Deed ze wat je vroeg voor een leuk prijsje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef JeffreyH93 het volgende:
Chineesje besteld. Heerlijk, zoals altijd.
Scherp, heel scherp.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Deed ze wat je vroeg voor een leuk prijsje?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Mishu het volgende:
Geprakte aardappelen met spinazie en een karbonaadje...
Lekkere dingetjes voor een barbecue!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond barbecue, kippendijen en oesters. Ik heb nog nooit oesters gegeten, nooit aangedurfd. Ik ben erg benieuwd. Erbij ajvar, Turks brood, uitje, tomaten, paprika.
verstand op nul, ogen dicht en naar binnen laten glijden. Zo heb ik het de eerste keer gegetenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:25 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond barbecue, kippendijen en oesters. Ik heb nog nooit oesters gegeten, nooit aangedurfd. Ik ben erg benieuwd. Erbij ajvar, Turks brood, uitje, tomaten, paprika.
Haringen waren uitverkochtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Activia yoghurtje en 2 beschuitjes kaas/komkommer en beetje ketchup.
Vanmiddag ook ff een broodje haring happen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:53 schreef Jano9 het volgende:
Pijnboompitten, rucola, pesto en spaghetti!
Alsof je Latijns eetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Ole het volgende:
Ik ben weer bij Mr Tong. Net tempura garnalen en dim sum gehad
Helaas...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je Latijns eet
Hier ging het mis met Chili.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:26 schreef Molo het volgende:
Oatcakes met cheddar en blauwe kaas
En een duindoorn likeurtje erbij
zo dat klinkt allemaal erg lekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 08:06 schreef minilot het volgende:
Wedstrijddag!![]()
Aldus Mexicaans en semi-Mexicaans vandaag. Gisteren alvast begonnen aan de horchata, vanmorgen vroeg opgestaan om pan de muerto te bakken, vanmiddag quesedillas en tijdens het voetballen nacho's met pico de gallo en jalapeños uit de oven met drie soorten kaas erin.
Hoe maakte je oma zelf vla?quote:Op zondag 29 juni 2014 10:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
moet je eens proberen deze te pakken te krijgen
[ afbeelding ]
bijna net zo lekker als dat mijn oma hem vroeger zelf maakte.
hun vanillevla ook, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |