Ja ja we doen ons best. Helaas raakt het zaad een beetje in de war van onze jankende dreumes 's nachts.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:57 schreef Mangostine het volgende: [..] Heb jij je nou al laten bezwangeren ondertussen? Duurt lang.
Die 20 seconden kan ie toch wel even wachten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ja we doen ons best. Helaas raakt het zaad een beetje in de war van onze jankende dreumes 's nachts.Hebben ze daar nog dwangbuisjes voor?
Die moet je toch gewoon laten huilen tot Sint Juttemis?Dan leren ze wel dat ze niet meer zoveel stennis hoeven te schoppen 's nachts!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ja we doen ons best. Helaas raakt het zaad een beetje in de war van onze jankende dreumes 's nachts.Hebben ze daar nog dwangbuisjes voor?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook belachelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Die 20 seconden kan ie toch wel even wachten?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
ongeboren baby-koptelefoon:
[ afbeelding ]
wtf
Hehehe wij googleden op hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
ongeboren baby-koptelefoon:
[ afbeelding ]
wtf
Love duct tape.quote:
Hoezo haal je hem uit bed dan. Het is toch ook zijn eigen plakzooi?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
Love duct tape.Maar meer dus ja? Het lijkt me 's ochtends zo'n geklooi. Die lijmresten zijn enerzijds handig, want dan hoef je niet zelf het flesje te geven. Maar dat geplak de rest van de dag.
Ja, dat is het nadeel. Je hoort ook zoveel mensen over dat ze een plakbaby hebben. Daar moeten ze toch iets op verzinnen. Wel handig trouwens dat je kunt besparen op je BBquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
Love duct tape.Maar meer dus ja? Het lijkt me 's ochtends zo'n geklooi. Die lijmresten zijn enerzijds handig, want dan hoef je niet zelf het flesje te geven. Maar dat geplak de rest van de dag.
uurtje weken in wasbenzine, is dat zo wegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef Gulara het volgende:
[..]
godverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hoezo haal je hem uit bed dan. Het is toch ook zijn eigen plakzooi?
Dit is gewoon een bestaand ding! Wat een top-uitvindingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:10 schreef NotTheSame het volgende:
http://www.thebabywishlis(...)sthash.6YigQsCo.dpbs
Ik moest de tekst even goed lezen, maar dit is ook zo'n uitblinkertje vind ik.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:07 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hoezo haal je hem uit bed dan. Het is toch ook zijn eigen plakzooi?
Ja maar dan stinkt ie zo. En onhandig met m'n sigaretten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uurtje weken in wasbenzine, is dat zo weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |