jup, maar wat een wedstrijd vriendin die al week overtijd was kreeg er weeen van en is nu al even in ziekenhuis.. anders had ze morgen al gemoeten, dan zouden ze dat in ziekenhuis gaan opwekken.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef UncleScorp het volgende:
Robben blijft een keivoetballer natuurlijk en zijn showkes nemen we er wel bij.
Benieuwd voor Belgie dinsdag![]()
We gaan allemaal duimen voor de Belgen vanzelfsprekendquote:Op zondag 29 juni 2014 21:23 schreef UncleScorp het volgende:
Robben blijft een keivoetballer natuurlijk en zijn showkes nemen we er wel bij.
Benieuwd voor Belgie dinsdag![]()
NL gaat door vanwege goed voetbal, Belgie vanwege mazzelquote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
We gaan allemaal duimen voor de Belgen vanzelfsprekend.
je kan zo maar de finale halenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blij dat we door zijn. Ondanks slecht spel de eerste helft. 'We' maken het altijd goed in de laatste minuten. Dat gaat dan wel weer ten koste van ons hart, maar goed. Dat is de prijs die we ervoor betalen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:33 schreef theguyver het volgende:
n robben werd wel duidelijk pootje gehaakt, handig die wk app kan je de beelden van verschillende kanten kijken
Ja, dat zou zomaar kunnen. En ik hoop dan zó dat we dan tegenover Duitsland staan en dan is het paybacktime voor 1974. Dat zou helemaal geweldig zijn.quote:
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou zomaar kunnen. En ik hoop dan zó dat we dan tegenover Duitsland staan en dan is het paybacktime voor 1974. Dat zou helemaal geweldig zijn.
een mens mag dromen
Een week overtijd en dan al weeën of begrijp ik hier iets niet goed?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup, maar wat een wedstrijd vriendin die al week overtijd was kreeg er weeen van en is nu al even in ziekenhuis.. anders had ze morgen al gemoeten, dan zouden ze dat in ziekenhuis gaan opwekken.
zo dom was het dus nietquote:Op zondag 29 juni 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook al werd hij geraakt
drie keer te overdreven gaan liggen
zo dom
Ze was vorige week uit gerekend, dus een week over tijd, en de verloskundige had gezegd als kindje er zondag nog niet is gaan ze morgen weeen opwekken, nu hoorde ik dat ze weeen kreeg tijdens de wedstrijd!quote:Op zondag 29 juni 2014 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een week overtijd en dan al weeën of begrijp ik hier iets niet goed?
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
echt he, kan niet wachten op Costa Rica- Nederland
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eerste beelden hoe ze Suarez opvingen in Uruguay!
[ afbeelding ]
De tandjes zegquote:Op maandag 30 juni 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |