jij moet altijd zo negatief doen over jezelf hequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zo'n lomp hoofd?.
Ik vond Mark altijd wel leuk van Take That. Het is maar goed dat ik gay ben.
Tattoo's hoeven natuurlijk niet altijd machogedrag te zijn hequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me ook op. Machogedrag of zo. Robben niet.
Ik vind 'm sinds ie getrouwd is en een kind heeft niet meer leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Robbie is wel helemaal verpauperd met z'n tattoo's en volgevreten kop.
Was maar een grapje, heur.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij moet altijd zo negatief doen over jezelf he
weet ik wel heurquote:
ik was er al langer niet meer mee bezig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm sinds ie getrouwd is en een kind heeft niet meer leuk. Ik kan er m'n vinger niet op leggen waarom. Maar het is zo.
7th heaven?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, en ik vond vroeger jessica biel ook lekker
ik was toen echt gay, kreeg later pas interesse in penerts
ik was op m'n 16e helemaal weg van Fanny, dat was n meisje op m'n dansschoolquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, en ik vond vroeger jessica biel ook lekker
ik was toen echt gay, kreeg later pas interesse in penerts
Darlene, dat is toch die wat ook in The Big Bang Theory speelde? Die vond ik ook altijd wel grappig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
7th heaven?God, wat een foute serie was dat.
Maar toch trouw kijken, he.
Ik vond Darlene van Roseanne leuk. Nu val ik helemaal niet meer op zulke types.
Deze:quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Darlene, dat is toch die wat ook in The Big Bang Theory speelde? Die vond ik ook altijd wel grappig.
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Geen idee of ze daar in speelde.
fuck, je hebt me door, ik keek dat altijd trouw.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
7th heaven?God, wat een foute serie was dat.
Maar toch trouw kijken, he.
Ik vond Darlene van Roseanne leuk. Nu val ik helemaal niet meer op zulke types.
dat weet ik, maar ik ben er net pas mee begonnenquote:
wat liefquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op m'n 16e helemaal weg van Fanny, dat was n meisje op m'n dansschoolZe was sierlijk en mooi en leuk en ik durfde niks tegen d'r te zeggen. Was wel echt 1 van m'n 2 crushes die ik op vrouwen heb gehad
nee, maar ik heb d'r wel gevonden op FB!quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik ben er net pas mee begonnen![]()
En ik rijd op n paard dat ik nauwelijks vooruit krijg![]()
Loopt het liefst achter andere paarden aan en ik ben niet streng genoegen dat wíl ik eigenlijk ook niet zijn... Maar goed, zal ws wel moeten, want ik krijg hem nog niet eens in draf als hij voorop loopt
/paardengedoe.
Mooi afgetraindquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dat niet vooruit krijgen en in een treintje lopen is geen onbekend fenomeen bij manegepaarden
.
Dit is mijn bolle:
[ afbeelding ]
ik weet het! Maar heb 1 keer op n ander paard gereden en die wilde wel lopen, dit is n beetje frustrerendquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dat niet vooruit krijgen en in een treintje lopen is geen onbekend fenomeen bij manegepaarden
.
Dit is mijn bolle:
[ afbeelding ]
Oeh, doe 'ns een linkje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ik heb d'r wel gevonden op FB!
Betwijfel of ze überhaupt nog weet wie ik ben
waarom knip je?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dit is mijn bolle:
[ afbeelding ]
Ja, hij zit goed in z'n velquote:
Knappie, héquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet het! Maar heb 1 keer op n ander paard gereden en die wilde wel lopen, dit is n beetje frustrerend
Hij is mooi!
willen ze vaak, omdat ze er dan niet vandoor gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij zit goed in z'n vel.
[..]
Knappie, hé.
Ik snap de frustratie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed snap waarom je als beginner op een trapzak moet. Daar leer je niet goed van rijden, imo.
Ik knip niet. De persoon die een tijdje voor mijn paard heeft gezorgd toen ik pas in België zat, welquote:
quote:
Is dat de reden? Damnquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
willen ze vaak, omdat ze er dan niet vandoor gaanalthans, dat hoorde ik wel eens beginners zeggen.
ah oke; ik vind dat altijd zo vreselijk staanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik knip niet. De persoon die een tijdje voor mijn paard heeft gezorgd toen ik pas in België zat, wel. Ik laat het nu groeien zodat ik het binnenkort netjes kan trekken.
nou ja, op dit moment ben ik de enige in de groep die hem voorop kan laten lopenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij zit goed in z'n vel.
[..]
Knappie, hé.
Ik snap de frustratie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed snap waarom je als beginner op een trapzak moet. Daar leer je niet goed van rijden, imo.
lerares zei dat mensen vaak juist liever een paard dat tóch wel loopt kiezen voor proefjes enzo omdat ze daarvoor minder hard hoeven te werkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
willen ze vaak, omdat ze er dan niet vandoor gaanalthans, dat hoorde ik wel eens beginners zeggen.
Ligt eraanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah oke; ik vind dat altijd zo vreselijk staan
een paard wat alles uit zichzelf doet? omdat hij die proeven al 5000 keer gedaan heeft?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lerares zei dat mensen vaak juist liever een paard dat tóch wel loopt kiezen voor proefjes enzo omdat ze daarvoor minder hard hoeven te werken
Ja, okéquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, op dit moment ben ik de enige in de groep die hem voorop kan laten lopen
Bij de rest blijft hij gewoon stilstaan tot er n ander paard voor hem loopt![]()
Dus ik leer er iig wel wat van
ik knipte alleen wat bij hier en daar, bij huub. Maar ik wilde het gewoon lang houden, omdat dat bij hem mooier was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij Rio is het niet netjes geknipt en omdat ik liever trek, laat ik het nog een eindje groeien zodat het niet meteen zo kort is. En ik ben te lui om het netjes bij te knippen
Ik kan zelf heel netjes knippen, zo zelfs, dat je niet ziet dat het geknipt is. Handig bij paarden die niet willen dat hun manen getrokken worden of bij paarden zoals de zwarte hier op stal, die panisch wordt wanneer je bij z'n oren frummelt. Die kun je dan ook de eerste 15 cm van z'n manen enkel knippen.
Bolle heeft altijd een sportcoupequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik knipte alleen wat bij hier en daar, bij huub. Maar ik wilde het gewoon lang houden, omdat dat bij hem mooier was.
zoiets staat niet bij een friesquote:
nee, dat niet, maar n paard dat je niet echt hoeft aan te sporen, dat gewoon niet graag stilstaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een paard wat alles uit zichzelf doet? omdat hij die proeven al 5000 keer gedaan heeft?
oh dat bedoel je.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar n paard dat je niet echt hoeft aan te sporen, dat gewoon niet graag stilstaat.
Niet helemaal mee eensquote:
ik denk dat het voor ieder anders isquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Maar meestal is een volle bos manen wel mooier, ja.
daar ben ik ook onzeker over. hoe ik m'n handen houd en t zweepje en m'n voeten enzo, de plek op t zadel, dat soort dingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar ik vind het bijvoorbeeld voor beginners veel belangrijker dat ze netjes leren zitten en correct de hulpen leren geven. En dat is vrij lastig op een paard dat niet wil lopen
.
Dat sowieso, over smaak valt niet te twisten. Nu vind ik Friezen sowieso niks aan (no offence), net als dat ik niks heb met Tinkers en Fjordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat het voor ieder anders isik hou gewoon van een volle bos lange manen
Wat romantisch, Huppel. Je hebt het toch in je.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou heel graag met een (potentiele) partner over het strand willen galopperen
Ik ben er zelf ook verbaasd overquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat romantisch, Huppel. Je hebt het toch in je.
Dat komt vanzelfquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar ben ik ook onzeker over. hoe ik m'n handen houd en t zweepje en m'n voeten enzo, de plek op t zadel, dat soort dingen
Heb je het nog over paardrijden?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar ben ik ook onzeker over. hoe ik m'n handen houd en t zweepje en m'n voeten enzo, de plek op t zadel, dat soort dingen
Ik heb dat eens gedaan met een ex. Was geen succesquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou heel graag met een (potentiele) partner over het strand willen galopperen
Ik heb ook niks met Fjorden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat sowieso, over smaak valt niet te twisten. Nu vind ik Friezen sowieso niks aan (no offence), net als dat ik niks heb met Tinkers en Fjorden.
De Lusitano hengst die hier staat heeft wel een flinke bos manen, dat vind ik dan wel weer mooi, en dat hoort ook gewoon bij het ras. Ik vind het afhangen van het type paard. Een sportpaard (en dan bedoel ik bijv. KWPN'ers of Hannoveraners) met lange manen... Neh.
Zolang hij dat allemaal doet zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gedaan met een ex. Was geen succes. Iets met rengalop, boot en een ongeplande duik in zee.
eensquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ik vind tinkers en friezen juist geweldig.Een fries het mooist, maar een tinker is zo'n toffe koe.
Nou, het was ook hij die in het water lagquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang hij dat allemaal doet zie ik het probleem niet
Hou jij van paardrijden dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit :pquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tattoo's hoeven natuurlijk niet altijd machogedrag te zijn he
Ja.quote:
quote:
watquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:32 schreef Evie het volgende:
[..]wist ik helemaal niet!
Ik zou graag een keer paardrijden, maar vroeger ging dat 3 keer mis omdat ze me altijd op hengsten zette die brutus heette... Dus ik heb het al sinds kind af aan niet meer gedaan
Ik kreeg altijd de meest agressieve onhandelbare hengst terwijl de rest op van die afgerichte merries zatquote:
lijkt me erg raar dat iemand een beginner op de eerste lessen op een agressieve onhandelbare hengst zet...quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de meest agressieve onhandelbare hengst terwijl de rest op van die afgerichte merries zat![]()
Na 3 lessen eraf gebokt worden ben ik maar paarden gaan poetsen en was ik er helemaal klaar mee als 6 jaar oud meisjelol
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lijkt me erg raar dat iemand een beginner op de eerste lessen op een agressieve onhandelbare hengst zet...
Het is toch niet te geloven he?!quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
lijkt me erg raar dat iemand een beginner op de eerste lessen op een agressieve onhandelbare hengst zet...
Misschien was het ook maar 2 keer, maar meer dan eens iigquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Wat voor draak van een manege was dat?
Klinkt als een verhaal rechtstreeks uit de Penny.
klopt ik geloof het ook niet, je was 6, dat zal wel in jouw beleving geweest zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven he?!
[..]
Misschien was het ook maar 2 keer, maar meer dan eens iigOMG de penny, zou dat nog bestaan?
Ja, dat bestaat nog. Misschien kun je jouw verhaal inzenden, kunnen ze er een strip van makenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven he?!
[..]
Misschien was het ook maar 2 keer, maar meer dan eens iigOMG de penny, zou dat nog bestaan?
Haha ben bang dat dan een groot deel van de lezeressen paardfobieen krijgtquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat nog. Misschien kun je jouw verhaal inzenden, kunnen ze er een strip van maken.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
Onderschat nooit een pennymeisje. En al helemaal niet het pennymeisje dat de woeste zwarte arabische hengst wel kon temmen.
Heb je het nou over jezelf?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
Onderschat nooit een pennymeisje. En al helemaal niet het pennymeisje dat de woeste zwarte arabische hengst wel kon temmen.
Hihihhiiquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
Mijn arabische hengst was een vosje en alles behalve woestquote:
ik zou niet durven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn arabische hengst was een vosje en alles behalve woest(en niet eens 100% arabisch
). En ik was 14, niet 6, toen ik hem ging beleren met professionele begeleiding
.
Maar onderschatten moet je mij niet, nee.
Goede vriend van je, toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
Waarom staat er die misselijkmakende naam in de TT btw?
De enige man in mijn illusies ben ikzelf.quote:
Dan mag hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De enige man in mijn illusies ben ikzelf.
Dan moet je terug lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef Evie het volgende:
Waarom staat er die misselijkmakende naam in de TT btw?
naakt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Wie komt er nog meer twister spelen!!!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Bestaat de Penny überhaupt nog? Prima leesvoer bij de tandarts vroeger...
Ik las de Tinaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Al las ik vroeger de fancy, yes en hitkrant.![]()
![]()
Ja, die bestaat nogquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Bestaat de Penny überhaupt nog? Prima leesvoer bij de tandarts vroeger...
Oh de Tina heb ik nooit gelezen, wel de DDquote:
Geeneens de breakout, pffft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
![]()
jawel, bij de tandartsquote:
Allemaal paardenmeisjes daar zeker?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die bestaat nog. Voor de echte fans is er op Horse Event zelfs een Penny dorp. Of zo.
Het is in Deurne, op 12, 13 en 14 september. En er is echt geen reet aan. Vind ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Allemaal paardenmeisjes daar zeker?Ik ben fan.
Wanneer en waar is het Horse Event?
Altijd denk ik dat Deurne in Twente ligt, maar das Deurningen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is in Deurne, op 12, 13 en 14 september. En er is echt geen reet aan. Vind ik.
twentequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altijd denk ik dat Deurne in Twente ligt, maar das Deurningen.
Ik heb dat altijd met Hengeloquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Altijd denk ik dat Deurne in Twente ligt, maar das Deurningen.
Hitkrant had m'n zus. Stiekem las ik hem ook, vooral de artikelen over New Kids on the Block.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
![]()
Jezus, New Kids on the Block? Jij bent oud.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hitkrant had m'n zus. Stiekem las ik hem ook, vooral de artikelen over New Kids on the Block.
ik las van mijn zus alleen dr dagboekquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hitkrant had m'n zus. Stiekem las ik hem ook, vooral de artikelen over New Kids on the Block.
sorry popjequote:
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met Hengelo. Altijd denk ik dat dat in Twente ligt, ligt het gewoon in Gelderland
.
oh oke, sorry :-) dat zal ik niet meer doen dan.quote:
picsquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn huisgenoot/collega is vanmorgen vertrokken. Eindelijk nakend door het huis lopen wanneer ik wil, whoehoe!
Ik zit al naakt in de auto. Op naar Gelderlandquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh oke, sorry :-) dat zal ik niet meer doen dan.
Twente
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Twente is leuk. Kom eens op langs. Iedere bezoeker krijgt een gratis scootmobiel. Handig!
UVT / Hobnob 5 juli 2014quote:
Ik kan dan niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
UVT / Hobnob 5 juli 2014
gaan jullie ook?
Ja, dat kloptquote:
Dan ga je na het werk. 12.00 - 00.00quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ik moet dan werken omdat mijn waarde collega zo'n heimwee had dat ze vandaag naar huis is vertrokken en er is nog geen vervanger.
Ik woon en werk in België... Dat wordt 'm nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan ga je na het werk. 12.00 - 00.00
Oh potver. Jetpack lenen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon en werk in België... Dat wordt 'm niet.
Nee, ik ben dan bij tamas en bobbyquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
UVT / Hobnob 5 juli 2014
gaan jullie ook?
Ik lees het nu pas. Het is dat de wekker morgen om 5 uur a;l gaat. Sorryquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Wanneer is de naakte fok meet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Mijn huisgenoot/collega is vanmorgen vertrokken. Eindelijk nakend door het huis lopen wanneer ik wil, whoehoe!
is de toegang gratis?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Twente is leuk. Kom eens op langs. Iedere bezoeker krijgt een gratis scootmobiel. Handig!
Een naakte FOK!meet? Niet, FOK!ers durven hun zolderkamertje toch niet af, gekkie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben dan bij tamas en bobby
[..]
Ik lees het nu pas. Het is dat de wekker morgen om 5 uur a;l gaat. Sorry
[..]
Wanneer is de naakte fok meet?
Echt fantastischquote:
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een naakte FOK!meet? Niet, FOK!ers durven hun zolderkamertje toch niet af, gekkie.
[..]
Echt fantastisch!
Altijd al gedacht dat ik uitzonderlijk was. Maar met twee personen is het toch ook al een meet?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Een naakte FOK!meet? Niet, FOK!ers durven hun zolderkamertje toch niet af, gekkie.
Waarheidquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat ik uitzonderlijk was. Maar met twee personen is het toch ook al een meet?
Ja, ik moet er toch eens aan geloven fokkers face to face te leren kennen. Al ben ik waarschijnlijk de enige die per racefiets komt. Ben jij ook van de partij?quote:
Ik woon ongeveer halverwege België en Twente. Wanneer heb je tijd voor een fok meet?quote:
No shit. Mijn eerste single was van Roberto Jacketti & The Scooters.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, New Kids on the Block? Jij bent oud.
Status op misschien. Lastig, want grote kans dat ik naar Friesland ben dat weekend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik moet er toch eens aan geloven fokkers face to face te leren kennen. Al ben ik waarschijnlijk de enige die per racefiets komt. Ben jij ook van de partij?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
No shit. Mijn eerste single was van Roberto Jacketti & The Scooters.
Voor een naakte FOK!meet altijd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer halverwege België en Twente. Wanneer heb je tijd voor een fok meet?
Die ken ikquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
No shit. Mijn eerste single was van Roberto Jacketti & The Scooters.
Ach joh, gewoon komen. Dat word gezellig!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Status op misschien. Lastig, want grote kans dat ik naar Friesland ben dat weekend.
Tamas is al boos op me![]()
![]()
Ja, hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mogen kleine dikzakken ook mee doen?
quote:
Lief dat je ook met mij rekening houdt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mogen kleine dikzakken ook mee doen?
oke, wist ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Geen tolpoortjes hier op de A35.
Ik vind je leuk. Zou je wel tegen willen komen op tinderquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lief dat je ook met mij rekening houdt.
Zeg, zo is afspraken maken moeilijk natuurlijk. Zeker ook omdat ik mijn agenda bij een klant heb laten liggenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken. Morgen weer werken, dus...
So long, farewell, auf wiedersehen, adieu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg, zo is afspraken maken moeilijk natuurlijk. Zeker ook omdat ik mijn agenda bij een klant heb laten liggen
Dat laatste is jouw fout, niet mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
mja, anders ga ik wel eens andere keer meetenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon komen. Dat word gezellig!
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is jouw fout, niet mijne.
Agreed...Morgen nog maar eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Goed idee. Dan ga ik nu de luiken dichtdoen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed...Morgen nog maar eens proberen
En dan zo: "Hey, ken ik jou niet ergens van?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind je leuk. Zou je wel tegen willen komen op tinder
Ik zie dat je aardig ingeburgerd bent in België.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Dan ga ik nu de luiken dichtdoen.
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan zo: "Hey, ken ik jou niet ergens van?![]()
![]()
![]()
![]()
".
Godver.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja'waar gaan die stalpootjes naar toe?'
Het is vreselijk. Ik zeg minstens drie keer per dag amai.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie dat je aardig ingeburgerd bent in België.
Ach, het kan erger. Ik zeg continu dat verfoeide 'hoi' of 'hayo' dat ik in Limburg steeds hoorde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Ik zeg minstens drie keer per dag amai.
Amaiquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Ik zeg minstens drie keer per dag amai.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het kan erger. Ik zeg continu dat verfoeide 'hoi' of 'hayo' dat ik in Limburg steeds hoorde.
Dank je, lieve Lolaquote:
Een gepaste reactie, ik schaam me diep...quote:
Welterusten, poppedijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Een gepaste reactie, ik schaam me diep...
jeweet!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Een goede whisky + Miles Davis is toch aardig heaven.
Ajeto Smazz!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Dan ga ik nu de luiken dichtdoen.
Slaap lekkerquote:
Zegquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik minimaal één gelijkgestemde heb hier.Dat schept hoop.
Bozig? Totaal niet. Klinkt sweet dreams fijner?quote:
Normaal krijg ik er een kusje bijquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Bozig? Totaal niet. Klinkt sweet dreams fijner?
Er is meer op de wereld dan Westmalle en Mooi Wark.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van Westmalle en Mooi Wark?
Geeft verder niks. Ieder zijn ding...
Ik lig al in bed. Maar daarvoor stap ik er graag nog even uitquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Samzz. moet ik je even aan je haren mee naar bed sleuren ofzo..
Maar ik ken je net, zijn we al zo ver dat we daaraan doen?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig al in bed. Maar daarvoor stap ik er graag nog even uit.
Ja, Chimay en WC Experience.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is meer op de wereld dan Westmalle en Mooi Wark.
Het hoeft niet, hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Maar ik ken je net, zijn we al zo ver dat we daaraan doen?
Zelfdequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerst maar eens douchen
Truste en fijne avond
Hoi WTquote:
quote:
Dan nodig je haar thuis uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef yats het volgende:
Niets mis met een goede zoen. Alleen digitaal is zo 2020 he...
Lees even wat posts terug. Dat heb ik al gedaan.quote:
Pimp!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef artelligence het volgende:
Dit! Doe ik ook altijd via de Fok! Heb er nu 23 over de vloer gehad.
Teruglezen is voor mensen zonder leven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef yats het volgende:
Lees even wat posts terug. Dat heb ik al gedaan.
eensquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teruglezen is voor mensen zonder leven.
* boksquote:
Was loos?quote:
+2quote:
Jullie zijn onmogelijke wezens!quote:
Eh, ik kan niet zeggen dat ik me daar niet schuldig aan maak. Maar de vrouwen die ik tref zijn vaak toch echt nog een stuk onduidelijker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn onmogelijke wezens!
Vragen van ons duidelijkheid maar praten zelf in raadsels bijv.
Ik heb sowieso weinig vertrouwen in de vrouwen die jij treft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, ik kan niet zeggen dat ik me daar niet schuldig aan maak. Maar de vrouwen die ik tref zijn vaak toch echt nog een stuk onduidelijker.
Klinkt als een goede match.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb sowieso weinig vertrouwen in de vrouwen die jij treft.![]()
En in jouw duidelijkheid.
Fuckin aardigquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik trek vreemde types aan, dat ga ik niet ontkennen. Ik doe mijn best om duidelijker te worden, maar wat extra lessen daarin kunnen geen kwaad denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ondertussen date je wel meerdere vrouwen tegelijk en sla je alle raad daarover weg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik trek vreemde types aan, dat ga ik niet ontkennen. Ik doe mijn best om duidelijker te worden, maar wat extra lessen daarin kunnen geen kwaad denk ik.
Ik zou een voorbeeld aan jou moeten nemen want jij bent wel altijd aardig.quote:
Dankje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld aan jou moeten nemen want jij bent wel altijd aardig.
Niet als je je zo onderdanig opstelt.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als je je zo onderdanig opstelt.
Dat is 1x voor gekomen huppel. Om me dat nu nog aan te rekenen is een beetje flauw. Bovendien, het heeft me uiteindelijk niets opgeleverd, dus ik had alleen mezelf ermee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ondertussen date je wel meerdere vrouwen tegelijk en sla je alle raad daarover weg.![]()
Helder. Veel plezier dan hier.quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef yats het volgende:
Zo, en nu op naar bed. Morgen om 5 uur weer eruit. Truste allen!
Have funquote:
How you doin?quote:
Heerlijkquote:
En dan morgen weer?quote:
Dat is minderquote:
Lang weekend is altijd lekkerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Zaterdag gewoon een nachtdienstje en dan lang weekend.
Zondag geloof ik naar knetters ouders, maandag papadag en dinsdag series en bank gok ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lang weekend is altijd lekkerNog leuke plannen?
Gezelligquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Zondag geloof ik naar knetters ouders, maandag papadag en dinsdag series en bank gok ik.
En nodig zo af en toe.:Yquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gezelligen dagje bank hangen en series is altijd lekker
Ja dat zekerquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow het is tijd voor bedje
Slaap lekker
wilskrachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:11 schreef Moeraskat het volgende:
Alweer een uur wakkerwaarom kan ik niet gewoon doorslapen en uitslapen?
ja hoor tuuuurlijkquote:
Vreetzakquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:23 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen, de eerste broodtrommel is alweer leeg
Teveel informatie Roy... teveel om te handelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat de vlammen er straks uit komen op de wc.
Haal voor mij een paar sloffen Zware van Nelle.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga naar duitsland vandaag. Sigaretten halen
Nou ik heb gehoord dat die prijs niet uitmaakt maar op een pakje sigaretten het bijna 2 euro scheelt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haal voor mij een paar sloffen Zware van Nelle.
Ik zal ff zwaaien als je hier langs rijdtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef Tamashii het volgende:
Oh.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou ik heb gehoord dat die prijs niet uitmaakt maar op een pakje sigaretten het bijna 2 euro scheelt.
Is dat zo dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal ff zwaaien als je hier langs rijdt
Denk aan je tanden!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:30 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Oh ik moet eerst naar Beek en Dal!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je heen gaat, maar grote kans van wel
quote:
Ja dat dacht ik wel. Helaas want ik wil twister doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval kom je hier niet langs denk ik
quote:
En dan telkens verliezenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel. Helaas want ik wil twister doen
Ik heb ook geen idee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]sowieso weet ik verder niet hoeveel t scheelt.
Ik doe 3 dagen met een pakje.quote:
Twister. Kan leuk zijn ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |