SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig mee...?
En hier weer verder
[ Bericht 1% gewijzigd door Untermenschlich op 27-06-2014 18:06:33 ]
eensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Tjacka het volgende:
untermenslich ik vind jou een matige troll
Maar ik "troll" niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Tjacka het volgende:
untermenslich ik vind jou een matige troll
Gewoon eten. Alles. In 1 keerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Untermenschlich het volgende:
iemand verstand van cake? ik heb spacecake gebakken maar hij valt helemaal uit elkaar dat ding..
leer koken in culquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:07 schreef Untermenschlich het volgende:
iemand verstand van cake? ik heb spacecake gebakken maar hij valt helemaal uit elkaar dat ding..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Untermenschlich het volgende:
ok hierbij verdwijn ik uit dit forum kan ik ergens mijn account opzeggen?
Na deze reactie zwaai ik u graag uitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:09 schreef Untermenschlich het volgende:
tis eigenlijk ook de meeste saaie forum waar ik ooit geweest ben
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Untermenschlich het volgende:
Dag dag, tot morgenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:11 schreef Untermenschlich het volgende:
Ja, allemaal fijn weekend gewenst!quote:
Eng, maar hier zie ik alle BNW dingetjes wél in, da's al watquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, allemaal fijn weekend gewenst!
En dan met name zondag als de Leeuw hopelijk niet in zijn hempie staat.
Wat een eng schilderij in de OP
Dat is waar. In die zin klopt de tekening wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eng, maar hier zie ik alle BNW dingetjes wél in, da's al wat
Vind de TT enger trouwens!
Hou jij wel van toch, duiveltjes, zweepjes, pang pang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar. In die zin klopt de tekening wel.
Ja, 666 in de TT, dat is me ook niet ontgaan
Was 't wel een beetje zat, elke keer naar die kop van mij te moeten kijkenquote:
Nee maar ik dacht eigenlijk gewoon maar definitief weg. Want ik zit hier inderdaad toch maar te rotzooien, voeg niets toe. Kan ik mijn profiel opzeggen?quote:
Je kan natuurlijk ook gewoon meeposten. We zijn dan wel het saaiste topic volgens jou maar we zijn best lief.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht eigenlijk gewoon maar definitief weg. Want ik zit hier inderdaad toch maar te rotzooien, voeg niets toe. Kan ik mijn profiel opzeggen?
Om even Tjacka een aantal berichten hier voor te citeren met mijn eigen toegevoegde aanvulling .quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:28 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht eigenlijk gewoon maar definitief weg. Want ik zit hier inderdaad toch maar te rotzooien, voeg niets toe. Kan ik mijn profiel opzeggen?
Mag ik er 1 voor mijn dartbord scrumquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was 't wel een beetje zat, elke keer naar die kop van mij te moeten kijken. Wil 'm wel voor je inlijsten op poster formaat voor boven je bed (of naast je, in je bed)?
Klopt jullie zijn wel aardig dat zeker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon meeposten. We zijn dan wel het saaiste topic volgens jou maar we zijn best lief.
Opzeggen gaat niet. Als mensen er geen zin in hebben blijven ze meestal gewoon weg.
Ik snap het niet>quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om even Tjacka een aantal berichten hier voor te citeren met mijn eigen toegevoegde aanvulling .
Ja dat kan!
wij wachten hier wel op een audio file
Untermenschlichquote:
maar lavenderr zei dat het niet kon..? het kan dus wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Untermenschlich
uw profiel,
Het werkt het beste met tape recorder of de opname funktie op je mobiel, aangezien jou mobiel uit het stenen tijdperk komt betwijfel ik of er een opname functie opzit, in dat geval werkt een tape recorder beter, als je klaar bent krijg je van mij het adres van danny in een PM en kan je deze via de post naar hem opsturen, is dat allemaal te lastig kan je dit alsog doen via de mail mogelijkheid van fok en via een microfoon op je pc aansluiten een audio file inspreken.
een andere mogelijkheid is
http://frontpage.fok.nl/report
een raport indienen
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om even Tjacka een aantal berichten hier voor te citeren met mijn eigen toegevoegde aanvulling .
Ja dat kan!
wij wachten hier wel op een audio file
Prima toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:34 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Klopt jullie zijn wel aardig dat zeker.
Niet altijd. En redelijk arrogant. Maar dat ben ik ook.
Ja maar als niet kan opzeggen ben ik bang dat ik steeds maar weer terugkom om een of andere reden
Dat zou best eens kunnen UM.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
duuussss hij zit me in maling te nemen?
nee van het hele FOK forum is BNW dan nog het beste. Dat zegt wel wat he ? hehehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Prima toch?
We hebben allemaal zo onze eigenaardigheden al zitten hier weinig arrogante users volgens mij.
Op de SC dan he?
Tuurlijk goos. Jij mag toch altijd ALLES!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mag ik er 1 voor mijn dartbord scrum![]()
leuke nieuwe UI
Waarheid als een koe! Komt omdat wij de leukste SC hebben dankzij de beste mod die er maar is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
nee van het hele FOK forum is BNW dan nog het beste. Dat zegt wel wat he ? hehehe
Je profiel opzeggen wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
maar lavenderr zei dat het niet kon..? het kan dus wel?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk goos. Jij mag toch altijd ALLES!
En thanks. Google op 'random plaatje' en deze sprak me het meest aan
lavenderr zegt dat het niet kan, zij is moderator, ik vertrouw haar meer. jij bent misschien wel aant trollenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je profiel opzeggen wel.
Alles van jezelf deleten van fok! is wat lastiger, en dat gaan ze hoogstwaarschijnlijk niet doen, reden is dat het veel te veel tijd kost om dit te doen.
Andere opties zijn, al dan niet van tijdelijke aard.
- Je eigen internet kabel door knippen.
- Je pc uit het raam gooien
- de server van FOK! hacken
- de Server van FOK! opzoeken en uit het raam gooien
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarheid als een koe! Komt omdat wij de leukste SC hebben dankzij de beste mod die er maar is.
Boven mijn bed natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was 't wel een beetje zat, elke keer naar die kop van mij te moeten kijken. Wil 'm wel voor je inlijsten op poster formaat voor boven je bed (of naast je, in je bed)?
Ik ook wel! Had maandag nog zoiets van 'nou, dit zal 't wel zijn dan, helaas' maar inmiddels ben ik strijdvaardig. Mexicano's vreten dus zondag!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef theguyver het volgende:
[..]tof kan ik mijn frustratie even uitleven na zondag
als we niet winnen
maar ik heb hoop!!![]()
![]()
![]()
opzeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
lavenderr zegt dat het niet kan, zij is moderator, ik vertrouw haar meer. jij bent misschien wel aant trollen
Ik kan mijn profiel wel opzeggen, schraapt zijn keel en begint in de stem van Morgan Freeman zijn profiel op te lezenquote:
ik krijg hoofdpijn van jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
opzeggen
afzeggen opnoemen, reciteren, zeggen, herhalen, voordragen
Til uw linker been op ten hoogte van uw knie, maak een zwaaiende beweging met uw knie richting en tegen uw salon tafel, het kan zijn dat uw dit proces enkele keren moet herhalen om uiteindelijk tot een gewenst resultaat te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Til uw linker been op ten hoogte van uw knie, maak een zwaaiende beweging met uw knie richting en tegen uw salon tafel, het kan zijn dat uw dit proces enkele keren moet herhalen om uiteindelijk tot een gewenst resultaat te komen.
Nadat u dit gedaan heeft zal u waarschijnlijk geen hoofdpijn meer hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehm verspreiden op FOK! of ..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Verspreiden maar, kijken hoe ver ie deze keer komt (en let op, links onderin).
Done!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar jij maar wil lekkere guyvie van me.
Haha! Waar is dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Done!
A friend of me asked for a project of him if we can spread this picture as much as we can to see how far the support for the dutch soccer team goes in the world!
please spread this picture if you support the Netherlands in the upcoming match against Mexico this Sunday!
Thanks for your support!
FB hij is nu beland in Oostenrijk hong kong en Noorwegen en verassend genoeg Spanjequote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
FB hij is nu beland in Oostenrijk hong kong en Noorwegen en verassend genoeg Spanje
ken nog mensen in de VS filipijnen Dubai en bijna elk land in Europa en zelfs een paar in afrika, maar dan moeten ze wel delen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]Hoe gaaf! De BNW SC gaat internationaaaaaal
Ik zie 'm vanzelf weer verschijnen in mijn Facebookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ken nog mensen in de VS filipijnen Dubai en bijna elk land in Europa en zelfs een paar in afrika, maar dan moeten ze wel delen he
Ik zie ze net, wel op rtl 5.quote:
quote:
Lavjequote:
Nee, dat is waar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lavje
Maar het topic is nog niet zo oud.
Inso gaat ook helpen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar als het zover is geef ik aan gil aan jou en Inso. Ok?
Ja er staat een ander plaatje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Inso gaat ook helpen?
En ik zie dat er al een ander plaatje staat.
Is helemaal vrij.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:44 schreef essnhills het volgende:
Zij er al ideeën wat er in de nieuwe OP moet komen?
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik moet hier natuurlijk even op reageren. Ik zie dat de 666 die ik verstopt had is weggehaald.
Voor een groepje mensen dat continue iedereen en alles belachelijk maakt die ook maar iets durven suggereren omtrent Satanisme en dat soort "bovennatuurlijke zaken" zijn jullie toch aardig bang dan ! he he!?
Best wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
Ik moet hier natuurlijk even op reageren. Ik zie dat de 666 die ik verstopt had is weggehaald.
Voor een groepje mensen dat continue iedereen en alles belachelijk maakt die ook maar iets durven suggereren omtrent Satanisme en dat soort "bovennatuurlijke zaken" zijn jullie toch aardig bang dan ! he he!?
Je geeft me gelijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best wel ja
En ja je hebt gelijk . Eerlijk is eerlijk.
??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
oh we hebben er nog een. Wat is er? De zinsconstructie loopt niet helemaal lekker he?.. Mee eens.quote:
Enlighten mequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:14 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Hm.. hoe kan ik je verder helpen?
Alleen ons aller Lavje begrijpt je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
oh we hebben er nog een. Wat is er? De zinsconstructie loopt niet helemaal lekker he?.. Mee eens.
Hoi.quote:
Sorry, maar ben nu wel een beetje klaar met je. Hou je eens even koest en praat eens mee, in plaats van te zuigen enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:17 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
oh we hebben er nog een. Wat is er? De zinsconstructie loopt niet helemaal lekker he?.. Mee eens.
Ja maar er valt niets mee te praten.. ik bedoel inhoudelijk dan..leeg! je bent gru-we-lijk saai jij. zo het is gezegd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, maar ben nu wel een beetje klaar met je. Hou je eens even koest en praat eens mee, in plaats van te zuigen enzo.
Wellicht een beetjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR zei dat je hem een beetje hebt gepest, klopt dit?
Zo jammer dit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja maar er valt niets mee te praten.. ik bedoel inhoudelijk dan..leeg! je bent gru-we-lijk saai jij. zo het is gezegd.
Natúúrlijk heb ik gekeken in de hoop jullie te kunnen zien. Zetten ze jullie achter zo'n %$^&*schermquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Konijntjes plagen, kusjes vragen!
[..]
Had je ons nog gezien woensdag of heb je niet gekeken?
Ik was vannacht de eerste om hem te feliciteren in het lopende wedstrijdtopic. Ik weet alleen niet of hij dat heeft gelezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie missen trouwens het topic van jullie voormalig mod:
VBL / Feliciteer hier ajacied4lf met zijn verjaardag!
Ik heb Karina live gespotquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natúúrlijk heb ik gekeken in de hoop jullie te kunnen zien. Zetten ze jullie achter zo'n %$^&*scherm
Ik alleen Karina. En dat lekkertje naast haar was ? Mortax?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Karina live gespot![]()
![]()
En johannes en LR achteraf.
Ik zat niet achter een scherm hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natúúrlijk heb ik gekeken in de hoop jullie te kunnen zien. Zetten ze jullie achter zo'n %$^&*scherm
Karina deed niet veel moeite zich te verbergenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Karina live gespot![]()
![]()
En johannes en LR achteraf.
Dat kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina deed niet veel moeite zich te verbergen
Heb eerste 5 afleveringen gekeken deze avondquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds verder kijken. De pilot was erg tof.
kijkt makkelijk wegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond suits een beetje veel van het zelfde eigenlijk, ben na een seizoen gekapt ofzo.
ken ik niet waar gaat het overquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik De Dominee. Met mijn neefje. Hou af en toe een hand voor zijn ogen als het té wordt.
neequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Untermenschlich het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:58 schreef Lavenderr het volgende:
Truste schatties . Neefje's oogjes vallen dicht dus hij gaat onder de wol.
En ik dan ook maar![]()
Tot morgen
John oliverquote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
FIFA
Hij is wel heel kritisch over FIFA(o.a ze betalen niet eens 1 belasting in Brazilië).Wist niet eens dat hun politieke macht even erg is als die van IOC of zelfs een multinational.
1 van de stadions is midden in de Amazone regenwoud,met een kostenplaatje van $270 miljoen voor maar 4 wedstrijden. In een stad zonder voetbalclub.![]()
Niets nieuws maar wel in een grappig jasjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 03:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
FIFA
Hij is wel heel kritisch over FIFA(o.a ze betalen niet eens 1 belasting in Brazilië).Wist niet eens dat hun politieke macht even erg is als die van IOC of zelfs een multinational.
1 van de stadions is midden in de Amazone regenwoud,met een kostenplaatje van $270 miljoen voor maar 4 wedstrijden. In een stad zonder voetbalclub.![]()
was er zon? Hier heel weinigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:09 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik val weer in kosten want m'n GSM heeft het begeven (LG Cookie)
ik wil graag een Sony Xperia maar lees dat het nogal prutstelefoons zijn. ik heb niet zo'n groot budget maar het komt goed!
gisteren te lang in de zon gelegen
chinaphonequote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:09 schreef sararaats het volgende:
![]()
ik val weer in kosten want m'n GSM heeft het begeven (LG Cookie)
ik wil graag een Sony Xperia maar lees dat het nogal prutstelefoons zijn. ik heb niet zo'n groot budget maar het komt goed!
gisteren te lang in de zon gelegen
Zo die zijn goedkoop! Zou zweren dat ik mijn Samsung s3 zagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:00 schreef Tjacka het volgende:
voor een kleine portemonnee
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-916103.html
voor een iets grotere
http://www.banggood.com/J(...)tphone-p-922808.html
voor nog iets grotere
http://tweakers.net/nieuw(...)lfotos-te-maken.html
Ik moet ook boodschappen doen maar blijf plakken want ik wil de TT zien. Helaas regen nu dus ga ik maar snel even.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:10 schreef sararaats het volgende:
wat de GSM betreft, ik regel het wel via m'n broer
zo boodschappen zijn gedaan
Hoooi Lavquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeimorgen Div
Ja, het ging even snel. Hectisch momentje
Vanwaar de feeststemming Div? Iets leuks voor de boeg?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoooi Lav
Ben in een feeststemmingmaar is nog te vroeg om te feesten
dagje chillenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi!
Zometeen de GP in Assen. Dat wordt top!
Kippenvel.
Oe wat knap!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dagje chillen
het stoppen met roken valt mij wel zwaar
jammer dat je van je omgeving hoor dat het niet verslavend is enzoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oe wat knap!
Ja lijkt mij onwijs moeilijk.
Dat zijn waarschijnlijk verstokte rokers die dat gewoon niet willen weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jammer dat je van je omgeving hoor dat het niet verslavend is enzo
maja
nee van mensen die juist niet rokenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk verstokte rokers die dat gewoon niet willen weten.
Leuke dag gehad gisteren en dat ga ik vandaag voortzettenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar de feeststemming Div? Iets leuks voor de boeg?
Groot gelijk! Vasthouden die flowquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Leuke dag gehad gisteren en dat ga ik vandaag voortzetten![]()
die lezen op internet dat het lichamelijk niet verslavend isquote:
Zeker zekerquote:
Volhouden Tjack! Komt goedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die lezen op internet dat het lichamelijk niet verslavend is
nou ik zou er nu wel een lusten
of twee
Sommige mensen zijn ook niet echt slim. Sorry. Iedereen weet dat roken een van de verslavendste dingen is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of twee
Oh de start zo van de GP. Ik lig voor de buisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker zekerwel jammer van het weer nu.. Maargoed
party hardy want het is weekend!
Oe veel plezierquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh de start zo van de GP. Ik lig voor de buis
in alle vriendelijkheid zou ik je willen aanraden, mocht het je nog zwaarder vallen om Stoppen met roken van Allen Carr te lezen, mocht je dat niet al gedaan hebben. Ik ben vond stoppen met behulp daarvan verbazingwekkend eenvoudig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of twee
het zit tussen je oren en dat soort dingenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niet echt slim. Sorry. Iedereen weet dat roken een van de verslavendste dingen is.
Probeer vol te houden Tjack. Je kan het
Een sigaret zit ook tussen je oren. Gewoon niet luisteren naar dit gepraat en je eigen plan trekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zit tussen je oren en dat soort dingen
zal best
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het zit tussen je oren en dat soort dingen
zal best
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:
Scrumie je plaatje heeft xi-an in China bereikt
Dat schrééuwt om pics !quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Net even nieuwe kleren wezen shoppen. Nu ben ik echt weer de bom.
Top!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ik ze aan heb en eraan denk zal ik je wat pics dm'en
Echt hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
..en op een dag denk je "Kom, laat ik eens gaan joyriden met een pantservoertuig" .![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)servoertuig-a28.html
Wat zou hij van plan geweest zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
..en op een dag denk je "Kom, laat ik eens gaan joyriden met een pantservoertuig" .![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
Stomme verlenging, mijn planning gaat in de war. Moet nog jointje, toiletteren, en verlenging kijken allemaal voor 20:30
Hoop het ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:19 schreef theguyver het volgende:
[..]echt he, hoop dat chillie door gaat ligt het fifa schema op zijn gat
Ow oeps die e moet er afquote:
Dat trekken we toch niet? Nog 3!!! van die bloedstollende wedstrijden. En WIJ zijn erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
Stomme verlenging, mijn planning gaat in de war. Moet nog jointje, toiletteren, en verlenging kijken allemaal voor 20:30
Heerlijk was het! En dan zo ook nog Colombia - Uruguay. Dat word ook weer smullen denk ikquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat trekken we toch niet? Nog 3!!! van die bloedstollende wedstrijden. En WIJ zijn erbij![]()
Ik neem een handje oxazepam hoor. En voor de zekerheid een borrel erbij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heerlijk was het! En dan zo ook nog Colombia - Uruguay. Dat word ook weer smullen denk ik
Bazencombiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ik neem een handje oxazepam hoor. En voor de zekerheid een borrel erbij.
dat denken er wel meer.quote:
Is goed B. Ben er aan toe. Eerlijkheid gebiedt me te bekennen dat ik al een halve fles op heb, maar die andere helft mag ook wel. Proost Bquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
dat denken er wel meer.
miss dat ze met geluk de halve finale halen maar daar stopt het wel.
Hoi trouwens L. Zullen we even een wijntje doen?
kill the bottle zou ik zeggen dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is goed B. Ben er aan toe. Eerlijkheid gebiedt me te bekennen dat ik al een halve fles op heb, maar die andere helft mag ook wel. Proost B
Is wel de bedoeling. Jij?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
kill the bottle zou ik zeggen dan.
Proost.
nog naar de kroeg?
Nee was niet de plannen. Vandaag bewust kort geslapen zodat ik vannacht kan slapen. Morgen overdag eens wat ondernemen ipv op bed liggenquote:
Heh bah wat verstandig .quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee was niet de plannen. Vandaag bewust kort geslapen zodat ik vannacht kan slapen. Morgen overdag eens wat ondernemen ipv op bed liggen
Haaaaai.quote:
Dat heb ik je vaker horen zeggen guyviequote:Op zondag 29 juni 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
zo was wel weer leuk feestje, en ook de laatste voor de komende 2 maand
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik je vaker horen zeggen guyvie
GP?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:15 schreef theguyver het volgende:
[..]true
maar goed heb het de komende tijd veel te druk met GP
http://www.geuzenpop.nlquote:
New Orleans he, veel voodooo en shit, dus ze zijn er nog niet zo zeker van of ze dood zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Sensatieberichtgeving:
http://www.nujij.nl/algem(...)ebied.28668500.lynkx
lees je verder gaat het om 7 gewonden.
Haha. Nou niet voor de gewonde doden natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
Sensatieberichtgeving:
http://www.nujij.nl/algem(...)ebied.28668500.lynkx
lees je verder gaat het om 7 gewonden.
Ben skeptischquote:Op zondag 29 juni 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen Inso. Jouw voorspelling voor vanavond ?
Ik schommel heel erg. Begin van de week dacht ik 'kansloos'. Rest van de week "we pakken ze". En nu zit ik ertussen in maar dat komt door de spanning denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja man!
Heb er wel vertrouwen in. Jij?
Bedanktquote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ons gaan verslikken in die Mexicano's.
Dichter bij dan je denkt!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedanktnu moet ik door de regen naar de snackbar
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dichter bij dan je denkt!
[ afbeelding ]
We zullen zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schommel heel erg. Begin van de week dacht ik 'kansloos'. Rest van de week "we pakken ze". En nu zit ik ertussen in maar dat komt door de spanning denk ik
Klopt.. we zien het vanavondquote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik heb toch het idee dat het systeem wat ze spelen ze best ver kann brengen. Ik hoor mensen altijd zeggen over andere ploegen dat ze in het toernooi moeten groeien. ...dus dat zal voor Nederland ookwwel gelden dan.
Het gaat er om spannen. Maar ik denk ook wel dat het ze aan zelfverzekerheid niet ontbreekt. Drie keer winnen is daar goed voor. Laat het geen zelfoverschatting worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik heb toch het idee dat het systeem wat ze spelen ze best ver kann brengen. Ik hoor mensen altijd zeggen over andere ploegen dat ze in het toernooi moeten groeien. ...dus dat zal voor Nederland ookwwel gelden dan.
Idd leuk!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef Scrummie het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-elusive-trophy.html
Leuk artikel dit, inhakend op de discussie die er álleen maar in Nederland kan zijn.
16 miljoen bondscoaches hequote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef Scrummie het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-elusive-trophy.html
Leuk artikel dit, inhakend op de discussie die er álleen maar in Nederland kan zijn.
Als het verdiend is maakt dat me ook niet uitquote:Op zondag 29 juni 2014 17:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Helaas, dat word met 2-1 verliezen straks.
Het voordeel van iets negatief bekijken is dat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Helaas, dat word met 2-1 verliezen straks.
En HOE hebben we gemerkt tegen Spanjequote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het voordeel van iets negatief bekijken is dat het alleen maar mee kan vallen.
Ja dat is waarquote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het voordeel van iets negatief bekijken is dat het alleen maar mee kan vallen.
Stel je voor dat we in de finale komen en dan tegenover Duitsland komen te staan. Kunnen we 40 jaar later revanche nemenquote:
Dan ga ik kapot hoor! Spanning was nu al om te snijden, finale... weet nog exact die van 4 jaar geleden. Ondanks de afloopquote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel je voor dat we in de finale komen en dan tegenover Duitsland komen te staan. Kunnen we 40 jaar later revanche nemen![]()
Ik liep naar de keuken ging iets onzinnigs doen. Liep de tuin in. Langste 4 minuten van mijn leven. Hart klopte zo snel dat ik dacht dat ik 100km gerend had .quote:Op zondag 29 juni 2014 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ga ik kapot hoor! Spanning was nu al om te snijden, finale... weet nog exact die van 4 jaar geleden. Ondanks de afloop
Geweldig, zo'n sfeer in de buurtquote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik liep naar de keuken ging iets onzinnigs doen. Liep de tuin in. Langste 4 minuten van mijn leven. Hart klopte zo snel dat ik dacht dat ik 100km gerend had .
Een buurman hier heeft bij elk doelpunt van ons vuurwerk en ik merkte dat hij het zwaarste bewaard had voor daarstraks. BOEMMMMM.![]()
![]()
![]()
Het is echt een verbroederingsfeest. Hartstikke leuk toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n sfeer in de buurt. Hier ook hoor, al vertrekt iedereen hier in dit dorp naar "de rotonde" (een begrip sinds het EK in 2000) om daar de boel af te breken (daarom zit ik nog thuis)
Hahahaha.. schitterend is datquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt een verbroederingsfeest. Hartstikke leuk toch?
Zo leer je je buren ook beter kennen.
Iemand hier was zijn vlaggetjes al binnen aan het halen en nu hangen ze er weeropportunist
Toch krijgt je hart het zwaar te verduren he?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha.. schitterend is dat. Aaaah dit is het leukste hoor, laatste minuut winnen! Man man, magisch
Ja, ik denk dat er weer een aantal mensen wat jaartjes kunnen afstrepen, je word echt 5 tot 10 jaar ouder bij zon wedstrijd, hahaha.. Ben nog helemaal euforisch hahaha..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch krijgt je hart het zwaar te verduren he?
Want wat was het slecht die eerste helft en een groot gedeelte van de tweede helft .
En dan wéér op het laatst gaan scoren. En winnen.
Ja echt. Dat geloof ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er weer een aantal mensen wat jaartjes kunnen afstrepen, je word echt 5 tot 10 jaar ouder bij zon wedstrijd, hahaha.. Ben nog helemaal euforisch hahaha..
Hoe 3 minuten een wereld van verschil kunnen makenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Dat geloof ik ook.
Voor hetzelfde geld zaten we nu diep treurig te schelden op Lowie en Sneijder en hoe slecht dit en hoe treurig dat
De emotiesquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe 3 minuten een wereld van verschil kunnen maken. Dat is ook het schitterende van voetbal he
.
Party timequote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De emoties![]()
![]()
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. En dan dit keer in omgekeerde volgorde
Jan Mulder was ook niet lovend over hem bij jullie op tv.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef UncleScorp het volgende:
Robben nu al kop van jut
[ afbeelding ]
Oranje-aanvaller Arjan Robben heeft het verkorven bij veel twitteraars. Volgens hen zette de speler van Bayern München het op een duiken en lokte hij dus onterecht, maar met succes, een strafschop uit. Door de door Klaas-Jan Huntelaar omgezette penalty heeft Nederland Mexico uit het WK Voetbal gekegeld. Robben kan volgens boze twitteraars maar meteen een carrièreswitch overwegen en het proberen als schoonspringer. Een overzicht.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)al-kop-van-jut.dhtml
Blij dat we door zijn. Ondanks slecht spel de eerste helft. 'We' maken het altijd goed in de laatste minuten. Dat gaat dan wel weer ten koste van ons hart, maar goed. Dat is de prijs die we ervoor betalen.quote:
jup, maar wat een wedstrijd vriendin die al week overtijd was kreeg er weeen van en is nu al even in ziekenhuis.. anders had ze morgen al gemoeten, dan zouden ze dat in ziekenhuis gaan opwekken.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef UncleScorp het volgende:
Robben blijft een keivoetballer natuurlijk en zijn showkes nemen we er wel bij.
Benieuwd voor Belgie dinsdag![]()
We gaan allemaal duimen voor de Belgen vanzelfsprekendquote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef UncleScorp het volgende:
Robben blijft een keivoetballer natuurlijk en zijn showkes nemen we er wel bij.
Benieuwd voor Belgie dinsdag![]()
NL gaat door vanwege goed voetbal, Belgie vanwege mazzelquote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
We gaan allemaal duimen voor de Belgen vanzelfsprekend.
je kan zo maar de finale halenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blij dat we door zijn. Ondanks slecht spel de eerste helft. 'We' maken het altijd goed in de laatste minuten. Dat gaat dan wel weer ten koste van ons hart, maar goed. Dat is de prijs die we ervoor betalen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef theguyver het volgende:
n robben werd wel duidelijk pootje gehaakt, handig die wk app kan je de beelden van verschillende kanten kijken
Ja, dat zou zomaar kunnen. En ik hoop dan zó dat we dan tegenover Duitsland staan en dan is het paybacktime voor 1974. Dat zou helemaal geweldig zijn.quote:
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou zomaar kunnen. En ik hoop dan zó dat we dan tegenover Duitsland staan en dan is het paybacktime voor 1974. Dat zou helemaal geweldig zijn.
een mens mag dromen
Een week overtijd en dan al weeën of begrijp ik hier iets niet goed?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup, maar wat een wedstrijd vriendin die al week overtijd was kreeg er weeen van en is nu al even in ziekenhuis.. anders had ze morgen al gemoeten, dan zouden ze dat in ziekenhuis gaan opwekken.
zo dom was het dus nietquote:Op zondag 29 juni 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook al werd hij geraakt
drie keer te overdreven gaan liggen
zo dom
Ze was vorige week uit gerekend, dus een week over tijd, en de verloskundige had gezegd als kindje er zondag nog niet is gaan ze morgen weeen opwekken, nu hoorde ik dat ze weeen kreeg tijdens de wedstrijd!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een week overtijd en dan al weeën of begrijp ik hier iets niet goed?
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, kan niet wachten op Costa Rica- Nederland
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerste beelden hoe ze Suarez opvingen in Uruguay!
[ afbeelding ]
De tandjes zegquote:Op maandag 30 juni 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |