Ja ja we doen ons best. Helaas raakt het zaad een beetje in de war van onze jankende dreumes 's nachts.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:57 schreef Mangostine het volgende: [..] Heb jij je nou al laten bezwangeren ondertussen? Duurt lang.
Die 20 seconden kan ie toch wel even wachten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ja we doen ons best. Helaas raakt het zaad een beetje in de war van onze jankende dreumes 's nachts.Hebben ze daar nog dwangbuisjes voor?
Die moet je toch gewoon laten huilen tot Sint Juttemis?Dan leren ze wel dat ze niet meer zoveel stennis hoeven te schoppen 's nachts!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ja we doen ons best. Helaas raakt het zaad een beetje in de war van onze jankende dreumes 's nachts.Hebben ze daar nog dwangbuisjes voor?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook belachelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Die 20 seconden kan ie toch wel even wachten?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
ongeboren baby-koptelefoon:
[ afbeelding ]
wtf
Hehehe wij googleden op hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
ongeboren baby-koptelefoon:
[ afbeelding ]
wtf
Love duct tape.quote:
Hoezo haal je hem uit bed dan. Het is toch ook zijn eigen plakzooi?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
Love duct tape.Maar meer dus ja? Het lijkt me 's ochtends zo'n geklooi. Die lijmresten zijn enerzijds handig, want dan hoef je niet zelf het flesje te geven. Maar dat geplak de rest van de dag.
Ja, dat is het nadeel. Je hoort ook zoveel mensen over dat ze een plakbaby hebben. Daar moeten ze toch iets op verzinnen. Wel handig trouwens dat je kunt besparen op je BBquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
Love duct tape.Maar meer dus ja? Het lijkt me 's ochtends zo'n geklooi. Die lijmresten zijn enerzijds handig, want dan hoef je niet zelf het flesje te geven. Maar dat geplak de rest van de dag.
uurtje weken in wasbenzine, is dat zo wegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
godverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hoezo haal je hem uit bed dan. Het is toch ook zijn eigen plakzooi?
Dit is gewoon een bestaand ding! Wat een top-uitvindingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:10 schreef NotTheSame het volgende:
http://www.thebabywishlis(...)sthash.6YigQsCo.dpbs
Ik moest de tekst even goed lezen, maar dit is ook zo'n uitblinkertje vind ik.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hoezo haal je hem uit bed dan. Het is toch ook zijn eigen plakzooi?
Ja maar dan stinkt ie zo. En onhandig met m'n sigaretten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uurtje weken in wasbenzine, is dat zo weg
kun je je punani nog zien? Is die niet gewoon zegmaar extreem opgezwollen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:30 schreef geppie het volgende:
Welke app gebruik jij Amsel?
Ik loop trouwens ook al een week met dat bowlingbal-tussen-je-benen gevoel rond maar ben 'pas' 33 weken a.s. zondag of zou het eerder kunnen bij een tweede?
Wordt lastig, zó lenig ben ik niet!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
kun je je punani nog zien? Is die niet gewoon zegmaar extreem opgezwollen?
kijk je zo in die spiegel, hangt er zo'n bowlingbalclit tussen je benenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:42 schreef Mangostine het volgende:
[..]
kijk je zo in die spiegel, hangt er zo'n bowlingbalclit tussen je benen
Moet je dan de vk bellen?
misschien wil je man even zorgvuldig kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:45 schreef geppie het volgende:
Ik heb echt geen idee of dat normaal is, ik kijk normaliter ook nooit naar mijn doos. Ik zou het verschil niet eens weten
Ja die kent t verschil dan ook niet...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:50 schreef geppie het volgende:
Nee die kijkt alleen als ik er weer eens een tampon dr in heb gedouwd zonder het touwtje uit te trekken
Wtf hoe kom ik eigenlijk aan die usericon? Normaal zit ik mobiel...
Ik dacht dus zoiets stoms he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat zou echt ideaal zijn bij t wassen van Saar's haar; dat is altijd drama. Alleen wordt t lullig als ze eraan gewend raakt en dan als (jong)volwassene nog steeds zo'n ding op moetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zulks een fascinerende items als je googlet op "baby gadgets"
[ afbeelding ]
Asians
Als puber na de hockey training met zo'n ding op douchenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zou echt ideaal zijn bij t wassen van Saar's haar; dat is altijd drama. Alleen wordt t lullig als ze eraan gewend raakt en dan als (jong)volwassene nog steeds zo'n ding op moet![]()
Was nog wel een tijdje een beetje van slag, ook hoop ik maar dat het goed komt met de verzekering, want die tegenpartij heeft zijn handtekening niet gezet op het formulier terwijl hij toch echt fout zat. Gister lekker afgeleid met grappige film en diep geslapen (met pauzes), dus ben er weerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:35 schreef Crumpette het volgende:
oh dames![]()
ik heb me enorm vermaakt met bijlezen onderweg naar huis!
verder alles wel gelezen maar ook veel vergeten:
GM op schema, fijn!
Hilmo![]()
schrikken! gaat het een beetje?
Welkom nieuwe zwangeren
omg! Arme man!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:15 schreef BlueEyes het volgende:
Oh en ik heb gisteren in het kader van de jongensnamen nog een nieuwe naam geopperd![]()
Werd ook al vreemd op gekeken.
Hormonen
ik wil best meedenkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:18 schreef BlueEyes het volgende:
Daar ga ik vandaag aan werken
Ik vinnum leuk maar of het een echte leuke is of puur hormonen nu weet ik niet
Hoezo sta je dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:21 schreef Cygne het volgende:
Net terug van huisarts. Wat roze bloed op wc papier na het plassen en kramp. Ook branderig gevoel bij afvegen en veel aandrang terwijl er weinig kwam.
Urine mee naar hap, die was schoon, maar zat wel bloed in. Opties zijn beginnende blaasontsteking (maar dan zou er minder pijn moeten zijn?), nierstenen of weer een miskraam.
Nu geen bloed maar door die buik- en rugpijn verwacht ik wel dat het binnenkort loskomt.![]()
Sta ik dan met m'n goede gevoel.
wat een onzin dat en blad ontsteking minder pijn zou moeten doen. Verderop in de zwangerschap merk je er inderdaad meestal weinig van, maar branderig gevoel, aandrang en roze klinkt als klassiek blaas ontsteking (als jr zwanger bent slaat een testje met stick meestal negatief uit, moet altijd op kweek!) heeft de hap niet gedaan gok ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:21 schreef Cygne het volgende:
Net terug van huisarts. Wat roze bloed op wc papier na het plassen en kramp. Ook branderig gevoel bij afvegen en veel aandrang terwijl er weinig kwam.
Urine mee naar hap, die was schoon, maar zat wel bloed in. Opties zijn beginnende blaasontsteking (maar dan zou er minder pijn moeten zijn?), nierstenen of weer een miskraam.
Nu geen bloed maar door die buik- en rugpijn verwacht ik wel dat het binnenkort loskomt.![]()
Sta ik dan met m'n goede gevoel.
Nee ze hebben geen kweek gedaan. Stick weten ze niet, zeiden ze niks over.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat een onzin dat en blad ontsteking minder pijn zou moeten doen. Verderop in de zwangerschap merk je er inderdaad meestal weinig van, maar branderig gevoel, aandrang en roze klinkt als klassiek blaas ontsteking (als jr zwanger bent slaat een testje met stick meestal negatief uit, moet altijd op kweek!) heeft de hap niet gedaan gok ik?
Ik duim voor de goede kant op!
Hoever zou je nu zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen kweek gedaan. Stick weten ze niet, zeiden ze niks over.
De assistente zei gelijk al dat het voor haar meer klonk als miskraam.![]()
Ze zeiden alleen dat de urine schoon was, maar wel met bloed. Dat bloed heb zelf niet gezien. Alleen roze bij afvegen.
Ws hebben ze met een stickje een sneltest voor bacteriën gedaan, dure is bij zwangere vrouwen vaak negatief ook als ze wel blaasontsteking hebben. Volgens de test is de urine dan "schoon".quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:29 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen kweek gedaan. Stick weten ze niet, zeiden ze niks over.
De assistente zei gelijk al dat het voor haar meer klonk als miskraam.![]()
Ze zeiden alleen dat de urine schoon was, maar wel met bloed. Dat bloed heb zelf niet gezien. Alleen roze bij afvegen.
Doe even normaalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:49 schreef Cygne het volgende:
Ze hebben de nieren gevoeld en ik gaf pijn aan. Maarja, urine was schoon he. Dus niks aan de hand. Nierbekken in het verleden zei niks over nu, zei de arts.Kweek was niet nodig, want de urine was schoon. Op dat bloed na dan.
Het is eigenlijk continu pijn in de onderrug (links) en dat straalt ook uit naar de buik, ook links. Ik moet dan nodig plassen, maar er komt weinig. En het brand, ook bij afvegen en vervolgens zit er dus roze op t papier. De pijn is dan even hevig maar zwakt weer af. Tot ik weer moet plassen. Dan begint het weer opnieuw. Op de buik en rug duwen is ook erg gevoelig.
Ik mag nu alleen terugkomen als het écht heel erg veel pijn gaat doen of anders naar de huisarts. Maar die heel erg veel pijn van de nierbekkenontsteking wilde ik juist voorkomen. Het voelt nu hetzelfde, maar dan milder.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Doe even normaal![]()
was dat je reguliere huisarts die dat zei?
Maandagochtend 8 uur sta je direct bij je huisarts op de stoep dan. Echt. doen hoor. En ik zou zéker je beklag doen over de gang van zaken want dit kan niet. Sowieso vind ik dat de assistente buiten haar boekje gaat, het is niet aan haar om diagnoses te stellen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:54 schreef Cygne het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Mijn huisarts neemt me gelukkig wel serieus.
De rugpijn is wel continu aanwezig. De vorige keer had ik meteen rood bloedverlies bij afvegen en weinig pijn, met ongeveer 6 weken. Maar dat zegt niks hoor. Want dit klinkt echt als een miskraam. Mij ook zo proberen te sturen dat ik dat zelf ook zou zeggen.
Ze noemen dat ziekenhuis niet voor niets de vallei des doods, denk ik.
Ik ga mee in de smaak van de papa!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:04 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik voel me nu echt een muts, maar had ergens gelezen dat de baby inmiddels geluid kon horen, dus ik dacht: why not! Zet even 'begin de dag met een dansje' opEen ware houseparty in m'n buik en ik kan het nu zelfs vanaf de buitenkant heel goed zien bewegen
dus OF ze vind 't leuk OF ze heeft er nu al net zo'n godsgruwelijke hekel aan als d'r vader
Zoëquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:09 schreef Zoë23 het volgende:
grappig krijgertje
Tijdens m'n 1e zw.schap hadden we zo'n muziekdoosje en hielden we elke avond bij m'n buik (lief idee van)
Toen S was geboren, bij bedtijd het muziekje aan. En huilen!ze vond dat
ding helemaal niets. Echt sneu, heeft ze in de buik elke dag moeten aanhoren
^^.quote:
watjes drenken in afgekoeld gekookt water, en liggen maar met een nat watje op je oog. wel steeds een schone nemen, en als t lukt ook een beetje knipperen zodat t er goed indrupt!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:31 schreef Crumpette het volgende:
ik word vanmorgen wakker met een dik rood ooglidleuk. Ik zit even te googlen maar zwanger zal ik er ook wel weer niks op mogen smeren zodat het snel weggaat
powerrrr!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
watjes drenken in afgekoeld gekookt water, en liggen maar met een nat watje op je oog. wel steeds een schone nemen, en als t lukt ook een beetje knipperen zodat t er goed indrupt!
helpt bij mij t beste...
Zo, ik heb nu echt een powerrrrgevoel, heb al een tentamen nagekeken vanmorgen, nu hoeft er alleen maandag nog 1 (32 brieven, dat wel) en dan liggen er nog gewone toetsen, maar de tentamens gaan nu voor...
oh ik ging uit van een ontstoken oog/pukkel aan de binnenkant van je oog. het water weekt de ontsteking vaak los/spoelt t uit. maar als t gewoon eczeem is zou ik deze tip idd niet gebruikenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:39 schreef Crumpette het volgende:
[..]
powerrrr!
Dank voor de tip, maar waarom het water? wat moet dat doen? mijn oog zit niet dicht gelukkig, het is alleen wel lichtelijk oncomfortabel en ziet er oncharmant uit..
als ik niet zwanger was zou ik meteen naar de cortisoncreme grijpen geloof ik
ohja nee de zwelling heeft geen 'centrum' zeg maar, zoals het lijkt. ben eerder geneigd om het te koelen zelfs om de zwelling te doen zakken.. heb vanavond een etentje en het lijkt alsof ik nu al op half 7 hangquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik ging uit van een ontstoken oog/pukkel aan de binnenkant van je oog. het water weekt de ontsteking vaak los/spoelt t uit. maar als t gewoon eczeem is zou ik deze tip idd niet gebruiken
Moedermelk!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:31 schreef Crumpette het volgende:
ik word vanmorgen wakker met een dik rood ooglidleuk. Ik zit even te googlen maar zwanger zal ik er ook wel weer niks op mogen smeren zodat het snel weggaat
nou, dan kan de watjestip geen kwaad denk ik (lekker met koud water), ik heb nooit echt pus of een pukkel als ik een dik rood ooglid heb. t zou ook een muggenbult kunnen zijn!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja nee de zwelling heeft geen 'centrum' zeg maar, zoals het lijkt. ben eerder geneigd om het te koelen zelfs om de zwelling te doen zakken.. heb vanavond een etentje en het lijkt alsof ik nu al op half 7 hang
GM 33 weken!![]()
Mijn weken gaan net zo hard als de jouwe hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:49 schreef Heliotrope het volgende:
Komkommerschijfjes?koelen klinkt nog wel logisch dan, kijken of het helpt. Hoewel ik het ook gewoon een beetje met rust zou laten, misschien trekt het nog bij.
Gewoonmezelf 33 weken! Ik ben steeds verbaasd hoe ver je al bent, je gaat hard![]()
Zometeen de SEO hier.
Als het elke vijf minuten moeten plassen niet stopt zou ik niet tot maandag wachten hoor. Daar is de hap voor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:38 schreef Cygne het volgende:
Buikkramp is weg, na t poepen. Rugpijn niet en ik moet echt letterlijk elke 5 minuten plassen. Mijn ha die weet dat ik zwanger ben en weet dat ik zwanger ben heeft me gezegd te bellen als er wat is dus daar ga ik maandag even achteraan.
welke heb je besteld? Ik hoop dat het dan alleen de wandelwageninzet is, dat kan nog even hebben. Irritant!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omg, krijg ik net app van vriend die de kinderwagen aan het halen is dat de verkeerde kleur geleverd isIk hoop zo dat hij een grapje maakt, anders zou dat echt flink k*t zijn .
Ik heb al een dochtertje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik weet even niet of jij of la louchi al kindjes hebben, maar bij een eerste heb je vaak geen/minder voorweeen of voel je ze niet,zei mijn boek
Dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:57 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet je, GM, ik voel echt van alles en nog wat. Soms een nenstruatiekramp, soms een steek, soms rugpijn, soms niets, een harde buik hier en daar, getrappel en darmborrels.
Ik neem al die gevoelens maar voor wat ze zijn, whatever de oorzaak (indalen, honger of n dikke drol). Ik denk dat elke zwangere wanneer ook in de zwangerschap wel wat ondefineerbaars voelt. Ik laat t maar over me heen komen
Nee de buikpijn is echt maar af en toe, mn rug is wel echt killing! Maar dat zal idd wel met indalen te maken hebben, net als t gevoel dat je in je doos geschopt bent...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
GM heb je constant lage buikpijn? Ik heb het alleen als ik na een tijdje gezeten of gelegen heb weer opsta of ga lopen. En dat is erg pijnlijk! Ik hou het er maar op dat de zwaarte gewoon de oorzaak is. Sws een tijdje wandelen is killing.. Gister een wandeling naar VK (ik schat 15 min) en ook verschrikkelijke lage buikpijn.
Ik probeer ook hard om de stresskip in mij te slachtenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:15 schreef Dyre het volgende:
Lage rugpijn (SI) heb ik ook al een tijdje, soms straalt het helemaal door naar mijn knieen. Vooral als ik eventjes gezeten heb en daarna opsta ben ik echt een oud omaatje. Ook die (banden-)pijn helemaal onderin de buik herken ik wel.
Even lopen helpt dan wel, maar teveel lopen is ook weer pijnlijk voor mijn rug.
Het is voor mij dus gewoon een kwestie van even aanpassen en van moment tot moment kijken wat wel en niet kan. Onder het mom: het zal er wel bij horen
Ja, ik meet hem nu zelf een keertje 's ochtends en 's avonds, dan heb ik als ik op controle kom dinsdag een wat breder beeld van wat mijn bloeddruk nu de afgelopen week gedaan heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik probeer ook hard om de stresskip in mij te slachten
Hoe is t met jou? Wordt je.bloeddruk nu dagelijks gemeten?
En hoe voel jij je verder?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, ik meet hem nu zelf een keertje 's ochtends en 's avonds, dan heb ik als ik op controle kom dinsdag een wat breder beeld van wat mijn bloeddruk nu de afgelopen week gedaan heeft.
Gisteren nog wel behoorlijk hoog, onderdruk 100, waar normaal mijn bovendruk 110 is. Maar ik heb gisterenmiddag heel rustig aan gedaan en vanochtend was 'ie al een heel stuk lager. Ben benieuwd hoe het na het weekend is als ik weer aan het werk ga.
GM, ik vind dat gewoon beginnende laatste loodjes pijn, helemaal herkenbaar (en wij hebben vergelijkbare termijn) en helemaal niet erg. En dikke kans dat het erger wordt of dat andere plekken ook zeer gaan doen. Ik had pas bijvoorbeeld hele zere benen, zomaar opeens, het voelde als spierpijn, maar ik doe niet meer aan lichaamsbewegingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames die tegen t eind lopen of al een kindje hebben, is dit herkenbaar? En zo ja wat is t?
-lage rugpijn soms.doortrekkend naar beneden.
- lage buikpijn/ bandenpijn
- af en toe een harde buik
Nu zag ik op mn.buikfoto wel dat mup gezakt is, is dit indalingspijn ofzo?
Dit stelt mij wel gerust, inmiddels zakt t ook wel wat af als ik op bed lig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:48 schreef marel88 het volgende:
[..]
GM, ik vind dat gewoon beginnende laatste loodjes pijn, helemaal herkenbaar (en wij hebben vergelijkbare termijn) en helemaal niet erg. En dikke kans dat het erger wordt of dat andere plekken ook zeer gaan doen. Ik had pas bijvoorbeeld hele zere benen, zomaar opeens, het voelde als spierpijn, maar ik doe niet meer aan lichaamsbewegingdus dat kon eigenlijk niet. Een paar dagen later was het weer weg. Als ik bij de vk ben benoem ik het even, zo van "ik had nu .....pijn, moet ik daar wat mee?" Ik krijg steeds als antwoord "zolang het geen regelmatige krampen, verminderde beweging van de baby of bloedverlies is, hoort het er bij en vaak zul je niet weten wat het is." Daar houd ik me maar aan vast, en aan mensen zoals jij en anderen op het forum die het ook hebben. Nou ben ik niet zo'n stresskip, daar prijs ik me gelukkig mee, maar hopelijk helpt het jou ook een beetje.
Als pijn afzakt als je rustig aan doet (=liggen, niet rustig winkelenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit stelt mij wel gerust, inmiddels zakt t ook wel wat af als ik op bed lig.
Fijn dat er mensen zijn die het herkennen
Wie zei dat? De arts of assistente?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:09 schreef Cygne het volgende:
Als ik dat zo lees hebben toch veel mensen bloedverlies. Nu heb ik geen bloed meer maar wel pijn. In mijn buik, in mijn rug. Of dat nu van n miskraam, darmen of blaas is. Geen idee..
Zo'n hap geeft je toch t gevoel dat je een grote aansteller bent en best had kunnen wachten tot maandag. Ik was ook eigenlijk nog niet écht zwanger. Alleen maar over tijd. Dat telt kennelijk niet. Er zat bloed in de urine maar dat was eerder een mk ofwel een late menstruatie. Dat t van blaas kwam was niet logisch omdat urine schoon was. Maar wel nog steeds een optie naast nierstenen.
En nu dus buikpijn. Dat geeft hoop.
En nu ben ik klaar met zeuren. Ellende genoeg geweest in dit topic..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zeker niet volgens het boekje of per protocol. Dan had ze zich aan de standaard "moeten" houden en het niet afschuiven op 'verlate menstruatie of miskraam, nou tot ziens!'
Nou zelfs ik weet dat dat echt bullshit is!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:03 schreef Cygne het volgende:
De arts.
Hij zei dat t bloed niet van de blaas kon zijn omdat schone urine.
Check, check, dubbelcheck.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cygne:
http://m.thuisarts.nl/bla(...)aasontsteking?mobile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in loveZe is goed gegroeid, heeft lange benen, slaapt in precies dezelfde houding als haar vader en heeft zelfs al haar. Wat was dit leuk, ik wil nog een keer!
Hahahaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh Chantywat is het toch een prachtig mannetje!
Had op fb mn man de foto's laten zien, L. mag over 18 jaar wel met zn meisje uit zegt ie![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje Cygne, wat een botte horken daar op jouw HAP! Dat ken ik hier helemaal niet, en ik kan me voorstellen hoe onzeker je er van wordt. Sterkte
Wij hadden vandaag een pretecho:Wat een knapperd! Heeft ze nou een wipneusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in loveZe is goed gegroeid, heeft lange benen, slaapt in precies dezelfde houding als haar vader en heeft zelfs al haar. Wat was dit leuk, ik wil nog een keer!
S. 2014
J. 2016
1 beweging kan van n echt kindje een vlek maken hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Chanty, wat doe je! Wat lief! Zo'n mooi mannetje heb je daar, ik smelt.
GM - op deze foto lijkt het zo hè? Op andere foto's zit er gewoon een blob, we zullen het wel zien straks. Ik vind 'r toch wel het mooiste kind
.
Hoax, ik heb ze vijf weken gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:23 schreef kwakz0r het volgende:
Ik weet even niet of jij of la louchi al kindjes hebben, maar bij een eerste heb je vaak geen/minder voorweeen of voel je ze niet,zei mijn boek
Ik heb t idd wel vaker gehoord, ook bij eerste kindjes...quote:
zullen we bij elkaar in bed kruipen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:16 schreef Dyre het volgende:
Ik ben blij als vriendje weer thuis is morgen. Alleen slapen kan ik echt niet meer![]()
Bloeddruk zakt gelukkig steeds meer
Party!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is mijn kind de rust van de afgelopen dagen aan het compenseren
Ja die denkt als mama niet naar het feestje kan, dan breng ik toch het feestje naar mama.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tsja, het is ook zaterdagavond natuurlijk
Nu al zo'n inlevend kint!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja die denkt als mama niet naar het feestje kan, dan breng ik toch het feestje naar mama.
Jaa warm bedjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
zullen we bij elkaar in bed kruipen?
Mijn katten negeren me zelfs
Niet in de schuur geweest oid?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:14 schreef Crumpette het volgende:
we kwamen net thuis van een etentje en onze katers gingen naar buiten toen we de deur open deden.. mag opzich, maar is nog een redelijk nieuw fenomeen hier. Meestal doen we dan tien min/kwartier later de deur weer open en dan schieten ze weer naar binnen.. maar nu blijft er eentje wegde kleinste, de angstigste, die nog het minst vaak naar buiten heeft gedurfd.. ik ben nou bang dat hij niet meer terugkomt vannacht omdat hij ergens verstijfd van angst zit door alle fietsers/auto's ed...
ben al een half uur aan het roepen/onder auto's kijken/eten rammelen buiten.
we hebben geen schuur... buiten is op straat.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet in de schuur geweest oid?
Cygne..je teckel...
ze zijn nu 1 jaar oud.. en enorme angsthazen. Ik kan me niet voorstellen dat dit vanuit moed komtquote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef Stormqueen het volgende:
Crumpette, die staat morgenochtend gewoon voor de deurhoe lang wonen ze daar al?
ja dat wel. maar Georgie is ook maar een klein scharminkel van 3 kilo.. en ze mauwen echt heel weinig. patetischquote:Op zondag 29 juni 2014 00:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik snap het wel als dit de eerste keer is, ik stond zes jaar geleden ook wel eens zo, maar meestal zonder resultaat. Beest krijgt het vanzelf koud / honger en gaat dan voor de deur zitten mauwen. Alleen moet je dat waarschijnlijk eerst zelf een keer ervarenkomt heus goed! Ze zijn wel geholpen?
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 05:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Vijfuurwakkerboks BEGoed moment voor een boterham. Hopelijk slaap je nog wat straks.
Crump - ik hoop dat je kat er weer is! Ken de stress, maar ook hier komen ze altijd weer terug. Komt vast goed!
Ik wil ook een T-rex huisdier, te cool!
En Cygne, wat fijn van je schoonmoeder. En schoonvaders vinden het volgens mij in het algemeen altijd wat awkward, die zwanger-dingen. Mijne zei over de 3d-echo: "ja, het is net als een vogel he, je weet toch niet hoe het opdroogt."
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 07:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je bent zwanger van een tweeling en je buik groeit veel harder, vind je het serieus raar dat je navel nu eerder verdwijnt, Zoë?.
ja nouja dat ook, hij maakt echt geen schijn van kans als er gevochten wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 09:10 schreef JufMariska het volgende:
Awww, gelukkig!! Wij kunnen er ookniet tegen hoor, als-ie 's nachts buiten is... Er wonen in de buurt nog meer katers waar de onze het wel eens mee aan de stok heeft.
Wij krijgen er btw woensdag een kleintje bij, heel benieuwd hoe dat gaat!
Dit jaquote:
klinkt als een arts van de oude stempel qua medicatie gebruik... even bellen en zeggen dat je het farmacotherapeutisch kompas bekeken hebt en dat daarin staat dat er geen bezwaar is. Wel jammer zeg dat het zo meegedeeld wordt. Ik had ook enorme uitbraken tijdens mn zwangerschappen, t is nog steeds niet helemaal weg. Lang leve de hormonenquote:Op zondag 29 juni 2014 11:27 schreef Crumpette het volgende:
Helio 20 weken!![]()
Pittig met die slaap Blue, lijkt me.
Ik word ondertussen nogal verdrietig van mijn gezichtacne is altijd een issue hier, maar nu ontploft alles lijkt het, en mag ik niks gebruiken wat me normaal helpt.. of toch wel? Toen ik vroeg over gebruik van Eryacne (erythromicine, smeerbaar antibioticum dat de bacterien doodt/groei stopt oid) zei mijn VK dat ik mijn HA moest vragen, en die zij gewoon nee, beter van niet. Beter helemaal niks, zeg maar. Nu lees ik overal online dat er geen bezwaar is
wtf mevrouw de huisarts, wat doe je me aan?
http://www.farmacotherape(...)omycine%20cutaan.aspquote:Zwangerschap/Lactatie
Teratogenese: Gegevens uit een groot aantal zwangerschappen bij de mens duiden niet op schadelijke effecten op de zwangerschap of de gezondheid van het kind. Advies: Kan overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt.
Overgang in de moedermelk: In zeer geringe mate. Bovendien wordt erytromycine vanuit de dermale toedieningsvormen niet of nauwelijks geresorbeerd. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar, overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt. Niet aanbrengen op de borst om mogelijke inname door de zuigeling te voorkomen
mignonnequote:Op zondag 29 juni 2014 13:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
klinkt als een arts van de oude stempel qua medicatie gebruik... even bellen en zeggen dat je het farmacotherapeutisch kompas bekeken hebt en dat daarin staat dat er geen bezwaar is. Wel jammer zeg dat het zo meegedeeld wordt. Ik had ook enorme uitbraken tijdens mn zwangerschappen, t is nog steeds niet helemaal weg. Lang leve de hormonen
[..]
http://www.farmacotherape(...)omycine%20cutaan.asp
niets. Ik was niet bekend met acne verder dus beetje pappen en nathouden. Zo af en toe gebruikte ik wel ns zo'n betadinescrub (die eigk niet op je gezicht mag jaquote:Op zondag 29 juni 2014 13:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
mignonne![]()
Ze is denk ik idd van de oude stempel en aan de voorzichtige kant, maar ze realiseert zich duidelijk niet wat voor impact het heeft op mijn leven/gemoedstoestand.Had me net bedacht dat ik misschien me maar moest laten doorverwijzen naar een dermatoloog (heb ik nog niet sinds de verhuizing) in DH, om wat specifiekere hulp te krijgen. Dit is idd wat ik overal lees.
Ook lees ik dat benzoylperoxide mag, klopt dat? gebruikte ik zowiezo heel weinig hoor, 5% creme twee keer per maand ofzo.
edit: Ah ik zie dat het kompas zegt dat het mag.. maar er staat niet bij "uit een groot aantal gegevens leiden wij af dat.. " dus die vind ik een beetje enger.
Wat deed jij er zelf aan tijdens je zwangerschappen?
ohja die scrub heb ik ookquote:Op zondag 29 juni 2014 13:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
niets. Ik was niet bekend met acne verder dus beetje pappen en nathouden. Zo af en toe gebruikte ik wel ns zo'n betadinescrub (die eigk niet op je gezicht mag ja) en dan klaarde het weer een beetje op maar pffrt... bij mjj zat het met name op mn kin/naast mn mond en dat geeft dan zo'n viezig krentenbaard achtig beeld ; (
Ik had benzoylperoxide, maar niet lang. Het is vervelend, maar niet echt van levensbelang, sorry.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohja die scrub heb ik ook. maar dat helpt bij mij eigenlijk niet. ik ga iig NU eryacne op mijn gezicht smeren.. nogmaals dank
![]()
Wat kan je daar dan blij mee zijn hequote:
Weg.quote:
Ik gebruik sinds een paar weken spul van Origins, werkt heel goed en prettig. Ik heb het bij de Douglas gehaald, na advies. Heb normaal wel een makkelijke huid, maar nu net als Mignonne zei vooral mijn kin (en decollete...) echt dramatisch. Na een dag of 5 klaarde het op, nu alles rustig. http://www.origins.com/index.tmplquote:Op zondag 29 juni 2014 11:36 schreef Crumpette het volgende:
ja zinkzalf gebruik ik ook wel idd snachts voor dingen die moeten helen, maar helaas helpt dat niet met het voorkomen van de volgende ronde..
dilemma dus; ga ik af op wat ik lees, of volg ik mijn ha's advies..
Oh, hier ben ik niet bekend mee eigenlijk. Gebruik zelf meestal dingen van Paula's Choice. Maar die anti acne lijn van origins is op basis van salicylzuur dus dat zal wel werkzaam zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 14:00 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds een paar weken spul van Origins, werkt heel goed en prettig. Ik heb het bij de Douglas gehaald, na advies. Heb normaal wel een makkelijke huid, maar nu net als Mignonne zei vooral mijn kin (en decollete...) echt dramatisch. Na een dag of 5 klaarde het op, nu alles rustig. http://www.origins.com/index.tmpl
Geen cremetjes, alleen de zero oil cleanser en de pads. Daarna een zacht 'gewoon' cremepje op evt droge plekjes.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:19 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Oh, hier ben ik niet bekend mee eigenlijk. Gebruik zelf meestal dingen van Paula's Choice. Maar die anti acne lijn van origins is op basis van salicylzuur dus dat zal wel werkzaam zijnlet wel op dat het in cremes of andere dingen die je op je gezicht laat zitten, niet in een mate hoger dan 2% aanwezig is tijdens je zwangerschap.
Ben je niet bang dat de kleine daar op reageert? Zijn zat kindjes die niet tegen zwitsal kunnen..quote:Op zondag 29 juni 2014 17:06 schreef LaLouchi het volgende:
Leuke.kleertjes kwak! Ik ben nu lekker de baby was nog een keer aan het wassen maar dan met zwitsal robijn![]()
![]()
Maar ook genoeg die er wel tegen kunnenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat de kleine daar op reageert? Zijn zat kindjes die niet tegen zwitsal kunnen..
Dit dus. Maar dan heb ik nu speciaal zwitsal gekocht.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:36 schreef Amsel het volgende:
De babykleertjes ga ik gewoon met ons eigen standaard wasmiddel doen. Als ze erop reageert kan ik altijd nog overstappen op neutral.
Kwak, die site, wat doe je, ik wil allesquote:Op zondag 29 juni 2014 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
En toen ontdekte ik nextdirect via het kleertjestopic (kende ik nog niet dat topic) en ging ik los
Van maat 56 hebben we nu echt genoeg (op een stapeltje effen rompers na misschien), en maat 50 heb ik nu 4 alles-in-1-stuk pakjes, dus als t klein blijkt te zijn heeft ie toch iets en kan er altijd meer bij.
Next direct jaquote:Op zondag 29 juni 2014 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
En toen ontdekte ik nextdirect via het kleertjestopic (kende ik nog niet dat topic) en ging ik los
Van maat 56 hebben we nu echt genoeg (op een stapeltje effen rompers na misschien), en maat 50 heb ik nu 4 alles-in-1-stuk pakjes, dus als t klein blijkt te zijn heeft ie toch iets en kan er altijd meer bij.
Ik had 230quote:Op zondag 29 juni 2014 17:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kwak, die site, wat doe je, ik wil alles! Ik heb nu al voor ¤150 m'n mandje. Dat kan natuurlijk niet.
Toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |