Niet helemaal juist, de openbaring over jou is tot mij vorig week gekomen door een newbie user in het moslim vragen topic.quote:
Ow, die openbaring is dan nog niet tot mijzelf gekomen. Enige ruis op de lijn wellicht?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:21 schreef Triggershot het volgende:
Niet helemaal juist, de openbaring over jou is tot mij vorig week gekomen door een newbie user in het moslim vragen topic.
Post aangepast.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:22 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ow, die openbaring is dan nog niet tot mijzelf gekomen. Enige ruis op de lijn wellicht?
Rot lekker op met je islampropagandaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doe ik met enige regelmaat. Kijk maar eens om je heen. Overal lieve dames met hoofddoekjes, islamitische scholen, moskee hier en daar.
Inderdaad, zo anti-Islamitisch dat ze andere mensen het hoofd afhakken en vrouwen onderdrukken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De terroristen doen het uit naam van Allah he.
Ik kan daar ook niets aan doen. Al Qaida, ISIS zijn altijd nog islamitische groeperingen.
Adnan Oktar is dan wel weer uitschot van de Islamitische wereld en wetenschap btw.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:50 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Inderdaad, zo anti-Islamitisch dat ze andere mensen het hoofd afhakken en vrouwen onderdrukken.
Gelukkig ben jij niet op deze wereld om te oordelen wie uitschot en en wie niet. Sterker nog, de woorden die jij over een ander vertelt komen als een boemerang weer bij je terug.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Adnan Oktar is dan wel weer uitschot van de Islamitische wereld en wetenschap btw.
Ben je op je kleine pikkie getrapt na je sekteleider is beledigd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet op deze wereld om te oordelen wie uitschot en en wie niet. Sterker nog, de woorden die jij over een ander vertelt komen als een boemerang weer bij je terug.
Het leven is een spiegel, zoals jij een ander ziet ben je in feite zelf.
Robert M is een vuile kinderverkrachter, nu ben ik ook een kinderverkrachter?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:53 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet op deze wereld om te oordelen wie uitschot en en wie niet. Sterker nog, de woorden die jij over een ander vertelt komen als een boemerang weer bij je terug.
Het leven is een spiegel, zoals jij een ander ziet ben je in feite zelf.
Je taalgebruik is kenmerkend, jij bent echt een prachtvoorbeeld voor de Islam.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je op je kleine pikkie getrapt na je sekteleider is beledigd?
Hij is geen moslim.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Je taalgebruik is kenmerkend, jij bent echt een prachtvoorbeeld voor de Islam.
Nee Oktar is een boegbeeld voor Islamitische principes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:56 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Je taalgebruik is kenmerkend, jij bent echt een prachtvoorbeeld voor de Islam.
Als er mensen zijn die een strafrechtelijke daad hebben gepleegd zal de staat deze mensen hun gepaste (gevangenis) straf geven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Robert M is een vuile kinderverkrachter, nu ben ik ook een kinderverkrachter?
Waar zie jij dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef Jigzoz het volgende:
O, krijgen we nu moslims die elkaar gaan vertellen dat ze geen moslim zijn?
Dat is de essentie van het moslim zijn zo blijkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:58 schreef Jigzoz het volgende:
O, krijgen we nu moslims die elkaar gaan vertellen dat ze geen moslim zijn?
Welnee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Daar dacht ik hierboven het beginpunt van te zien.
Welke examens bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef Snakey het volgende:
Dit soort topics herinnert me altijd dat we examens aan leerlingen zijn gaan aanpassen, ipv leerlingen aan examens.
Het zou inderdaad kunnen dat specifieke informatie uit de media invloed heeft. Echter hebben de strubbels in Noord-Ierland tussen de protestanten en katholieken ook niet gezorgd dat wij bang voor het christendom werden. Sterker nog, ik ken niemand die hier bang is voor christelijke terroristen. En dat is ook niet zo vreemd, aangezien we hier het christendom beter kennen dan de islam, waardoor we dus makkelijker de nuances zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de vraagsteller weet donders goed dat de mensen met een bepaald beeld van de islam zitten he.
De media-islam, de ISIS terroristen, de vrouwenonderdrukkingen, homo,s die opgehangen worden enz.
Dat is alleen niet de islam. De islam bestaat niet.
In mijn omgeving worden christenen anders vaak gekoppeld aan kinderverkrachting en babymoordenaars.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het zou inderdaad kunnen dat specifieke informatie uit de media invloed heeft. Echter hebben de strubbels in Noord-Ierland tussen de protestanten en katholieken ook niet gezorgd dat wij bang voor het christendom werden. Sterker nog, ik ken niemand die hier bang is voor christelijke terroristen. En dat is ook niet zo vreemd, aangezien we hier het christendom beter kennen dan de islam, waardoor we dus makkelijker de nuances zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |