Goed punt. Dit topic is een beetje hypocrietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Neger alsjeblieft
KLB / Gevolgen feestje
Wat een minkukel is die kerel ook ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Neger alsjeblieft
KLB / Gevolgen feestje
kotsende wijven pakkenquote:
Ik ben al 7kg afgevallen (en gister weer 1kg aangekomen tijdens een vreetbui met mijn huisgenootje)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Een beetje zoals jij als het op eten aankomt?
Ik heb me wel een keer impulsief opgegeven voor de slechtste chauffeur van Nederlandquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:30 schreef Dimens het volgende:
Als ik jou was zou ik bij MTV gaan solliciteren.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:34 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb me wel een keer impulsief opgegeven voor de slechtste chauffeur van Nederland
Ik kan me voorstellen dat het s'nachts erg druk is in een callcenter van een 0906-lijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:37 schreef NieuweNier het volgende:
Ik moest tot 3 uur werken. Toen ik naar beneden kwam was mijn huisgenootje een een enorme train wreck. We vinden het ook een goed idee een heel 250ml drinkglas vodka te shotten (tering wat is dat vies).
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:30 schreef NieuweNier het volgende:
Ikzelf heb het wel gedaan. Ik was benieuwd hoe het was. Een beetje experimenteren. (Alhoewel we wel alles hebben gedaan)
Dat topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het s'nachts erg druk is in een callcenter van een 0906-lijn.
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat topic.Wist wel dat ie flikkertje was.
Jij steekt er veel tijd in.quote:
1. Neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
1: was ze minderjarig?
2: waarom maak je geen pics, elke dronken mens in nederland heeft tegenwoordig toch een telefoonapparaat met picsamogelijkheden?
3: was ze dik of een relatief normaal mens?
4: poepte ze ook.
5: indien ja op 4, poepte ze staand bij het raam of hurkend op de grond?
4 twinks suk dik.mp4quote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef NieuweNier het volgende:
2. Die heb ik. Net als een sextape van mijn kwartetje
quote:
Volgens mij zit er inmiddels geen vlees meer aan jouw duim.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Ik vind het trouwens wel echt helemaal niks dat er een sextape van mij is. Geen idee wie hem heeft![]()
Dat zou inderdaad het beste zijn wat betreft types als roadtrip. Gewoon iedere keer steevast nergens op in gaan. Geen reacties geven, niets.quote:
Is ook al een keer gesuggereerd volgens mij maar zal niet werken zoals je zegtquote:Op zondag 29 juni 2014 01:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn wat betreft types als roadtrip. Gewoon iedere keer steevast nergens op in gaan. Geen reacties geven, niets.
Dan is al snel de lol er vanaf. Maar goed, zo'n collectief werkt niet op het web.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |