Ik schommel heel erg. Begin van de week dacht ik 'kansloos'. Rest van de week "we pakken ze". En nu zit ik ertussen in maar dat komt door de spanning denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 14:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja man!
Heb er wel vertrouwen in. Jij?
Bedanktquote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ons gaan verslikken in die Mexicano's.
Dichter bij dan je denkt!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Bedanktnu moet ik door de regen naar de snackbar
quote:Op zondag 29 juni 2014 14:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dichter bij dan je denkt!
[ afbeelding ]
We zullen zien.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik schommel heel erg. Begin van de week dacht ik 'kansloos'. Rest van de week "we pakken ze". En nu zit ik ertussen in maar dat komt door de spanning denk ik
Klopt.. we zien het vanavondquote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik heb toch het idee dat het systeem wat ze spelen ze best ver kann brengen. Ik hoor mensen altijd zeggen over andere ploegen dat ze in het toernooi moeten groeien. ...dus dat zal voor Nederland ookwwel gelden dan.
Het gaat er om spannen. Maar ik denk ook wel dat het ze aan zelfverzekerheid niet ontbreekt. Drie keer winnen is daar goed voor. Laat het geen zelfoverschatting worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik heb toch het idee dat het systeem wat ze spelen ze best ver kann brengen. Ik hoor mensen altijd zeggen over andere ploegen dat ze in het toernooi moeten groeien. ...dus dat zal voor Nederland ookwwel gelden dan.
Idd leuk!quote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef Scrummie het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-elusive-trophy.html
Leuk artikel dit, inhakend op de discussie die er álleen maar in Nederland kan zijn.
16 miljoen bondscoaches hequote:Op zondag 29 juni 2014 14:51 schreef Scrummie het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-elusive-trophy.html
Leuk artikel dit, inhakend op de discussie die er álleen maar in Nederland kan zijn.
Als het verdiend is maakt dat me ook niet uitquote:Op zondag 29 juni 2014 17:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Helaas, dat word met 2-1 verliezen straks.
Het voordeel van iets negatief bekijken is dat het alleen maar mee kan vallen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Helaas, dat word met 2-1 verliezen straks.
En HOE hebben we gemerkt tegen Spanjequote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het voordeel van iets negatief bekijken is dat het alleen maar mee kan vallen.
Ja dat is waarquote:Op zondag 29 juni 2014 17:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het voordeel van iets negatief bekijken is dat het alleen maar mee kan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |