Thanks for the info! Ik vroeg me al af of ze écht niet ergens een inheems dorpje o.i.d. moeten zijn tegen gekomen of gewoon een los huisje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef StaceySinger het volgende:
Romero is een indianendorp en leven van de landbouw,er is geen grasland te zien,en op de kaart die ik heb ligt Romero een rivieraftakking dichter bij Boquete
++
De chef OM had het nadrukkelijk over rio CULUBRE,veel verder richting het stuwmeer
daar kan je volgens de gids niet komen over de heuvelrug tussen Boquete en Cerro Punta zonder in de bewoonde wereld te komen
Waarom zo sarcastisch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ga ook maar niet naar de huisarts, die zijn ook slecht.
Romero ligt noordelijker (en op lagere hoogte) dan Alto Romero. Alto betekent hoog, ligt hoog in de bergen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef StaceySinger het volgende:
dit zei mijn contact uit Boquete erover :
[...]
Romero is een indianendorp en leven van de landbouw,er is geen grasland te zien,en op de kaart die ik heb ligt Romero een rivieraftakking dichter bij Boquete
Je denkt dat je zomaar bij de Volkskrant binnenkomt? Vertrouw dan ook maar geen psychologen etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zo sarcastisch?
Huisarts is een (goed) beschermd beroep.
Iedereen kan zich journalist noemen, het is geen titel/verdienste maar een onbeschermde naam.
Stacey, echt, miura heeft gelijk. Die man denkt goed na.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:35 schreef miura het volgende:
[..]
Romero ligt noordelijker (en op lagere hoogte) dan Alto Romero. Alto betekent hoog, ligt hoog in de bergen.
Dit is Romero:
http://binged.it/1sMtnGR
Dit is Alto Romero:
http://binged.it/1sMtpyt
Wel helemaal inzoomen!
Ja, maar misschien waren ze bang, in paniek etc?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:32 schreef El_Matador het volgende:
Ja, maar na max een half uur "voel" je toch dat het rechterpad van de NOSvideo anders is dan het linkerpad, terug naar Boquete??
Werkelijk? Een of andere VKmiep die misschien niet eens naar Panama geweest is, en een stukje schrijft, die heeft autoriteit alleen maar omdat er VK staat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je denkt dat je zomaar bij de Volkskrant binnenkomt?
Drogredenen helpen niet. Feiten wel. Miura heeft die grondiger gecheckt dan ik. En dan RTL, NOS en VK.quote:Vertrouw dan ook maar geen psychologen etc.
Geloof mij nou maar, je komt echt niet zomaar terecht op de redactie van de Volkskrant. Op de FP kan elke pauper plaatsnemen maar daar niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werkelijk? Een of andere VKmiep die misschien niet eens naar Panama geweest is, en een stukje schrijft, die heeft autoriteit alleen maar omdat er VK staat?
Nou lijkt het stuk me prima, het kaartje klopt alleen niet (andere afdeling wellicht).
Nee, dat is geen terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:40 schreef ShadyLane het volgende:
"Geen ruimte om aan waarheidsvinding te doen" is toch ook bij het journaal en de 'serieuze' kranten een klacht? Dat is o.a. waarom De Correspondent is opgericht.
Paniek ja, maar dat moet ergens vandaan komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien waren ze bang, in paniek etc?
Misschien was doorgaan een beter alternatief dan terugkeren ergens door?
Heiig er van overtuigd dat ze een lus maakten en weer terugkeerden naar het begin.
Alle dierengeluiden rond hen heen.
Je gaat dingen zien die er niet zijn?
Ben jij zelf journalist? Wat is jouw achtergrond? Hoe kom je aan die wijsheid?quote:
Ik doe de studie en ik ken journalisten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij zelf journalist? Wat is jouw achtergrond? Hoe kom je aan die wijsheid?
Kan ,maar je moet eigenlijk op officiële berichtgeving afgaanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stacey, echt, miura heeft gelijk. Die man denkt goed na.
Dan wil ik je nog wel eens spreken over een paar jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:42 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik doe de studie en ik ken journalisten.
Vanwaar dit sarcasme toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:44 schreef Mariposas het volgende:
Doodzonde dat een aantal Fokkers hier niet bij de Panamese politie werkt, dan had de dood van Lisanne en Kris nu al tot op de minuut nauwkeurig gereconstrueerd kunnen zijn. Nee sterker nog: dan waren ze levend gevonden doordat deze Fokkers meteen exact de route zouden hebben uitgeplozen die Lisanne en Kris hebben gelopen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan wil ik je nog wel eens spreken over een paar jaar.
Paar vrienden van me zijn journalisten. Die zijn iets kritischer. En terecht.
Het artikel in de Volkskrant is ook prima. Zij zijn een van de weinigen die Rio Culebra noemen in plaats van Rio Culubre. Het kaartje - dat de journalist die het heeft geschreven niet heeft gemaakt - klopt echter niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, je komt echt niet zomaar terecht op de redactie van de Volkskrant. Op de FP kan elke pauper plaatsnemen maar daar niet.
Die officiele berichtgeving is dus niet zo officieel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kan ,maar je moet eigenlijk op officiële berichtgeving afgaan
Maar wat diverse media allemaal van elkaar pikken ,aandikken en dan neerplempen ,zonder zelf iets te onderzoeken zal niet gering zijn
Bel de beeldredactie van de VKquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:46 schreef miura het volgende:
[..]
Het artikel in de Volkskrant is ook prima. Zijn zijn een van de weinigen die Rio Culebra noemen in plaats van Rio Culubre. Het kaartje - dat de journalist die het heeft geschreven niet heeft gemaakt - klopt echter niet.
De vondsten zijn bij Alto Romero gedaan en op het kaartje van de VK is dat 30 km er vandaan.
Misschien was doorgaan een beter alternatief dan terugkeren ergens door?quote:
Misschien dachten ze dat ze toch goed zaten, dat is de meest eenvoudige verklaring, denk ik dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paniek ja, maar dat moet ergens vandaan komen.
Hun eerste fout was natuurlijk om in totaal de verkeerde kleding en zonder zaklampen een berg zo laat nog op te lopen.
Ik ben net zo eigenwijs als de VK stelt maar niet zo dom en naief als onvoorbereide hikers. Ik ga dus ook 's nachts een berg op maar bereid het wel iets beter voor, ik ken de gevaren wat beter.
Als ze alleen naar de Mirador wilden voor prachtige zonsondergangen kan ik dat helemaal begrijpen.
De NOSvideo ziend en dat andere pad nemen in het (schemer)donker ook.
Maar dat je dan niet omdraait, dat snap ik niet. Beide armen van hetzelfde pad (want dat is het gewoon, het zijn niet 2 paden al lijkt dat zo in de video) kunnen statistisch gezien niet hetzelfde aanvoelen, zeker niet over kilometers! 1,5 km naar een totaal onbekende rivier en die dan in het PIKKEDONKER oversteken is NIET logisch, dat blijft zo, ook met de "nieuwe" vindplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |