Zeefje zei dat gisteren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee? Zodoende lees ik dat hier constant.
ECHT hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is er op z'n minst door gefascineerd. Misschien zelfs een beetje geobsedeerd.
Om nou gelijk naakt te gaan vind ik ook zo explicietquote:
Bukkake is juist tof.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Om nou gelijk naakt te gaan vind ik ook zo expliciet
Ik moet even binnenmonds kotsen om de TT, brb.
Leukquote:
Morgen op Parkpop?quote:
ik zou niet weten waar dat staat hoorquote:
nah. ik denk dat ik handen tekort komquote:
Zo'n exhibitionist ben ik nou ook weer niet.quote:
Nou, ik heb wel eens sperma over me heen gehad ja. En op mijn gezicht. Van 1 persoon wel te verstaan. Dus niet echt bukkake.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar dat staat hoor
[..]
nah. ik denk dat ik handen tekort kom
heb jij dat gedaan
Ik woon vlakbij, komt goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
Zo'n exhibitionist ben ik nou ook weer niet.
Je hoeft je handen ook niet te gebruikenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar dat staat hoor
[..]
nah. ik denk dat ik handen tekort kom
heb jij dat gedaan
ja oke ik ook welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens sperma over me heen gehad ja. En op mijn gezicht. Van 1 persoon wel te verstaan. Dus niet echt bukkake.
zeesterhouding dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je handen ook niet te gebruiken
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens sperma over me heen gehad ja. En op mijn gezicht. Van 1 persoon wel te verstaan. Dus niet echt bukkake.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja oke ik ook wel
bij bukkake denk ik aan 1 vrouw en 20 mannen in de rij
30 man in een kring die zich leegtrekken in je gezicht.quote:
gatfer deze miquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
30 man in een kring die zich leegtrekken in je gezicht.
Kijk maar hoe je gaat zitten of liggen.
quote:
Nee en anders zou ik dat ook niet melden denk ik.quote:
Dit is wel heel doorzichtig FAX!quote:
Kom je naast me liggen in zeesterhouding?quote:
Liggen? Echt niet, zitten op je knieën. Hoofd naar achter, mond open en tieten omhoog duwen met je handen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Kom je naast me liggen in zeesterhouding?
DEAL!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:
* Gaat planner bellen voor verlof.....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond de zeesterhouding toch een leuker ideequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liggen? Echt niet, zitten op je knieën. Hoofd naar achter, mond open en tieten omhoog duwen met je handen.
Mond open.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liggen? Echt niet, zitten op je knieën. Hoofd naar achter, mond open en tieten omhoog duwen met je handen.
Die planner van jou werkt toch niet meequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
* Gaat planner bellen voor verlof.....
HAHAHAquote:
Liever lui dan moe tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me.
Nou daar heb je wel een punt. Uit je haar gaat het echt belachelijk moeilijk. In je neus of oog doet het vet veel pijn en je oor is ook niet zo tof.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang er maar niet in mn oog, oor, neus of haar wordt gespoten!!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang er maar niet in mn oog, oor, neus of haar wordt gespoten!!
Nee, echt!!quote:
En mannen kunnen zo slecht mikken hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou daar heb je wel een punt. Uit je haar gaat het echt belachelijk moeilijk. In je neus of oog doet het vet veel pijn en je oor is ook niet zo tof.
Ja en ze vergeten blijkbaar ook hoe hard dat aankomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mannen kunnen zo slecht mikken he
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat!! Zit nog best vaart achter zo'n kwakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en ze vergeten blijkbaar ook hoe hard dat aankomt.
Nee hoor. Het is gewoon leuk om jullie te zijn lijden door zo'n kwak in je oog.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Tamashii het volgende:
Ja en ze vergeten blijkbaar ook hoe hard dat aankomt.
Ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die planner van jou werkt toch niet mee
Goede vraag!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens in MEN?
Oke, deal is off.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon leuk om jullie te zijn lijden door zo'n kwak in je oog.
Hai!quote:
jij in zeesterhouding?quote:
gewoon douchen gaat alles eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou daar heb je wel een punt. Uit je haar gaat het echt belachelijk moeilijk. In je neus of oog doet het vet veel pijn en je oor is ook niet zo tof.
Nou nee, sperma gaat niet samen met lauw water.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij in zeesterhouding?
daar zie ik je niet voor aan eigenlijk P
[..]
gewoon douchen gaat alles eruit
Foei TAM!!quote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij in zeesterhouding?
daar zie ik je niet voor aan eigenlijk P
[..]
gewoon douchen gaat alles eruit
Het is al veranderd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foei TAM!!
[..]
Niet?![]()
Waar kan ik douchen op Parkpop dan?
Goed bezig die opaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is al veranderd.Maar ik denk dat Cobra dit gedaan heeft.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is al veranderd.Maar ik denk dat Cobra dit gedaan heeft.
Als ik jou zie kom ik naar je toe. En naar hem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Aww crap!!
Ik ga jullie allemaal negeren, tinderslet gaat misschien ook naar Parkpop
Lijkt mij goed. Het doet toch af aan de opwinding als je je zaad tijdens het moment suprême over een heel verkeersplein moet sturen met een TomTom omdat jullie maar op een paar stukjes huid besproeid willen worden.quote:
Ik ga met een vriendin en hoop dat ik hem niet tegenkom daarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik jou zie kom ik naar je toe. En naar hem.
Je kunt toch wel een dagje zonder hem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Aww crap!!
Ik ga jullie allemaal negeren, tinderslet gaat misschien ook naar Parkpop
Ach ik ken tientallen anderen die dat alsnog graag doen. /kapsones off.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij goed. Het doet toch af aan de opwinding als je je zaad tijdens het moment suprême over een heel verkeersplein moet sturen met een TomTom omdat jullie maar op een paar stukjes huid besproeid willen worden.
Paar stukjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij goed. Het doet toch af aan de opwinding als je je zaad tijdens het moment suprême over een heel verkeersplein moet sturen met een TomTom omdat jullie maar op een paar stukjes huid besproeid willen worden.
En dan van: hoi, doe jij ook mee met Huppel onderspuiten, samen met 18 andere mannen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
Als ik jou zie kom ik naar je toe. En naar hem.
Ik zag het ja.quote:
Dat breekt het ijs wequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan van: hoi, doe jij ook mee met Huppel onderspuiten, samen met 18 andere mannen.
Ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan van: hoi, doe jij ook mee met Huppel onderspuiten, samen met 18 andere mannen.
Dat lukt mij makkelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een dagje zonder hem?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers.quote:
Ik wens je er oprecht alle plezier mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef Tamashii het volgende:
Ach ik ken tientallen anderen die dat alsnog graag doen. /kapsones off.
JIJ OOK HOOR!!quote:
Ik weet zeker dat hij door mij niet getraumatiseerd raakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt mij makkelijk.
Het is gewoon de combinatie FOK!kers + tinderslet![]()
Jongen zal dan voor zijn leven getraumatiseerd zijn!! EN HIJ HEEFT IN BOSNIE GEDIEND DUS IS WEL WAT GEWEND JA!!!
Stiekem hoop ik dat hij reageer met: weinig dingen dat mij zo opwindt als een vrouw de oren vol te spuiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Ik denk toch dat ik dan heel raar zou reageren als hij gewoon volmondig ja zegt dan
Ik heb mijn twijfels!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij door mij niet getraumatiseerd raakt.
quote:
Hij weet al dat ik dat dus echt niet op prijs stelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat hij reageer met: weinig dingen dat mij zo opwindt als een vrouw de oren vol te spuiten.
Ik ben irl vet normaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels!!
Jullie zijn zulk raar volk
Jullie? Je bent één van ons doos.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn twijfels!!
Jullie zijn zulk raar volk
Ondergespoten worden!!quote:
Elke vrouw wel denk ik. En elke man ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja oke ik ook wel
bij bukkake denk ik aan 1 vrouw en 20 mannen in de rij
Niet gek, op dat moment ben ik meestal niet zo bezig met mikken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mannen kunnen zo slecht mikken he
Dan kan hij toch steeds de wens hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij weet al dat ik dat dus echt niet op prijs stel
Ik ken wel wat FOK!kers die erger zijn om te ontmoeten dan 10 jaar op uitzending te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt mij makkelijk.
Jongen zal dan voor zijn leven getraumatiseerd zijn!! EN HIJ HEEFT IN BOSNIE GEDIEND DUS IS WEL WAT GEWEND JA!!!
Kan je nagaan!! Hij moet al zo wennen aan mij!quote:
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat FOK!kers die erger zijn om te ontmoeten dan 10 jaar op uitzending te gaan.
Jij? Nooit.quote:
Air en nog 17 mannen geloof ikquote:
The things I've seen......quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat FOK!kers die erger zijn om te ontmoeten dan 10 jaar op uitzending te gaan.
Zekersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kan hij toch steeds de wens hebben?
Ik was al afgewezen door Tammi.quote:
Oh ja?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dat!! Zit nog best vaart achter zo'n kwak
Wat een secreet is het ook hequote:
We hebben een expertquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
Ligt eraan. Als je het gemeen speelt kan het er ook uitsijpelen.
Uhuh. Maar wel een lekker secreet.quote:
Nou, ik organiseer binnenkort wel iets en zet het in de OP.quote:
quote:
'BBQ met veel manvlees. Saus zelf meenemen'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik organiseer binnenkort wel iets en zet het in de OP.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'BBQ met veel manvlees. Saus zelf meenemen'.
Maar wel echt lekker?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'BBQ met veel manvlees. Saus zelf meenemen'.
Neuh, maar lafjes klaarkomen is erger dan niet klaarkomen.quote:
Dat laat ik graag aan andere over.quote:
Desondanks dekt het wel de lading.quote:
Naar motoren die in rondjes rijden ipv klaarkomen is nog ergerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuh, maar lafjes klaarkomen is erger dan niet klaarkomen.
Hihi dekkenquote:
Op Harley Day nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar motoren die in rondjes rijden ipv klaarkomen is nog erger
Woordspelingen zijn helemaal mijn ding.quote:
Ik zat defilé te kijken, ik zag ploing, ik keihard lachen, huppelpuber: weer je medicatie vergeten mam?quote:
Ik vind Harleys niet zo boeiendquote:
Nog wel meer wat helemaal jouw ding is toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Woordspelingen zijn helemaal mijn ding.
Hij begrijpt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat defilé te kijken, ik zag ploing, ik keihard lachen, huppelpuber: weer je medicatie vergeten mam?
Ik loop daar druipend rond.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Harleys niet zo boeiend
[..]
Nog wel meer wat helemaal jouw ding is toch?
wel met warm. iig bij mij wel altijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nee, sperma gaat niet samen met lauw water.
bierdouchequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foei TAM!!
[..]
Niet?![]()
Waar kan ik douchen op Parkpop dan?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb meerdere talenten en interesses ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog wel meer wat helemaal jouw ding is toch?
Hij heeft ze dan ook nog niet in het wild gezienquote:
Nee hoor. :$quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:22 schreef artelligence het volgende:
Gatverdamme! Gaat het weer over seks?
hebben wij dezelfde tinderslet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt mij makkelijk.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh ja?![]()
Ligt eraan. Als je het gemeen speelt kan het er ook uitsijpelen.
Ik ben wel eens op de TT in Assen geweest en dat was echt wel vet gaaf cool en tof enz.quote:
Dat zou wel briljant zijn.quote:
Oei.quote:
DIKKERTJE DAP?!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent een en al seks. Als ik Dap kijk ik altijd naar jouw foto's :$
Ik durf met 200% zekerheid te zeggen dat wij niet dezelfde tinderslet hebbenquote:
Dappen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef artelligence het volgende:
Jij bent een en al seks. Als ik Dap kijk ik altijd naar jouw foto's :$
Ik vind de combo rood/paars nooit zo mooi..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe hardloopschoenen? :$
Dat kan ik beter beoordelen als ik je in je complete hardloopoutfit ziequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe hardloopschoenen? :$
Ze zijn echt fel ook hahahaha. Vind ik juist wel sexy voor het hardlopen. :$quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind de combo rood/paars nooit zo mooi..
De meerderheid van het manvolk welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef yats het volgende:
[..]Al heb je gelijk. Maar aardig is dat niet om te doen. Ik stop toch ook niet net voordat de vrouw klaarkomt?
Er zijn mannen die dat dus wel doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef yats het volgende:
[..]Al heb je gelijk. Maar aardig is dat niet om te doen. Ik stop toch ook niet net voordat de vrouw klaarkomt?
Heb jij een tinderslet?quote:
Of zonder outfit met alleen de schoenen aan natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik beter beoordelen als ik je in je complete hardloopoutfit zie
8/10 matches die ik heb zijn in bosnie geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf met 200% zekerheid te zeggen dat wij niet dezelfde tinderslet hebben![]()
![]()
Kom maar een keer meedoen dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij voorkeur rennend.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
I disagreequote:
Bounce boobie bouncequote:
Auto's doen me niks... Maar dat gebrul van een mooie harley..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de TT in Assen geweest en dat was echt wel vet gaaf cool en tof enz.
Ik zie ook liever een racer dan een tourding
quote:
tinderdate/slet komt om hetzelfde neer.quote:
Ik keek het defilé en zag net iets teveel ex-scharrelsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
8/10 matches die ik heb zijn in bosnie geweest
borsten die wild dansend op een neer gaanquote:
En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ze zijn echt fel ook hahahaha. Vind ik juist wel sexy voor het hardlopen. :$
Nog geen, want ik ben nog niet begonnen. Mijn eerste stappen zijn al binnen, Nike Run gedownload en schoenen besteld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef artelligence het volgende:
Tamashii, wat voor broek draag je bij het rennen? :$
Maak mij gek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef zeefje het volgende:
borsten die wild dansend op een neer gaan
Nee maar als het dan toch moet, dan maar goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daar gaat het om.
Ik vind hardlopen ook niet sexy
Ik word nog steeds nat van een Imprezaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Auto's doen me niks... Maar dat gebrul van een mooie harley..
Heb je je schoenen wel vooraf gepast bij een speciaalzaak? Voordat je over een paar weken met een blessure zit?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Tamashii het volgende:
Nog geen, want ik ben nog niet begonnen. Mijn eerste stappen zijn al binnen, Nike Run gedownload en schoenen besteld.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek het defilé en zag net iets teveel ex-scharrels
te herkenbaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek het defilé en zag net iets teveel ex-scharrels
Dan gaan we haar toch met zn allen verzorgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je je schoenen wel vooraf gepast bij een speciaalzaak? Voordat je over een paar weken met een blessure zit?
Well, let me know. And make pictures of your butt. Post het op instagram en zet er bij: speciaal voor artelligencequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog geen, want ik ben nog niet begonnen. Mijn eerste stappen zijn al binnen, Nike Run gedownload en schoenen besteld.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De meerderheid van het manvolk wel
Ok, zal ik wel een uitzondering zijn. Ik vind het heerlijk om een vrouw te plezieren, dan kan mijn genot best even wachten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mannen die dat dus wel doen
Ik ben ook in Bosnie geweest, zijn we nu een match?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
8/10 matches die ik heb zijn in bosnie geweest
Tinderdates heb ik ook, een tinderslet daarentegen niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
tinderdate/slet komt om hetzelfde neer.
alleen huppel neukt er mee en ik wil een record bevestigen met mijn celibaatleef
Neem hem volgend jaar mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft ze dan ook nog niet in het wild gezien
Moet? Ik zie het moeten van rennen nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar als het dan toch moet, dan maar goed.En de rest van de schoenen zijn zo lelijk, met ruitjes enzo.
Hoeveel 17-jarigen ken jij die graag met moeders op pad gaan?quote:
op tinder boven de 30 niet neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
Als je niet in Bosnië gediend hebt hoor je er dus niet bij?
Ik zou zeggen dat je aan het kijken bent of je je motorrijbewijs kan halenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word nog steeds nat van een Impreza![]()
Motoren vind ik ook wel gaaf maar niet overdreven.
Grappig wel dat mijn moeder maandag zat te vertellen dat ze het absoluut niet wil hebben dat haar kinderen op een motor rijden of achterop stappen ofzo.
Zal ik haar vertellen dat Tinderslet zelf heeft geracet enz?
Nee, maar heb wel al wat ervaring en heb ook een paar jaar geleden op normale sneakers gerend. Altijd wel goed gegaan en heb ook veel gerend in de sportschool met simpele Adidasjes. Ik ben me wel bewust van het belang van goede schoenen, maar ik hoef ook geen pro te worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je je schoenen wel vooraf gepast bij een speciaalzaak? Voordat je over een paar weken met een blessure zit?
Ik zei ook dat ik die wens nog steeds heb.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je aan het kijken bent of je je motorrijbewijs kan halen
nee je bent mijn type niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ok, zal ik wel een uitzondering zijn. Ik vind het heerlijk om een vrouw te plezieren, dan kan mijn genot best even wachten.
[..]
Ik ben ook in Bosnie geweest, zijn we nu een match?
[..]
Tinderdates heb ik ook, een tinderslet daarentegen niet.
Niks daarvan. Je komt maar kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Well, let me know. And make pictures of your butt. Post het op instagram en zet er bij: speciaal voor artelligence
Graag doet er toch niet toe?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel 17-jarigen ken jij die graag met moeders op pad gaan?
Ja, maar ik wil een betere conditie. Aangezien ik al rook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Moet? Ik zie het moeten van rennen niet![]()
Beweging is al lastig. Zometeen overeind komen, douchen, aankleden, opmaken, eten maken, poolen. Zwaar zat
Oh, nou dat krijg ik van mijn scooter echt niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef zeefje het volgende:
ik zat pas op een scooter en kreeg bijna en orgasme door de vibratie
nu wil ook een scooter
Moeders zal er bij mij niet veel over zeggen. Vaak zat bij pa achterop gezeten..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik die wens nog steeds heb.
Kreeg een shitload aan commentaar toen
Ooit ga ik ook mijn motorrijbewijs halen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik die wens nog steeds heb.
Kreeg een shitload aan commentaar toen
Het is ook niet om een pro te worden, vooral dat je voeten op de juiste plekken worden ondersteund door je schoenen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Nee, maar heb wel al wat ervaring en heb ook een paar jaar geleden op normale sneakers gerend. Altijd wel goed gegaan en heb ook veel gerend in de sportschool met simpele Adidasjes. Ik ben me wel bewust van het belang van goede schoenen, maar ik hoef ook geen pro te worden.
ik zat achterop misschien kwam het daardoor?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh, nou dat krijg ik van mijn scooter echt niet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn de criteria dan om een tinderslet te worden?
Want hier in het topic werd mijn match door jullie als tinderslet bestempeld hoor
door fax the man jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Want hier in het topic werd mijn match door jullie als tinderslet bestempeld hoor
Hoezo is hij je type niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee je bent mijn type niet.
en je ziet er denk ik te onschuldig uit om bestempeld te worden als tinderslet
Jaloezie van de niet-neukers speelt ongetwijfeld ook mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm.. Nee. Voel ik ook geen behoefte toequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil een betere conditie. Aangezien ik al rook.
Tinderslet heeft verteld en foto's laten zien van het touren racen door Europaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit ga ik ook mijn motorrijbewijs halen.
En dan met een maatje van me touren door de US of fuckin A
Ja, mijn lichaam is daar niet zo moeilijk in. En anders een harde leerweg, maar denk dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is ook niet om een pro te worden, vooral dat je voeten op de juiste plekken worden ondersteund door je schoenen.
Ongetwijfeld ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaloezie van de niet-neukers speelt ongetwijfeld ook mee.
qua uitrlijk zou ik nooit op hem kunnen vallenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo is hij je type niet?
Ik vind dat zo gek. Ik las ook eens terug via sherlock en toen hadden een aantal mensen gezegd oa myraela dat yats en ik ook geen match waren. Waarom niet.Hoe weet je dat nou via the internet.
Ik ga na het WK de 30 days ab challenge doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. Nee. Voel ik ook geen behoefte toe
Buiten dat kan ik nog niet eens rennen al zou ik het willen
Oh, maar die zijn er ook voldoende.. Maar dan nog zijn mannen klootzakken die spelen met het orgasme van een vrouw.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Ok, zal ik wel een uitzondering zijn. Ik vind het heerlijk om een vrouw te plezieren, dan kan mijn genot best even wachten.
[..]
Ik ben ook in Bosnie geweest, zijn we nu een match?
[..]
Tinderdates heb ik ook, een tinderslet daarentegen niet.
Ik heb dan weer niks met racers eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet heeft verteld en foto's laten zien van het touren racen door Europa
Na welk WK?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga na het WK de 30 days ab challenge doen
Nee, heb ik ook nog niet gehad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zat achterop misschien kwam het daardoor?
Is prima hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Loop jij voorop, heb ik direct een goede motivatie om ook te gaan joggen
ik ga na het WK... Gewoon weer verder met mn levenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik de 30 days B&S challengequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was je niet stiekem aan het wegdromen tijdens het zitten op een sybian?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zat achterop misschien kwam het daardoor?
Eerste symptoom dat je voortijdig gaat afhaken: uitstelgedrag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijkbaar...Overigens wel een indrukkende plaats om te bezoeken, dat Srebrenica.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
Als je niet in Bosnië gediend hebt hoor je er dus niet bij?
Tsss, your loss. Ben ik zelfs met baard nog onschuldig?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee je bent mijn type niet.
en je ziet er denk ik te onschuldig uit om bestempeld te worden als tinderslet
Bij mij word het pas een tinderslet als er gesekst word.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
qua uitrlijk zou ik nooit op hem kunnen vallen
Dat kunnen vrouwen ook he, dat weet je toch? Niet iedere man is binnen een paar minuten 'klaar'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, maar die zijn er ook voldoende.. Maar dan nog zijn mannen klootzakken die spelen met het orgasme van een vrouw.
Voor mij is er toch maar 1 WK schatquote:
Dit is wel echt waar ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste symptoom dat je voortijdig gaat afhaken: uitstelgedrag.
... zegt de vrouw die wel trucjes weet om het eruit te laten sijpelen inpv te spuiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, maar die zijn er ook voldoende.. Maar dan nog zijn mannen klootzakken die spelen met het orgasme van een vrouw.
Je denkt dat je mij seksuele voorlichting moet geven?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar...Overigens wel een indrukkende plaats om te bezoeken, dat Srebrenica.
[..]
Tsss, your loss. Ben ik zelfs met baard nog onschuldig?
[..]
Bij mij word het pas een tinderslet als er gesekst word.
[..]
[..]
Dat kunnen vrouwen ook he, dat weet je toch? Niet iedere man is binnen een paar minuten 'klaar'.
Ik zal het dan wat verfijnen. Het WK van 2014, 2018, 2022....... ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij is er toch maar 1 WK schat
Ah, je kent haarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het dan wat verfijnen. Het WK van 2014, 2018, 2022....... ?
dat krijg je ervan. Als jullie niet zo gemeen waren had ik dat trucje nooit geleerdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... zegt de vrouw die wel trucjes weet om het eruit te laten sijpelen inpv te spuiten.
Nee, ik moet dan ook stoppen met bier en dat is onmogelijk tijdens het WK dus zodra NL eruit ligt of kampioen wordt begin ik aan de challengequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste symptoom dat je voortijdig gaat afhaken: uitstelgedrag.
Oh dat was na 5/6 uur dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar...Overigens wel een indrukkende plaats om te bezoeken, dat Srebrenica.
[..]
Tsss, your loss. Ben ik zelfs met baard nog onschuldig?
[..]
Bij mij word het pas een tinderslet als er gesekst word.
[..]
[..]
Dat kunnen vrouwen ook he, dat weet je toch? Niet iedere man is binnen een paar minuten 'klaar'.
Hoe gaat het met het stoppen met roken?quote:
een beetje.quote:
Stoppen met bierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan ook stoppen met bier en dat is onmogelijk tijdens het WK dus zodra NL eruit ligt of kampioen wordt begin ik aan de challenge
[..]
Oh dat was na 5/6 uur dus
Een nieuw persoonlijk record?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik moet dan ook stoppen met bier en dat is onmogelijk tijdens het WK dus zodra NL eruit ligt of kampioen wordt begin ik aan de challenge
[..]
Oh dat was na 5/6 uur dus
Fuck off.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het stoppen met roken?
2014!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het dan wat verfijnen. Het WK van 2014, 2018, 2022....... ?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt dat je mij seksuele voorlichting moet geven?
Dat is de moeite...quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het stoppen met roken?
Ik zit al op de helft van het 3e zegelboekjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2014!!!
Ik moet!!
Sowieso al omdat ik echt wel sportief moet gaan doen om Tinderslet bij te houden (godzijdank is die geblesseerd) en ik wil in oktober mijn tatoeage dus dan mag het ook allemaal wel strakker zijn.
Symptoom nummer 2: arbitraire oorzaken buiten jezelf noemen waardoor het nu toch niet zou gaan werken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik heus welquote:
Niet eensquote:
ik weet niet wat voor een mijn zus heeft . maar iig een grotere als op de fotoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook nog niet gehad.Maar ik heb niet zo'n super snelle. En een wat meer retro mode. Dus zal daar wel door komen. [ afbeelding ]
Ik hou daarom niet minder van je hoor?quote:
Vespa zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor een mijn zus heeft . maar iig een grotere als op de foto
hij koste ook bijna 2000
Ik ben al druk met mensen uitnodigen voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zit al op de helft van het 3e zegelboekje
Ik was al teleurgesteldquote:
Bah.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou daarom niet minder van je hoor?
Een Sybian is goedkoper en beter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef zeefje het volgende:
ik weet niet wat voor een mijn zus heeft . maar iig een grotere als op de foto
hij koste ook bijna 2000
Verjaardagenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al druk met mensen uitnodigen voor mijn verjaardag
Ga je wel excuses aanbieden als ik straks echt keihard met die challenge bezig ben en hem ook volbreng?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Symptoom nummer 2: arbitraire oorzaken buiten jezelf noemen waardoor het nu toch niet zou gaan werken.
Ook niet meer trouwens.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben opgetut![]()
Dus we kunnen gaan. Als Ado klaar is
steak and blowjob?quote:
nee denk het nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was je niet stiekem aan het wegdromen tijdens het zitten op een sybian?
Ik hoop dit echt voor jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je wel excuses aanbieden als ik straks echt keihard met die challenge bezig ben en hem ook volbreng?
Op de 11de kadobonnen/geld krijgen en op de 13de onder de naaldquote:
nee.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee.
die vind ik voor 16 jarige tokkies
Nou, ik zou geen andere scooter weten die zo duur is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee.
die vind ik voor 16 jarige tokkies
Ik ga tatoeage op mijn buik laten zetten in oktober. Ik ga heus wel zorgen dat die zo plat mogelijk is voor die tijd hoorquote:
Ja hoor. Ga ik nadenken wat jouw tegenprestatie gaat worden omdat je het toch niet gaat halen. GvsE nog suggesties?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga je wel excuses aanbieden als ik straks echt keihard met die challenge bezig ben en hem ook volbreng?
ik weet het ook niet heb er weinig verstand vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik zou geen andere scooter weten die zo duur is.
Mijquote:
Kikkervisjes vangenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor. Ga ik nadenken wat jouw tegenprestatie gaat worden omdat je het toch niet gaat halen. GvsE nog suggesties?
Maar je weet wel dat een Vespa voor tokkies is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik weet het ook niet heb er weinig verstand van
Ik haat jou!!quote:
Nee Bier en Snacksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
steak and blowjob?
[..]
nee denk het niet
En die dan tijdens een kikkervisjesbukkake over haar heen spuiten.quote:
Dit lukt mij wel hoor, ik vind sporten echt niet erg. Sterker nog, is leukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor. Ga ik nadenken wat jouw tegenprestatie gaat worden omdat je het toch niet gaat halen. GvsE nog suggesties?
Thug Life tatted on your bellyquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga tatoeage op mijn buik laten zetten in oktober. Ik ga heus wel zorgen dat die zo plat mogelijk is voor die tijd hoor
Bang nuquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die dan tijdens een kikkervisjesbukkake over haar heen spuiten.
Tamas vindt bukkake's heerlijk.quote:
En dat dan tot je 90ste vol moeten blijven houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga tatoeage op mijn buik laten zetten in oktober. Ik ga heus wel zorgen dat die zo plat mogelijk is voor die tijd hoor
Of een Michael Jackson, net als Wesley Sneijder.quote:
Neequote:
Dat is wel echt een held, die eerste dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een Michael Jackson, net als Wesley Sneijder.
Wel met een lampenkap ding om haar nek.. Net als die honden hebben na een operatiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die dan tijdens een kikkervisjesbukkake over haar heen spuiten.
ja is da niet gewoon algemeen bekend?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat een Vespa voor tokkies is.![]()
![]()
![]()
klinks steak en bj niet aantrekkelijkerquote:
Mits je haar niet in haar haar, haar ogen, haar mond, haar oren en nog tig andere plekken spuit, want dan vindt ze het smerig.quote:
Ik weet nog steeds niet wat ik wil, zo frustrerendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Een pin-up tegen een amsterdammertje aan. Tinderslet heeft al geprobeerd om het uit mijn hoofd te praten
Eens!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Dat is wel echt een held, die eerste dan.
dat heb ik inderdaad niet gelezen, maar of ik dag nou persé wilde weten is n tweedequote:
Neuh. Een Vespa is behoorlijk duur dus ik zou niet zo snel zeggen dat die voor tokkies zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja is da niet gewoon algemeen bekend?
[..]
klinks steak en bj niet aantrekkelijker
Een combinatie van die vier nog beter eigenlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja is da niet gewoon algemeen bekend?
[..]
klinks steak en bj niet aantrekkelijker
Hee dat was huppel die dat zei.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits je haar niet in haar haar, haar ogen, haar mond, haar oren en nog tig andere plekken spuit, want dan vindt ze het smerig.
Je blijft hier 2 nachten slapen he volgende week?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel met een lampenkap ding om haar nek.. Net als die honden hebben na een operatie![]()
En nu echt weg
Daarom kun je er gewoon overheen lezen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad niet gelezen, maar of ik dag nou persé wilde weten is n tweede
Maar jij was het ermee eensquote:
Jij bevestigde het... Een beetje.quote:
waarom rijden al die tokkies er dan opquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh. Een Vespa is behoorlijk duur dus ik zou niet zo snel zeggen dat die voor tokkies zijn.
Dat is zo. Maar ik zou het niet super erg vinden.quote:
dat snap ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits je haar niet in haar haar, haar ogen, haar mond, haar oren en nog tig andere plekken spuit, want dan vindt ze het smerig.
Nou, dat weet ik niet. Ik zie dat niet zo snel in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom rijden al die tokkies er dan op
Hoeveel redenen wil je hebben? Gejat, betaald met zwart geld, in de schulden gestoken, etc.quote:
bier snacks een steak tijdens de blowjob.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een combinatie van die vier nog beter eigenlijk
Ha!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:44 schreef Tamashii het volgende:
Dat is zo. Maar ik zou het niet super erg vinden.
idd, jij bent een sletquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je denkt dat je mij seksuele voorlichting moet geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |