SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ach, Ik heb DX:HR, DX:ML en DX:HR Director's Cut... En heb ze allemaal uitgespeeld... En ik vind de Director's Cut erg goed en ben blij dat ze hem gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mensen die tevreden zijn met de Directors Kutversie.
Blij dat ik het orgineel heb,
Yep, heb ik al allemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:09 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/promo/summer_settlers_bundle_270614
Pink staat nu wonderbaarlijk even als 1e. Sowieso cheaters, allemaal!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:44 schreef AntiChrist7 het volgende:
is "rood zijn dikke cheaters", geen betere naam?
Heb type:rider gekocht, documentaire vermomd als platformer, is wel interessant. En je verdient 50% terug door de kaarten te verkopen
alleen Heritage of Kings: The Settlers heb ik niet, en ik twijfel of ik die wel wil kopen, zo denderend vond ik die overgang naar 3D nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:01 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ach, Ik heb DX:HR, DX:ML en DX:HR Director's Cut... En heb ze allemaal uitgespeeld... En ik vind de Director's Cut erg goed en ben blij dat ze hem gemaakt hebben.
[..]
Yep, heb ik al allemaal
DX HR DC versie mist een aantal patches die voor mij een groter verschil maken dan die makkelijkere bosses.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 06:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Deus Ex HR is fantastisch, maar voor mensen die van dat spel houden is er de Director's Cut.
Nee Roy, fuck jou met je stomme TT's!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal stemmen op het emotional pack. Ik wil To the Moon! En jullie ook trouwens!
Kan ik niet meerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee Roy, fuck jou met je stomme TT's!
Verander die shit en ik ga stemmen!
Action - Platformer it is!quote:
quote:
ik wil hem ook ! gestemdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal stemmen op het emotional pack. Ik wil To the Moon! En jullie ook trouwens!
ik heb em alquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em al
Ik heb ze allebei, maar nog nooit gespeeld, zijn ze goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die software shit is nuquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef Drxx het volgende:
Iemand die weet wat de flash sale en community choice was vanochtend tussen 03:00-11:00? Had me verslapen![]()
Ik las ergens dat er video editting software was of zo, maar de rest?
Nog meer software.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef Drxx het volgende:
Iemand die weet wat de flash sale en community choice was vanochtend tussen 03:00-11:00? Had me verslapen![]()
Was of muziekmaak software of wat er nu is, beetje animatie/3d modelling softwarequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:59 schreef Drxx het volgende:
ik vind ze beiden een goed verhaal vertellen, papo & yo heeft imho wel een iets minder sterk verhaal, maar daar compenseert de gameplay het minder sterke verhaalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei, maar nog nooit gespeeld, zijn ze goed?
De OST en Narrationquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Transistor wil ik ook wel hebben eigenlijk maar net te duur..
ik heb gemiddeld gezien leuke deals gescoord, zit op een gemiddelde van ~3-3,5 euro per game, dat is nog best te overzien, een totaal van ~30 euro...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:24 schreef PirE het volgende:
Nog helemaal niks gekocht, wacht op een Shogun 2 aanbieding. Hij is wel 50% nu, maar ik wil -75%. Broken Sword 5 in een sale zou ook wel leuk zijn.
Oopsquote:
2 keer achter elkaar software? Apart. Niet erg veel aan gemist dus? Of was het een beetje goede software?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was of muziekmaak software of wat er nu is, beetje animatie/3d modelling software
Je moet dan alleen je creditcard opnieuw invoeren bij Amazon, tenminste dat had ik bij de .com versiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kan ik trouwens bij Amazon UK zo maar m'n NL adres in een UK adres veranderen, zonder dat het bokt met m'n Creditcard (of gedoe met de bank krijg)?
Nee, de community choice was tussen 2 verschillende soorten softwarequote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
OopsDat was dan een post die het had over de stemmen die nu dus heeft gewonnen
[..]
2 keer achter elkaar software? Apart. Niet erg veel aan gemist dus? Of was het een beetje goede software?
Oh ok, dan moet ik even een fake engels adres van internet opsnorkelen..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet dan alleen je creditcard opnieuw invoeren bij Amazon, tenminste dat had ik bij de .com versie
Ik heb 5 en 10 dubbel, dus zeg maar welke je wil hebben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die nog zijn/haar Summercard 5,9 of 10 wil ruilen tegen een nummertje 7?
Ik wilde 7 hebbben, alleen had het verkeerd opgeschreven net..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb 5 en 10 dubbel, dus zeg maar welke je wil hebben.
Oh, in dat geval kan ik je niet helpen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde 7 hebbben, alleen had het verkeerd opgeschreven net..
Voor de Deus Ex HR fans (die het uiteraard al lang hebben uitgespeeld), is het gewoon een vervolg op het spel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:15 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
DX HR DC versie mist een aantal patches die voor mij een groter verschil maken dan die makkelijkere bosses.
Tevens zit er dat dlc weapon pack bij die je niet wil hebben omdat OP.
Het is gewoon jammer dat je alleen nog maar die versie kunt krijgen en niet die andere.
Thanks Obamaquote:
Ik zie Valve niet zo snel nog eens zo'n teamwedstrijd doen in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:18 schreef mschol het volgende:
dat plaatje op steam
[ afbeelding ]
volgens mij is valve het gecheat/gemanipuleer zat
het is wel jammer, want uiteindelijk verpest een, relatief, kleine groep steamusers (reddit anyone?) het voor de grote bende..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zie Valve niet zo snel nog eens zo'n teamwedstrijd doen in ieder geval.
Yup, maar het was wel te verwachten dat het team met de meeste turbonerds het zou gaan winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel jammer, want uiteindelijk verpest een, relatief, kleine groep steamusers (reddit anyone?) het voor de grote bende..
Blijf nog steeds vinden dat dat reddit gedoe nauwelijks invloed heeft gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel jammer, want uiteindelijk verpest een, relatief, kleine groep steamusers (reddit anyone?) het voor de grote bende..
met 113 miljoen unieke bezoekers denk ik dat ze best een grote hoeveelheid mensen treffen van de 75 miljoen steam users door de diverse AMA e.d. acties en commoties die ze kunnen makenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Blijf nog steeds vinden dat dat reddit gedoe nauwelijks invloed heeft gehad.
Je kan hem altijd nog halen als deel 2 uit isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Broken Age wil ik wel kopen maar ik heb een beetje haat aan games die nog niet compleet zijn.
Daarom, kan ik het tenminste in 1 keer uitspelenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je kan hem altijd nog halen als deel 2 uit is
Dit. Gewoon zwaar cheaten voor wat gratis spellen van een euroquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
Tjah als je dat vergelijkt met die lachwekkende korting / prijs van watch_doge (pre-order op steam was 2 euro duurder!).... Ubifailquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ja ja, Wolfenstein is top seller, mag Bethesda en MachineGames maar veel winst met dat bazenspel maken
Precies. W_D is gewoon gefaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah als je dat vergelijkt met die lachwekkende korting / prijs van watch_doge (pre-order op steam was 2 euro duurder!).... Ubifail. Die game kwam maar een week later uit.
In zijn geheel toch wel.quote:
Bethesdaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Precies. W_D is gewoon gefaald.
Gelukkig is Bethesda een bazenbedrijf.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
In zijn geheel toch wel.
[..]
Bethesda![]()
Obsidian Entertainment![]()
Congratulations it's a Tie!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:56 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ben ik nu de enige die denkt dat het geen toeval is dat net op de laatste dag het nek aan nek is tussen de teams....
ikkequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Congratulations it's a Tie!
Wie heeft er geitensimulator gekocht trouwens?
ik ook, maar das al een hele tijd terug..quote:
Shit!, it was only 99¢quote:
quote:
Leuk?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook, maar das al een hele tijd terug..
en space engineers mag wel een in-game tutorial hebben zeg, ik snap er de ballen van
DLC is al gepland voordat de game uberhaupt wordt gemaakt.quote:
Gelukkig was versie 2 een paar weken geleden gratis op Steam..quote:
ik heb er genoeg lol mee gehad, maar kan mij heel goed voorstellen dat het voor een hoop mensen helemaal niks isquote:Op zondag 29 juni 2014 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Shit!, it was only 99¢
This is f*cking awesome!
[..]
[..]
Leuk?
Probeer dan ook een keertje mijn mod uit: Platformer Goatquote:
en die kan ik zoeken in de steam workshop?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Probeer dan ook een keertje mijn mod uit: Platformer Goat
mwa, voor 10 moinutenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Shit!, it was only 99¢
This is f*cking awesome!
[..]
[..]
Leuk?
Ja of gewoon via de link subscribenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en die kan ik zoeken in de steam workshop?
Is nog geen daily geweest, dus ik wacht tot de laatste dag!quote:
dan wordt et tijd dat je meer indies gaat spelen, genoeg goeie indiesquote:Op zondag 29 juni 2014 00:41 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb gewoon helemaal niks gekocht deze sale, tis echt drie keer niks.
Echt IEDERE aanbieding van de recentere games kan je elders nog wel goedkoper vinden dan op Steam, NA dat de korting er al is afgetrokkenen als je geen grootverbruiker van indies bent, zoals ondergetekende, dan blijft er vrijwel niks over wat het kopen waard is.
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:47 schreef mschol het volgende:
dan wordt et tijd dat je meer indies gaat spelen, genoeg goeie indies
komt alleen nog best of...quote:Op zondag 29 juni 2014 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is nog geen daily geweest, dus ik wacht tot de laatste dag!
Dit inderdaad. Heb echt veels te veel vrienden op steam die zowat elke AAA kopen. Bijv max payne 3 zijn er 18 mensen en MP 1 en 2 maar 2 andere mensen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dan wordt et tijd dat je meer indies gaat spelen, genoeg goeie indies
Lekker janken.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
To the Moon aangekocht via Gog. Daar istie nu 2 dollar
Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
De daily sales van morgen:
[ afbeelding ]
Humble Bundle game, dus heb um alquote:Op zondag 29 juni 2014 03:07 schreef Drxx het volgende:
Dust -80% als je op het spel klikt. Geweldig spel. Gewoon kopen.
Is gemaakt ook door 1 persoon, echt nicequote:Op zondag 29 juni 2014 03:07 schreef Drxx het volgende:
Dust -80% als je op het spel klikt. Geweldig spel. Gewoon kopen.
Morgen volgend jaar? (Het is nu twenty fourteen!)quote:Op zondag 29 juni 2014 01:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
De daily sales van morgen:
[ afbeelding ]
volgend jaar GTA 5, HL3, L4D 3 en farcry 4?quote:Op zondag 29 juni 2014 10:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Morgen volgend jaar? (Het is nu twenty fourteen!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dertig juni zeggen ze toch, dus ik denk gewoon dat het voten stopt, met op de laatste dag alle flash en community choices er nog eens op.quote:
Ja dat was ik, of ik wou 'm ook hebben iig.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:53 schreef mschol het volgende:
iemand wilde toch state of decay hebben, komt over ~6 minuten in de flash sale
quote:Op zondag 29 juni 2014 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]
volgend jaar GTA 5, HL3, L4D 3 en farcry 4?
dan gaat vooral valve het druk krijgenGTA 5 en Farcry 4 lukt toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom zei ik ook dat vooral valve het druk ging krijgenquote:Op zondag 29 juni 2014 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GTA 5 en Farcry 4 lukt toch wel?![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aankopen deze sale.. eurotje of ¤40,- geloof ik.
[..]
voor 23.67 + 8 tf2keys (= 1,65 per key) ofzoquote:Jack Keane
Girls Like Robots
Long Live The Queen
Space Engineers
Metro: Last Light - RPK
Patricians and Merchants (= 3 game pack)
DLC 1
Fable The Lost Chapters
Defy Gravity
Plague Inc: Evolved
Age of Empires II HD: The Forgotten
Papers, Please
LYNE
State of Decay
State of Decay - Breakdown
Waar koop jij je games met TF2 keys?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
voor 23.67 + 8 tf2keys (= 1,65 per key) ofzo
www.steamtrades.comquote:Op zondag 29 juni 2014 13:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waar koop jij je games met TF2 keys?
Wel leuk spel, maar die Menu-textures doen gewoon pijn aan m'n ogen..quote:
De bovenste 5quote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef gniffie het volgende:
Welke mods moet ik hebben voor State of Decay?
leisure suit larryquote:Op zondag 29 juni 2014 17:38 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/
gog.com gaat ook zijn encore sale in, allerlei packs in de sale
ik heb even zitten kijken naar de sales en http://www.gog.com/promo/summer_runaway_bundle_170614 leek mij wel aardig, op steam zijn ze ruim duurder... (¤2,49 per game, t.o.v. $1,99 per game op gog)quote:
Heb het zelf niet gespeeld, maar van wat ik hoor zijn er weinig positieve berichten over. Vooral geklaag over bugs en een slechte engine. Dit weerhoud mij in ieder geval om dit te kopen.quote:
quote:
Dit waren ze inderdaad, morgen om 19:00 zijn ze allemaal weg.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komen geen nieuwe deals toch? Dan kan ik nog wat algemene aanbiedingen kopen.
heb ze ook verkochtquote:Op zondag 29 juni 2014 20:22 schreef Beach het volgende:
jullie hebben een badge en virtueel xp terwijl ik die kaarten heb verkocht voor echt geld
En is FC3 nog wat, want wil of FC3 kaufen of ETS2quote:Op zondag 29 juni 2014 20:32 schreef Beach het volgende:
Far Cry 3
Defy Gravity
Marlow Briggs
en nog wat dingen aan anderen gegift
Is oké. Repetitief en uplay grootste minpunten.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
heb ze ook verkocht
[..]
En is FC3 nog wat, want wil of FC3 kaufen of ETS2
Wel meer dan een paar.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
Skyrim LE
Dungeon Defenders + alle dlc
Space Engineers (4keys)
Zijn wel weer een paar uurtjes..
Het was voor mij ook een aardige verrassing.quote:
Congrats met je cadeauquote:
Hoe toepasselijk!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh man, toch weer grotere vangst dan vantevoren gedacht...
• Euro Truck Simulator 2 + Going East DLC
• Octodad: Dadliest Catch
• Orion Dino Horde
• Skyrim LE
• The Swapper
• Stanley Parable
• Tomb Raider
• Garry's Mod
• Metal Slug 3
[*] You Need A Budget
Ik ga vanavond nog tobben of daar Dawn of War 2: Retribution, Company of Heroes 2, Saints Row 4, Arkham Origins, Kerbal Space Program, Assassin's Creed 4, Wasteland 2 en Shadowrun bijkomen... Zucht....
Dank.quote:
Is het met betrekking tot Arkham Origins niet beter om te wachten op de GOTY-editie?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh man, toch weer grotere vangst dan vantevoren gedacht...
• Euro Truck Simulator 2 + Going East DLC
• Octodad: Dadliest Catch
• Orion Dino Horde
• Skyrim LE
• The Swapper
• Stanley Parable
• Tomb Raider
• Garry's Mod
• Metal Slug 3
• You Need A Budget
Ik ga vanavond nog tobben of daar Dawn of War 2: Retribution, Company of Heroes 2, Saints Row 4, Arkham Origins, Kerbal Space Program, Assassin's Creed 4, Wasteland 2 en Shadowrun bijkomen... Zucht....
Inderdaad erg handig, lijkt me! (Heb hem zelf niet)quote:
Ik zoek eigenlijk nog wat grafische menu-textures verbeteringen..quote:Op zondag 29 juni 2014 17:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De bovenste 5
http://www.nexusmods.com/stateofdecay/mods/topalltime/?adult=0
Dan iig dit:quote:Op zondag 29 juni 2014 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk nog wat grafische menu-textures verbeteringen..
uplayquote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is oké. Repetitief en uplay grootste minpunten.
Mooie vangstquote:Op zondag 29 juni 2014 22:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dank je.Heb Tropico 5 en South Park: The Stick of Truth gewonnen.
Man man man, jij gaat plezier aan die Mafia II DLC beleven. het was al zo'n bazenspel, maar met die DLC krijg je (Super)goede,nieuwe muziek erbij, tientallen uren aan gameplay, freeroam, veel nieuwe auto's, waaronder de Delizia Grandeamerica (quote:Op zondag 29 juni 2014 12:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aankopen deze sale.. eurotje of ¤40,- geloof ik.
Star Wars - The Force Unleashed Ultimate Sith Edition
Borderlands 2 Ultimate Vault Hunter Upgrade Pack 2
Sid Meier's Civilization V: Brave New World
Adventures of Shuggy
Mafia II DLC Joe's Adventures
The King Of Fighters XIII
Papers, Please
State of Decay
Prison Architect Standard
The Bureau: XCOM Declassified - Light Plasma Pistol
The Bureau: XCOM Declassified - Code Breakers
The Bureau: XCOM Hanger 6 R&D
The Bureau: XCOM Declassified
XCOM: Complete
Command and Conquer: Red Alert 3
Ik heb Mafia II al uitgespeeld, want die had ik gratis bij de GMG Golden Joystick Awards. Hoef alleen nog maar Joe's Adventures te doen. Joe is baas..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Man man man, jij gaat plezier aan die Mafia II DLC beleven. het was al zo'n bazenspel, maar met die DLC krijg je (Super)goede,nieuwe muziek erbij, tientallen uren aan gameplay, freeroam, veel nieuwe auto's, waaronder de Delizia Grandeamerica (), en meer
Joequote:Op zondag 29 juni 2014 23:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb Mafia II al uitgespeeld, want die had ik gratis bij de GMG Golden Joystick Awards. Hoef alleen nog maar Joe's Adventures te doen. Joe is baas..
Hangt van jouw smaak af.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef Azerdion het volgende:
Alleen is de vraag: Welke ENB kan ik het beste gebruiken voor Skyrim?
Adventures of Shuggy is (voorlopig nog) gratis. Zodra je op de link klikt wordt er een steamcode gegenereerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Skillstorm het volgende:
;end=14:22;cycles=-1;autoreplay=false;showoptions=false
Ik krijg geen steamcode naar mijn mail.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Adventures of Shuggy is (voorlopig nog) gratis. Zodra je op de link klikt wordt er een steamcode gegenereerd.
Bedanktquote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hangt van jouw smaak af.
hier een filmpje met alle enb's
Dankje voor de link! Het spel heeft volgens mij ook trading cards, dus kan je er misschien ook wat geld aan verdienenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Adventures of Shuggy is (voorlopig nog) gratis. Zodra je op de link klikt wordt er een steamcode gegenereerd.
maar wat is enb? een soort graphical overhaul oid?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hangt van jouw smaak af.
hier een filmpje met alle enb's
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
maar wat is enb? een soort graphical overhaul oid?
Ik weet! De ironie ontging me niet toen ik hem kochtquote:
Ik denk dat ik eigenlijk al die games maar ff laat schieten, heb nog genoeg backlog en moet een nieuwe GPU kopen want deze is dood (allemaal strepen door m'n beeld, daar gaat m'n trouwe 4870quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef ElmarO het volgende:
Is het met betrekking tot Arkham Origins niet beter om te wachten op de GOTY-editie?
Ja echt? Ik ben eigenlijk nooit begonnen aan de Mafia II DLC, maar als je er zo enthousiast over doet moet ik die toch maar eens gaan spelen! Spel blijft echt een heerlijke sfeer hebben dus is geen straf me daar weer in onder te dompelen!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Man man man, jij gaat plezier aan die Mafia II DLC beleven. het was al zo'n bazenspel, maar met die DLC krijg je (Super)goede,nieuwe muziek erbij, tientallen uren aan gameplay, freeroam, veel nieuwe auto's, waaronder de Delizia Grandeamerica (), en meer
Uhu, heb het meteen gedaan. Genoeg spellen om voorlopig even mee door te gaan nuquote:
Hartstikke ondergewaardeerd spel. Storyline is erg goed. Je moet het alleen niet in je hoofd halen om het te gaan vergelijken met GTA. Het is allemaal vrij lineair en niet Free-roaming.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja echt? Ik ben eigenlijk nooit begonnen aan de Mafia II DLC, maar als je er zo enthousiast over doet moet ik die toch maar eens gaan spelen! Spel blijft echt een heerlijke sfeer hebben dus is geen straf me daar weer in onder te dompelen!
Had je Portal al?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:48 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Uhu, heb het meteen gedaan. Genoeg spellen om voorlopig even mee door te gaan nuGoed moment om een steam account te maken denk ik zo haha
Al Mantle geprobeerd?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef Skillstorm het volgende:
Thief is nu al leuk maar gvd dit spel heeft echt lagg issues.
Heb hem op normal settings gezet (HD 7870 heb ik) en nog steeds hapert hij af en toe.
Heb deel 1 toen op de xbox gedaan! En account aanmaken tegelijk met de steam sale was meer toeval. Wel meteen goed gebruik van gemaakt tho =Dquote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Had je Portal al?
IMO moet je wel eerst Portal spelen voordat je Portal 2 speelt
Edit: Oh, niet goed gelezen. Kennelijk heb je speciaal voor de sale een account aangemaakt![]()
Oke, ja ik heb momenteel meerdere graphics mods lopen bij skyrim, heeft het dan nog zin om een enb bij te voegen?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Azerdion het volgende:
[..]![]()
Een collectie graphics mods zodat je game er mooier uitziet
Zekers.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke, ja ik heb momenteel meerdere graphics mods lopen bij skyrim, heeft het dan nog zin om een enb bij te voegen?
quote:
Dat is vooral meer iets van het verleden geloof ik. Er zijn ondertussen al een stuk of 13 patches overheen gegaan dus als er al reviews aan het begin negatief waren, dat is nu niet meer actueel. En genoeg mods die de dingen verbeteren waar je je misschien aan ergert maar wat CA zelf niet aan pakt.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:34 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Heb het zelf niet gespeeld, maar van wat ik hoor zijn er weinig positieve berichten over. Vooral geklaag over bugs en een slechte engine. Dit weerhoud mij in ieder geval om dit te kopen.
Hmmm ik lees nog steeds actuele negatieve reviews. Het is in mijn ogen nog onduidelijk of alles wel gefixed is of niet, dus ik denk dat ik Rome II maar even skip...quote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Dat is vooral meer iets van het verleden geloof ik. Er zijn ondertussen al een stuk of 13 patches overheen gegaan dus als er al reviews aan het begin negatief waren, dat is nu niet meer actueel. En genoeg mods die de dingen verbeteren waar je je misschien aan ergert maar wat CA zelf niet aan pakt.
maar dan heb je em niet op steam... iets wat wel makkelijker is...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Duur man op Steam, op marktplaats staan ze al voor 5 euro of minder.
En is het wat?quote:Op maandag 30 juni 2014 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog even State of Decay: Breakdown DLC gekocht van m'n Summercard Sale tegoed.
Absoluut makkelijker ben ook echt blij met Steam geen gekut meer met cd-keys en dvd's installeren na een schone install of andere pc gewoon downloaden installeren en spelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan heb je em niet op steam... iets wat wel makkelijker is...
Is echt tof ook qua gameplay verslavend je blijft bezig met je base upgraden en hordes vernietigen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet ik niet, ik heb gisteren een uur State of Decay gespeeld. Maar het boeide me wel en ik had nog wat credits op m'n Steamwallet opgebouwd met de verkoop van die summersale kaartjes, dus ach ja.
gewoon je steam library op een aparte disk zetten, hoef je alleen steam opnieuw te installeren, library toevoegen en voila, games zijn weer geinstalleerdquote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut makkelijker ben ook echt blij met Steam geen gekut meer met cd-keys en dvd's installeren na een schone install of andere pc gewoon downloaden installeren en spelen.
Al mogen sommigen van die oudere spellen wel iets goedkoper i.m.o.
COD 2 is echt zo'n spel wat wel de moeite is maar bij Bart Smit in de grabbelton ligt voor een paar euro.
dat is inderdaad jammer, maar het is niet anders...quote:Op maandag 30 juni 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
Sommige games staan ook niet op Steam zo zou ik graag eens flightsimulator kopen maar die staat er niet op.
was te lui maar man wat een spel is t toch zonder perks en shit gwn granaten en wapensquote:Op maandag 30 juni 2014 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut makkelijker ben ook echt blij met Steam geen gekut meer met cd-keys en dvd's installeren na een schone install of andere pc gewoon downloaden installeren en spelen.
Al mogen sommigen van die oudere spellen wel iets goedkoper i.m.o.
COD 2 is echt zo'n spel wat wel de moeite is maar bij Bart Smit in de grabbelton ligt voor een paar euro.
Voor die paar euro zou ik hem zeker halen je zult zeker geen spijt hebben dat je hem gekocht hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef johnson555 het volgende:
[..]
was te lui maar man wat een spel is t toch zonder perks en shit gwn granaten en wapens
edit; is dat state of decay wat of niet? staat voor minder dan 5 euro erop en ben wel fan van zombie spellen
inclusief die dlc enzo?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor die paar euro zou ik hem zeker halen je zult zeker geen spijt hebben dat je hem gekocht hebt.
Weet niet hoelang die aanbieding nog duurt maar zou eerst ff checken of je het spel wel leuk vindt voor je de DLC's kooptquote:
2 dlc kost 2 euro plus 4 van die game is 6 totaalquote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet hoelang die aanbieding nog duurt maar zou eerst ff checken of je het spel wel leuk vindt voor je de DLC's koopt
Had m toch maar gekocht ook al heb ik al een mega-backlog.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:26 schreef Dragonetti het volgende:
Voor degene die Dishonored nog moeten spelen en hem via de Steamsale hebben gekocht.
GOEIE DEAL!!!!!!!!!!!!!!
Dishonored vond ik waanzinnig goed en heeft me compleet verrast.
Ik vond het stealth zo leuk dat ik de gehele game zo heb gespeeld, het sfeertje in dat spel ... just fucking ... wow!
Gone Home trekt me niet echt. Als ik zou willen weten hoe het voelt om als een lesbienne in de jaren 90 te leven kom ik wel eens bij jou op bezoek Roy.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee games reeds uitgespeeld: 9.03M (naja, 'game') en Gone Home. Ik moest na afloop even bijlezen over Gone Home, snapte niet de hele clue.
Huh maar Lifeline is toch 4,68 los en dan moet je Breakdown + het spel nog kopenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:28 schreef johnson555 het volgende:
[..]
2 dlc kost 2 euro plus 4 van die game is 6 totaal
jammer geen multiplayer zie ik
Ik wist niet eens waar het over ging, behalve dat de speler thuis komt en het huis leeg is. Leek me een aparte setting en zag 'm langskomen bij een aantal GOTY2013-lijstjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gone Home trekt me niet echt. Als ik zou willen weten hoe het voelt om als een lesbienne in de jaren 90 te leven kom ik wel eens bij jou op bezoek Roy.
Interessant doenerij van al die reviewers.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar het over ging, behalve dat de speler thuis komt en het huis leeg is. Leek me een aparte setting en zag 'm langskomen bij een aantal GOTY2013-lijstjes.
Uiteindelijk niet zo onder de indruk.
ow laat maar haha totaal bedrag is 11 nog wat ik dacht dat die 6,80 voor t totaal was, bleek alleen 2 dlc te zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh maar Lifeline is toch 4,68 los en dan moet je Breakdown + het spel nog kopen?
State of Decay zelf is goeie game, heb hem in 22 uur uitgespeeld en vond het erg jammer dat ie af wasquote:Op maandag 30 juni 2014 15:41 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ow laat maar haha totaal bedrag is 11 nog wat ik dacht dat die 6,80 voor t totaal was, bleek alleen 2 dlc te zijn
De clue is dat je vrijwillig geld hebt uitgegeven aan rotzooi.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee games reeds uitgespeeld: 9.03M (naja, 'game') en Gone Home. Ik moest na afloop even bijlezen over Gone Home, snapte niet de hele clue.
Dishonored valt ook te rushen, en is dus leuk. Verder gewoon een goed spel.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef Drxx het volgende:
Ik heb wat meningen nodigIk twijfel nog over deze deals, en heb nog 2 uur
:
• Baldur's Gate II: Enhanced Edition (Weet ik niet veel over, behalve 'classic')
• Batman: Arkham Origins (Heb deel 1 en 2 nog niet gespeeld, misschien wachten op een Complete Edition met alle DLC?)
• Dishonored (Goedkoop, schijnbaar heel goed, maar ik hou niet van stealth. Is het dan nog wel leuk?)
• The Walking Dead Season Two (Seizoen 1 nog niet gespeeld, denk dat ik wacht op -75%)
Vangst tot nu toe, voor mij was het een zeer geslaagde Sale
• Battleblock Theater
• Beat Hazard Mega Bundle
• Castle Crashers
• Cloudbuilt (zoooooooooooooooo gaaf omgomgomg)
• Epic Battle Fantasy 4
• Gone Home
• Grand Theft Auto Complete Pack
• L.A. Noire: The Complete Edition
• Risk of Rain
• Star Wars Battlefront® II
• Super Amazing Wagon Adventure
• Super House of Dead Ninjas
• The Blackwell Bundle
• The Stanley Parable
• The Wolf Among Us
• They Bleed Pixels
The Walking Dead seizoen 2 pas spelen wanneer je seizoen 1 hebt gespeeld.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef Drxx het volgende:
:
• Baldur's Gate II: Enhanced Edition (Weet ik niet veel over, behalve 'classic')
• Batman: Arkham Origins (Heb deel 1 en 2 nog niet gespeeld, misschien wachten op een Complete Edition met alle DLC?)
• Dishonored (Goedkoop, schijnbaar heel goed, maar ik hou niet van stealth. Is het dan nog wel leuk?)
• The Walking Dead Season Two (Seizoen 1 nog niet gespeeld, denk dat ik wacht op -75%)
Vangst tot nu toe, voor mij was het een zeer geslaagde Sale
• Battleblock Theater
• Beat Hazard Mega Bundle
• Castle Crashers
• Cloudbuilt (zoooooooooooooooo gaaf omgomgomg)
• Epic Battle Fantasy 4
• Gone Home
• Grand Theft Auto Complete Pack
• L.A. Noire: The Complete Edition
• Risk of Rain
• Star Wars Battlefront® II
• Super Amazing Wagon Adventure
• Super House of Dead Ninjas
• The Blackwell Bundle
• The Stanley Parable
• The Wolf Among Us
• They Bleed Pixels
Dan lijkt me een nieuwe GPU inderdaad belangrijker.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eigenlijk al die games maar ff laat schieten, heb nog genoeg backlog en moet een nieuwe GPU kopen want deze is dood (allemaal strepen door m'n beeld, daar gaat m'n trouwe 4870)
Ik zou wachten op de complete editie, heb er zelf ook nog even over getwijfeld voor die prijs, maar ik wacht liever op de versie met alle DLC.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:54 schreef Drxx het volgende:
:
gewoon allemaal afmaken en als ware rambo door vechten?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ugh, teveel struggles met wie ik allemaal moet redden of moet laten afsterven in State of Decay..
Marcus Campbell en Maya Torres wil ik houden, die zijn badass. Nog andere peoples die een beetje fatsoenlijke skills hebben en niet alle rantsoen opmaken?
Ik ook niet hoor, ik had pas redelijk laat door dat de dingen die ze aan het vertellen waren echt belangrijk waren, ik dacht dat het gewoon random dingetjes wasquote:Op maandag 30 juni 2014 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo werkt dat spel niet. Je moet ook rekening houden met andermans gevoelens enzo..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon allemaal afmaken en als ware rambo door vechten?
Ik heb 'm nu sinds mei vorig jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:34 schreef mschol het volgende:
Ik heb nog getwijfeld over war of the overworld, maar bij de dev site wassie goedkoper zonder korting t.o.v steam met korting
ik heb em nog niet gekocht, omdat hij toch goedkoper was bij de developer...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu sinds mei vorig jaar.Ook sindsdien niet meer gespeeld volgens mij. Hoe is hij dusver?
ja, tenzij kerst ook verboden wordtquote:Op maandag 30 juni 2014 20:55 schreef murp het volgende:
En van de winter krijgen we een weeklang wintersale?
10 dagenquote:Op maandag 30 juni 2014 20:55 schreef murp het volgende:
En van de winter krijgen we een weeklang wintersale?
Het is maar een paar cent.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:04 schreef PirE het volgende:
Gisteren Metro: Last Light gekocht voor 6,79 en vandaag is hij 6.66 in de daily deal bij Humblebundle
Nee, mega backlogquote:
Nee want uPlayquote:
Ik snap het niet, Uplay doe je aan, klikt op de game die wil spelen en doei Uplay.quote:
Inderdaad, bij far cry 3 totaal geen last van. Misschien zijn het steam achievement whores.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik snap het niet, Uplay doe je aan, klikt op de game die wil spelen en doei Uplay.
Die haat is zo onbegrijpelijk.
Wellicht ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Inderdaad, bij far cry 3 totaal geen last van. Misschien zijn het steam achievement whores.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Uplay is bij mij ook zowiezo een no-go wat is dat een teringtroep zeg
Onnodige DRM voor een poep systeem. Hou uPlay lekker bij de uPlay storequote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]HOE kan je er last van ondervinden.
Sorry, je mag je eigen mening hebben maar ik vind het een beetje belachelijk.
uplay en dan ook "watch dogs is pc first"quote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef MineraalWater het volgende:
Gewoon ubisoft niet steunen met wat ze nu allemaal flikken
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zo hé, dertien cent, daar koop je al gauw een blikje tomatenpuree voor.
Het gaat om het principequote:
En farcry 4 + The Division downgradenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uplay en dan ook "watch dogs is pc first"
want steam is geen drm....quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onnodige DRM voor een poep systeem. Hou uPlay lekker bij de uPlay store![]()
Er zijn genoeg games om te spelen, ik sla die van Ubisoft gewoon over.
Dit vind ik minder erg dan uPlay. Die shit zorgt er gewoon voor dat m'n saves en unlockable achievements corrupt raken. Plus het is echt een tussenlaag van een lik me vestje. Ik kan bijvoorbeeld Rocksmith prima spelen, omdat eigenlijk alles op de steammanier werkt, totdat ik connectie met de leaderboards wil maken want dat is uPlay en dan krijg telkens de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de uPlay servers met als extra neveneffect dat ik de uPlay extra's nooit kan gebruiken. Ik hoopte dat het met Watch_Dogs beter zou zijn. Ik heb gewoon regelmatig langzame opstarttijden vanwege die uPlay server connectie. Online progress is weg, disconnects met online races oid, GPS inchecklocaties die erg lang duren. Echt zolang het offline is, dan werkt het wel, maar dat online gedeelte is zo traag als de neten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En farcry 4 + The Division downgraden
neger watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Elan het volgende:
Ubisoft is wel heel kut ja uit principe koop ik daar ook niks meer van
ja man, echt geweldigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
neger wat
die hebben een geweldige line-up, alweer
uPlay en volgens mij zou Watchdogs eerst op de pc komen toch? Beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
neger wat
die hebben een geweldige line-up, alweer
AC hebben ze in de kont geneukt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
uPlay en volgens mij zou Watchdogs eerst op de pc komen toch? Beetje klaar mee.
AC speel ik sowieso niet. Uitgemolken shit.
Uitgemolken franchises? Met AC 4 eerder en straks met Far Cry 4 (en AC Unity) heb je gewoon twee vervolgen in een serie die zeker wel iets toe gaan voegen aan de serie zelf, geen FIFA of CoD gehalte wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ja man, echt geweldig
op de uitgemolken franchises, de bugfestijnen met slap verhaal en pcfucking (watch_dogs), na.
oh wacht, dan blijft er maar een klein aantal over.
Man, nog liever EA dan Ubisoft.
Zelfs Origin is beter dan uPlay.
Watch_Dogs is op de pc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
uPlay en volgens mij zou Watchdogs eerst op de pc komen toch? Beetje klaar mee.
AC speel ik sowieso niet. Uitgemolken shit.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:59 schreef Typisch het volgende:
Uitgemolken franchises? Met AC 4 eerder en straks met Far Cry 4 (en AC Unity) heb je gewoon twee vervolgen in een serie die zeker wel iets toe gaan voegen aan de serie zelf, geen FIFA of CoD gehalte wat mij betreft.
Ik vond Far Cry 3 zo goed dat ze er van mij ook weinig aan hoeven te veranderen op groter, beter en meer na. Iets wat ze zeker wel gaan doen. Ik hype de game verder niet echt op geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan nu met Olifanten knokken, nou poeh poeh
Ga FC4 nou niet hypen
Heb je deel 1 2 en 3 gespeeld? Zit vooral in 2 en 3 een wereld van verschil. Altijd dat gejank bij een langer lopende serie over uitmelken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:04 schreef Elan het volgende:
Is wel deel 4 deel 5 of deel zoveel weinig daadwerkelijk nieuwe materiaal.
Farcry 2 wel veel gespeeld, vond die vooral beter dan deel 3.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je deel 1 2 en 3 gespeeld? Zit vooral in 2 en 3 een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Farcry 2 wel veel gespeeld, vond die vooral beter dan deel 3.
Maar het redelijk open world, je kunt beetje rondscheuren en boeven afschieten dan zijn mensen allang blij.
Vond dat gedoe met die duivels behoorlijk gay en AC is met ninja's niet met piraten en schepen besturen toch maar goed smaken verschillen.
Heb je AC4 überhaupt wel bekeken joh? De gameplay en de Assassins verhaallijn zaten er ook gewoon weer in. Blijf aub eens van de fles af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:12 schreef Elan het volgende:
Ja dus.
Alsof elke verandering gelijk een verbetering is.
Je kunt als gamemaker ook het bestaande concept nextgen maken en voortborduren op de initiële verhaallijn van deel 1 en 2 in plaats van bullshit toe te voegen om zo nieuw publiek proberen te lokken.
Wat dat betreft kan men veel leren van spellen op bijvoorbeeld de Nintendo denk even aan Zelda of MarioKart.
Ja met piratenschepen er bij zeker flikker toch op man idioot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je AC4 überhaupt wel bekeken joh? De gameplay en de Assassins verhaallijn zaten er ook gewoon weer in. Blijf aub eens van de fles af.
De absolute core veranderen van assassin naar piraat/assassin is niet slim.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Veranderen ze iets aan de serie en dan kom je ineens met dat dat niet bij de serie hoort. Als ze niks veranderen heb je het over uitmelken of iets in die trant.
Lekker makkelijk. Succes er mee verder.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja met piratenschepen er bij zeker flikker toch op man idioot.
Core van gameplay bleef gewoon het zelfde hoor. Ik vond het bootje varen en het hele piratengebeuren wel een frisse wind, maar ben blij dat ze het maar bij één deeltje houden voorlopig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
De absolute core veranderen van assassin naar piraat/assassin is niet slim.
Verandering is goed, maar niet totale shift naar een ander thema.
Fijn dat je Ubisoft verdedigt, maar het slaat nergens op. Het bedrijf melkt consumenten uit, en fukt alle PC versies die het uitbrengt. Daarna duren patches ook uitzonderlijk lang, en hebben de spellen van ubisoft bijna altijd dezelfde kern (torens unlocken in W_D, AC, en FC zijn allen precies hetzelfde) etc.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]Oké Elan.
[..]
Core van gameplay bleef gewoon het zelfde hoor. Ik vond het bootje varen en het hele piratengebeuren wel een frisse wind, maar ben blij dat ze het maar bij één deeltje houden voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |