quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:05 schreef Cikx het volgende:
Is het mogelijk om films van je computer naar je PS4 te streamen?
Dat is echt zuurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
PS4 is weer binnen van RMA.
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Nog langer wachtenquote:
HAhahAha!1!!!1!!!einz!!11quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef utopie het volgende:
[..]
Vragen ze daar ook 600 euro voor met die bundel ?
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
Sluit PS4 aan start eerste game op en probleem is nog aanwezig en zelfs erger dan eerst.
En bedankt Sony
Wat slechtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:07 schreef Solique het volgende:
En bedankt Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De doos waar hij in zat was niet veel ruimte voor, zat in geklemd en geen beschadigingen aan de doos.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of PostNL die ermee is gaan rammelen...
Het Assassin's Creed syndromequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vandaag watch dogs maar ingeruild voor bf4. Wereld van verschilWatch dogs trok me totaal niet meer. In het begin heel leuk en aardig. Maar uiteindelijk te repetitief imho. Ik vind de graphics van battlefield 4 er veel beter uitzien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
Wat krijg je ervoor dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:16 schreef LordLynx het volgende:
Net gebeld dat Game Mania mijn Ps3 'goedgekeurd' heeft voor de inruilactie, van de week dus ook een PS4 halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |