Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:30 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel hetero mannen er ooit een seksuele ervaring hebben gehad met hetzelfde geslacht.
Ikzelf heb het wel gedaan
Natuurlijk is dat iets anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geen homo, gewoon een MSM. Dat is namelijk heeeeeel anders!
Ik moet effetjes dit zinnetje quoten voor gebruik in alle Roadtrip topics.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:36 schreef BozeHaas het volgende:
Haha homo, en voor het eerst geen verzonnen topic van Roadtrip
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:30 schreef NieuweNier het volgende:
Ikzelf heb het wel gedaan. Ik was benieuwd hoe het was. Een beetje experimenteren. (Alhoewel we wel alles hebben gedaan)
Haha echt he, van die cliché homofobische reacties. Volgens mij zijn die homofoben zelf ook het meest gay...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:39 schreef Etsu het volgende:
Dit had je kunnen verwachten.Sowieso dat 4/5 van de bovenstaande posts uit schaamte zijn.
Als je niet verder komt dan het uitspreken van clichés dan zal er weinig waarheid in je argumentatie zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:03 schreef NieuweNier het volgende:
Haha echt he, van die cliché homofobische reacties. Volgens mij zijn die homofoben zelf ook het meest gay...
Ontkennende reacties is wat anders dan gadverdammequote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:48 schreef Partypoeper het volgende:
Ik snap nooit waarom ontkennende reacties als homofoob afgedaan worden. Ik heb nog nooit iets seksueels met andere jongens/mannen gedaan, nooit de behoefte gevoeld en ik heb absoluut geen plannen om iets dergelijks te gaan doen.
Ik vind het overigens ook ranzig, maar okequote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontkennende reacties is wat anders dan gadverdamme
hoe bedoel je uit schaamte?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:32 schreef Etsu het volgende:
Ofcourse.
Sowieso uit schaamte trouwens.
Ik heb weleens iets met een hetero jongen gedaan.
Nee maar wel met je broek op half 7 voor 2 vrouwen die seks hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:50 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik vind het overigens ook ranzig, maar oke
Met deze TS?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:39 schreef Etsu het volgende:
Dit had je kunnen verwachten.Sowieso dat 4/5 van de bovenstaande posts uit schaamte zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:48 schreef Partypoeper het volgende:
Ik snap nooit waarom ontkennende reacties als homofoob afgedaan worden. Ik heb nog nooit iets seksueels met andere jongens/mannen gedaan, nooit de behoefte gevoeld en ik heb absoluut geen plannen om iets dergelijks te gaan doen.
Dat is toch totaal niet vergelijkbaar? Godverdommequote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar wel met je broek op half 7 voor 2 vrouwen die seks hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |