abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141593781

Alweer een fantastische maand uitzendingen van Voetbal International tijdens eindtoernooien. Met als presentator de wandelende gelpot aka Wilfred Genee, Johan Derksen en Rene van der Gijp. Gedurende het eindtoernooi zullen ook weer de nodige gasten aanschuiven met terugkerend o.a Wim Kieft, Hansie Hansie en Johan Boskamp. In de late uitzendingen zal de tafel vol zitten, in de korte uitzending is er maar 1 gast en dat is meestal Kieft/Hans/Bossie/etc. Verder zal Sierd de Vos ter plaatse verslag doen

Dit jaar geen tegenstand van de publieke omroep die met 50 man op het belastinggeld van ons een maand mag teren in het zonnige Brazilië.

Vaste onderdelen in de show
• De Krantjes
• De tip van Tommie
• Een gast 'stuurt' een kaart naar...
• Contact met Sierd ter plaatse

Het voorlopige gastenschema
Maandag 9 juni: Gordon Heuckeroth & Jan Boskamp
Dinsdag 10 juni: Wim Kieft & Erik Dijkstra
Woensdag 11 juni: Hans Kraay junior & Tijl Beckand
Donderdag 12 juni: Jan Smit uit het inteeltdorp Volendam & Demy de Zeeuw
Vrijdag 13 juni: Theo Janssen & Frans Bauer
Zaterdag 14 juni: Jan Boskamp & John van den Heuvel
Zondag 15 juni: Jan Boskamp & Carlo Boszhard
Maandag 16 juni: Gertjan Verbeek & Fatima Moreira de Melo
Dinsdag 17 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & John Williams
Woensdag 18 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior, John de Mol & Frans Bauer
Donderdag 19 juni: Mario Been, Hans Kraay junior & Art Rooijakkers
Vrijdag 20 juni: Theo Janssen & Cecile Koekkoek
Zaterdag 21 juni: Wim Kieft, Mario Been & Najib Amhali
Zondag 22 juni: Wim Kieft, Hans Kraay junior & Erik van Muiswinkel
Maandag 23 juni: Mario Been & Guus Meeuwis
Dinsdag 24 juni: Hans Kraay junior, Nico Dijkshoorn & Gerard Joling
Woensdag 25 juni: Mario Been & Erik Dijkstra
Donderdag 26 juni: Wim Kieft & Jack Spijkerman
Vrijdag 27 juni: Theo Janssen & Mark Tuitert
Zaterdag 28 juni: Jan Boskamp & Thomas Dekker
Zondag 29 juni: Jan Boskamp & Frans Bauer

Compleet overzicht van de uitzendtijden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________

VI Oranje meet *G*
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.

Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c

mrstylo - ovb

Wil je mee, laat het even weten in dit topic.

Reserveringsformulier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141593804
Hoezo begint die aftiteling nu al
pi_141593826
Tuitert :')
pi_141593827
Wie is Mark Tuitert?
pi_141593833
Theogod
pi_141593837
Belgie in de flow van het toernooi :D
pi_141593843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:50 schreef Ties02 het volgende:
Hoezo begint die aftiteling nu al
Zodat iedereen kan genieten van het bombastische Sovjet-volkslied
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:51:01 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_141593849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is Mark Tuitert?
Mark Tuitert :9~
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:51:08 #9
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141593858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:50 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zodat iedereen kan genieten van het bombastische Sovjet-volkslied
_O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_141593867
Hoe zou Jack Spijkerman er in z'n puberteit uit hebben gezien
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:51:29 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_141593889
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Karina het volgende:

[..]

ALsof ik daar ooit naar kijk :@
En ik ben zelf A'dammer
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_141593907
Drumgod
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:51:46 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141593910
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Kan onmogelijk slechter worden. Komt goed :D
Het zou kunnen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141593916
Redelijk showtje
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:51:55 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_141593920
quote:
7s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Smoofie het volgende:

[..]

En ik ben zelf A'dammer
Ja daarom vond ik het dubbelvreemd ;)
niet zo tof doen
pi_141593951
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Mark Tuitert :9~
Je gaat vooruit, beter dan die engerd van een karton
pi_141593958
Die eindtune moest even opgerekt worden _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_141593977
Bijna geen sponsormomentjes meer over.
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:52:55 #19
9859 crew  Karina
Woman
pi_141594003
quote:
9s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef Travel. het volgende:

[..]

Je gaat vooruit, beter dan die engerd van een karton
Eerlijk gezegd: ik zag hem laatst weer op tv (karton) en toen was zijn baard nog groter en vond ik hem niet meer zo leuk ;)
niet zo tof doen
pi_141594039
Gijp is een held, zijn verhaal past alleen even niet goed bij de sfeer nu. Vier jaar geleden was het nog de Bert-fanclub, twee jaar geleden kon iedereen wel zien dat het kut was, en maakte VI Oranje het alleen maar leuker. Nu komt ook nog eens meer dan ooit het RTL 4-volk op VI af, mensen van het type: 'Ik kijk nooit voetbal, ik kan geen 90 minuten een wedstrijd volgen. Alleen als Oranje speelt doe ik mee voor het feestje.'

In het reguliere seizoen bij VI zegt Gijp ook vaak dat het hem geen reet kan schelen als PSV wint of verliest en dat hij niet voor PSV juicht, ook al heeft hij er gespeeld. Je hoort nooit van boze Eindhovenaren die hem een verrader vinden.

Het is ook gewoon gelul om te zeggen dat je 'niet begrijpt dat iemand niet juicht'. Juichen is toch fundamenteel een spontane, emotionele reactie. Gijp is een landverrader omdat hij zich niet met het Oranje gebeuren bemoeit en gewoon lekker voetbal kijkt. De echte nationale helden zijn natuurlijk mensen in juichpakken die niks van voetbal weten, maar die onder groepsdruk maar meejuichen als de rest juicht omdat ze bang zijn om raar gevonden te worden.
pi_141594136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Vasilevski het volgende:
Gijp is een held, zijn verhaal past alleen even niet goed bij de sfeer nu. Vier jaar geleden was het nog de Bert-fanclub, twee jaar geleden kon iedereen wel zien dat het kut was, en maakte VI Oranje het alleen maar leuker. Nu komt ook nog eens meer dan ooit het RTL 4-volk op VI af, mensen van het type: 'Ik kijk nooit voetbal, ik kan geen 90 minuten een wedstrijd volgen. Alleen als Oranje speelt doe ik mee voor het feestje.'

In het reguliere seizoen bij VI zegt Gijp ook vaak dat het hem geen reet kan schelen als PSV wint of verliest en dat hij niet voor PSV juicht, ook al heeft hij er gespeeld. Je hoort nooit van boze Eindhovenaren die hem een verrader vinden.

Het is ook gewoon gelul om te zeggen dat je 'niet begrijpt dat iemand niet juicht'. Juichen is toch fundamenteel een spontane, emotionele reactie. Gijp is een landverrader omdat hij zich niet met het Oranje gebeuren bemoeit en gewoon lekker voetbal kijkt. De echte nationale helden zijn natuurlijk mensen in juichpakken die niks van voetbal weten, maar die onder groepsdruk maar meejuichen als de rest juicht omdat ze bang zijn om raar gevonden te worden.
Groot fan van User Wotte
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:55:06 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_141594171
quote:

^O^
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:56:30 #23
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141594284
quote:

deze man
Snelle Egel
pi_141594288
quote:

donderdag 26 juni 2014 @ 21:56:41 #25
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141594297
quote:

Zoiets wilde ik ook posten maar ik ben niet intelligent genoeg om een post van meer dan 5 zinnen te fabriceren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141594322
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zoiets wilde ik ook posten maar ik ben niet intelligent genoeg om een post van meer dan 5 zinnen te fabriceren.
Simba vergeeft het je
  donderdag 26 juni 2014 @ 21:57:11 #27
168304 Mani89
pi_141594331
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Simba vergeeft het je
Dat is het enige dat telt.
pi_141594339
Hij is alleen een beetje hypocriet want nu zei hij net dat hij wel wil dat NL wereldkampioen wordt. Eerst kon het hem geen reet schelen en had hij liever degene die het mooiste zou spelen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:58:28 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_141594412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef Stiggie het volgende:
Hij is alleen een beetje hypocriet want nu zei hij net dat hij wel wil dat NL wereldkampioen wordt. Eerst kon het hem geen reet schelen en had hij liever degene die het mooiste zou spelen.
Nee, hij vindt het geweldig als Nederland werldkampioen wordt maar hij is geen type dat helemaal uit zijn dak gaat en in zijn ogen 'gek gaat doen'.
pi_141594440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Flink gebruik maken van de enter toets.
pi_141594481
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is het enige dat telt.
Ik zou die buik van Simba wel eens willen aaien
pi_141594546
Hoe was de show?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 26 juni 2014 @ 22:00:37 #33
168304 Mani89
pi_141594569
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe was de show?
Wel aardig.
pi_141594780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Wel aardig.
Aha beter dan gisteren? Karina wilde eigenlijk vandaag
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 26 juni 2014 @ 22:04:49 #35
168304 Mani89
pi_141594838
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik heb gister niet geluisterd, alleen maar het publiek gecheckt. De discussies waren best aardig vond ik.
pi_141595060
Ik kan zelf trouwens wel blij worden als Oranje scoort, zeker in gezelschap, alleen is het dan gewoon even van 'Yes!' Verder dat hele gek worden en schreeuwen en inhaken, dat is gewoon niet aan iedereen besteed. Denk dat Gijp dat ook bedoelt als hij zegt dat hij 'op zich' wel blij is als Nederland kampioen wordt, maar dat het gevoel daar ophoudt. Dat vind ik niet hypocriet, maar gewoon eerlijk. Dat je gewoon 'sympathisant' bent in plaats van een 'echte Oranjefan'.

Ik ben zelf ook wel voor Nederland en zou het mooi vinden als we winnen. Maar als we uitgeschakeld worden, zal mijn slaap er ook niet minder om zijn, en de dag daarop het ontbijt, de koffie, de lunch en de werkzaamheden ook niet. Zeker niet als het terecht is. Ik heb één keer gehuild om een uitschakeling, dat was de eerste keer, op achtjarige leeftijd, in 1998. Gijp moet als tiener '74 gezien hebben, waarom zou je dan nu moeten JUICHEN?
  donderdag 26 juni 2014 @ 22:08:44 #37
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_141595166
quote:

pi_141595730
Oranje heeft de mooiste doelpunten van het toernooi gemaakt, de meeste doelpunten gemaakt en heel de wereld denkt terug aan 5-1 pak slaag die de wereldkampioen kreeg van ons Nederlans elftal.

Leven de heren aan tafel in een andere wereld ofzo? 8)7
pi_141595811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef forzaudinese het volgende:
Oranje heeft de mooiste doelpunten van het toernooi gemaakt, de meeste doelpunten gemaakt en heel de wereld denkt terug aan 5-1 pak slaag die de wereldkampioen kreeg van ons Nederlans elftal.

wat ben jij objectief zeg
pi_141595846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Vasilevski het volgende:
Ik kan zelf trouwens wel blij worden als Oranje scoort, zeker in gezelschap, alleen is het dan gewoon even van 'Yes!' Verder dat hele gek worden en schreeuwen en inhaken, dat is gewoon niet aan iedereen besteed. Denk dat Gijp dat ook bedoelt als hij zegt dat hij 'op zich' wel blij is als Nederland kampioen wordt, maar dat het gevoel daar ophoudt. Dat vind ik niet hypocriet, maar gewoon eerlijk. Dat je gewoon 'sympathisant' bent in plaats van een 'echte Oranjefan'.

Ik ben zelf ook wel voor Nederland en zou het mooi vinden als we winnen. Maar als we uitgeschakeld worden, zal mijn slaap er ook niet minder om zijn, en de dag daarop het ontbijt, de koffie, de lunch en de werkzaamheden ook niet. Zeker niet als het terecht is. Ik heb één keer gehuild om een uitschakeling, dat was de eerste keer, op achtjarige leeftijd, in 1998. Gijp moet als tiener '74 gezien hebben, waarom zou je dan nu moeten JUICHEN?
ik heb precies hetzelfde

ik relativeer de wedstrijd tot het erge af, omdat zo mijn voetbalbeleving is

lachen om een slechte pass en praten over een mooie pass

ik zeg yes spring op en ga weer rustig zitten

waar andere mensen die normaal geen neuk om voetbal geven in dezelfde kamer naar buiten gaan

dat is toch wel redelijk bijzonder altijd
Groot fan van User Wotte
pi_141597176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij met mijn hoofd dat Gijp en Kieft niet kunnen juichen voor het Nederlands elftal.
De mening van Gijp en Kieft boeit me geen reet. Beide hebben nooit potten weten te bereken op een WK en hebben nooit het maximale uit hun carrière gehaald.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141597586
Is er al een mp4? :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 26 juni 2014 @ 22:50:24 #43
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141598079
quote:

donderdag 26 juni 2014 @ 22:57:48 #44
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141598514
quote:

dit,

Het is inderdaad een toernooi. Kijk er heel anders naar dan clubwedstrijden.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  vrijdag 27 juni 2014 @ 00:17:09 #45
269692 Divje
brr brr patapim
pi_141602519
Voor wie 'm nog niet heeft gezien: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fa4-4c8ad79e8d6b.mp4
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_141603779
Gijp is geen held maar een leugenaar of een totale mafkees. Hij zegt letterlijk dat hij helemaal niks voelt als Nederland scoort. Hij ervaart een goal van Nederland op dezelfde manier als een goal van Algerije.

Gijp is in dit land geboren en Gijp woont al meer dan 50 jaar in dit land. Als je dan met een stalen gezicht beweert dat je helemaal niets anders voelt bij een goal van Nederland dan bij pak em beet bij Algerije ben je gewoon een kansloze aandachtshoer die lekker rebels probeert te doen.

Niemand had het over debiel juichgedrag zoals van de Frans Bauers van deze wereld. Nee, het ging over blijdschap en vreugde bij een overwinning van Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 01:00:58 ]
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:00:47 #47
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141603806
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Divje het volgende:
Voor wie 'm nog niet heeft gezien: http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fa4-4c8ad79e8d6b.mp4
_O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:01:59 #48
168304 Mani89
pi_141603834
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:59 schreef Confetti het volgende:
Gijp is geen held maar een leugenaar of een totale mafkees. Hij zegt letterlijk dat hij helemaal niks voelt als Nederland scoort. Hij ervaart een goal van Nederland op dezelfde manier als een goal van Algerije.

Gijp is in dit land geboren en Gijp woont al meer dan 50 jaar in dit land. Als je dan met een stalen gezicht beweert dat je helemaal niets anders voelt bij een goal van Nederland dan bij pak em beet bij Algerije ben je gewoon een kansloze aandachtshoer die lekker rebels probeert te doen.

Niemand had het over debiel juichgedrag zoals van de Frans Bauers van deze wereld. Nee, het ging over blijdschap en vreugde bij een overwinning van Nederland.
Doe dit lekker op de telegraaf website ofzo.
pi_141603873
Ik keek net even het programma op Canvas terug en vond de sfeer veel leuker dan VI oranje. Het was met Bossie en Mulder o.a.

Je hoeft niet de polonaise te lopen voor het Nederlands elftal, maar het mag best een beetje sympathieker allemaal. Vooralsnog heeft het Nederlands elftal een topprestatie geleverd met goed countervoetbal en een op papier redelijk middelmatig team
٩๏̯͡๏)۶
pi_141604092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:01 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Doe dit lekker op de telegraaf website ofzo.
precies, wat een dorpsidioot joh
pi_141604361
Gijp begint zich wel steeds vaker te ergeren aan Sjenee
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:43:54 #52
396790 kansichtloos
Lieve pa en ma,
pi_141604627
zelden zo'n onzin gelezen
  vrijdag 27 juni 2014 @ 01:44:32 #53
396790 kansichtloos
Lieve pa en ma,
pi_141604638
voetbalpuristen lol
pi_141604681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 01:26 schreef Gruisman het volgende:
Dat is duidelijk wederzijds
٩๏̯͡๏)۶
pi_141604909
Wisten jullie trouwens dat ik met alles heb meegeklapt, zelfs met de selfies. Alleen met Nico Dijkshoorn ben ik stil gebleven.

Jammer dat niemand dit statement is opgevallen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:13:00 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_141605026
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, hij vindt het geweldig als Nederland werldkampioen wordt maar hij is geen type dat helemaal uit zijn dak gaat en in zijn ogen 'gek gaat doen'.
ik weet wel zeker dat het een type is die uit zijn dak kan gaan en supergek kan doen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 02:33:24 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141605246
quote:
Begint ook eindelijk in te zien dat Sjenee nep is en niet zegt wat die echt denkt
RED ONS HENNIEGOD
pi_141606035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik met alles heb meegeklapt, zelfs met de selfies. Alleen met Nico Dijkshoorn ben ik stil gebleven.

Jammer dat niemand dit statement is opgevallen.
Ik heb zelfs met Dijkshoorn meegeklapt. De floormanager zou trots op mij zijn geweest.

Ik ga nu de show van afgelopen avond terugkijken. Ik zie wel al dat er een dik meisje op mijn plek zit :S
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141609238
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 00:17 schreef Divje het volgende:
^O^
pi_141609856
quote:
En terecht.
pi_141610097
Er is er een jarig hoera, hoera *O*
  vrijdag 27 juni 2014 @ 11:24:07 #62
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_141613131
Jack viel me alles mee.
pi_141613876
quote:
99s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik heb precies hetzelfde

ik relativeer de wedstrijd tot het erge af, omdat zo mijn voetbalbeleving is

lachen om een slechte pass en praten over een mooie pass

ik zeg yes spring op en ga weer rustig zitten

waar andere mensen die normaal geen neuk om voetbal geven in dezelfde kamer naar buiten gaan

dat is toch wel redelijk bijzonder altijd
Ik ben wel een beetje uitgekeken op het hele voetbal, maar het WK is wel iets waar ik toch nog wel graag naar kijk gezien het hoge niveau wat er rond speelt juist omdat dat soort elementen tenminste nog interessant zijn en je niet zal vinden in een eredivisie wedstrijd.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:24:38 #65
168304 Mani89
pi_141614201
Ik ben met de pet rondgeweest, en die opbrengst viel érg tegen.

Alweer 4 jaar geleden, waar blijft de tijd.
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 13:27:07 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_141614292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:06 schreef opperkleurder het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera *O*
Clasie is inderdaad jarig. Gefeliciteerd Jordy.
pi_141614378
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Clasiegod.
pi_141614792
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wilfred Willem Jozef Genee vergeten :{w
pi_141615081
VaraSpijkers twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 10:44:58 Johan Derksen is eigenlijk een hele vrolijke man! Bekijk hier alvast een vooruitblik op de uitzending van morgen: http://t.co/MDxkq38S6T reageer retweet
pi_141615114
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
VaraSpijkers twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 10:44:58 Johan Derksen is eigenlijk een hele vrolijke man! Bekijk hier alvast een vooruitblik op de uitzending van morgen: http://t.co/MDxkq38S6T reageer retweet
Hij is een vrolijke man, maar de muziek kan niet zwaarmoedig genoeg zijn. :o :o :o
pi_141620583
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, Gijp kapte het af, omdat Wilfred er weer eens niets van begreep..

Die vent heeft serieus nog minder hersenen dan zijn gelpot
pi_141620680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef Vasilevski het volgende:

Ik kan eigenlijk niets hypocriet vinden, niet eens iets dat er op lijkt..

Het is gewoon verschil in niveau met nationalisme. Want heel dit Nederlands elftal gedoe is niets meer dan nationalistisch geneuzel. Het punt is alleen dat niemand er aan ontkomt . Want je land maakt toch zeker voor een deel je identiteit, hoe hard sommige dat ook willen ontkennen.

Bij bij is het ook niet meer dan het "yes ! " gevoel, maar het is er wel.
pi_141620707
quote:

:')

De resultaten zijn goed, ons spel is belachelijk.

Klaar.
pi_141620866
quote:

Gijp is gewoon een introvert en rustige man.

That,s it?
pi_141620972
quote:
Vind je het gek, met zijn "zijn jullie boos als nederland wk kampioen wordt"...

Denkt die vent überhaupt na?
pi_141621058
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_energiereus__.html

quote:
Frans Bauer verslaat energiereus

Emile Bode
ROTTERDAM -
De Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) moet zanger Frans Bauer alsnog ruim 220.000 euro betalen. De energiereus heeft contractbreuk gepleegd door een reclamecampagne met de nationale knuffelbeer voortijdig stop te zetten, terwijl de samenwerking nog een jaar had moeten doorlopen.
Dat heeft de rechtbank in Rotterdam bepaald.
Toen Bauer het nieuwe gezicht werd van de prijsvechter werd hij gepresenteerd als ’een natuurtalent in het gewoon doen’. „Hij vertegenwoordigt de gewone burger en stelt precies de goeie vragen als het gaat om de overstap naar een andere energieleverancier”, aldus NLE-directeur P. Schoen toen de volkszanger het campagnestokje overnam van Natasja Froger.
De energiereus en Bauer waren een deal voor twee jaar overeengekomen, maar tussentijds stopte NLE de campagne omdat de kosten te hoog werden.
Frans Bauer was niet bereikbaar voor commentaar. Zijn advocaat wenst niet te reageren.
Ik zeg DOEN!!! Lekker voor Fransje ruim 2 ton in je zak steken
pi_141622089
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:

En de speciale reden is.

B.t.w nog even terugkomend op de meet bij VI. Wie waren deze kiekeboe spelers rechtsboven?(blauwe t-shirts) Ook fokkers?

pi_141622141
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:01 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Zakcentje voor Frans inderdaad.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 18:40:43 #80
311468 Van_Poppel
pi_141623716
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:01 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Johan kreeg slechts 50k. :o
pi_141623739
Frans verricht dan ook zeer zwaar werk, dik verdiend.
pi_141623779
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En de speciale reden is.

B.t.w nog even terugkomend op de meet bij VI. Wie waren deze kiekeboe spelers rechtsboven?(blauwe t-shirts) Ook fokkers?

[ afbeelding ]
Het was geen kiekeboe maar meer een koekoek!
Jij bent het zonnetje!!!
pi_141627062
Wie zijn te gast?
pi_141627113
Theo Jansen en Mark Tuitert.
pi_141627125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:28 schreef Trebo het volgende:
Theo Jansen en Mark Tuitert.
Ik ken Theo Jansen niet, Theo Janssen wel.
pi_141627134
GTST :')
3,4 op IMDB :')

Miljoenen mensen kijken :') x827862
pi_141627138
Even de GTST-meuk overleven.
pi_141627140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ken Theo Jansen niet, Theo Janssen wel.
Details.
pi_141627178
Zitten er ook BF'ers vanavond?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:30:32 #90
311468 Van_Poppel
pi_141627179
Paula schijnt de moeder van Vincent te zijn. :o
pi_141627186
Zijn er ooit wel eens Goede Tijden in GTST?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:30:51 #92
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_141627191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Even de GTST-meuk overleven.
Ik schakel pas in als dat af is.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_141627202
Het begint :).
pi_141627216
_O-
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:31:41 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141627218
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:43 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En de speciale reden is.

[ afbeelding ]
Die wilde wel erg graag in beeld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141627237
Ik ben er.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:32:01 #98
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627238
Taart *O*
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:32:16 #99
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627246
Sensi?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:32:18 #100
311468 Van_Poppel
pi_141627249
Koekoek :9~
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:32:26 #101
pi_141627255
LOS
pi_141627258
Godver wat een lekker wijf :D
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:32:40 #103
pi_141627266
tetten
pi_141627270
Tuinbroek :')
pi_141627271
naam en rugnummer
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:32:52 #106
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141627274
Wie is die blonde? :9~
pi_141627275
:D
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:01 #108
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627279
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef Trebo het volgende:
Godver wat een lekker wijf :D
zo hey :X
pi_141627280
:9~
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:06 #110
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
Sensi Lowe?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:10 #111
311468 Van_Poppel
pi_141627286
quote:
Sensie Sensie *O*
pi_141627292
quote:
Kijk je voor het eerst ofzo?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:24 #113
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_141627295
Wat een goed begin :D
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_141627300
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Sensie Sensie *O*
pics
pi_141627303
Tuitert :')
pi_141627305
FOLLLOOOOOOOOW (ja ik loop achter, stream)
pi_141627306
Ik heb een hekel aan Mark Tuitert.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:47 #118
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141627307
Tuitert weet dus ook niks
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:48 #119
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627308
Oh god Mark je wordt afgemaakt zometeen _O-
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:33:58 #120
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627313
Mark Stuitert.
pi_141627315
"Over je schaduw heenstappen."
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:01 #122
209721 Downstar
Moeimaker
pi_141627316
Was dat trouwens net haagse sjonnie ofniet?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:03 #123
168304 Mani89
pi_141627318
Ah Mark is fan van van Gaal! Dat kan leuke discussies opleveren aan tafel.
pi_141627319
Jaa om elke grap en oneliner gaan we weer JUICHEN KLAPPEN GEK DOEN.

WAT EEN KNOTSGEKKE AFLEVERING NU AL!!!!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:08 #125
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141627320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Kijk je voor het eerst ofzo?
Die blonde zie ik echt pas voor het eerst :@
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:25 #126
pi_141627328
Tuitert _O_
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:35 #127
311468 Van_Poppel
pi_141627342
Tuitertgod. wimderon is het hier niet mee eens.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:50 #129
284871 DarkSonic2
pi_141627343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

pics
Ik zal als de aflevering op rtlgemist staat even een screenshot maken.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_141627344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

vrijdag 27 juni 2014 @ 20:34:58 #131
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627350
Sensi en de taart straks. :7
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:35:05 #132
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_141627354
Dus het gaat weer over van Gaal.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_141627364
Waar blijft de gif van Sensi?
pi_141627370
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

komt met verjaardagen opdraven om een taart te brengen

al schijnt met gijps 65e verjaardag de dochter van sensi te komen
pi_141627371
quote:

Zou er m'n hond nog vanaf trappen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:35:32 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627372
Radijsjes?!
RADIJSJES?!
pi_141627375
Genee moet Gijps verhaal onderbreken met gezeik over radijsjes. :r :r :r
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:35:43 #138
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627378
Als ze maar niet over dat kutboek van hem beginnen.
pi_141627379
Sensie en Haagse sjonnie in intro, nu al topshow.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 20:35:54 ]
pi_141627380
Elke dag zelfde onderwerp :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_141627389
pi_141627392
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar blijft de gif van Sensi?
Ik heb wel een gif voor je van Sensa

pi_141627393
Gewoon die radijsjes als tomaten in z'n gezicht gooien als 'ie in de karkarokeietsbar gaat zingen
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:36:20 #144
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627396
Nice.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:36:25 #145
pi_141627399
Liechtensteiner _O_
pi_141627404
radijsjes :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:36:41 #147
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627408
quote:
Nu de vraag. WTF zitten daar foto's van Hulk Hogan tussen?
pi_141627415
Gijp rot eens op met je haat op Lichtsteiner.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:37:05 #149
168304 Mani89
pi_141627423
Zijn er misschien nog andere onderwerpen te bespreken?
pi_141627424
Niet iedere trainer had dat gedaan.
pi_141627427
Wat iss het rustig hier.. nederland een beetje VI moe?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:37:23 #153
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_141627433
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:35 schreef Muto het volgende:
Elke dag zelfde onderwerp :')
'maar ik heb niks tegen de coach van Gaal...' :')
pi_141627434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik heb wel een gif voor je van Sensa

[ afbeelding ]
Dat is Sansa.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:37:27 #155
pi_141627436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:36 schreef hafcfan het volgende:
Gijp rot eens op met je haat op Lichtsteiner.
Speelde wel heel zwak natuurlijk.
pi_141627442
Gijp krijgt wat tegengas
pi_141627444
Laat die vent zich eens met schaatsen bezighouden.
pi_141627446
Zet Gijpie maaar even op z'n plek Markiee
pi_141627453
Hee, gaan we kotsen op het voetbal van Mourinho terwijl het voetbal van dit Oranje er niet ver weg van zit ?
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:37:53 #160
pi_141627455
David Luiz als CVM bij Sjelsie

CHANANT
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:37:55 #161
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627458
Fuck dat. Wij willen Sensi.
pi_141627461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Simba _O_
pi_141627463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
Het is zomer.
pi_141627465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Speelde wel heel zwak natuurlijk.
Ja, maar hij doet alsof die er helemaal niets van kan, terwijl die bij Juve heel sterk speelt.
pi_141627472
Tuitert heeft een goeie mening.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:38:48 #166
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627491
Wie weet hadden we met 4-4-3 ook wel 3 keer gewonnen :P
Spanje was toch een ramp
Australie begonnen we pas te voetballen na een slechte eerste helft met 5-3-2 en een goede 2de helft wat meer 4-4-2 was dan 5-3-2.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:38:51 #167
pi_141627492
Gijp :') Rusland gemist?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:38:55 #168
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627496
Iran vergelijken met Nederland. :')
pi_141627499
Bullshit.
pi_141627502
Mexico speelt met 5 verdedigers.....
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:03 #171
pi_141627503
Gijpie slaat door.
pi_141627504
België :')
pi_141627505
Word een beetje moe van Rene..
pi_141627506
België wil voetballen.

Ja, dat was gisteren te zien.
pi_141627507
Lekker boeiend, in de zaal speel je mooi in het veld moet je winnen!
pi_141627511
Gijp hou je mond dan gewoon. :') Wel Nederland noemen en geen Rusland.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:21 #177
168304 Mani89
pi_141627514
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef Trebo het volgende:
Word een beetje moe van Rene..
Bedankt Wim.
pi_141627515
Ze vergeten wel even dat Nederland bij de ploegen hoort die het meest op doel schiet. Kutgezeik dit.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:25 #179
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627517
Griekenland speelt heel laf zelfs.
pi_141627518
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, gaan we kotsen op het voetbal van Mourinho terwijl het voetbal van dit Oranje er niet ver weg van zit ?
Goed punt van Tuitert is dat Chelsea voor honderden miljoenen aan spelers heeft gekocht de laatste jaren. Oranje heeft redelijk zwakke spelers op papier
٩๏̯͡๏)۶
pi_141627525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef wdn het volgende:
Wie weet hadden we met 4-4-3 ook wel 3 keer gewonnen :P
Spanje was toch een ramp
Australie begonnen we pas te voetballen na een slechte eerste helft met 5-3-2 en een goede 2de helft wat meer 4-4-2 was dan 5-3-2.
Met de keeper in de spits ofzo? want 4-4-3?
pi_141627526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Gijp hou je mond dan gewoon. :') Wel Nederland noemen en geen Rusland.
Griekenland. België. Etc.
pi_141627527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iran vergelijken met Nederland. :')
Stonden ook met z'n allen te verdedigen tegen Argentinië man!
pi_141627532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef Muto het volgende:
Ze vergeten wel even dat Nederland bij de ploegen hoort die het meest op doel schiet. Kutgezeik dit.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:39:53 #185
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef Blarius het volgende:

[..]

Met de keeper in de spits ofzo? want 4-4-3?
typfoutje :+
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:40:02 #186
pi_141627540
Ik heb geen hekel aan Mourinho maar vind dat hij zijn materiaal nooit maximaliseert. Dan verdien je het :)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:40:05 #187
12172 Rabieluh
pi_141627542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja, maar hij doet alsof die er helemaal niets van kan, terwijl die bij Juve heel sterk speelt.
Na anderhalve wedstrijd op een WK met Zwitserland iemand totaal afbranden, ook dat is de charme van VI.
pi_141627548
quote:
Statistiekenjournalistiek.
pi_141627549
quote:

[..]

Griekenland. België. Etc.
België wil wel voetballen.
pi_141627557
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Goed punt van Tuitert is dat Chelsea voor honderden miljoenen aan spelers heeft gekocht de laatste jaren. Oranje heeft redelijk zwakke spelers op papier
Vrij matige spelers met uitzondering van Fabregas, Hazard en misschien nog wat enkele overigen.

Mag ik dat zeggen?
pi_141627564
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Statistiekenjournalistiek.
Zal best. Maar Oranje speelt totaal niet op een gelijkspel. Dat doen veel andere ploegen wel.
pi_141627565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:39 schreef wdn het volgende:

[..]

typfoutje :+
Ik zie het Van Gaal best wel doen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:41:00 #193
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:

[..]

België wil wel voetballen.
Alleen ziet het er nog niet echt uit.
pi_141627571
Voetbal met veel balbezit is veel saaier ja.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:41:09 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627575
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Muto het volgende:

[..]

Zal best. Maar Oranje speelt totaal niet op een gelijkspel. Dat doen veel andere ploegen wel.
Daar ben ik het mee eens.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:41:15 #196
12172 Rabieluh
pi_141627577
"erachter aan loopt".

Ik wil statistiek over afgelegde meters van die wedstrijden nu!
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:41:20 #197
pi_141627580
Celtic - Barcelona 2-1

genot
pi_141627583
Getik van Barca :')
pi_141627584
Mark durft de discussie aan te gaan. _O_
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:41:42 #200
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627589
Tiki taka is dodelijk saai.
pi_141627592
Ajax speelt puur om het balbezit, om balbezit te hebben. Voetbal moet lekker direct blijven.
pi_141627593
Dat Barca spel is pure anti voetbal, 90 min lang op eigen helft spelen nee dat is leuk
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:42:04 #203
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141627597
Even nog Boertje bashen
RED ONS HENNIEGOD
pi_141627599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Na anderhalve wedstrijd op een WK met Zwitserland iemand totaal afbranden, ook dat is de charme van VI.
En dan doen alsof je hem vaak ziet spelen _O_
pi_141627604
Gaat Mark nog schaatsen in deze uitzending?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:42:30 #206
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_141627609
Het is niet zo dat als iemand tien kilo afvalt hij maar meteen in VI-Oranje moet zitten.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_141627612
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Even nog Boertje bashen
Terecht. Dat is een ergere versie van park the bus.
pi_141627614
Centen.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:42:36 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627615
Theo is integer _O_
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:42:45 #210
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627619
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Nober het volgende:
Gaat Mark nog schaatsen vallen in deze uitzending?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:42:55 #211
168304 Mani89
pi_141627626
Dat backje van Juventus kan er he-le-maal niks van. Echt waar Johan, die kan nog niet bij Dordrecht '90 mee.
pi_141627628
theo :') :'(
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:06 #213
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141627631
Theo was heel matig bij Ajax.
Snelle Egel
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:10 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141627634
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Terecht. Dat is een ergere versie van park the bus.
eigen mening is ook verboten
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:12 #215
pi_141627636

_O_
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:13 #216
12172 Rabieluh
pi_141627637
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En dan doen alsof je hem vaak ziet spelen _O_
Naja, wij weten beter wat betreft Lichtsteiner, Gijp denkt z'n WK-Manolev gevonden te hebben.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:28 #217
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627644
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:41 schreef Doublepain het volgende:
Dat Barca spel is pure anti voetbal, 90 min lang op eigen helft spelen nee dat is leuk
pi_141627645
Oké.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:32 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef S0nic het volgende:
Theo was heel matig bij Ajax.
Hij was iets te zwaar denk ik. En iets te langzaam.
pi_141627651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef inZanity het volgende:

[..]

Portugal ligt eruit.
pi_141627654
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vrij matige spelers met uitzondering van Fabregas, Hazard en misschien nog wat enkele overigen.

Mag ik dat zeggen?
Maar Chelsea is wel een club die het hele jaren samen is, oranje moet in korte tijd samen wat presteren terwijl we maar twee absolute wereldtoppers hebben
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:49 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627655
quote:
_O_ _O_
pi_141627656
quote:

[..]

Hee, daar ben je weer. Heb je de uitschakeling van Portugal al verwerkt?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:43:58 #224
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627660
Die Sven Kramer zegt trouwens nog best wel zinnige dingen. Alleen wat een vreselijk irritante stem zeg. :r
pi_141627663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Portugal ligt eruit.
pi_141627665
quote:
Die Sven Kramer zegt trouwens nog best wel zinnige dingen. Alleen wat een vreselijk irritante stem zeg. :r
Waar zie jij Sven Kramer?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:44:10 #227
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627666
Belgiebash. :')
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:44:15 #228
pi_141627669
quote:

[..]

Barca speelt het echt kut inderdaad, Spanje met spits was wel aardig om te zien :)
pi_141627671
quote:
xDDXXD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:44:26 #230
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hee, daar ben je weer. Heb je de uitschakeling van Portugal al verwerkt?
Allang. Kan gebeuren. ^O^
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:44:28 #231
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141627676
België :')
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:44:30 #232
pi_141627678
van der Elst, Scifo en Nilis was beter dan dit :)
pi_141627679
Deze kan erin.
pi_141627688
Immers had die gemaakt.
pi_141627690
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:43 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Naja, wij weten beter wat betreft Lichtsteiner, Gijp denkt z'n WK-Manolev gevonden te hebben.
:Y Gaat weer genieten worden over een paar weken.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:03 #236
284871 DarkSonic2
pi_141627695
quote:
Ik ging toen wel JUICHEN voor Celtic.. maar die statistieken _O-
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:03 #237
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627696
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Barca speelt het echt kut inderdaad, Spanje met spits was wel aardig om te zien :)
Neuh. Spanje was zowaar nog afschuwelijker. :r
pi_141627697
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef inZanity het volgende:

[..]

Gelukkig, wat zouden we zonder je altijd objectieve mening moeten.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:05 #239
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627698
quote:
Gerets vergeten. :D
pi_141627700
quote:
Nilis _O_
pi_141627704
Doodschop.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:29 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627711
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:44 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ga je nu een ander land supporteren? :)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:29 #243
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141627712
Jangod
Snelle Egel
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:37 #244
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_141627713

Dit was zo'n afschuwelijke reclame.
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:38 #245
pi_141627715
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Met Fabregas in de spits was het nooit om aan te zien en nog defensiever nee. Met Villa, Torres in de spits was het wel aardig :)
pi_141627717
Zie nu pas de goal _O-
pi_141627720
Buitenspel :r.
pi_141627721
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

Kun jij eigenlijk wel objectief zijn?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:47 #249
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Ga je nu een ander land supporteren? :)
Nee. Waarom zou ik?
pi_141627723
Bij Nederland zit er nog vechtlust in en een plan achter, bij Belgie is het helemaal niks.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:45:50 #251
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141627724
Hoe kan je die missen...

Mertens :')
graag op anoniem
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:00 #252
pi_141627730
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Gerets vergeten. :D
Was toch eerder dan Nilis :)

In 1994 had België gewoon een beter elftal dan dit.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:02 #253
12172 Rabieluh
pi_141627731
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]

Oh jezus ja, bah.
pi_141627735
Wilmots had Deschacht moeten selecteren.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:20 #255
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627742
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef Trebo het volgende:

[..]

Kun jij eigenlijk wel objectief zijn?
Denk dat er weinig mensen objectiever zijn dan ik. :)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:27 #256
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627746
Vertonghen en Alderweireld back zetten. :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:32 #257
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_141627747
Theo, beste gast tot nu toe. Zegt zinnige dingen, overschat zichzelf niet, en spreekt vanuit ervaring (da's wel een plus).
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:35 #258
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627749
2.07 :D
Netjes.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:40 #259
284871 DarkSonic2
pi_141627750
Die Marokkaan waar Rene het altijd over heeft is zeker Kaboul? Dat is alleen geen Marokkaan _O-
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:40 #260
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141627751
Luc Nillis en Lazovic , de beste voorhoede die PSV ooit kende --> L2
pi_141627754
Origi gaat ook naar Liverpool.
pi_141627755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef inZanity het volgende:

[..]

Denk dat er weinig mensen objectiever zijn dan ik. :)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:46:52 #263
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_141627759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]

Juist door het slechte acteerwerk werd het juist cult _O_
pi_141627763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef Trebo het volgende:

[..]

Je hapt
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:47:02 #265
pi_141627764
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
:?
pi_141627768
quote:
Wat
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:47:18 #267
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627779
Ik ken die Sven Kramer alleen maar van die reclame. :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:47:21 #268
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627782
quote:
Bedoel je Ronaldo niet?
pi_141627786
Columbia _O_
pi_141627791
pi_141627792
Duitsland wordt wereldkampioen.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:47:34 #272
pi_141627793
Alleen Colombia - Uruguay is een beetje close, en Nederland - Mexico
pi_141627794
De wraak van Algerije. _O_
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:47:47 #274
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627799
BRA
COL
FRA
DUI
NED
CST/GRIE?
ARG
BEL/VS?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:05 #275
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141627807
quote:
Hooijdonk en Houtman , beste Feyenoordvoorhoede ooit ---> H2
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:06 #276
12172 Rabieluh
pi_141627808
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:47 schreef inZanity het volgende:
Ik ken die Sven Kramer alleen maar van die reclame. :')
Nou is de hilariteit er wel van af hoor.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:06 #277
pi_141627809
Costa Rica, Duitsland, België, Argentinië, Frankrijk vooral zijn zoveel beter. Buiten België gaan die blind winnen
pi_141627811
Alle bovenste ploegen gaan door.
pi_141627813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
België v VS is ook close.
pi_141627814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je hapt
Moet ik ook niet doen idd.
pi_141627815
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit altijd wel een verrassing bij
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:25 #282
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627821
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:48 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Nou is de hilariteit er wel van af hoor.
:?
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:39 #283
pi_141627828
Costa Rica gaat wel blind winnen
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:46 #284
12172 Rabieluh
pi_141627831
Goeie baard.
pi_141627834
Chili gaat winnen van Brazilië.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:48:58 #286
pi_141627835
Heeft iemand daar een gifje van? :)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:02 #287
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627838
Nederland favoriet tegen Mexico? :')
pi_141627841
Vanden Borre _O_

pi_141627845
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
:') :') :')
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:07 #290
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_141627846
België gaat gewoon winnen, maar niet makkelijk.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:10 #291
pi_141627848
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop het.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:20 #293
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141627853
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef inZanity het volgende:
Nederland favoriet tegen Mexico? :')
Wat snap je daar niet aan.
Snelle Egel
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:20 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141627855
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Costa Rica gaat wel blind winnen
Ik hoop het

Griekenland... te erg dat die door zijn gegaan
pi_141627858
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
België gaat gewoon winnen, maar niet makkelijk.
pi_141627862
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Vanden Borre _O_

[ afbeelding ]
Waarom gaat de gif een paar seconden door?
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:38 #297
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_141627863
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef S0nic het volgende:

[..]

Wat snap je daar niet aan.
Dat Mexico veel beter is dan Nederland.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:40 #298
284871 DarkSonic2
pi_141627865
VS heeft best veel die in Europa spelen.. Johnson, Howard, Jones, Brooks, Chandler etc. Maar die namen kennen ze natuurlijk niet.

Geen idee wie die van den Berg is waar hij het over had.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:49:49 #299
168304 Mani89
pi_141627870
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Vanden Borre _O_

[ afbeelding ]
Maar wat heb je er aan?
pi_141627871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom gaat de gif een paar seconden door?
Weet niet, moet je bij gfycat zijn.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2014 @ 20:50:04 #301
pi_141627873
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat Mexico veel beter is dan Nederland.
Mexico is ook hype. Ze verliezen allebei van Costa Rica