opzeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:54 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
lavenderr zegt dat het niet kan, zij is moderator, ik vertrouw haar meer. jij bent misschien wel aant trollen
Ik kan mijn profiel wel opzeggen, schraapt zijn keel en begint in de stem van Morgan Freeman zijn profiel op te lezenquote:
ik krijg hoofdpijn van jequote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
opzeggen
afzeggen opnoemen, reciteren, zeggen, herhalen, voordragen
Til uw linker been op ten hoogte van uw knie, maak een zwaaiende beweging met uw knie richting en tegen uw salon tafel, het kan zijn dat uw dit proces enkele keren moet herhalen om uiteindelijk tot een gewenst resultaat te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Til uw linker been op ten hoogte van uw knie, maak een zwaaiende beweging met uw knie richting en tegen uw salon tafel, het kan zijn dat uw dit proces enkele keren moet herhalen om uiteindelijk tot een gewenst resultaat te komen.
Nadat u dit gedaan heeft zal u waarschijnlijk geen hoofdpijn meer hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehm verspreiden op FOK! of ..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Verspreiden maar, kijken hoe ver ie deze keer komt (en let op, links onderin).
Done!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar jij maar wil lekkere guyvie van me.
Haha! Waar is dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Done!
A friend of me asked for a project of him if we can spread this picture as much as we can to see how far the support for the dutch soccer team goes in the world!
please spread this picture if you support the Netherlands in the upcoming match against Mexico this Sunday!
Thanks for your support!
FB hij is nu beland in Oostenrijk hong kong en Noorwegen en verassend genoeg Spanjequote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
FB hij is nu beland in Oostenrijk hong kong en Noorwegen en verassend genoeg Spanje
ken nog mensen in de VS filipijnen Dubai en bijna elk land in Europa en zelfs een paar in afrika, maar dan moeten ze wel delen hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]Hoe gaaf! De BNW SC gaat internationaaaaaal
Ik zie 'm vanzelf weer verschijnen in mijn Facebookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ken nog mensen in de VS filipijnen Dubai en bijna elk land in Europa en zelfs een paar in afrika, maar dan moeten ze wel delen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |