Nee, hij is tegen de ideologie. Hij ziet alleen liever ISIS aan de macht dan Maliki, het Iraakse leger en de sjiitische milities.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben jij een voorstander van de ISIS ofzo?
Klopt maar dit zal ervoor zorgen dat hezbollah een toontje lager gaat zingen, het is Libanon die geen fk doet om hezbollah terug te krijgen waar ze horen. Libanon zit dus indirect al in het conflict vanwege hezbollah en hezbollah is een verantwoording van Libanon of zij dat nou wel of niet leuk vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze leven nu in relatieve vrede en jij wenst toe dat er een oorlog komt? Een zinloze wel te verstaan, gezien ISIS nooit kan winnen.
En liever ISIS dan de democratisch gekozen Libanese regering.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hij is tegen de ideologie. Hij ziet alleen liever ISIS aan de macht dan Maliki, het Iraakse leger en de sjiitische milities.
Tja ISIS komt aan de macht door veel mensen te doden. Ziek als je daar achter staat, maargoed dat is mijn mening.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hij is tegen de ideologie. Hij ziet alleen liever ISIS aan de macht dan Maliki, het Iraakse leger en de sjiitische milities.
Maliki heeft ook veel doden op zijn geweten staan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja ISIS komt aan de macht door veel mensen te doden. Ziek als je daar achter staat, maargoed dat is mijn mening.
De KSA zijn de grootste hypocrieten. Het is dat het heilige land is, anders hadden ze allemaal vervloekt moeten worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:02 schreef De_Ilias het volgende:
Baklava in welk opzicht is KSA geen islamitische staat? KSA is een voorbeeld staat waarin Islam centraal staat.
Zolang Libanezen hezbollah tolereren in hun eigen land zijn ze allemaal schuldig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En liever ISIS dan de democratisch gekozen Libanese regering.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef Specularium het volgende:
Er zijn een paar posts weg.
Als jullie graag aan elkaars pener willen zuigen moeten jullie elkaar maar DM'en.
Er is niks mis met Hezbollah. Ze hebben gewonnen van Israël, terwijl jouw vriendje KSA een bondgenoot is van Israël.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zolang Libanezen hezbollah tolereren in hun eigen land zijn ze allemaal schuldig.
Zolang jij en ISIS geen Libanezen zijn heb je er niks over te zeggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zolang Libanezen hezbollah tolereren in hun eigen land zijn ze allemaal schuldig.
Liever bondgenoot van Israel dan Iran. Het gaat hier om het kiezen tussen de minste kwaden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Er is niks mis met Hezbollah. Ze hebben gewonnen van Israël, terwijl jouw vriendje KSA een bondgenoot is van Israël.
Jij bent echt in de war. Ik walg van Iran maar ik heb liever hun dan IsraHell dat onze ultieme vijand is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Liever bondgenoot van Israel dan Iran. Het gaat hier om het kiezen tussen de minste kwaden.
Libanees hezbollaah vermoord mijn broeders en zusters in de islam en wij zijn als 1 lichaam (ummah) zoals de profeet Mohammed heeft gezegd, daardoor heb ik er zeker wel wat over te zeggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zolang jij en ISIS geen Libanezen zijn heb je er niks over te zeggen.
Al tolereren ze een Alien invasie.
Libanon is geen bondgenoot van Iran. En Hezbollah heeft niet de alleenmacht maar zit in een coalitie met ook pro-KSA/VS figuren. Dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Liever bondgenoot van Israel dan Iran. Het gaat hier om het kiezen tussen de minste kwaden.
JIJ bent in de war, als jij werkelijk besef had van de islamitische theologie dan had je gelezen en gezien dat wij moslims in de geschiedenis meer problemen hebben gehad met de sjiieten dan de Joden, de Joden zijn eerlijk gezegd een stukken beter dan de sjiitten. Israël vernietigd geen moskeeën, sjiieten doen dat maar al te graag. Zie Irak, Jemen en Syrie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij bent echt in de war. Ik walg van Iran maar ik heb liever hun dan IsraHell dat onze ultieme vijand is.
Ik weet ook dat we veel problemen hebben gehad met de Sjiieten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
JIJ bent in de war, als jij werkelijk besef had van de islamitische theologie dan had je gelezen en gezien dat wij moslims in de geschiedenis meer problemen hebben gehad met de sjiieten dan de Joden, de Joden zijn eerlijk gezegd een stukken beter dan de sjiitten. Israël vernietigd geen moskeeën, sjiieten doen dat maar al te graag. Zie Irak, Jemen en Syrie.
Libanon?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:51 schreef SadPanda het volgende:
ISIS May Open a Third Front in Lebanon
http://www.thedailybeast.(...)ront-in-lebanon.html
Like we care about Coalitie? Hezbollaah heeft goede banden met Iran en wordt gefinancierd door hun, anders hadden ze nooit zo sterk kunnen worden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Libanon is geen bondgenoot van Iran. En Hezbollah heeft niet de alleenmacht maar zit in een coalitie met ook pro-KSA/VS figuren. Dus wat is het probleem?
Dus niet even erg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Baklava95 het volgende:
IsraHell en Iran zijn gewoon even erg maar ISraHell is een tikkeltje erger.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef theunderdog het volgende:
http://www.thefiscaltimes(...)-Shows-How-Save-Iraq
[ afbeelding ]
Nee dat zijn de sjiieten, Joden hebben in Islamitische geschiedenis nooit een opstand gepleegd tegen een khalief terwijl sjiieten dat maar al te graag deden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:08 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja
IsraHell is de ultieme vijand van de Islamtische wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |