heb jij het over?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:54 schreef Tamashii het volgende:
Je doelt zeker op dat ene incident via FB waar ik me ietwat liet gaan.
Ook nieuwsgierig geworden nuquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen specifieke voorbeelden eigenlijk. Meer een algemeen beeld dat ik van je heb. Welk incident heb jij het over?
Dat van die auto die ons achtervolgde waar ik een beetje generaliseerde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen specifieke voorbeelden eigenlijk. Meer een algemeen beeld dat ik van je heb. Welk incident heb jij het over?
Oh ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:58 schreef Tamashii het volgende:
Dat van die auto die ons achtervolgde waar ik een beetje generaliseerde.
Ja. SO?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja.
Past prima in de uitgesproken manier waarop je je op andere momenten ook uitdrukt.
Daarom geen incident, gewoon jij in optima forma.quote:
Zo is het maar net. Behalve dat ik verder nooit generaliseer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom geen incident, gewoon jij in optima forma.
Ja hallo, ik was druk dus ik geloofde haar. Maar dat bleek onterecht te zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo jij bent een lekker ding dan, tegen mij zeggen dat het mooi weer wordt omdat je dat van MK hebt gehoord! NOU KOMT DE AAPO UIT DE MAUW.
Nouja, kijken we morgen aan toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hallo, ik was druk dus ik geloofde haar. Maar dat bleek onterecht te zijn!
Ik twijfelde gister nog of ik een opmerking zou maken over het nummerbord op de foto op Facebook gister. Had ongetwijfeld ook weer een pracht van een statement opgeleverd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:05 schreef Tamashii het volgende:
Zo is het maar net. Behalve dat ik verder nooit generaliseer.
75% kans op 2mm regenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, kijken we morgen aan toch?Als de kans op regen klein is vind ik het ook best.
Hoezo? Het ging om de tekstquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfelde gister nog of ik een opmerking zou maken over het nummerbord op de foto op Facebook gister. Had ongetwijfeld ook weer een pracht van een statement opgeleverd.
In de middag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
75% kans op 2mm regenMaar het meeste zal morgenochtend vallen.
Anyway, ik weet niet hoe laat jullie willen gaan
Goed gedacht. Die vloer van het station kan koud zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb om half 1 op DH centraal afgesproken en ik neem mn kleedje mee zodat ik lekker lui ergens kan gaan zitten
Paste toch mooi mij de ideologie van de politieke partij op het nummerbord, toch?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed gedacht. Die vloer van het station kan koud zijn.
De prijs en de code.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!!
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
Is toch stom dat je 2x hetzelfde product koopt en de ene is duurder dan de anderequote:
Moet je Bobby over spreken. :$quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, 1 uur of 5 uur, dan verschilt nogal
Een entreebewijs voor de Huppel/Tammi bukkake.quote:
NEE.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paste toch mooi mij de ideologie van de politieke partij op het nummerbord, toch?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een entreebewijs voor de Huppel/Tammi bukkake.
De planning gaat vast niet meewerkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gooooooh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is wel stom als je inderdaad niet 2 x de goedkoopste pakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch stom dat je 2x hetzelfde product koopt en de ene is duurder dan de andere
Huppelpuber had dat niet door johquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is wel stom als je inderdaad niet 2 x de goedkoopste pakt.
Ja ik ben geen messager. En hij zit boven en ik beneden dus helemaal niet makkelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga jij ff vragen, da's het makkelijkst
Of vin nou naar jou typt of naar Bobby!! NZMquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik ben geen messager. En hij zit boven en ik beneden dus helemaal niet makkelijk.![]()
![]()
Twisterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Tamashii het volgende:
Of je moet twister met me willen spelen. Dan vraag ik het voor je.
Heeft ie straf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik ben geen messager. En hij zit boven en ik beneden dus helemaal niet makkelijk.![]()
![]()
NZM?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of vin nou naar jou typt of naar Bobby!! NZM
En dan zeker weer verliezen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Tamashii het volgende:
Of je moet twister met me willen spelen. Dan vraag ik het voor je.
Nou, had ik maar zoveel macht.quote:
IK WIL WEL!!!quote:
Net Zo Makkelijkquote:
quote:
dat hoeven ook geen geheimen te zijn natuurlijkquote:
Jij doet het licht wel?quote:
quote:
de kans dat jij dan een heup breekt is mij veel te grootquote:
Zegt er één wat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de kans dat jij dan een heup breekt is mij veel te groot
Wat? Ik heb vandaag weer geskeelerdquote:
Je bleef steken in het zand?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Ik heb vandaag weer geskeelerd![]()
Dit keer niet gevallen
KOM DAN. Maar met vier personen is het leuker.quote:
Nee, ik heb nooit straf want ik ben voorbeeldig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dus jij hebt straf?
[..]
Dat zeg je nu
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit straf want ik ben voorbeeldig.
Ja oke, ik vind het niet leuk om te verliezen.
Goed hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Toen straks het huis van mn pa opgeruimd. Wat kan een mens veel spullen hebben
Hmmmquote:
NEEM MORGEN MEE DAN!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
KOM DAN. Maar met vier personen is het leuker.
Nee, niemand niet denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit straf want ik ben voorbeeldig.
Ja oke, ik vind het niet leuk om te verliezen.
Ja, nog best wel wat. Staat hier nu allemaal opgestapeld, dus ik moet het hier ook nog op gaan ruimen. Geen zinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed hoor.Hou je nog dingen zelf?
Heb het gevraagd btw, het maakt hem ook niet uit.
Dan val je juistquote:
Bij spelletjes vind ik verliezen echt niet erg hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niemand niet denk ik
[..]
Ja, nog best wel wat. Staat hier nu allemaal opgestapeld, dus ik moet het hier ook nog op gaan ruimen. Geen zin
Oh, naja dan zien we het morgen wel
Vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij spelletjes vind ik verliezen echt niet erg hoor![]()
De gezelligheid vind ik dan veel belangrijker
WAT. Ja en dan, doen we het daar?quote:
I know, ik heb ook een hekel aan opruimen. En zeker met iets emotioneels helemaal geen zin in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niemand niet denk ik
[..]
Ja, nog best wel wat. Staat hier nu allemaal opgestapeld, dus ik moet het hier ook nog op gaan ruimen. Geen zin
Oh, naja dan zien we het morgen wel
Jaquote:
Dat vind ik wel een beetje eng. :$quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan gaan we maandag op YT zoeken naar Parkpop twister
Niets engs aan johquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje eng. :$
Prince mini stars. Zo lekker.
Nee precies. Naja, van de week maar doen of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know, ik heb ook een hekel aan opruimen. En zeker met iets emotioneels helemaal geen zin in.
Ja maar je kan dat daar toch niet echt spelen?quote:
Natuurlijk wel, je wil gewoon nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar je kan dat daar toch niet echt spelen?
Ja godver. Ik wil heus wel. Ik neem het wel mee dan. ZOveel is het ook weer niet, gewoon een lap stof en een bord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je wil gewoon niet
Precies, hartstikke groot dat Zuiderpark.quote:
Vin heeft mijn nummer wel, dus app maar ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja godver. Ik wil heus wel. Ik neem het wel mee dan. ZOveel is het ook weer niet, gewoon een lap stof en een bord.
Ik had je nummer toch ook... Even kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin heeft mijn nummer wel, dus app maar ofzo
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had je nummer toch ook... Even kijken.
Ja hallo, ik ben geen messagerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin heeft mijn nummer wel, dus app maar ofzo
Bij dezen ben jij bestempeld tot messagerquote:
Even quoten hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
Mijn nummer is 0613437822.
Tot horens!
Kom je ook?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef artelligence het volgende:
Mijn nummer is 0613437822.
Tot horens!
ctrl -quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef Tamashii het volgende:
Fuckeduk. Mijn teksten zijn opeens heel groot. Alles is opeens heel groot. Wat moet ik nou doen om terug?!?!!
ctrl+0quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef Tamashii het volgende:
Fuckeduk. Mijn teksten zijn opeens heel groot. Alles is opeens heel groot. Wat moet ik nou doen om terug?!?!!
quote:
Oke vooruitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen ben jij bestempeld tot messager
Uitzoomenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:42 schreef Tamashii het volgende:
Braaf!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |