Ze drinken zelf wel een zuur wijntje denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:11 schreef djkoelkast het volgende:
Het is een groot importeur, dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken.
Is toch gewoon goede publiciteit?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze drinken zelf wel een zuur wijntje denk ik.
Oh nou dat is mooi, die had ik dan gemist. Ik kreeg de tip van Liesjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch gewoon goede publiciteit?
Een paar jaar geleden zat heel FOK! aan de gratis pizza en die toko is volgens mij nu ook behoorlijk gegroeid
Deze heb ik ook aangeschaftquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:28 schreef APK het volgende:
Beetje genieten, dus ik ga niet voor die goedkope shit![]()
[ afbeelding ]
Die laat je op een ander adres bezorgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nog maar een doosje besteld. Voor dat ene tientje kan ik die niet laten staan
[ afbeelding ]
Ze zullen er alsnog wel een marge op pakken, en anders is het een investering in publiciteit die zichzelf later terugbetaald. Het lijkt me sterk dat we 'm kaalplukken en hij morgen failliet isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:08 schreef dopfles1 het volgende:
Vraag mij af hoeveel zij op voorraad hebben daar..
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
Ik had het eerst besteld zonder code, want daar keek ik overheen in min enthousiasme. Dus ook een verzoekje tot annulering gedaan.
Nee hoor, gewoon op mijn eigen adres. Ik heb de 2e besteld met die andere code. Dat ging prima, 20 euro eraf en geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die laat je op een ander adres bezorgen?
Andere code?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon op mijn eigen adres. Ik heb de 2e besteld met die andere code. Dat ging prima, 20 euro eraf en geen verzendkosten.
Ik heb ze ook allebei betaald met iDeal.
quote:
Eerst even je cookies verwijderen en dan gewoon via de link in de OP je bestelling weer doen, maar dan met deze code(s)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:40 schreef Alan_Bastard het volgende:
Met de code sa389 kun je nogmaals met ¤20 korting bestellen en met de code hc389 wederom
Dat kan je nog 2 keer doen dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef golfer het volgende:
Ben niet voor de goedkoopste gegaan maar heb nu toch 6 flessen
Indomita Quintus Gran Reserva Sauvignon Blanc waar je anders 84 euro voor betaald in huis besteld voor ¤ 21,94.
Ik vind 6 van die dure flessen wel genoeg.quote:
Andere wijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind 6 van die dure flessen wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |