Duh, maar wat is je probleem nou met Hezbollah dat je hoopt dat ISIS de democratisch gekozen Libanese regering aanvalt en er vele onschuldige burgers gaan omkomen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hezbollaah heeft goede banden met Iran en wordt gefinancierd door hun, anders hadden ze nooit zo sterk kunnen worden.
Dat hezbollah tot besef komt dat zij niet in Syrie en Irak thuis horen. Dit is oorlog, onschuldigen gaan nou eenmaal dood.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Duh, maar wat is je probleem nou met Hezbollah dat je hoopt dat ISIS de democratisch gekozen Libanese regering aanvalt en er vele onschuldige burgers gaan omkomen?
Hezbollah zit niet eens in Irak. Denk je nou echt dat ze zich terugtrekken uit Syrië als Libanon wordt aangevallen? En waarom horen andere niet-Syriërs wel thuis in Syrië? Oa gesteund door KSA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:11 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat hezbollah tot besef komt dat zij niet in Syrie en Irak thuis horen. Dit is oorlog, onschuldigen gaan nou eenmaal dood.
Ze zitten oficieel NOG niet in Irak, dat klopt maar dat gaat wel veranderen denk ik. Ze zullen wel MOETEN terug trekken als Libanon wordt aangevallen, ik denk dat ze niet terug willen komen naar een parkeerplaats. Niet-Syriers vechten mee met de rebellen en de rebellen in Syrie voeren een legale oorlog waar zelfs het westen mee eens is, de moslims daar vechten als een religieuze eenheid en daar maakt afkomst geen deel van. Hezbollaah zit daar om Assad de onderdrukken bij te staan wat ook door het westen wordt veroordeelt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hezbollah zit niet eens in Irak. Denk je nou echt dat ze zich terugtrekken uit Syrië als Libanon wordt aangevallen? En waarom horen andere niet-Syriërs wel thuis in Syrië? Oa gesteund door KSA.
Ja, dat is oorlog ja maar jij hoopt dat er oorlog komt.
Dat dacht Saddam en zijn legertje ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:19 schreef theunderdog het volgende:
Hezbollah zal altijd oppermachtig blijven.
Hezbollah is de sterkste militie die er is op dit moment.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat dacht Saddam en zijn legertje ook.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hezbollah is de sterkste militie die er is op dit moment.
Leuke woordspeling.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:08 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja
IsraHell is de ultieme vijand van de Islamtische wereld.
Daar is niks 'zelfs' aan. Dat is logisch, want Syrië is een bondgenoot van Iran en Rusland en ze steunen Hezbollah. Dus haten de zionistische machthebbers Syrië.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ze zitten oficieel NOG niet in Irak, dat klopt maar dat gaat wel veranderen denk ik. Ze zullen wel MOETEN terug trekken als Libanon wordt aangevallen, ik denk dat ze niet terug willen komen naar een parkeerplaats. Niet-Syriers vechten mee met de rebellen en de rebellen in Syrie voeren een legale oorlog waar zelfs het westen mee eens is, de moslims daar vechten als een religieuze eenheid en daar maakt afkomst geen deel van. Hezbollaah zit daar om Assad de onderdrukken bij te staan wat ook door het westen wordt veroordeelt.
Zij (hezbollah) zijn er ook na meer dan een jaar niet in geslaagd om ISIS uit te schakelen.....quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wie moet hen gaan stoppen dan? ISIS?
Dat komt omdat groeperingen als ISIS en andere terroristische groeperingen niet uit te roeien zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Zij (hezbollah) zijn er ook na meer dan een jaar niet in geslaagd om ISIS uit te schakelen.....
Waarom zou ik hypocriet zijn? Ik zeg gewoon waar ik voor sta.... Libanon mag wel laten zien dat zij niet achter hezbollah en haar politiek staan, zolang dat niet gebeurd is elke Libanees schuldig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Daar is niks 'zelfs' aan. Dat is logisch, want Syrië is een bondgenoot van Iran en Rusland en ze steunen Hezbollah. Dus haten de zionistische machthebbers Syrië.
Wat gaat KSA doen als er een opstand komt? Net als in Bahrein onderdrukken hè? Dus wat doe je nou hypocriet.
Ik denk dat we bij ISIS niet meer spreken over just een "groepje", of ben je daar niet mee eens? Ze bezitten land dat groter dan Libanon is... dude....quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat komt omdat groeperingen als ISIS en andere terroristische groeperingen niet uit te roeien zijn.
Voor een ISIS dode, 2 anderen.
Nee hoor da zijn de Koerdische Peshmerga die helaas nog niet worden erkend als een echte Koerdische leger.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hezbollah is de sterkste militie die er is op dit moment.
ISIS is een staat/land.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik denk dat we bij ISIS niet meer spreken over just een "groepje", of ben je daar niet mee eens? Ze bezitten land dat groter dan Libanon is... dude....
Ik zei groepering, niet groepje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik denk dat we bij ISIS niet meer spreken over just een "groepje", of ben je daar niet mee eens? Ze bezitten land dat groter dan Libanon is... dude....
Jij zegt dat Hezbollah Assad helpt te onderdrukken. Terwijl je erg pro-KSA bent die ook gewoon een opstand zouden onderdrukken. Zelfs in een ander land doen ze dat, Bahrein.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:25 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zou ik hypocriet zijn? Ik zeg gewoon waar ik voor sta.... Libanon mag wel laten zien dat zij niet achter hezbollah en haar politiek staan, zolang dat niet gebeurd is elke Libanees schuldig.
Peshmerga komt inderdaad in de buurt van Hezbollah.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee hoor da zijn de Koerdische Peshmerga die helaas nog niet worden erkend als een echte Koerdische leger.
Wat KSA in haar politiek doet ben ik niet altijd mee eens, politiek is namelijke een bitch waar je soms vies moet zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zegt dat Hezbollah Assad helpt te onderdrukken. Terwijl je erg pro-KSA bent die ook gewoon een opstand zouden onderdrukken. Zelfs in een ander land doen ze dat, Bahrein.
KSA deed toch hetzelfde in Bahrein als wat Hezbollah doet in Syrië?
Jawel:quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee hoor da zijn de Koerdische Peshmerga die helaas nog niet worden erkend als een echte Koerdische leger.
En dat geldt niet voor Syrië/Assad?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat KSA in haar politiek doet ben ik niet altijd mee eens, politiek is namelijke een bitch waar je soms vies moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |