misschien is het een idee om een paar ballen te kweken?quote:Na veel gepraat en afspraken gemaakt te hebben besloot ik om alles te vergeven en verder te gaan.
Dit deed ik vooral omdat ik zielsveel van haar hou
Dit, en denk aan de kinderen. Die hebben het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:46 schreef Spanky78 het volgende:
Lijkt me geen topic voor geintjes, voor de trollers en lamers hierboven.
TS, zoek hulp, ga naar een psycholoog of een ander om ermee te praten. Je verhaal hierboven klinkt heftig en nogal.. overspannen. Geen rare dingen doen dus, maar hulp zoeken, of bel met zo'n nummer van korrelatie oid. Misschien helpt dat.
In ieder geval sterkte, dit is een zware tijd voor je. Nooit vergeten dat je hier over een paar jaar weer heel anders over denkt dan nu. Een nieuwe start, doen wat je altijd al had willen doen...
Ik voel je pijn. Echtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Misschien ben ik een looser, een watje, geen kerel in de ogen van sommige mensen.
Maar ondanks alles hou ik nog van haar.
Dat raak je niet zomaar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
Als ik iemand anders was geweest had ik haar een trap gegeven en verder gegaan zijn met m'n nieuwe leven.
Jammer genoeg werkt het niet zo .
Wou echt dat ik het kon. Echt waar.....
Sterkte! En heb het er inderdaad met je psycholoog over. Schroef de frequenties van de bezoekjes eventueel op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Misschien ben ik een looser, een watje, geen kerel in de ogen van sommige mensen.
Dat raak je niet zomaar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
Als ik iemand anders was geweest had ik haar een trap gegeven en verder gegaan zijn met m'n nieuwe leven.
Je hoeft haar geen 'trap te geven', maar je moet wel verder met je leven. Doet zij ook. Je moet er natuurlijk doorheen, maar probeer er niet in te blijven hangen. Zo maak je het ook voor je kinderen makkelijker, voor zover mogelijk natuurlijk. Ze krijgen meer mee dan je denkt, weet ik uit ervaring..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik snap dat het zwaar kut is voor jou. Maar nogmaals, en dit bedoel ik niet verwijtend, neerbuigend of daarmee jouw pijn tekort te doen, jullie kinderen mogen niet de dupe worden van jullie problemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef kan_niet_meer het volgende:
Iedereen roept ook dat ik op me kinderen moet richten, maar zolang ik niet een eigen plek heb zal dit verwerking een hel zijn.
Dit is FOK! Waar mensen vanaf hun zolderkamertje de meest ondoordachte dingen posten. Laat je daardoor niet opnaaien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dat is begrijpelijk.quote:Maar ondanks alles hou ik nog van haar.
Je hoeft haar geen trap na te geven, maar let vooral op jezelf en op je kinderen. Maar let vooral op jezelf (geloof me: been there, done that). Blijf praten met die psycholoog. Je bent niet gek, maar je zit in het eerste stadia van verwerking. (ontkennig - boosheid - verdriet - machteloosheid - apathie - acceptatie/berusting - orientatie - uitdaging).quote:maar kwijt. Dat is ook het probleem dat ik het er zo moeilijk mee heb.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:19 schreef missbehavin het volgende:
FH, doe eens niet mijn tekst jatten!
Experience's a bitch....quote:
Dat kan alleen maar als je de ene deur ECHT dicht doet en de andere open gaat doen. If if .. werkt hier niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Heftig verhaal, sterkte ermee!
Maar stel nu eens dat ze morgen zou zeggen dat ze toch bij jou terugkomt.
Zou je ze dan gevoelsmatig ooit nog 100% kunnen vertrouwen? Vast niet. (En terecht)
Dus hoe wreed het ook klinkt, dit is een hoe dan ook doodlopende zaak. Leg je erbij neer.
En denk positief. Je vrouw had ook een ernstige ziekte kunnen hebben en nog maar 3 maanden te leven ofzo. In dat geval had je ook liever gewenst dat zij bleef leven, al was het niet samen met jou.
Schrijf je eens in op Badoo en Twoo (ofzo, ik ken de naam maar niet de exacte schrijfwijze) maatje van me doet dat en die date al ruim een jaar elke week met minimaal 3 vrouwen. Je leven eindigt nu niet, als je het slim aanpakt begint nu de echte fun.
Er is mijn inziens geen andere oplossing dan die ene deur echt dicht te doen. En wel zo snel mogelijk, hoe hard het ook klinkt. (En niet alleen klinkt uiteraard, zo zal het ook aanvoelen)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat kan alleen maar als je de ene deur ECHT dicht doet en de andere open gaat doen. If if .. werkt hier niet zo goed.
Zij heeft uiteraard een ander perspectief op de zaak. Zij wil verder en worstelt niet met de dingen waar jij mee worstelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:57 schreef kan_niet_meer het volgende:
Het probleem is niet dat ik haar terug wil, maar juist dat ik op dit moment niet de kans krijg om dit op een normaal manier kan verwerken.
Ik moet namelijk niet alleen de scheiding zelf nog tot me goed laten doordringen, maar daarboven ook nog het feit dat ze al van iemand anders is.
Heb zojuist dat ze binnen kwam ook gezegd dat ik hier niet tegen kan.Kan niet in het huis zitten als zij gewoon vrij is.
Zelf zegt ze dat ze bij haar moeder is of bij een vriendin. En dat hij aankomende dagen de kinderen heeft en dat ze dan daar niet heen gaat.
maar ik heb dus over die dagen dat ze zelf niet werkt en hij geen kinderen heeft.
Dan is het gewoon zo dat ze elkaar op gaan zoeken. Ze zijn verliefd, dat begrijp ik.
Maar ik zou dan niet rustig in het huis kunnen zitten.
Ze gaf ook aan dat ze zelf ook vrije tijd nodig heeft. Als je kinderen heb dan weet je dat je geen vrije tijd heb. Helemaal als je in een scheiding zit die je zelf gewild heb.
Volgens haar is deze omgangs regeling goed voor de kinderen want dan zien ze me. Daarom wil ik ook daar zitten als ze werkt, anders niet.
Ze was niet blij.
Lijkt wel of ze maar niet wil begrijpen dat ik nog lang niet zover ben. Reed net weg en echt, even dacht ik er over om de auto zo de plomp in te rijden.
Ben gewoon een en al stress.
Wat deur dicht betreft.Dat zei ik ook.
Wil dit zo snel mogelijk afhandelen zodat ik een eigen plek heb, waar ik dan tenminste niet elke keer met hem geconfronteerd word.
Dan kan ik werken aan het verwerking, en kan ik gewoon de kinderen in mijn omgeving opvangen.Niet de ONZE
En dat ook inderdaad.. Zo oud zijn je kinderen nog niet en dit is al erg genoeg voor ze..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Pff elke keer als ik dit lees denk ik het zal je maar gebeuren. Maar volgens mij denkt iedereen dat en toch zijn er mensen bij wie het voorkomt.
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen en hoop dat je er uiteindelijk beter/sterker uitkomt (denk eerlijk gezegd dat je dat wel kunt gebruiken).
En als je in de auto aan die sloot denkt, denk dan ajb ook even aan je kinderenze zullen over een paar jaar super trots zijn dat papa toch weer een leuke vrouw heeft ontmoet en mee gaat naar het voetbalveld
.
Maar dat weet je vooraf niet, zijn ook gevallen dat het goed gaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef IMVHI het volgende:
Ja heel heftig en zo. Maar je vergevinggezindheid heeft in deze nou ook niet bepaald geholpen.
Knap is het zeker, om als man zijnde zo met je te laten sollen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat weet je vooraf niet, zijn ook gevallen dat het goed gaat.
En ik vind het juist erg knap van hem ipv erg zwak..
Hij zal dat heus niet onbezonnen besloten hebben. Respecteer het gewoon, hoewel het wel erg wrang voor hem is nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Knap is het zeker, om als man zijnde zo met je te laten sollen.
Denk niet dat het iets met man of vrouw te maken heeft. Want als ik google op vreemdgaan dan gaan de meeste verhalen over mannen die dat doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Knap is het zeker, om als man zijnde zo met je te laten sollen.
Helaas komt het me bekend voor, ik zal je dan ook nooit als een loser of watje beschrijven. Zoiets kan iedereen overkomen. Het is gewoon erg pijnlijk om iemand waar je jaren van gehouden hebt, lief en leed mee gedeeld hebt en van alles mee meegemaakt hebt op zo'n manier 'kwijt te raken'. Te horen krijgen dat je partner vreemd gegaan is doet pijn, en als het dan nog met een bekende is en (deels) in je blikveld gebeurt lijkt me dat extra pijnlijk (gelukkig heb ik daar dan geen ervaring mee).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dat was voor jou misschien wel het moment om het desnoods "uit haar te trekken"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Dat we nu zover zijn is gewoon omdat ze nooit heeft durven praten hoe ze zich voelde en mij nooit er bij betrokken heb.
ook niet nadat ik alles vergeven had.
Probleem is dat ze nooit heeft laten merken dat ze zich niet gelukkig of goed voelde in onze relatie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dat was voor jou misschien wel het moment om het desnoods "uit haar te trekken"
Ja, lekker zinnig dat wraakgedoe. Maakt de zaken alleen maar erger..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:02 schreef imikethat het volgende:
Wat zij doet is gewoon laf en egoistisch. Al had je het wel doorgehad en er wat aan proberen te doen, dan had ze wel manieren gevonden om toch sneaky te doen wat ze wil. Overigens had ik die buurman zijn huis ook vol cement laten storten.
Dat. Laat niet zo met je sollen door dat achterbakse wijf. MAak dat je wegkomt en zorg voor een goede regeling. En laat je kinderen niet de dupe worden van dit hele gebeuren, want zij kunnen er niets aan doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
misschien is het een idee om een paar ballen te kweken?
Dat je als man zijnde over je heen laat lopen is mede de oorzaak dat je bij dit soort vrouwen in deze situatie terecht kan komenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, lekker zinnig dat wraakgedoe. Maakt de zaken alleen maar erger..
Heeft iemand een teiltje voor me?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:06 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ondanks dat ze in de tussentijd door de buurman, het locale voetbalelftal en een bende negers van alle kanten geneukt is houdt hij nog steeds van d'rquote:
Ik kan echt geen respect opbrengen voor iemand die zo over zich heen laat lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:22 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ondanks dat ze in de tussentijd door de buurman, het locale voetbalelftal en een bende negers van alle kanten geneukt is houdt hij nog steeds van d'r
Zijn ex-vrouw ook niet, dat blijkt welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen respect opbrengen voor iemand die zo over zich heen laat lopen.
Zou jij ook moeten doen, weer "lekker meedoen". En dat onbetrouwbare sletje lekker de pleuris laten krijgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:24 schreef kan_niet_meer het volgende:
Zo, de mannen zijn terug van stappen en doen ook lekker mee
We proberen je alleen te helpen door je te zeggen waar het op staat, maar we kunnen je ook wel naar de mond praten als je wilt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:24 schreef kan_niet_meer het volgende:
Het is goed dat je hier voor wil vechten vooral voor je kinderen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:56 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Probleem is dat ze nooit heeft laten merken dat ze zich niet gelukkig of goed voelde in onze relatie.
Kan je vertellen dat wat ik 4 weken gelden hoorde als een emmer koud water over me heen ging.
Natuurlijk heb je van die momenten dat het even niet lekker gaat, maar ik ben geen opgever.
Ik denk altijd positief dus ging er (blijkbaar onterecht) dat komt wel goed.
het is niet niets om beide te werken en ook nog 3 kinderen te hebben. Daar gaat veel tijd in zitten.
Zo veel dat je weinig aan elkaar toe komt.
Nu ze wat ouder begonnen te worden was voor mij ook een mooie vooruitzicht om samen meer te doen.
ik kan slechts raden hoe klote je situatie is, maar in godsnaam,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ook al heb ik afgelopen 3,5 week bijna niets gegeten ben ik vandaag twee keer over mn nek gegaan in het toilet van de spanning en stress.
Ik heb een beetje het idee dat ts. zijn ex door de jaren heen hem (succesvol) af heeft geleerd om zich nog als man te gedragen. Kom op, man the fuck upquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik kan slechts raden hoe klote je situatie is, maar in godsnaam,
Zorg voor jezelf! Jij (en je kinderen) hebben je energie en kracht nodig! Eet, drink en was jezelf. Vergeet niet dat je een mens met behoefte's bent.
En op dit soort momenten moet je je vrienden familie en kennisen "mis"bruiken
Negeer zequote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:24 schreef kan_niet_meer het volgende:
Probeer dat gevoel vast te houden en er op verder te bouwenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dacht alleen dat ik wel aankon om in huis te zitten terwijl ze bij hem zou zijn.
Dat klopt dus niet. Dat is vandaag bewezen, terwijl ze eigenlijk niet eens bij hem was.
Zo weinig mogelijk alleen zijn en praten, praten, praten.. En idioten hier negeren..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef kan_niet_meer het volgende:
Zoals ik al schreef, ik heb ook hulp gevraagd en aangenomen.
Dacht alleen dat ik wel aankon om in huis te zitten terwijl ze bij hem zou zijn.
Dat klopt dus niet. Dat is vandaag bewezen, terwijl ze eigenlijk niet eens bij hem was.
En wat het stappen betreft, hopelijk one day.
Want na 22 jaar bij elkaar, 13 jaar getrouwd en 3 kinderen is dat iets wat je gewoon verleert.
Zal ooit wel komen, maar moet eerst hier door heen. En dat is al zwaar genoeg zolang ik dat huis in moet.
Jammer genoeg woont mijn vader 100 KM verder (mn moeder is 3 mnd geleden overleden) dus huis ruilen gaat niet werken.
Als ik het geld had om dubbele lasten aan te kunnen had ik gelijk ergens anders een appartement gehuurd waar ik mijn kinderen kon ontvangen.
Jammer genoeg is dat niet mogelijk
Omdat wij mannen met een wat meer realistische kijk op de situatie wel het beste met hem voor hebben?quote:
Omdat hij geen zak heeft aan "alle vrouwen zijn hoeren".quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat wij mannen het beste met hem voor hebben?
Dat zeg ik ook nergens. Maar wanneer een partner zich "hoerig" gedraagd dien je imo. direct op je strepen te staan. Dat zal je in de toekomst een hoop frustraties besparen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij geen zak heeft aan "alle vrouwen zijn hoeren".
En toch moet je praten en hulp (blijven) zoekenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:57 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik heb afgelopen 3,5 week als een gek gepraat met iedereen die ik ken.
Maar er komt gewoon een moment dat je toch zelf het moet oplossen.
Als je daar de kracht niet voor heb dan is dat erg moeilijk.
Mijn kinderen zijn alles voor me. Ze zien ook dat ik verdrietig ben en komen vaak naar me toe voor een knuffel.
Probleem is gewoon dat om daar te zijn waar ze slapen gewoon een onmogelijk taak is op dit moment.
Je kan het begrijpen of niet, maar dat is gewoon hoe ik het ervaar.
Waar staat dat dan in dit topic?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij geen zak heeft aan "alle vrouwen zijn hoeren".
Ik doe dat niet hoor.. Lees anders mijn posts ff terugquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan in dit topic?![]()
Je moet niet alle vrouwen voor hoer uitmaken alleen omdat de (ex-)vrouw van TS een achterbakse snol is. Nogal seksistisch wat je hier doet.
Dat is ook weggehaald. Maar er stond wel degelijk HOEREN . Was een van de eerste reacties die op mijn topic kwamen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar staat dat dan in dit topic?![]()
Je moet niet alle vrouwen voor hoer uitmaken alleen omdat de (ex-)vrouw van TS een achterbakse snol is. Nogal seksistisch wat je hier doet.
Oh, dat heb ik niet gezien, ik checkte net even en zag het nergens (zal zijn weggehaald). Dat soort opmerkingen voegt niets toe natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:00 schreef kan_niet_meer het volgende:
[..]
Dat is ook weggehaald. Maar er stond wel degelijk HOEREN . Was een van de eerste reacties die op mijn topic kwamen
Je hebt net wat haar op je ballen dus wat lul je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:54 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat wij mannen met een wat meer realistische kijk op de situatie wel het beste met hem voor hebben?
Uh, nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:15 schreef Randle het volgende:
[..]
Je hebt net wat haar op je ballen dus wat lul je?
Prima. Als jij dan wat meer ruggengraad durft te tonen in een realatie hebben we een dealquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:18 schreef kan_niet_meer het volgende:
Mijn relatie begon dat je 11 was. Ga eerst zelf dat voor elkaar krijgen voor je in naam van "alle mannen" praat
Lul niet zo dom.. Hij is geen 15-jarige onder invloed van hormonen.. Hij heeft die keus heus niet licht lichtzinnig gemaakt..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:22 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Prima. Als jij dan wat meer ruggengraad durft te tonen in een realatie hebben we een deal
Als mijn vriendin vreemd mocht gaan kom ik daar liever na bijv. 5 jaar achter dan na 22 jaar en 3 kinderen verderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daarom zeg ik ook. Laat hem maar zorgen dat hij een relatie van 22 jaar met 3 kids voor elkaar krijgt.
Dan praat hij wel anders.
En ik wens je daarmee het aller beste toequote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:36 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik neem een laatste slok en ga naar bed want wat er nou nog online is is niet de moeite waard om te lezen.
Ik weet het verhaal, en jullie ook. Doe ermee wat je wil.
Voor mij is het duidelijk, ik heb mn best gedaan en verloren.
NU wil ik alleen er voor zorgen dat ik dit verlies kan verwerken maar op de manier waarop we dachten te doen gaat echt niet.
Dus we zullen er echt uit moeten komen met zn tweeen
Het valt me op dat je heel erg met jezelf bezig bent. Ik snap dat dit erg traumatisch is maar je kinderen horen eerst te komen. Met al het praten praten praten ben je lekker aan het oprakelen maar ik zie weinig actie. Zorg voor je kinderen en voor jezelf, misschien moet het verwerken even op de tweede plek komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef kan_niet_meer het volgende:
Daarom zeg ik ook. Laat hem maar zorgen dat hij een relatie van 22 jaar met 3 kids voor elkaar krijgt.
Dan praat hij wel anders.
Mijn ruggengraat is verder in orde. Het is mijn hart en geest wat me in de steek laat.
maar daar heb jij als HBO'er natuurlijk alle verstand van.
En verder, ik heb geen relatie meer dus dat gaat ook niet op. Wel eerst goed lezen.
Serieus? Jij hoeft niet aan je kinderen te denken? Jij hoeft niet sterk te zijn voor hen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:13 schreef kan_niet_meer het volgende:
Dus in feite heb ik alleen er voor te zorgen dat ik het kan verwerken, want iets anders heb ik niet aan mn hoofd.
OK OK, maar je praat in dit topic alleen maar over jezelf en je komt over alsof je verdrinkt in zelfmedelijden. Ik snap heel goed dat dit een zware tijd is, mijn partner heeft exact hetzelfde meegemaakt maar ondertussen is dat 8 jaar geleden en de kinderen zijn enorm de dupe geworden door zijn zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:17 schreef kan_niet_meer het volgende:
Verteld mij wat ik nog meer moet doen dan ze goed verzorgen als ik in het huis ben.
kook voor ze, we gaan op stap, ben er voor ze als ze verdrietig zijn.
OK, dat klinkt al wat beter maar het is nergens voor nodig om haar alle touwtjes te geven, je maakt jezelf onnodig kwetsbaar. Goed dat het geen oorlog is, in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:21 schreef kan_niet_meer het volgende:
Geld wat ze meekrijg is al geregeld, dat wordt alleen Kinder alimentatie, staat ook al vast.
En verder gaan we voor omgansgregeling ivm mijn ploegen dienst en daar hebben we al een schema voor.
Wat zij heeft geregeld is dat de scheiding rond komt, huis te koop staat, en straks dat ze een appartement heeft voor mn kinderen.
Dit allemaal gaat in goed overleg.
We hebben geen oorlog, laat dat duidelijk zijn
Veel plezier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:21 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik moet nu weg, ga even op een stap met een vriend.Even frisse lucht. Hopelijk doet dat goed
Inderdaad lijkt het verstandig om afstand te nemen, nu word je elke keer herinnerd aan deze ellende. Wat vind je psycholoog hiervan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:15 schreef kan_niet_meer het volgende:
Nog simpeler.Hij is het niet waard.
Hij heeft mijn vrouw al de eerste leugen verkocht en deze heeft ze hem vergeven.
Dat is haar keus, daar ga ik verder niet op in.
Maar weet dat wraak geen oplossing is.
Dat is niet mijn probleem op dit moment.
Wil gewoon de mogelijkheid hebben om dit goed te verwerken, alleen dat gaat niet lukken als ik met hem geconfronteerd wordt.
Daarom moet het huis snel weg.Liever eerder dan de scheiding rond is.
Dan ben ik tenminste weg uit die straat. Wat ze dan doen, zal voorlopig pijn blijven doen, maar gebeurt tenminste niet 30 meter bij me vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |