Onze "kritische" journalist in opleiding kan niet eens Google Translate vinden...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je gaat er 'gewoon' van uit dat ik Spaans kan?
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Perifeer zicht verlies, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Over het verdwaalscenario kan ik nog niet oordelen, ik heb die correcte vindplaats nog niet in mijn hoofd.quote:
Nee, ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je gaat er 'gewoon' van uit dat ik Spaans kan?
Sorry, ik had van elke lokale plaats de namen moeten wetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet
Daar stond dus dat Rio Changuinola lokaal bekend staat als Rio Culebra.
Wat is jouw probleem gozer?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:14 schreef Psy-freak het volgende:
Was Mata maar meteen ter plekke
die had via Google Translate meteen de meisjes opgespoord
zeker vanwege zijn grote kennis van de HELE wereld
Nee, ik geloof niet in een misdaad, noch in een panter oid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over het verdwaalscenario kan ik nog niet oordelen, ik heb die correcte vindplaats nog niet in mijn hoofd.
Een misdrijfscenario sluit ik nu minder uit:
NWS / Kris Kremers en Lisanne Froon gevonden, Panama #30
Wat is jouw probleem met de media?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem gozer?
Ik geef juist aan op welke gebieden ik ervaring heb, helemaal niet alle kennis, ik geef aan dat ik fout zat en jij blijft me niet geloven ondanks alle argumenten en het werk van miura.
Op het niveau waarop jij over alles en iedereen oordeelt, wel ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sorry, ik had van elke lokale plaats de namen moeten weten
Er is niet iets zoals "de media". Het is veel complexer dan dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met de media?
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:20 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om discussie te gaan met jou, El_Matador.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.
Zolang je het gelijk van miura maar erkent.
Huh?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sorry, ik had van elke lokale plaats de namen moeten weten
Wat doe je dan op een discussieforum?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:20 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om discussie te gaan met jou, El_Matador.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum?
Een discussie onderhouden met mensen die er open voor staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum?
Excuus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh?
Was niet tegen jou bedoeld chefke
Dat was 15 topics terug, toen onze grote leider hier ook nog doorhad dat het Culebra was
Nee juist niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Ryan3 het volgende:
De meest eenvoudige verklaring is in 99,99% van de gevallen waar wrs.
Dan ga ik uit van
1. een doel: el mirado.
2. toch fikse wandeling en vroeg en ineens donker.
3. vervolgens verkeerde pad nemen, denken dat dit toch juist is, paniek, eng, gekke dingen zien, radeloos, Lisanne aardig ziek door astma, vochtige lucht.
4. door blijven lopen de volgende ochtend, sterk verzwakt, toch wel hoopvol.
5. oversteek, waar het mis gaat, de meiden verdrinken.
6. reddingsteams komen daarna pas echt op gang.
Okee, ik heb ook even gedacht dat die twee meiden een afspraakje hadden gemaakt op el mirado met die twee Costa Ricanen die ze eerder hadden ontmoet, hoor. Misschien voor een romantische zonsondergang, met uitzicht op de Vulkaan? Maar zijn daar verder nog aanwijzingen voor?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Vind het veel logischer dat ze iemand hebben ontmoet (of zelfs al hadden afgesproken) die ze een leuke avond toezegde (kampvuur, watervallen etc) Zijn idd de rivier overgestoken maar niet op de gevaarlijke plek maar de "veilige "plek 50 meter verder die alleen locals kennen.Verkracht/vermoord en gedumpt
NO WAY dat ze die rivier over zouden steken in hun eentje (in het donker!), ze zouden teruglopen of wachten tot het licht werd en dan terug lopen
Die rivier en oversteek kwamen ze wrs pas de volgende middag tegen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Vind het veel logischer dat ze iemand hebben ontmoet (of zelfs al hadden afgesproken) die ze een leuke avond toezegde (kampvuur, watervallen etc) Zijn idd de rivier overgestoken maar niet op de gevaarlijke plek maar de "veilige "plek 50 meter verder die alleen locals kennen.Verkracht/vermoord en gedumpt
NO WAY dat ze die rivier over zouden steken in hun eentje (in het donker!), ze zouden teruglopen of wachten tot het licht werd en dan terug lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |