Zeefje zei dat gisteren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee? Zodoende lees ik dat hier constant.
ECHT hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is er op z'n minst door gefascineerd. Misschien zelfs een beetje geobsedeerd.
Om nou gelijk naakt te gaan vind ik ook zo explicietquote:
Bukkake is juist tof.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Om nou gelijk naakt te gaan vind ik ook zo expliciet
Ik moet even binnenmonds kotsen om de TT, brb.
Leukquote:
Morgen op Parkpop?quote:
ik zou niet weten waar dat staat hoorquote:
nah. ik denk dat ik handen tekort komquote:
Zo'n exhibitionist ben ik nou ook weer niet.quote:
Nou, ik heb wel eens sperma over me heen gehad ja. En op mijn gezicht. Van 1 persoon wel te verstaan. Dus niet echt bukkake.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar dat staat hoor
[..]
nah. ik denk dat ik handen tekort kom
heb jij dat gedaan
Ik woon vlakbij, komt goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
Zo'n exhibitionist ben ik nou ook weer niet.
Je hoeft je handen ook niet te gebruikenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar dat staat hoor
[..]
nah. ik denk dat ik handen tekort kom
heb jij dat gedaan
ja oke ik ook welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens sperma over me heen gehad ja. En op mijn gezicht. Van 1 persoon wel te verstaan. Dus niet echt bukkake.
zeesterhouding dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je handen ook niet te gebruiken
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens sperma over me heen gehad ja. En op mijn gezicht. Van 1 persoon wel te verstaan. Dus niet echt bukkake.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja oke ik ook wel
bij bukkake denk ik aan 1 vrouw en 20 mannen in de rij
30 man in een kring die zich leegtrekken in je gezicht.quote:
gatfer deze miquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
30 man in een kring die zich leegtrekken in je gezicht.
Kijk maar hoe je gaat zitten of liggen.
quote:
Nee en anders zou ik dat ook niet melden denk ik.quote:
Dit is wel heel doorzichtig FAX!quote:
Kom je naast me liggen in zeesterhouding?quote:
Liggen? Echt niet, zitten op je knieën. Hoofd naar achter, mond open en tieten omhoog duwen met je handen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
Kom je naast me liggen in zeesterhouding?
DEAL!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:
* Gaat planner bellen voor verlof.....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond de zeesterhouding toch een leuker ideequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liggen? Echt niet, zitten op je knieën. Hoofd naar achter, mond open en tieten omhoog duwen met je handen.
Mond open.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liggen? Echt niet, zitten op je knieën. Hoofd naar achter, mond open en tieten omhoog duwen met je handen.
Die planner van jou werkt toch niet meequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
* Gaat planner bellen voor verlof.....
HAHAHAquote:
Liever lui dan moe tochquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me.
Nou daar heb je wel een punt. Uit je haar gaat het echt belachelijk moeilijk. In je neus of oog doet het vet veel pijn en je oor is ook niet zo tof.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang er maar niet in mn oog, oor, neus of haar wordt gespoten!!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang er maar niet in mn oog, oor, neus of haar wordt gespoten!!
Nee, echt!!quote:
En mannen kunnen zo slecht mikken hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou daar heb je wel een punt. Uit je haar gaat het echt belachelijk moeilijk. In je neus of oog doet het vet veel pijn en je oor is ook niet zo tof.
Ja en ze vergeten blijkbaar ook hoe hard dat aankomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mannen kunnen zo slecht mikken he
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat!! Zit nog best vaart achter zo'n kwakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en ze vergeten blijkbaar ook hoe hard dat aankomt.
Nee hoor. Het is gewoon leuk om jullie te zijn lijden door zo'n kwak in je oog.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Tamashii het volgende:
Ja en ze vergeten blijkbaar ook hoe hard dat aankomt.
Ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die planner van jou werkt toch niet mee
Goede vraag!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom staat dit topic trouwens in MEN?
Oke, deal is off.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon leuk om jullie te zijn lijden door zo'n kwak in je oog.
Hai!quote:
jij in zeesterhouding?quote:
gewoon douchen gaat alles eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou daar heb je wel een punt. Uit je haar gaat het echt belachelijk moeilijk. In je neus of oog doet het vet veel pijn en je oor is ook niet zo tof.
Nou nee, sperma gaat niet samen met lauw water.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij in zeesterhouding?
daar zie ik je niet voor aan eigenlijk P
[..]
gewoon douchen gaat alles eruit
Foei TAM!!quote:
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
jij in zeesterhouding?
daar zie ik je niet voor aan eigenlijk P
[..]
gewoon douchen gaat alles eruit
Het is al veranderd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foei TAM!!
[..]
Niet?![]()
Waar kan ik douchen op Parkpop dan?
Goed bezig die opaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is al veranderd.Maar ik denk dat Cobra dit gedaan heeft.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is al veranderd.Maar ik denk dat Cobra dit gedaan heeft.
Als ik jou zie kom ik naar je toe. En naar hem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Aww crap!!
Ik ga jullie allemaal negeren, tinderslet gaat misschien ook naar Parkpop
Lijkt mij goed. Het doet toch af aan de opwinding als je je zaad tijdens het moment suprême over een heel verkeersplein moet sturen met een TomTom omdat jullie maar op een paar stukjes huid besproeid willen worden.quote:
Ik ga met een vriendin en hoop dat ik hem niet tegenkom daarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik jou zie kom ik naar je toe. En naar hem.
Je kunt toch wel een dagje zonder hem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Aww crap!!
Ik ga jullie allemaal negeren, tinderslet gaat misschien ook naar Parkpop
Ach ik ken tientallen anderen die dat alsnog graag doen. /kapsones off.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij goed. Het doet toch af aan de opwinding als je je zaad tijdens het moment suprême over een heel verkeersplein moet sturen met een TomTom omdat jullie maar op een paar stukjes huid besproeid willen worden.
Paar stukjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij goed. Het doet toch af aan de opwinding als je je zaad tijdens het moment suprême over een heel verkeersplein moet sturen met een TomTom omdat jullie maar op een paar stukjes huid besproeid willen worden.
En dan van: hoi, doe jij ook mee met Huppel onderspuiten, samen met 18 andere mannen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:10 schreef Tamashii het volgende:
Als ik jou zie kom ik naar je toe. En naar hem.
Ik zag het ja.quote:
Dat breekt het ijs wequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan van: hoi, doe jij ook mee met Huppel onderspuiten, samen met 18 andere mannen.
Ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan van: hoi, doe jij ook mee met Huppel onderspuiten, samen met 18 andere mannen.
Dat lukt mij makkelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een dagje zonder hem?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers.quote:
Ik wens je er oprecht alle plezier mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:11 schreef Tamashii het volgende:
Ach ik ken tientallen anderen die dat alsnog graag doen. /kapsones off.
JIJ OOK HOOR!!quote:
Ik weet zeker dat hij door mij niet getraumatiseerd raakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt mij makkelijk.
Het is gewoon de combinatie FOK!kers + tinderslet![]()
Jongen zal dan voor zijn leven getraumatiseerd zijn!! EN HIJ HEEFT IN BOSNIE GEDIEND DUS IS WEL WAT GEWEND JA!!!
Stiekem hoop ik dat hij reageer met: weinig dingen dat mij zo opwindt als een vrouw de oren vol te spuiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Ik denk toch dat ik dan heel raar zou reageren als hij gewoon volmondig ja zegt dan
Ik heb mijn twijfels!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij door mij niet getraumatiseerd raakt.
quote:
Hij weet al dat ik dat dus echt niet op prijs stelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat hij reageer met: weinig dingen dat mij zo opwindt als een vrouw de oren vol te spuiten.
Ik ben irl vet normaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels!!
Jullie zijn zulk raar volk
Jullie? Je bent één van ons doos.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn twijfels!!
Jullie zijn zulk raar volk
Ondergespoten worden!!quote:
Elke vrouw wel denk ik. En elke man ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja oke ik ook wel
bij bukkake denk ik aan 1 vrouw en 20 mannen in de rij
Niet gek, op dat moment ben ik meestal niet zo bezig met mikken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En mannen kunnen zo slecht mikken he
Dan kan hij toch steeds de wens hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij weet al dat ik dat dus echt niet op prijs stel
Ik ken wel wat FOK!kers die erger zijn om te ontmoeten dan 10 jaar op uitzending te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt mij makkelijk.
Het is gewoon de combinatie FOK!kers + tinderslet![]()
Jongen zal dan voor zijn leven getraumatiseerd zijn!! EN HIJ HEEFT IN BOSNIE GEDIEND DUS IS WEL WAT GEWEND JA!!!
Kan je nagaan!! Hij moet al zo wennen aan mij!quote:
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat FOK!kers die erger zijn om te ontmoeten dan 10 jaar op uitzending te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |