Stamppot rauwe andijvie met speklapjes en mosterdquote:Op maandag 30 juni 2014 16:32 schreef Uccie het volgende:
Mijn moeder gaf gisteren gemarineerde speklapjes mee, dus die met iets aardappeligs en met groente. Al weet ik nog niet wat.
Dat is ook wel erg lekker en nog net weer voor.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met speklapjes en mosterd
Recept please?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond vadas mártás gehad, een Hongaars gerecht met oorspronkelijk rundvlees in een saus van gepureerde wortel en uien, op smaak gebracht met laurierblad en zwarte peperkorrels. Wij hebben het met kipfilet gemaakt. Erbij aardappeltjes uit de oven. Hongaren eten het eigenlijk met pasta.
Nu knäckebröd met brie, kersen, Forelle-peer.
Hier wil ik eigenlijk ook wel een recept van, dat lijkt me namelijk erg lekker ! En ook cheap (kip, wortel en ui zijn cheap), wat goed nieuws is voor de studentquote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond vadas mártás gehad, een Hongaars gerecht met oorspronkelijk rundvlees in een saus van gepureerde wortel en uien, op smaak gebracht met laurierblad en zwarte peperkorrels. Wij hebben het met kipfilet gemaakt. Erbij aardappeltjes uit de oven. Hongaren eten het eigenlijk met pasta.
Nu knäckebröd met brie, kersen, Forelle-peer.
Dat klinkt lekker zegquote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Skeletor. het volgende:
Mag je wel snijden met zo een mes in die pan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze spaanse tortilla, nog over van gisteren.
[ afbeelding ]
Waarom zou dat niet mogen? Is niet mijn plaatje trouwensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mag je wel snijden met zo een mes in die pan?
Laagje porselein erop zie ik, met een mes kras je dat weg. Gevolg na te vaak zit je bodem steeds vast.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Is niet mijn plaatje trouwens
Okee, zal er aan denken als ik ooit porceleinen servies heb.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Laagje porselein erop zie ik, met een mes kras je dat weg. Gevolg na te vaak zit je bodem steeds vast.
Volgens mij, daarvoor hebben ze van die plastic pizza snijders.
Vanwege een vergeelde broccoli hebben we een prutje van tomaat, haricots verts, courgette, paprika, groene olijf en feta gegeten. Altijd handig, een goed gevulde voorraadkast en vriezerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Broccoli met vegeta en walnoten, schupfnudeln, een bratwurst voor mijn lief en een kaasburger voor mij.
Nouuuu, ik zeg het zelden als het om Ottolenghi gaat, maar dit was toch geen succes hoor. Smaak was op zich prima (zij het niet superbijzonder), maar de textuur was vooral erg droogkorrelig, het at niet echt lekker. Nou hou ik om die reden eigenlijk ook al niet zo van gewone kibbeh, dus het is verder niet zo'n verrassing. Maar toch jammer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef minilot het volgende:
Vanavond de 'open kibbeh' uit Ottolenghi's Jerusalem. Ben benieuwd!
Had ik laatst met zijn aubergine kroketten. Al waren die behoorlijk smakeloos en niet prettig qua structuur .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nouuuu, ik zeg het zelden als het om Ottolenghi gaat, maar dit was toch geen succes hoor. Smaak was op zich prima (zij het niet superbijzonder), maar de textuur was vooral erg droogkorrelig, het at niet echt lekker. Nou hou ik om die reden eigenlijk ook al niet zo van gewone kibbeh, dus het is verder niet zo'n verrassing. Maar toch jammer.
Wat jammer! Die kan van mijn to do lijstje af dusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Nouuuu, ik zeg het zelden als het om Ottolenghi gaat, maar dit was toch geen succes hoor. Smaak was op zich prima (zij het niet superbijzonder), maar de textuur was vooral erg droogkorrelig, het at niet echt lekker. Nou hou ik om die reden eigenlijk ook al niet zo van gewone kibbeh, dus het is verder niet zo'n verrassing. Maar toch jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |