Stel je voor dat we in de finale komen en dan tegenover Duitsland komen te staan. Kunnen we 40 jaar later revanche nemenquote:
Dan ga ik kapot hoor! Spanning was nu al om te snijden, finale... weet nog exact die van 4 jaar geleden. Ondanks de afloopquote:Op zondag 29 juni 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stel je voor dat we in de finale komen en dan tegenover Duitsland komen te staan. Kunnen we 40 jaar later revanche nemen![]()
Ik liep naar de keuken ging iets onzinnigs doen. Liep de tuin in. Langste 4 minuten van mijn leven. Hart klopte zo snel dat ik dacht dat ik 100km gerend had .quote:Op zondag 29 juni 2014 20:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ga ik kapot hoor! Spanning was nu al om te snijden, finale... weet nog exact die van 4 jaar geleden. Ondanks de afloop
Geweldig, zo'n sfeer in de buurtquote:Op zondag 29 juni 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik liep naar de keuken ging iets onzinnigs doen. Liep de tuin in. Langste 4 minuten van mijn leven. Hart klopte zo snel dat ik dacht dat ik 100km gerend had .
Een buurman hier heeft bij elk doelpunt van ons vuurwerk en ik merkte dat hij het zwaarste bewaard had voor daarstraks. BOEMMMMM.![]()
![]()
![]()
Het is echt een verbroederingsfeest. Hartstikke leuk toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geweldig, zo'n sfeer in de buurt. Hier ook hoor, al vertrekt iedereen hier in dit dorp naar "de rotonde" (een begrip sinds het EK in 2000) om daar de boel af te breken (daarom zit ik nog thuis)
Hahahaha.. schitterend is datquote:Op zondag 29 juni 2014 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt een verbroederingsfeest. Hartstikke leuk toch?
Zo leer je je buren ook beter kennen.
Iemand hier was zijn vlaggetjes al binnen aan het halen en nu hangen ze er weeropportunist
Toch krijgt je hart het zwaar te verduren he?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha.. schitterend is dat. Aaaah dit is het leukste hoor, laatste minuut winnen! Man man, magisch
Ja, ik denk dat er weer een aantal mensen wat jaartjes kunnen afstrepen, je word echt 5 tot 10 jaar ouder bij zon wedstrijd, hahaha.. Ben nog helemaal euforisch hahaha..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch krijgt je hart het zwaar te verduren he?
Want wat was het slecht die eerste helft en een groot gedeelte van de tweede helft .
En dan wéér op het laatst gaan scoren. En winnen.
Ja echt. Dat geloof ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er weer een aantal mensen wat jaartjes kunnen afstrepen, je word echt 5 tot 10 jaar ouder bij zon wedstrijd, hahaha.. Ben nog helemaal euforisch hahaha..
Hoe 3 minuten een wereld van verschil kunnen makenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Dat geloof ik ook.
Voor hetzelfde geld zaten we nu diep treurig te schelden op Lowie en Sneijder en hoe slecht dit en hoe treurig dat
De emotiesquote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe 3 minuten een wereld van verschil kunnen maken. Dat is ook het schitterende van voetbal he
.
Party timequote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De emoties![]()
![]()
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. En dan dit keer in omgekeerde volgorde
Jan Mulder was ook niet lovend over hem bij jullie op tv.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef UncleScorp het volgende:
Robben nu al kop van jut
[ afbeelding ]
Oranje-aanvaller Arjan Robben heeft het verkorven bij veel twitteraars. Volgens hen zette de speler van Bayern München het op een duiken en lokte hij dus onterecht, maar met succes, een strafschop uit. Door de door Klaas-Jan Huntelaar omgezette penalty heeft Nederland Mexico uit het WK Voetbal gekegeld. Robben kan volgens boze twitteraars maar meteen een carrièreswitch overwegen en het proberen als schoonspringer. Een overzicht.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)al-kop-van-jut.dhtml
Blij dat we door zijn. Ondanks slecht spel de eerste helft. 'We' maken het altijd goed in de laatste minuten. Dat gaat dan wel weer ten koste van ons hart, maar goed. Dat is de prijs die we ervoor betalen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |