Jij gedraagt je wel zo. Je mag ook kritiek hebben op de KSA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:36 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je spreekt onzin, ik ga hier verder niet op in. Dit is hetzelfde als dat ik zeg dat jij een "AQ jihadist in spe" bent.
3 en niet 1??quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja er zijn in totaal 3 subtakken van het Salafisme.
Hier kun je meer informatie vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
3 en niet 1??
Interessant
LOLquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hier kun je meer informatie vinden.
http://en.wikipedia.org/w(...)ciated_with_Salafism
Hypocrisie op hoogste niveau.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
Saodie Arabie het land van, dure jachten, oliesjeiks, verboden feesten, die weer legaal als je money op de tafel legt, waar vrouwen twerken voor rijke Saoedi,s ..
Gast ik ga nooit mijn geloof opgeven. Ik blijf voor de rest van mijn leven Soennitische-Moslim.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:42 schreef De_Ilias het volgende:
Baklava je laat steeds meer mijn gelijk zien, hoe kan jij WIKI nou gebruiken als bron om jou totaale bullshit constatering over Salafisme? Je bent nog jong en onwetend, volgend jaar ben je waarschijnlijk een gothic ofzo... Ik heb veel van jouw soort gezien, jong en opwindend, naarmate ze ouder worden stoppen ze vaak met het geloof belijden omdat zij gewoon bij een "groepje" wouden horen en niet echt het geloof belijden zoals het wordt gevraagd.
Hypocrisie? waarom?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
LOL
[..]
Hypocrisie op hoogste niveau.
o.a macht misbruikquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hypocrisie? waarom?
Als je rijk bent heb je de gehele wereld jonge. Echt de meest walgelijke landen kunnen nice zijn als je money hebt.
Je bent jong turks en droomt nog te veel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hypocrisie? waarom?
Als je rijk bent heb je de gehele wereld jonge. Echt de meest walgelijke landen kunnen nice zijn als je money hebt.
Ik heb qua geld niet te klagen hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bent jong turks en droomt nog te veel.
Fijn voor jou.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb qua geld niet te klagen hoor.
Je zuigt rijke klanten leeg??quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb qua geld niet te klagen hoor.
Sowieso, waarom heb jij eigenlijk een computer?quote:
Dit soort reacties zijn gewoon zo zinloos. "Een ware moslim geeft niet om materiële zaken" hoe kom je hieraan? Een ware moslim kan materiële zaken en religie juist balanceren!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sowieso, waarom heb jij eigenlijk een computer?
Een ware moslim geeft niet om materiële zaken en in Saoedi Arabië kun je toch nauwelijks gebruik maken van het vrije internet.
Beter geef je al je bezittingen aan de armen
Hopelijk zal dat gebeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:51 schreef SadPanda het volgende:
ISIS May Open a Third Front in Lebanon
http://www.thedailybeast.(...)ront-in-lebanon.html
Ok man.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn gewoon zo zinloos. "Een ware moslim geeft niet om materiële zaken" hoe kom je hieraan? Een ware moslim kan materiële zaken en religie juist balanceren!
Inshallahquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:51 schreef SadPanda het volgende:
ISIS May Open a Third Front in Lebanon
http://www.thedailybeast.(...)ront-in-lebanon.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |