Deze heb ik ook. En ook hun carmenerequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef golfer het volgende:
Ben niet voor de goedkoopste gegaan maar heb nu toch 6 flessen
Indomita Quintus Gran Reserva Sauvignon Blanc waar je anders 84 euro voor betaald in huis besteld voor ¤ 21,94.
In de online wijnhandelquote:
Ik heb dezelfde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:28 schreef APK het volgende:
Beetje genieten, dus ik ga niet voor die goedkope shit![]()
[ afbeelding ]
Daarom voor de prijswinnaars gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:50 schreef BlueMage het volgende:
Jongens, even de vreugde temperen: prijs per fles betekent lang niet altijd dat je ook echt goeie wijn hebt. Voorbeeldje: Chablis is ontzettend dure witte wijn maar dat spul is waterig en niet te zuipen, imo.Niet gelijk denken dat je nou ook de lekkerste wijn hebt omdat je de duurste hebt.
Welke is dat dan? Zie niks voor een tientjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:32 schreef kovenant het volgende:
Voor een tientje 6 flessen,
Proef pakket verschillende flessen altijd leuk!
En niet direct afgerekend,:p
Ik ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:33 schreef Mirel het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Zie niks voor een tientje
Naast de code ALLSAFE zijn er nog een aantal andere codes voor 20,- euro korting:quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:38 schreef Geralt het volgende:
Ow je kan maar 1x gebruik maken van die 20 euro code zie ik nu. Dat is dan wel weer jammer; ik wilde nog wat bestellen
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zoiets als dit?
20 euro korting eraf en je hebt hem voor een tientje
Jellinek gaat een drukke periode tegemoet.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:41 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Naast de code ALLSAFE zijn er nog een aantal andere codes voor 20,- euro korting:
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
En als je die allemaal hebt gebruikt kun nogmaals bestellen op hetzelfde adres door een nulletje voor het huisnummer te plaatsen en een ander e-mailadres te gebruiken. Maar dat zou fraude zijn.
https://www.wijnvoordeel.(...)_N9r4CFTLJtAodO08AqAquote:Op zondag 29 juni 2014 16:20 schreef wootahH het volgende:
Gratis verzenden is is er is er niet meer?
Bedankt, doos nr. 3 is besteld (had er net zo goed 3 tegelijk kunnen bestellenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:38 schreef Autodrop het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)_N9r4CFTLJtAodO08AqA
Topic loopt vanaf zaterdag, dus onmogelijk om het dan maandag al binnen te hebben. Op z'n vroegst morgen. Of er moet eerder besteld zijn, bijvoorbeeld vanuit het andere topic in V&A, dan kan het al wel binnen zijnquote:
Kiek 'm mensen naar V&A lokken danquote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topic loopt vanaf zaterdag, dus onmogelijk om het dan maandag al binnen te hebben. Op z'n vroegst morgen. Of er moet eerder besteld zijn, bijvoorbeeld vanuit het andere topic in V&A, dan kan het al wel binnen zijn
Heb chronisch weekend, dus geen benul van dagenquote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topic loopt vanaf zaterdag, dus onmogelijk om het dan maandag al binnen te hebben. Op z'n vroegst morgen. Of er moet eerder besteld zijn, bijvoorbeeld vanuit het andere topic in V&A, dan kan het al wel binnen zijn
Eigen volk eerstquote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kiek 'm mensen naar V&A lokken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |