jij moet altijd zo negatief doen over jezelf hequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje zo'n lomp hoofd?.
Ik vond Mark altijd wel leuk van Take That. Het is maar goed dat ik gay ben.
Tattoo's hoeven natuurlijk niet altijd machogedrag te zijn hequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, valt me ook op. Machogedrag of zo. Robben niet.
Ik vind 'm sinds ie getrouwd is en een kind heeft niet meer leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
Robbie is wel helemaal verpauperd met z'n tattoo's en volgevreten kop.
Was maar een grapje, heur.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij moet altijd zo negatief doen over jezelf he
weet ik wel heurquote:
ik was er al langer niet meer mee bezig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm sinds ie getrouwd is en een kind heeft niet meer leuk. Ik kan er m'n vinger niet op leggen waarom. Maar het is zo.
7th heaven?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, en ik vond vroeger jessica biel ook lekker
ik was toen echt gay, kreeg later pas interesse in penerts
ik was op m'n 16e helemaal weg van Fanny, dat was n meisje op m'n dansschoolquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Oja, en ik vond vroeger jessica biel ook lekker
ik was toen echt gay, kreeg later pas interesse in penerts
Darlene, dat is toch die wat ook in The Big Bang Theory speelde? Die vond ik ook altijd wel grappig.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
7th heaven?God, wat een foute serie was dat.
Maar toch trouw kijken, he.
Ik vond Darlene van Roseanne leuk. Nu val ik helemaal niet meer op zulke types.
Deze:quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Darlene, dat is toch die wat ook in The Big Bang Theory speelde? Die vond ik ook altijd wel grappig.
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Geen idee of ze daar in speelde.
fuck, je hebt me door, ik keek dat altijd trouw.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
7th heaven?God, wat een foute serie was dat.
Maar toch trouw kijken, he.
Ik vond Darlene van Roseanne leuk. Nu val ik helemaal niet meer op zulke types.
dat weet ik, maar ik ben er net pas mee begonnenquote:
wat liefquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was op m'n 16e helemaal weg van Fanny, dat was n meisje op m'n dansschoolZe was sierlijk en mooi en leuk en ik durfde niks tegen d'r te zeggen. Was wel echt 1 van m'n 2 crushes die ik op vrouwen heb gehad
nee, maar ik heb d'r wel gevonden op FB!quote:
Niks mis meequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik ben er net pas mee begonnen![]()
En ik rijd op n paard dat ik nauwelijks vooruit krijg![]()
Loopt het liefst achter andere paarden aan en ik ben niet streng genoegen dat wíl ik eigenlijk ook niet zijn... Maar goed, zal ws wel moeten, want ik krijg hem nog niet eens in draf als hij voorop loopt
/paardengedoe.
Mooi afgetraindquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dat niet vooruit krijgen en in een treintje lopen is geen onbekend fenomeen bij manegepaarden
.
Dit is mijn bolle:
[ afbeelding ]
ik weet het! Maar heb 1 keer op n ander paard gereden en die wilde wel lopen, dit is n beetje frustrerendquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dat niet vooruit krijgen en in een treintje lopen is geen onbekend fenomeen bij manegepaarden
.
Dit is mijn bolle:
[ afbeelding ]
Oeh, doe 'ns een linkje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar ik heb d'r wel gevonden op FB!
Betwijfel of ze überhaupt nog weet wie ik ben
waarom knip je?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dit is mijn bolle:
[ afbeelding ]
Ja, hij zit goed in z'n velquote:
Knappie, héquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet het! Maar heb 1 keer op n ander paard gereden en die wilde wel lopen, dit is n beetje frustrerend
Hij is mooi!
willen ze vaak, omdat ze er dan niet vandoor gaanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij zit goed in z'n vel.
[..]
Knappie, hé.
Ik snap de frustratie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed snap waarom je als beginner op een trapzak moet. Daar leer je niet goed van rijden, imo.
Ik knip niet. De persoon die een tijdje voor mijn paard heeft gezorgd toen ik pas in België zat, welquote:
quote:
Is dat de reden? Damnquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
willen ze vaak, omdat ze er dan niet vandoor gaanalthans, dat hoorde ik wel eens beginners zeggen.
ah oke; ik vind dat altijd zo vreselijk staanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik knip niet. De persoon die een tijdje voor mijn paard heeft gezorgd toen ik pas in België zat, wel. Ik laat het nu groeien zodat ik het binnenkort netjes kan trekken.
nou ja, op dit moment ben ik de enige in de groep die hem voorop kan laten lopenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij zit goed in z'n vel.
[..]
Knappie, hé.
Ik snap de frustratie. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo goed snap waarom je als beginner op een trapzak moet. Daar leer je niet goed van rijden, imo.
lerares zei dat mensen vaak juist liever een paard dat tóch wel loopt kiezen voor proefjes enzo omdat ze daarvoor minder hard hoeven te werkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
willen ze vaak, omdat ze er dan niet vandoor gaanalthans, dat hoorde ik wel eens beginners zeggen.
Ligt eraanquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ah oke; ik vind dat altijd zo vreselijk staan
een paard wat alles uit zichzelf doet? omdat hij die proeven al 5000 keer gedaan heeft?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
lerares zei dat mensen vaak juist liever een paard dat tóch wel loopt kiezen voor proefjes enzo omdat ze daarvoor minder hard hoeven te werken
Ja, okéquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, op dit moment ben ik de enige in de groep die hem voorop kan laten lopen
Bij de rest blijft hij gewoon stilstaan tot er n ander paard voor hem loopt![]()
Dus ik leer er iig wel wat van
ik knipte alleen wat bij hier en daar, bij huub. Maar ik wilde het gewoon lang houden, omdat dat bij hem mooier was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij Rio is het niet netjes geknipt en omdat ik liever trek, laat ik het nog een eindje groeien zodat het niet meteen zo kort is. En ik ben te lui om het netjes bij te knippen
Ik kan zelf heel netjes knippen, zo zelfs, dat je niet ziet dat het geknipt is. Handig bij paarden die niet willen dat hun manen getrokken worden of bij paarden zoals de zwarte hier op stal, die panisch wordt wanneer je bij z'n oren frummelt. Die kun je dan ook de eerste 15 cm van z'n manen enkel knippen.
Bolle heeft altijd een sportcoupequote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik knipte alleen wat bij hier en daar, bij huub. Maar ik wilde het gewoon lang houden, omdat dat bij hem mooier was.
zoiets staat niet bij een friesquote:
nee, dat niet, maar n paard dat je niet echt hoeft aan te sporen, dat gewoon niet graag stilstaat.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een paard wat alles uit zichzelf doet? omdat hij die proeven al 5000 keer gedaan heeft?
oh dat bedoel je.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar n paard dat je niet echt hoeft aan te sporen, dat gewoon niet graag stilstaat.
Niet helemaal mee eensquote:
ik denk dat het voor ieder anders isquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Maar meestal is een volle bos manen wel mooier, ja.
daar ben ik ook onzeker over. hoe ik m'n handen houd en t zweepje en m'n voeten enzo, de plek op t zadel, dat soort dingenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar ik vind het bijvoorbeeld voor beginners veel belangrijker dat ze netjes leren zitten en correct de hulpen leren geven. En dat is vrij lastig op een paard dat niet wil lopen
.
Dat sowieso, over smaak valt niet te twisten. Nu vind ik Friezen sowieso niks aan (no offence), net als dat ik niks heb met Tinkers en Fjordenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat het voor ieder anders isik hou gewoon van een volle bos lange manen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |