Denk toch dat je het niet slecht zou doen.quote:
en als het dan wel aan de gang komt "hoe gaat het ermee?" "goed hoor!" "mooizo"quote:
Als je het initiatief aan een chick laat gaan gesprekken altijd zoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
en als het dan wel aan de gang komt "hoe gaat het ermee?" "goed hoor!" "mooizo"![]()
Mortaxx post wel eens screenshots van z'n overwinningen, misschien moet je daar eens naar kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als ik uit ga werkt het anders prima
Mijn halfjaar wacht termijn is al voorbij, dus ik gok niet dat ik ooit nog in aanmerking kom.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
Denk toch dat je het niet slecht zou doen.
Ach ja, we zijn allemaal gewoon kutusers, dus je bent waarschijnlijk niet de enige.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn halfjaar wacht termijn is al voorbij, dus ik gok niet dat ik ooit nog in aanmerking kom.
Nu ook HJ weg is, is de vijver normale users aardig opgedroogd, houd dus hoop.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn halfjaar wacht termijn is al voorbij, dus ik gok niet dat ik ooit nog in aanmerking kom.
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholisme
Neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
en als het dan wel aan de gang komt "hoe gaat het ermee?" "goed hoor!" "mooizo"![]()
We willen niet allemaal SadPanda hosselen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef spambot31 het volgende:
Je moet ook meteen beginnen met de vraag, "mag ik je in de nek bijten terwijl ik je keihard van achter neem?", gegarandeerd succes.
Beter vraagt ie hulp aan BT. Die opent met "lekker ding !!!" en fixt daarmee een 10/10quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mortaxx post wel eens screenshots van z'n overwinningen, misschien moet je daar eens naar kijken.
snap jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef BozeHaas het volgende:
kklame ik weet maar ben hete boi dan kan het
Ik ben bij hem niet met die vraag begonnen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
We willen niet allemaal SadPanda hosselen.
Spambot grindr storiesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef spambot31 het volgende:
Je moet ook meteen beginnen met de vraag, "mag ik je in de nek bijten terwijl ik je keihard van achter neem?", gegarandeerd succes.
Zeg ik in vervolg wel hoi, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Ik hou het zelf meestal bij een Hoi! of HoiOf als er iets opvalt aan de foto's daar iets over
Werkt dat echt zo? Nee toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter vraagt ie hulp aan BT. Die opent met "lekker ding !!!" en fixt daarmee een 10/10
Pics?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Neevragen of ze haar een zich beetje vermaakt en vaak zeggen ze dan ja nu wel, kklame ik weet maar ben hete boi dan kan het
Vrij universeel is deze ook, alleen nat vervangen door hard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Geile slet ben je al nat?" is de gevorderde versie.
Alle homo's zijn exhibitionistisch. Niet liegen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:13 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik durf dat toch helemaal niet, mij blootgeven op zo'n vleeskeuring
Ik neem maar aan dat je hiermee op tepels doelt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vrij universeel is deze ook, alleen nat vervangen door hard.
alle slaven moeten buigen voor jaapquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je hiermee op tepels doelt.
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
alle slaven moeten buigen voor jaap
quote:
watquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/nl/agenda/stiff-little-fingers-31-10-2014
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/nl/agenda/stiff-little-fingers-31-10-2014
Daar moet ik wel heen geloof ik, dat ben ik het leren jackie met studs en typex wat nog in m'n kast hangt wel verplicht.quote:
whehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Daar moet ik wel heen geloof ik, dat ben ik het leren jackie met studs en typex wat nog in m'n kast hangt wel verplicht.
Laters kerel, slaap lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
Morgen nog eens proberen, ik ga maar slapen.
houdoequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
neequote:
Daarover twijfelenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Zaktabak het volgende:
Werk mijn favo FOK!ers in mijn fobo bij (zoals voederbietel en Niet_toegestaan_ e.v.a.)
Maar ik zit met het dilemma: Sad Panda wel of niet erin?
Lekker lopen sletten vanavond?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 04:37 schreef BlueMage het volgende:
Ben net thuis, wat heb ik allemaal gemist?
Veel plezier.quote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die lopen nu 24/7 in de wei, dus hoef niks te doen.
meidquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:13 schreef spambot31 het volgende:
Ik moet douchen maar heb daar echt nooit zin in
Alsof zij meedoet aan die onzinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is Chloro? Ik wil een thirsty/Ramadan-opmerking maken.
Zou me normaal ¤59,88 hebben gekostquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Ireth het volgende:
Gekopieerd van elders, dus geen idee hoe lang het nog werkt![]()
![]()
Er is een (beetje domme) actie op wijnvoordeel.nl!
Met code ALLSAFE krijg je namelijk 20 euro korting per bestelling. Tevens is momenteel de wijn in de aanbieding met 50% korting en gratis verzending. Dit betekent dat een doos wijn (6 flessen) voor normaal 48 euro nu met 50% korting voor 24 euro is en met die kortingscode van ALLSAFE nog eens 20 euro eraf! Met onderstaande link is daarom een doos wijn van 48 euro nu thuisbezorgd voor 4 piek
https://www.wijnvoordeel.(...)yMm78CFSflwgodlh0ALw
Ramadan begint morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waar is Chloro? Ik wil een thirsty/Ramadan-opmerking maken.
Even kijken of er wat fatsoenlijks tussen staatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo, even 6 flessen wijn besteld, gratis thuisbezorgd, voor ¤9,94.
[ afbeelding ]
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
[..]
Zou me normaal ¤59,88 hebben gekost.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Zaktabak het volgende:
Vanaf morgen begin ik mijn befaamde serie 'koken met Zaktabak': elke dag een update hier in de SC
Dat klinkt niet heel lekker, maar ik sta voor alles open.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Zaktabak het volgende:
Vanaf morgen begin ik mijn befaamde serie 'koken met Zaktabak': elke dag een update hier in de SC
Extreme cheapskate-nigga.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Even kijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |